Ik zet je niet te schande Vond t juist wel grappig dat je me een pm stuurde. Daarom deelde ik dat met de mede Fok! Fed ledenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:53 schreef airedale1002 het volgende:
Fijn dat ik hier te schande wordt gezet.
Ik kom meer op de pagina's van Fok en niet zo zeer op de fora.
Hopend dat ik hier mij nog kan vertonen?!
Ja #338 ontbrak in de wiki, zometeen klopt iequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja #338 ontbrak in de wiki, zometeen klopt ie
En er stond na de eerste zin nog <pre>.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja #338 ontbrak in de wiki, zometeen klopt ie
[AA-style]quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef airedale1002 het volgende:
Hallo ik ben Erik.
Ik speel Hattrick al flink wat jaar.
Mijn team is Dutch Airedales en ik speel weer in div. VII. 511
Na 1 wedstrijd sta ik aan kop en woensdag mag ik mijn 2e bekerwedstrijd eindelijk thuis spelen.
Tegenwoordig voegen we een topic toe als we het geopend hebben, en 338 heb jij geopend dus zou jij fout zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dan heeft Xummon een foutje gemaakt
Ik had t nog gemeld dmv de TT
nee, want hij had dus in de TT gezet dat hij daar geen zin in had.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tegenwoordig voegen we een topic toe als we het geopend hebben, en 338 heb jij geopend dus zou jij fout zijn.
We is jij die het 70% van de keren op je neemt ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tegenwoordig voegen we een topic toe als we het geopend hebben, en 338 heb jij geopend dus zou jij fout zijn.
70% maar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We is jij die het 70% van de keren op je neemt ?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef airedale1002 het volgende:
Hallo ik ben Erik.
Ik speel Hattrick al flink wat jaar.
Mijn team is Dutch Airedales en ik speel weer in div. VII. 511
Na 1 wedstrijd sta ik aan kop en woensdag mag ik mijn 2e bekerwedstrijd eindelijk thuis spelen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, want hij had dus in de TT gezet dat hij daar geen zin in had.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
En heb je kampioenschaps aspiraties of niet?
Ik wil wel proberen om kampioen te worden. Mijn degradatie was imo enigzins geflatteerd.![]()
Ga je je beker wedstrijd winnen?
Dat is tegen een mede VII team, dus dat moet wel kunnen.
![]()
Het moet ook niet. Maar het is gewoon netjes als je het doet aangezien de TS toch al op wiki zit om alles te kopiëren. Het toevoegen van het nieuwe topic is dan ook 7 seconden werk.quote:
Morgen dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Milito het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben normaal niet zo erg van het posten op het forum maar ik kon het toch niet laten.
Ik heb zojuist mijn eerste hattrick account aangemaakt en ik sta op dit moment op de wachtlijst. Kan niet wachten om mijn eerste team te gaan coachen!
Ik hou jullie up2date![]()
Groetjes,
Milito
komt omdat we tegenwoordig nooit meer de kans krijgen om een topic te openen..quote:
Ik vind de beker ruk dus ik treed aan met mn B team.quote:
Welkom welkom.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Milito het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben normaal niet zo erg van het posten op het forum maar ik kon het toch niet laten.
Ik heb zojuist mijn eerste hattrick account aangemaakt en ik sta op dit moment op de wachtlijst. Kan niet wachten om mijn eerste team te gaan coachen!
Ik hou jullie up2date![]()
Groetjes,
Milito
Je was toch al te laatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan krijg ik een goed team, dat kan ik me niet veroorloven met een botje dat ik moet laten winnen van me..
Bloed moet, pijn is fijnquote:
raar is zo relatief he?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rare kronkels daar in t noorden
Weet je zeker dat de bliksem niet is ingeslagen vanochtend?
Chillings!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgen dus.
Wat wordt je teamnaam?
Heb je je nagel gescheurd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:15 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben er nog niet uit hoeveel mijn eigen blessure is. Ik hoop op een +2 maar gezien de leeftijd kan het nog wel even duren.
dan zou ik dat nu doen.. het seizoen is namelijk nog maar net begonnen en misschien kan je dan meteen dit seizoen al promoveren..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:08 schreef Devz het volgende:
Ik speelde vroeger in de 3e divisie en ben een lange tijd gestopt, maar ik zit er ook aan te denken om weer eens een nieuw Hattrick team op te starten
lijkt op een verrekte band in mijn knie. Krijg je als je een bal op een verkeerde manier blokt.quote:
rare fantasieen heb jij weerquote:
Mooi vooruitzicht voor mij...heb morgen een zaalvoetbaltoernooi en zondag een veldvoetbaltoernooiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt op een verrekte band in mijn knie. Krijg je als je een bal op een verkeerde manier blokt.
[..]
rare fantasieen heb jij weer
Zou nog wel e.e.a. opnieuw gaan lezen als ik jou was....Er is nogal wat veranderd de laatste anderhalf a twee jaarquote:
mag je hopen dat het een +2 is.. meestal is zoiets wat langer..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt op een verrekte band in mijn knie. Krijg je als je een bal op een verkeerde manier blokt.
ach ja dat ben ik he?quote:rare fantasieen heb jij weer
nou om het vooruitzicht dan nog even wat mooier te makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht voor mij...heb morgen een zaalvoetbaltoernooi en zondag een veldvoetbaltoernooi
succes.. ik heb de afgelopen week al 2 vrienden bandjes zien scheuren en ik dit weekend dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht voor mij...heb morgen een zaalvoetbaltoernooi en zondag een veldvoetbaltoernooi
morgen maar eens langs de huisarts want mijn been is opeens 2 keer zo dikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mag je hopen dat het een +2 is.. meestal is zoiets wat langer..
daaromquote:[..]
ach ja dat ben ik he?
gebakken?quote:[..]
nou om het vooruitzicht dan nog even wat mooier te maken
ik heb de laatste 4 wedstrijden bij ons met een 'ei' op mn knie gespeeld..
Ik kan wel lopen maar iedereen kijkt me na.quote:
Vorm is matig, als ik Alltid bekijk wordt het weer tijd om omhoog te gaan.. Waarschijnlijk wel wat teveel voor betaald (3,366 mln), maar een Wereldklasse of Wonderbaarlijk spits met interessante bijstats of een veel lagere leeftijd was onbetaalbaar of in rampzalig vorm/conditie.. En voor morgenmiddag kan ik 'm al heel goed gebruiken..quote:9. Eric Sisson (OF) (110443797)
England 28 jier en 65 dagen, folgjende jierdei: 13-07-2009
Yn matich foarm, bêst kondysje
In populêre spiler dy't kalm en earlik is.
Hat poerbêst ûnderfining en min liederskipskwaliteiten.
Eigner: SC diepFries
Total Skill Index (TSI): 75 730
Lean: 37 356 ¤ /week including 20% bonus
Warskôgings: 0
Blessueren: Sûn
Doelferdigenjen: 1/20 jammerdearlik
Ferdigenjen: 4/20 swak
Posysjespul: 5/20 matich
Wjukspul: 4/20 swak
Oerspyljen: 11/20 briljant
Skoaren: 14/20 boppennatuerlik
Dea Spul: 3/20 min
quote:Roar Grini [playerid=160728650]
23 jaar en 80 dagen, volgende verjaardag: 28-06-2009
Geboren in: Norge
goed in vorm, conditie uitstekend
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 08-05-2007 (7/32), 6s 11w 1d)
Total Skill Index (TSI): 60 750
Loon: 23 748 ¤ (19 790 ¤) /week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: reusachtig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Deadline: 27-05-2009 18:17
(10u 29m)
Vraagprijs: 3 800 000 ¤
Hoogste bod: 3 800 000 ¤ door Steinkjer FK
Lekker hoor!quote:
Ik ben ook benieuwd wat mijn mannen doen! Hangt ook een beetje af of mijn tegenstander met een volledig a-team speelt of niet, afgelopen zondag deed ie dat wel! Zelfs tegen zijn a-team heb ik thuis wel wat kans, maar dan wordt de opdracht iets zwaarder!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:11 schreef airedale1002 het volgende:
Ben benieuw wat mijn team er vanavond van bakt. Ik wil graag wat verder in de beker. Levert lekker op en geeft ervaring aan de mannen.
Vanavond spelen wet thuis, maar ik ben er niet live bij.
Verder ben ik ook zo'n bejaarde mankepoot dus ik pas lekker hier in de groep.
Ik sta in middels al weer op +4 en heb er zelf al 8 opzitten. Dus of ik nog aan spelen toekom?
whigger-style dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik kan wel lopen maar iedereen kijkt me na.![]()
Heb nog tot half juni een softcast (gipsverband / zacht gips), daarmee kan ik ook in m'n schoen maar lopen met een recht been lukt niet omdat door die softcast m'n been niet goed door kan buigen. Dus ik sleep m'n been mee zeg maar.
Mijn tegenstander stelt in z'n persbericht dat hij niet veel vertrouwen heeft in een goed resultaat, dus hopelijk gaat hij er naar spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat mijn mannen doen! Hangt ook een beetje af of mijn tegenstander met een volledig a-team speelt of niet, afgelopen zondag deed ie dat wel! Zelfs tegen zijn a-team heb ik thuis wel wat kans, maar dan wordt de opdracht iets zwaarder!
Ballen 'verkeerd' blokken, dat levert vaak rare blessures op!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whigger-style dus
Toch maar even een dokter aangenomen vanochtend, maar die kan weinig doen. Moet m niet belasten en volgende week maar even terugkomen..
mja, in dit geval een verrekt binnenbandje en hij wil volgende week nog even mijn meniscus controleren..quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ballen 'verkeerd' blokken, dat levert vaak rare blessures op!
Je bent dus dood, in hattrick termen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:11 schreef airedale1002 het volgende:
Ben benieuw wat mijn team er vanavond van bakt. Ik wil graag wat verder in de beker. Levert lekker op en geeft ervaring aan de mannen.
Vanavond spelen wet thuis, maar ik ben er niet live bij.
Verder ben ik ook zo'n bejaarde mankepoot dus ik pas lekker hier in de groep.
Ik sta in middels al weer op +4 en heb er zelf al 8 opzitten. Dus of ik nog aan spelen toekom?
Komt me bekend voor... binnnenbandje icm de meniscus! Alleen bij mij waren ze er pas na een hele tijd achter... om uiteindelijk alsnog niks te kunnen doen, behalve wat fysio behandelingen voor de binnenband.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja, in dit geval een verrekt binnenbandje en hij wil volgende week nog even mijn meniscus controleren..
Precies.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whigger-style dus
Toch maar even een dokter aangenomen vanochtend, maar die kan weinig doen. Moet m niet belasten en volgende week maar even terugkomen..
hmm.. ach ja. Het is niet voor niets een voetbalkniequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Komt me bekend voor... binnnenbandje icm de meniscus! Alleen bij mij waren ze er pas na een hele tijd achter... om uiteindelijk alsnog niks te kunnen doen, behalve wat fysio behandelingen voor de binnenband.
En nu voetbal ik al 4 jaar onder het motto 'zolang de meniscus niet helemaal door is, kunnen we niks doen, dus ga maar lekker weer voetballen'.
Nou binnenbandje was verrekt, dat dacht ik al en was hij wel met me eens. Maar meniscus kon hij nog niet zien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Precies.![]()
Kon hij niet zien wat je hebt of is het wat je dacht?
edit: verder lezen Ruud! Balen man..
Ik wel ja maar dat is ook niet zo gek. Zou in Hattrick alleen nog coach kunnen zijn.......quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent dus dood, in hattrick termen.
welke stats?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Ik wel ja maar dat is ook niet zo gek. Zou in Hattrick alleen nog coach kunnen zijn.......
Ik mag ook over 10 minuten al weer (..en ben er niet helemaal gerust op..). Tegenstander is een VIII die al weken niet ingelogd heeft, maar wel thuis 185-190 HatStats haalt.. En nu wil ik er liever zelf geen training aan opofferen, derhalve geen PIC (waar ik flink van baal) en 4 dezelfde spelers als afgelopen zondag (keeper, 2 verdedigers en WTM/FC) op het veld. En m'n nieuwe spits.. Maakt 5 A-spelers vandaagquote:
gelukkig hoef ik niet te bekerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik mag ook over 10 minuten al weer (..en ben er niet helemaal gerust op..). Tegenstander is een VIII die al weken niet ingelogd heeft, maar wel thuis 185-190 HatStats haalt.. En nu wil ik er liever zelf geen training aan opofferen, derhalve geen PIC (waar ik flink van baal) en 4 dezelfde spelers als afgelopen zondag (keeper, 2 verdedigers en WTM/FC) op het veld. En m'n nieuwe spits.. Maakt 5 A-spelers vandaag
hadden we laatste niet besloten dat jij daar maar niet meer over moest nadenken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan is t in 10 minuten weer afgelopen.![]()
Of had je t daar niet over
Nog twee keer overboden!quote:
quote:Twello FC - Coen Elf 2 - 2
De wedstrijd is bezig, er zijn 45 minuten van de tweede helft gespeeld.
Coen had met 51 procent balbezit een veldoverwicht.
Omdat er na 90 minuten nog geen winnaar was, werd er verlengd.
Ik ga verliezen met 0-1 omdat hij één kans krijgt. Gok ik. Nog 11 minuten.quote:Tvoje leek zich te concentreren op de centrumaanval. Het gezang op de tribunes verstomde toen BABY-speler Omar Dunn in de 24e minuut de gasten op een 0-1 voorsprong zette na een aanval over de rechterkant. In de 30e minuut ontving Tvoje-speler Ion Pârvu een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Rust: met een stand van 0-1 gingen de spelers naar de kleedkamer. Wat balbezit betreft waren beide teams deze helft volledig tegen elkaar opgewassen.
Hoewel Edvin Toresson niet echt blij was toen hij in de 46e minuut werd gewisseld, kon hij er toch vrede mee hebben aangezien zijn team voor stond. Rupertas Maraulis kwam er voor hem in. De aanvoerdersband bij BABY werd overgenomen door Rupertas Maraulis. In de 48e minuut breidde Georgi Angelov de voorsprong van zijn team bijna verder uit na een knappe solo door het midden. Zijn schot ging echter net naast. BABY-speler José Lopes kreeg geel na een zware overtreding. Benjamin Bremmer van BABY kreeg in de 69e minuut een gele kaart voor spelbederf.
Ojaquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hadden we laatste niet besloten dat jij daar maar niet meer over moest nadenken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |