Is m'n tvp nog semi-inhoudelijk ookquote:Reisstatistiken
Ploech Kilometers
1. G.S. SK 183 km
2. Bennet Brower FC 156 km
3. diep gaat voor breed 133 km
4. SC diepFries 133 km
5. shearer United 132 km
6. FC Geina 128 km
7. de Snotkokers 124 km
8. FC Clint 108 km
Dit is de gemiddelde ôfstân hokker dizze ploech dit seizoen reizge hat nei útwedstriden ta, mjitten yn kilometers.
in het verkeerde subforumquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:32 schreef NelisZ het volgende:
Mijn eerste Hattrick topic![]()
Hopen dat ik in de tweede seizoenshelft nog de tweede plek kan gaan pakken... Verder heb ik volgens mij wel al mijn doelstellingen al gehaald...
hij moet het ook nog leren he? Tis nog maar zn eerste keer..quote:
check je mail eensquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand die t begrijpt!
Iemand die m ff helpen kan?quote:10:02 Gijs_T has logged in
10:46 Gijs_T has logged in
10:47 Gijs_T has logged in
Dat commentaarquote:Ladderzatsquad
Nederland (Rotterdam)
Managed by ucriges
(Since 06-08-2003)
Trained by Pieter-Kars Veraar since 06-10-2008. He is a solid trainer with brilliant experience, solid leadership and neither attack nor defence-minded.
The 2446 fans in the fanclub De Kroegtijgers don't expect much from this friendly, but they say: “No overtime please, so we can make it home in time to watch "The Bold and the Beautiful"“.
The team is undefeated for 3 competitive games and has 3 consecutive wins.
FC Memelburg
Lietuva (Klaipėda)
Managed by Utopinis
(Since 20-04-2006)
Trained by Juan Alberto Herdez since 18-02-2008. He is a solid trainer with outstanding experience, poor leadership and defence-minded. The 2211 fans in the fanclub don't expect much from this friendly, but they say: “We all go a little mad about football sometimes“.
Klopt, maar heb direct erna al een topicreport geregeldquote:
Dan doet ie t beter dan sommige hieroquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij moet het ook nog leren he? Tis nog maar zn eerste keer..
quote:check je mail eens
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doet ie t beter dan sommige hierook 1 foutje maar die eindpost heb ik in tijden niet gezien zo!
![]()
[..]
Bij deze.....
wat zijn dit voor grappen?quote:... een spel waar ik waarschijnlijk toch mee ga kappen?
quote:eam Kilometers
1. TeamKoekje 201 km
2. Real Scc Leeuwarden 173 km
3. Eintracht Middelhof 172 km
4. Citius 132 km
5. Huiscactus United 130 km
6. FC Kanslooz 130 km
7. the fenders 124 km
8. FC-knudde 114 km
Van 313 naar 314, van 314 naar 315, van 315 naar 316...quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doet ie t beter dan sommige hierook 1 foutje maar die eindpost heb ik in tijden niet gezien zo!
![]()
[..]
Bij deze.....
Het gaat me dan om de FOK!-Hattickers.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die zich heeft ingeschreven op de NLse antillen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:47 schreef Outpost76 het volgende:
Vast in een draaideur??
[..]
Iemand die m ff helpen kan?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verdommmmmmmmme. Risico genomen door mijn beste speler met pleister op te stellen (in de hoop zijn conditie en vorm weer te herstellen) raakt ie weer geblesseerd, en nu 5 weken.
Ik ben een klootzak.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verdommmmmmmmme. Risico genomen door mijn beste speler met pleister op te stellen (in de hoop zijn conditie en vorm weer te herstellen) raakt ie weer geblesseerd, en nu 5 weken.
Ik ben een klootzak.
Bij wijze van tvpquote:1. de Karre United 188 km
2. YMFC 164 km
3. Crippledandblind 150 km
4. goors victory 137 km
5. Jeker 137 km
6. goolse gekken 128 km
7. SC Apeltown 119 km
8. illuster 115 km
En dat moet jij weer verneuken!quote:
Ik hoop op 2 skilltrades. Eens kijken of ik het een beetje door heb hoe het werkt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En dat moet jij weer verneuken!
OT: Ik hoop vannacht toch wel een aantal def-stijgers, er is er nog geen gestegen sinds ik ze heb
Niet iedereen wacht al 6 wekenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:08 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk dat we allemaal op vorm-, conditie- en skillstijgingen hopen![]()
Zes week nog maar? Dan heb jij nog geen reden tot klagenquote:
Deze week dus gestegen naar Uitstekend. In de verkoop doen? Levert me volgens mij best wat op? En dankzij zijn slechte vorm en conditie en een aantal puike trainees, is het ook niet zo dat ik hem ga missen of zo. Maarja, ben toch in dubio..quote:Aart Kransse (234460394)
22 jaar en 98 dagen, volgende verjaardag: 03-04-2009
Nederland
zwak in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Keepen: 2/20 waardeloos
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 7/20 goed
Scoren: 8/20 uitstekend
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
quote:Roar Gyring Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van redelijk naar goed.
Raul Diaconu Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
Florenci Massafont Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
quote:Raul Diaconu
17 jaar en 102 dagen, TSI = 1 490
goed in vorm, conditie redelijk [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Roar Gyring
17 jaar en 52 dagen, TSI = 1 030
matig in vorm, conditie matig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Florenci Massafont
17 jaar en 47 dagen, TSI = 1 220
redelijk in vorm, conditie redelijk [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Verkopen want hij duurt veel te lang voor hij weer eens stijgen zal door zn leeftijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nicé training. Twee skillups. En een ruime positieve balans in de vorm en conditie. Vraagje aan de kenners:
[..]
Deze week dus gestegen naar Uitstekend. In de verkoop doen? Levert me volgens mij best wat op? En dankzij zijn slechte vorm en conditie en een aantal puike trainees, is het ook niet zo dat ik hem ga missen of zo. Maarja, ben toch in dubio..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:29 schreef GeneraalUli het volgende:
Geen def-stijgers.
Vorm: +13!!! ()/ -2
3 spelers zijn 2 vormniveau's gestegen.
Ik heb wekenlang vormdalingen in m'n A-elftal gehad, dus nu mag het ook wel een keer de andere kant uitquote:
Neuk ze Heb plezier!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:36 schreef Puala het volgende:Fijn weekend alvast mensen. Ik vertrek ergens in de middag naar de Ardennen voor een heerlijk lang weekend vakantie
Ik zou em verkopen.. Hij is te oud om nog verder te trainen..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nicé training. Twee skillups. En een ruime positieve balans in de vorm en conditie. Vraagje aan de kenners:
[..]
Deze week dus gestegen naar Uitstekend. In de verkoop doen? Levert me volgens mij best wat op? En dankzij zijn slechte vorm en conditie en een aantal puike trainees, is het ook niet zo dat ik hem ga missen of zo. Maarja, ben toch in dubio..
Prettig weekendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:36 schreef Puala het volgende:Fijn weekend alvast mensen. Ik vertrek ergens in de middag naar de Ardennen voor een heerlijk lang weekend vakantie
Wilde je beweren nog nooit (dus ook niet in je beginjaren) meer dan 22 spelers te hebben gehad??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor het eerst in de geschiedenis van TeamKoekje zijn er 22 spelers. Er kan nu met een volledig B-team gespeeld worden tijdens friendlies.
Ik ook standaard 24. 11 basis, 5 trainees, 2 reserves (mid + aanval), rest opvulling (NL, laag loon etc.)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wilde je beweren nog nooit (dus ook niet in je beginjaren) meer dan 22 spelers te hebben gehad??
* Proud2beDiepfries standaard rond de 25 spelers in selectie heeft (waaronder een aantal 'cult')
* Proud2beDiepfries nooit supporters afslaat..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef Xummon het volgende:
is er nog iemand die een supporter nodig heeft???
ondanks zijn +5 van zondag +1quote:Olivier Bijleveld 4
21 jaar en 65 dagen, TSI = 15 850
matig in vorm, conditie goed [Technisch]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: zwak
Vleugelspel: redelijk
Passen: uitstekend
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
Dat wil ik beweren ja. Vaste spelers althans. Ik had altijd 18 spelers (exclusief coach). Nu heb ik er 22 (inculsief coach, maar die is mijn 1e reserve speler).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wilde je beweren nog nooit (dus ook niet in je beginjaren) meer dan 22 spelers te hebben gehad??
* Proud2beDiepfries standaard rond de 25 spelers in selectie heeft (waaronder een aantal 'cult')
Zondag een +5, nu een +1? Hoeveel duurbetaalde dokters en lieftallige Florence Nightingale's heb je daar wel niet op afgestuurd dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ondanks zijn +5 van zondag +1
Ik heb ook nog ruimte voor supporters trouwens
Hoe bedoel je vaste spelers? Dat ze in je A-team kunnen spelen (basis dan wel nog enigszins fatsoenlijk als invaller) of dat je ze langere tijd in je selectie hebt gehad?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wil ik beweren ja. Vaste spelers althans. Ik had altijd 18 spelers (exclusief coach). Nu heb ik er 22 (inculsief coach, maar die is mijn 1e reserve speler).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 1 t/m 11 A-spelers.
Nummer 12 waailapkeeper.
Nummer 13 t/m 17 trainees.
Nummer 18 reservevleugel.
Nummer 19 reservemiddenvelder (+ coach).
Nummer 20 waailap middenvelder.
Nummer 21 reserveaanvaller.
Nummer 22 waailapaanvaller.
[ Bericht 43% gewijzigd door RealBizkit666 op 20-03-2009 17:26:58 ]
Ah.., ik snapte er al geen jota vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:56 schreef One_conundrum het volgende:
ondanks een +5 zondag +1 verdedigen vandaag
Zet maar neer voor 400kquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Stamina: passable Keeper: wretched
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: weak Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: disastrous
17j67d
TC geeft tussen de 600-700k gemm aan. Is er iemand doe voor 22.00 een openingsbod durft te doen en zo ja, voor hoeveel. 450k?
(232214731)
Hij is overigens nog niet gelist.
Enquote:Nikolai Brixen (239963926)
17 years and 7 days, Next birthday: 03-07-2009
Salaris 350
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 4/20 weak
Playmaking: 5/20 inadequate
Winger: 4/20 weak
Passing: 6/20 passable
Scoring: 2/20 wretched
Set pieces: 2/20 wretched
De eerste wil ik liever, maar die loopt later af. De vrees is er uiteraard dat als ik de tweede laat lopen de eerste over de 100k gaat.quote:Paolo Rancati (239962290)
17 years and 16 days, Next birthday: 24-06-2009
salaris 330
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 5/20 inadequate
Winger: 4/20 weak
Passing: 6/20 passable
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 5/20 inadequate
Nummer 1 absoluut.quote:Highest bid: 400 000 ¤ by Ladderzatsquad
Nog specialties?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vanwege zijn salaris en de extra 9 dagen? Hopen dat hij niet veel over zijn huidige prijs(83k) gaat.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef KirkLazarus het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om zelf mee te gaan bieden op een speler die je zelf op de transferlijst hebt gezet (waarschijnlijk om zo de prijs op te jagen)?
Je hebt kans dat managers stoppen met bieden als ze zien dat de eigenaar bied. Maar als je geluk hebt, dan zien ze dat niet en kun je inderdaad een bidwar creeëren.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef Xummon het volgende:
is er nog iemand die een supporter nodig heeft???
Ik zal je aanvraag eens gaan bekijken dan en beraadslagen of je erbij magquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:38 schreef borisz het volgende:
Inmiddels Hattrick Supporter geworden, dus nu wil ik lid worden van de fok federatie
.
Ga je dan (voor langere tijd = minimaal 4-5 seizoenen) over op zaakwaarnemers? Zo nee, dan zou ik gewoon door gaan met de jeugdacademie, desnoods met 'maar' 1 scout (10k) als je het geld moeilijk kunt missen. Ook met 1 scout heb je kans op een redelijk/goed speler. Die optimaal trainen en je draait al quitte met je investering van 160k/seizoen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:53 schreef elby1988 het volgende:
De jeugd stop ik binnenkort mee.. kan er niets mee.. Misschien probeer ik het later nog
Zaakwaarnemers is niet meer mogelijk toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ga je dan (voor langere tijd = minimaal 4-5 seizoenen) over op zaakwaarnemers? Zo nee, dan zou ik gewoon door gaan met de jeugdacademie, desnoods met 'maar' 1 scout (10k) als je het geld moeilijk kunt missen. Ook met 1 scout heb je kans op een redelijk/goed speler. Die optimaal trainen en je draait al quitte met je investering van 160k/seizoen.
Vergeet niet dat je je zaakwaarnemers normaal gesproken eerst weer 1,5-2 seizoenen moet opbouwen voordat ze op niveau zijn (grotere kans op interessante pulls). Mocht je vervolgens weer over willen stappen naar de jeugd, moet je weer minimaal 1 seizoen onderweg zijn, voordat je je eerste pulls kun doen.
Alles uiteraard ter overweging
Het is of zaakwaarnemers, of jeugdacademie/scouts. Beide opties zijn mogelijk, echter slechts 1 tegelijk..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zaakwaarnemers is niet meer mogelijk toch?
Hmm.., als je ieder seizoen 1 of 2 spelers hebt die rond hun 17e redelijk/goed kunnen worden in een hoofdskill, dan is dat voldoende om quitte te draaienquote:Ik heb al best snel in het seizoen ervoor gekozen met 1 scout verder te gaan.. Ik kijk er niet naar, en geef het te weinig aandacht.. Wil het met die reden misschien later proberen. ik heb er nu niets in zitten (1 5-ster van 16 oud) Die kan precies over als ik ermee stop.. voor de rest heb ik even niets.. Heb er geen zin in
Met 150k 2-wekelijks kun je die 10k prima missen. Met 1 scout aanhouden ben je per week max 3-4 minuten aan de jeugd kwijt. Even een speler nieuwe speler scouten. Snel je standaardopstelling weer instellen/aanpassen (ivm nieuwe speler) en weer de focus op je hoofdteam.quote:Die 10 k kan ik evt wel missen, maar zo'n 150k winst per 2 weken... Toch wringt het. Hoop dat ik niet promoveer, is financieel toch wat beter. Het feit dat ik elke week 2 x 9 fans erbij krijgt zegt dat ik nog behoorlijk achterloop om het gemiddelde van mijn divisie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |