quote:Roar Gyring Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van redelijk naar goed.
Raul Diaconu Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
Florenci Massafont Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
quote:Raul Diaconu
17 jaar en 102 dagen, TSI = 1 490
goed in vorm, conditie redelijk [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Roar Gyring
17 jaar en 52 dagen, TSI = 1 030
matig in vorm, conditie matig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Florenci Massafont
17 jaar en 47 dagen, TSI = 1 220
redelijk in vorm, conditie redelijk [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Verkopen want hij duurt veel te lang voor hij weer eens stijgen zal door zn leeftijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nicé training. Twee skillups. En een ruime positieve balans in de vorm en conditie. Vraagje aan de kenners:
[..]
Deze week dus gestegen naar Uitstekend. In de verkoop doen? Levert me volgens mij best wat op? En dankzij zijn slechte vorm en conditie en een aantal puike trainees, is het ook niet zo dat ik hem ga missen of zo. Maarja, ben toch in dubio..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:29 schreef GeneraalUli het volgende:
Geen def-stijgers.
Vorm: +13!!! ()/ -2
3 spelers zijn 2 vormniveau's gestegen.
Ik heb wekenlang vormdalingen in m'n A-elftal gehad, dus nu mag het ook wel een keer de andere kant uitquote:
Neuk ze Heb plezier!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:36 schreef Puala het volgende:Fijn weekend alvast mensen. Ik vertrek ergens in de middag naar de Ardennen voor een heerlijk lang weekend vakantie
Ik zou em verkopen.. Hij is te oud om nog verder te trainen..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nicé training. Twee skillups. En een ruime positieve balans in de vorm en conditie. Vraagje aan de kenners:
[..]
Deze week dus gestegen naar Uitstekend. In de verkoop doen? Levert me volgens mij best wat op? En dankzij zijn slechte vorm en conditie en een aantal puike trainees, is het ook niet zo dat ik hem ga missen of zo. Maarja, ben toch in dubio..
Prettig weekendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:36 schreef Puala het volgende:Fijn weekend alvast mensen. Ik vertrek ergens in de middag naar de Ardennen voor een heerlijk lang weekend vakantie
Wilde je beweren nog nooit (dus ook niet in je beginjaren) meer dan 22 spelers te hebben gehad??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor het eerst in de geschiedenis van TeamKoekje zijn er 22 spelers. Er kan nu met een volledig B-team gespeeld worden tijdens friendlies.
Ik ook standaard 24. 11 basis, 5 trainees, 2 reserves (mid + aanval), rest opvulling (NL, laag loon etc.)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wilde je beweren nog nooit (dus ook niet in je beginjaren) meer dan 22 spelers te hebben gehad??
* Proud2beDiepfries standaard rond de 25 spelers in selectie heeft (waaronder een aantal 'cult')
* Proud2beDiepfries nooit supporters afslaat..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef Xummon het volgende:
is er nog iemand die een supporter nodig heeft???
ondanks zijn +5 van zondag +1quote:Olivier Bijleveld 4
21 jaar en 65 dagen, TSI = 15 850
matig in vorm, conditie goed [Technisch]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: zwak
Vleugelspel: redelijk
Passen: uitstekend
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
Dat wil ik beweren ja. Vaste spelers althans. Ik had altijd 18 spelers (exclusief coach). Nu heb ik er 22 (inculsief coach, maar die is mijn 1e reserve speler).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wilde je beweren nog nooit (dus ook niet in je beginjaren) meer dan 22 spelers te hebben gehad??
* Proud2beDiepfries standaard rond de 25 spelers in selectie heeft (waaronder een aantal 'cult')
Zondag een +5, nu een +1? Hoeveel duurbetaalde dokters en lieftallige Florence Nightingale's heb je daar wel niet op afgestuurd dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ondanks zijn +5 van zondag +1
Ik heb ook nog ruimte voor supporters trouwens
Hoe bedoel je vaste spelers? Dat ze in je A-team kunnen spelen (basis dan wel nog enigszins fatsoenlijk als invaller) of dat je ze langere tijd in je selectie hebt gehad?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wil ik beweren ja. Vaste spelers althans. Ik had altijd 18 spelers (exclusief coach). Nu heb ik er 22 (inculsief coach, maar die is mijn 1e reserve speler).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 1 t/m 11 A-spelers.
Nummer 12 waailapkeeper.
Nummer 13 t/m 17 trainees.
Nummer 18 reservevleugel.
Nummer 19 reservemiddenvelder (+ coach).
Nummer 20 waailap middenvelder.
Nummer 21 reserveaanvaller.
Nummer 22 waailapaanvaller.
[ Bericht 43% gewijzigd door RealBizkit666 op 20-03-2009 17:26:58 ]
Ah.., ik snapte er al geen jota vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:56 schreef One_conundrum het volgende:
ondanks een +5 zondag +1 verdedigen vandaag
Zet maar neer voor 400kquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Stamina: passable Keeper: wretched
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: weak Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: disastrous
17j67d
TC geeft tussen de 600-700k gemm aan. Is er iemand doe voor 22.00 een openingsbod durft te doen en zo ja, voor hoeveel. 450k?
(232214731)
Hij is overigens nog niet gelist.
Enquote:Nikolai Brixen (239963926)
17 years and 7 days, Next birthday: 03-07-2009
Salaris 350
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 4/20 weak
Playmaking: 5/20 inadequate
Winger: 4/20 weak
Passing: 6/20 passable
Scoring: 2/20 wretched
Set pieces: 2/20 wretched
De eerste wil ik liever, maar die loopt later af. De vrees is er uiteraard dat als ik de tweede laat lopen de eerste over de 100k gaat.quote:Paolo Rancati (239962290)
17 years and 16 days, Next birthday: 24-06-2009
salaris 330
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 5/20 inadequate
Winger: 4/20 weak
Passing: 6/20 passable
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 5/20 inadequate
Nummer 1 absoluut.quote:Highest bid: 400 000 ¤ by Ladderzatsquad
Nog specialties?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vanwege zijn salaris en de extra 9 dagen? Hopen dat hij niet veel over zijn huidige prijs(83k) gaat.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:04 schreef KirkLazarus het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om zelf mee te gaan bieden op een speler die je zelf op de transferlijst hebt gezet (waarschijnlijk om zo de prijs op te jagen)?
Je hebt kans dat managers stoppen met bieden als ze zien dat de eigenaar bied. Maar als je geluk hebt, dan zien ze dat niet en kun je inderdaad een bidwar creeëren.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:36 schreef Xummon het volgende:
is er nog iemand die een supporter nodig heeft???
Ik zal je aanvraag eens gaan bekijken dan en beraadslagen of je erbij magquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:38 schreef borisz het volgende:
Inmiddels Hattrick Supporter geworden, dus nu wil ik lid worden van de fok federatie
.
Ga je dan (voor langere tijd = minimaal 4-5 seizoenen) over op zaakwaarnemers? Zo nee, dan zou ik gewoon door gaan met de jeugdacademie, desnoods met 'maar' 1 scout (10k) als je het geld moeilijk kunt missen. Ook met 1 scout heb je kans op een redelijk/goed speler. Die optimaal trainen en je draait al quitte met je investering van 160k/seizoen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:53 schreef elby1988 het volgende:
De jeugd stop ik binnenkort mee.. kan er niets mee.. Misschien probeer ik het later nog
Zaakwaarnemers is niet meer mogelijk toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ga je dan (voor langere tijd = minimaal 4-5 seizoenen) over op zaakwaarnemers? Zo nee, dan zou ik gewoon door gaan met de jeugdacademie, desnoods met 'maar' 1 scout (10k) als je het geld moeilijk kunt missen. Ook met 1 scout heb je kans op een redelijk/goed speler. Die optimaal trainen en je draait al quitte met je investering van 160k/seizoen.
Vergeet niet dat je je zaakwaarnemers normaal gesproken eerst weer 1,5-2 seizoenen moet opbouwen voordat ze op niveau zijn (grotere kans op interessante pulls). Mocht je vervolgens weer over willen stappen naar de jeugd, moet je weer minimaal 1 seizoen onderweg zijn, voordat je je eerste pulls kun doen.
Alles uiteraard ter overweging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |