dan kan ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We kunnen het wel een keertje bespreken met een biertje
TMI!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vanacht wel met mijn PIC
Ik bedoel.. dat laat ik doen natuurlijk!
Uhm.. PIC en counter inderdaad
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Stiekem neem ik toch wel eens advies aan
quote:
quote:
Op korte termijn ben ik dit weekend beschikbaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. ik ben vrij veel beschikbaar
What you hear, what you see nothing is what it seemsquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef Flappekz het volgende:
Op korte termijn ben ik dit weekend beschikbaar
Ik zal ff een poging wagenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Komen jullie niet gezellig op IRC?
ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op korte termijn ben ik dit weekend beschikbaar
whut?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
What you hear, what you see nothing is what it seems
Pfrt, niet als je m'n aanvallers eraf gaat schoppen zonder dat ik wissels heb.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Komen jullie niet gezellig op IRC?
Ik mis het woord "je"dan in de TTquote:
Ik heb je aanvaller er niet afgeschopt... Het is een zware wedstrijd, dat dat mietje van jou daar niet tegen kan...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfrt, niet als je m'n aanvallers eraf gaat schoppen zonder dat ik wissels heb..
En ik zit op m'n werk..
Koeieflut.quote:
Hoelang duurde het voor je je team had? Mnquote:
En pats boem nog eenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb je aanvaller er niet afgeschopt... Het is een zware wedstrijd, dat dat mietje van jou daar niet tegen kan...
-edit-quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor je je team had? Mnheeft er net eentje aangevraagd
Komt ze hier nou ook posten dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verdedigen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Zo er is geboden op mijn wereldklasse-defender
Ik kan dus gaan shoppen, prio 1 is een veel betere keeper, heb er nu een met uitstekend keepen dus daar moeten flink wat niveaus bij... ik ga voor een briljante, die moet ik kunnen betalen voor circa 3 miljoen EUR. Moet ik nu nog letten op bijstats, zoals positiespel of spelhervattingen?
pff gelukkig, dan ligt het niet aan mezelfquote:
dat soort dingen lees ik er automatisch bijquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik mis het woord "je"dan in de TT
Dat bedoelde ik ook toen ik positiespel intyptequote:
1 Dag wachten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verdedigen tikt gewoon aan op de keeper stats.. Maar de keeper stats zijn 3x zo hoog als die van het verdedigen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook toen ik positiespel intypte
Bij Paula was het ook 1 dagquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 Dag wachten waarschijnlijk.
dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt ze hier nou ook posten dan?
correctie, 1 dag lees ik netquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
-edit-
hmmz ik zie hier een potentiële cheater
----------
er staat binnen 2 weken ofzo? Nou ik geloof dat ik 2 dagen gewacht heb
Wellichtquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt ze hier nou ook posten dan?
wat heb je er voor betaald?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Op speciaal verzoek van mijn speaker die wat meer uitdaging zocht:
Mijn nieuwe keeper:
Kostas Papadaskalopoulos
19 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 03-04-2009
Cyprus
goed in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Keepen: 11/20 briljant
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
2,6 miljoen, wat ouder en met wat meer ervaring en minder verdedigen kosten ze toch al snel 3,3 miljoenquote:
Ik zet de koekjes alvast klaarquote:
En dat staat tot?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet de koekjes alvast klaar
Edit: en haar teamnaam wordt zeker: I.T.T.M.V.H.I.W.V.V.H.
In Tegenstelling Tot Mijn Vriend Heb Ik Wel Verstand Van Hattrickquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Tegenstelling Tot Mijn Vriend Heb Ik Wel Verstand Van Hattrick
netjes..quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2,6 miljoen, wat ouder en met wat meer ervaring en minder verdedigen kosten ze toch al snel 3,3 miljoen
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef Lyzio het volgende:
ManagerZone #2: Waar we Hattrick in gaan halen!
Je moet ze bezig houden he.
___TOPIC_____________________________RECHTS___quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
___TOPIC_____________________________RECHTS___
Zoiets?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook weer een supporter slot beschikbaar, iemand ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
En je hebt er zelf ook weer een supporter bij
Koei-Award-Nominee!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef One_conundrum het volgende:
GVD! Heb ik ingesteld dat mijn maandag gekocht spits na 65 minuten gewisseld werd, raaktie in de 43ste geblesseerd. +2 voor een 27 en 110 dagen
Ik heb ook nog wel een slotje vrijquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:40 schreef Xummon het volgende:
heb wer een supporterslot vrij
wie wil????
[..]
Dat wou ik ook zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dit kan nooit een Koei-Award worden.
als je denkt dat dat een Koei-Award waard is verdien je er inderdaad wel een..quote:
Ik ben vrij..Twello FC (814926)quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
Wie hoeft er niet te fokcuppen en wil een friendly trouwens?
ga ik je uitdagen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik ben vrij..Twello FC (814926)
Nee, RKDEO's Arena (1005210)quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gaat nog niet? buitenland gespeeld zeker?
Geintje hequote:
Dat moet je melden in het cup-topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geintje he
Ik heb je uitdaging trouwens geaccepteerd
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet je melden in het cup-topic
Ik zal nog eens kijken dan..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Nee, RKDEO's Arena (1005210)
Nederland, Rotterdam.
Probeer het nog eens?
Nu kon het wel.. Stiekem stond je op niet uitdaagbaar zeker?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken dan..
hij heeft nu al redelijke passen?quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Remko Keijsers is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nu kon het wel.. Stiekem stond je op niet uitdaagbaar zeker?
Daar hopen we allemaal opquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij heeft nu al redelijke passen?
denk dat ik hem verdediger laat worden =)
hopen dan op goed verdedigen en redelijk passen en dan voor een leuk prijsje verkopen.
100 puntenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Passen
dus hij heeft al redelijk passen
hij is nu 16j en 58dagen zou ik nu even keeper trainen?quote:Hanso van der Kroft heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer waardeloos zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
leuk beroep, verdient dat aardig?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.
Je krijgt wel gewoon een trainingsrapport, dus misschien zitten ze er tussen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Godverdomme. 2 Walk-overs in de jeugd achter elkaar. Nu weet ik nog steeds niet hoe mijn pull van vorige week het doet en die van deze week ook niet...
Ik zie liever de sterretjes, dan gratis punten en goede teamgeest. Dat interesseert me namelijk geen zak.:{wquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef The_Hives het volgende:
zeiksnor, gratis punten en goede teamgeest
Daar moet ik dan maar op hopen inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je krijgt wel gewoon een trainingsrapport, dus misschien zitten ze er tussen..
http://xs.toquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef The_Hives het volgende:
weten jullie een site waar ik foto's kan uploaden?
www.photobucket.comquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef The_Hives het volgende:
http://tinypic.com/index.phpquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef The_Hives het volgende:
www.hierligtjekabel.nlquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef The_Hives het volgende:
thnx allen. Nu nog de kabel van mn phone vinden om de foto's op mn pc te zetten
ohquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die bestaat heul niet! [ afbeelding ]!
Koop toch een Bluetooth receivertjequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:31 schreef The_Hives het volgende:
kabel gevonden alleen werkt het niet. En ja hij is in de goede gaatjes gestoken
Damn, nu kan ik die foto's nog niet posten
geen kaartlezertje ergens?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:31 schreef The_Hives het volgende:
kabel gevonden alleen werkt het niet. En ja hij is in de goede gaatjes gestoken
Damn, nu kan ik die foto's nog niet posten
http://beheer.fok.nl/quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef The_Hives het volgende:
die is maar 1 keer grappigquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
www.koopeenbluetoothadaptervoorjepc.nl
Met een bluetooth adapter heb je nooit meer een kabeltje nodig vrindquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef The_Hives het volgende:
en wat heb ik er aan als mijn nieuwe telefoon gemaakt is. Daar heb ik ook een stekkertje bij
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef The_Hives het volgende:
en wat heb ik er aan als mijn nieuwe telefoon gemaakt is. Daar heb ik ook een stekkertje bij
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
das de 1e keer! Van jou ging over 1 of ander kabeltje.
maar daar heb ik de foto's dus niet op die ik gebruiken wilquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar daar heb ik de foto's dus niet op die ik gebruiken wil
Damn moet ik dan dus opnieuw aan de gang. Vodafone schiet op!! Er is al 1 dag om van de 3 weken
[DIG]quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar daar heb ik de foto's dus niet op die ik gebruiken wil
Damn moet ik dan dus opnieuw aan de gang. Vodafone schiet op!! Er is al 1 dag om van de 3 weken
O, dan zijn de contacten gewoon heel vies en/of beschadigd. Heb ik met mijn telefoon ook, soms moet je dat stekkertje een beetje heen en weer wrikken voordat-ie de oplader oppikt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef The_Hives het volgende:
geloof het of niet, maar ik pak mn telefoon op om te kijken of ik kan e-mailen en mn pc herkent ineens nieuwe hardware
Ben nu weer de software aan het installeren dat ik een maand geleden eraf heb gegooid omdat ik die toch nooit meer nodig had
Eens kijken of het dan lukt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef The_Hives het volgende:
ja, die had ik al schoon geblazen
Maar het is gelukt. Nu eerst mn eten klaar maken en dan kan ik ze straks online zetten
Nico, heb jij ook zo'n trek?![]()
Wel een aardig koopje toch voor 813.000?quote:Vladimir Dvorkin (195534274) [Staat op de transferlijst]
21 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 30-05-2009
Latvija
matig in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: simulanti
(sinds 15-03-2008 (3/35), 3s 5d)
Total Skill Index (TSI): 2 320
Loon: 1 250 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 19-02-2009 17:51
Deadline: 19-02-2009 17:51 Herinneringen (0m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 813 000 ¤ door F.C. Gokwerk
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Volgens mij geeft t overall lagere ratings. Wat speel je nu dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Maar gewoon niet doen
In hoeverre beïnvloed verwarring een wedstrijd? Ik bedoel.. Waar heeft het effect op? Lager middenveld?
Ik heb namelijk nu 2 goeie spitsen die ik allebei zal moeten opstellen om een kans te maken in de volgende wedstrijd, maar ik moet tegen een ploeg die ook countert.
Als het alleen maar mijn middenveld verlaagt is het geen probleem, want dan kom ik wel onder hem. Andere manier is om toch weer 352 te kiezen en vol over zijn middenveld heengaan, maar dan geef ik traininsplekkies op en die hele jongen 17 jarige gastjes vinden dat niet tof..
Voor die prijs koop je ook een 18-jarige met formidabel. Dus ik vind het wel duur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Wel een aardig koopje toch voor 813.000?
Mwa niet slecht. Jammer dat ie weinig passen heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
quote:107
Verdediging: 73
Middenveld: 18
Aanval: 16
Zoals ik al zei: Je hebt teveel betaald. En niet zo zuinig ook:quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
quote:Gualdim Custódio (200318262)
19 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 16-03-2009
zwak in vorm, conditie formidabel
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: mirtock FC (sinds 27-04-2008)
Total Skill Index (TSI): 3 300
Loon: 1 332 ¤/week inclusief een 20% bonus
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 19-02-2009 18:34
Vraagprijs: 600 000 ¤
Hoogste bod: 833 000 ¤ door A.C. os lusitanos
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: formidabel
Spelhervatting: zwak
Of gewoon verder kijken dan 1 speler.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hmmmmmmm dang toch maar niet meer op transfervergelijking afgaan dan, daarmee leek hij spotgoedkoop rest was allemaal 1 miljoen of meer......
Voor zover ik weet heeft het alleen invloed op je mid rating...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Maar gewoon niet doen
In hoeverre beïnvloed verwarring een wedstrijd? Ik bedoel.. Waar heeft het effect op? Lager middenveld?
Ik heb namelijk nu 2 goeie spitsen die ik allebei zal moeten opstellen om een kans te maken in de volgende wedstrijd, maar ik moet tegen een ploeg die ook countert.
Als het alleen maar mijn middenveld verlaagt is het geen probleem, want dan kom ik wel onder hem. Andere manier is om toch weer 352 te kiezen en vol over zijn middenveld heengaan, maar dan geef ik traininsplekkies op en die hele jongen 17 jarige gastjes vinden dat niet tof..
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=167702quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:09 schreef Silver_Shark het volgende:
heeft iemand nog die HO! download linkje HO! site doet het niet =)
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Pfff.. lekker logisch, zit ik nog met die 2 spelers van Puala opgescheept ook.. Dat er niemand over Oude Aling (2k, +5 blessure) zou bieden had ik wel rekening mee gehouden. Die TS-hit is dan weer irri, maar ach, komt wel goed dit seizoen. Dat er niemand over de 69k voor Van Voorn heen bood is belachelijk. 20k onder de transfervergelijking en met 19dagen en bijna het dubbele TSI (in matig vorm, matig conditie) een koopje.. Nouja, even conditie optrainen dan maar en dan gaat die ook weer de deur uit..
Vind het vooral lullig voor Paula, Van Voorn had haar minstens 100k op kunnen/moeten leveren..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
die transfermarkt is sowieso geen pijl op te trekken op dit moment.. helemaal niet als je naar de transfervergelijking kijkt.. die klopt van geen kant meer..
ach ja.. als je em doorverkoopt vangt ze er ook nog wel wat voor..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vind het vooral lullig voor Paula, Van Voorn had haar minstens 100k op kunnen/moeten leveren..
quote:Alfred Matthijssen
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
Allemaal trainees!quote:Lou Brobbel His training efforts showed good results as his passing abilities increased from inadequate to passable.
Tjeerd Bomer Increased his passing skill from passable to solid.
Jo Thys His passing proficiency improved from passable to solid.
Vasile Ciupercă Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from passable to solid.
Polykarpos Athanasopoulos His training efforts showed good results as his passing abilities increased from inadequate to passable.
352 en 451quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij geeft t overall lagere ratings. Wat speel je nu dan?
Dit is dus weer anders..quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:21 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft het alleen invloed op je mid rating...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
352 en 451
[..]
Dit is dus weer anders..
Ga zo wel ff zoeken in de regels..
Daar heb ik dus weinig aanquote:Verwarring
Als je spelers onvoldoende ervaring hebben met een opstelling hebben ze kans op verwarring, wat een negatief effect heeft op de prestaties. Als de optelsom van de individuele ervaring van al je spelers (zie onder) hoog is, wordt dat risico wel kleiner. Dus, als je een opstelling wilt gebruiken waar je geen enkele ervaring in hebt, kan je totale spelerservaring je helpen verwarring te voorkomen.
Als je spelers verward raken, zal er in het wedstrijdverslag een zin komen te staan waarin het niveau van de huidige organisatie van je team staat beschreven. Een verwarringsgebeurtenis die zegt dat de organisatie van je team gedaald is naar "waardeloos" betekent dat het heel slecht ging, terwijl een verval naar "goed" slechts een beperkt effect had. Als je spelers verward zijn kan je trainer in de rust de situatie iets verbeteren door ze extra instructies te geven.
Superkeeper en 3 gelijke trainees.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:06 schreef Psychonikeo het volgende:
De boel is trouwens nu allemaal verkocht. Ik heb nu 7 trainees met gemiddels redelijk verdedigen en redelijk passen. Daarmee ga ik geen supersterke verdediging krijgen.
Middenveld is aardig verzorgd, daar kan ik wel mee varieren in sterkte. Aanval is inmiddels ook gergeld met een extra bovennatuurlijke spits met uitstekend passen.
Ik heb nu nog 5,6 miljoen over. daar kan ik nog 3 supertrainees voor kopen of ik koop een superkeeper (heb nu reusachtig) en nog 3 trainees van hetzelfde niveau als ik nu heb..
Wat vinden jullie?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
352 en 451
[..]
Dit is dus weer anders..
Ga zo wel ff zoeken in de regels..
quote:Wat gebeurt er als er verwarring optreedt in een wedstrijd?
Als er verwarring optreedt in een wedstrijd dan zorgt dit voor een negatieve invloed op je middenveld en dus het balbezit. Hoe groot deze negatieve invloed is hangt af van het organisatieniveau. De volgende cijfers geven aan hoeveel het middenveld minder zal presteren bij een bepaald organisatieniveau.
Organisatie: Min: Max:
Goed 1% 5%
Redelijk 6% 10%
Matig 11% 17%
Zwak 18% 24%
Slecht 25% 34%
Waardeloos 35% 47%
Rampzalig 48% 71%
Naast de zichtbare negatieve invloed op je middenveld gaan veel mensen er vanuit dat er ook een onzichtbare negatieve invloed op je verdediging is, wanneer er verwarring optreedt wordt de scoorkans voor je tegenstander groter. Dit is echter noch bevestigd, noch ontkend door de HT’s, het blijft dus een onzekere aanname.
Ik zie alleen weinig keepers die boven reusachtig uitkomenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Superkeeper en 3 gelijke trainees.
Dat haal je dus niet uit de regelsquote:
Zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie alleen weinig keepers die boven reusachtig uitkomen
[..]
Komt inderdaad niet uit de regels. Maar die verwarring heb je maar 2 wedstrijden. De eerste wedstrijd zal het redelijk dramatisch zijn, en de 2e wedstrijd een stuk minder. Gewoon 532 spelen dus.quote:Dat haal je dus niet uit de regels
Maar als ik dit lees, is het misschien het slimste om dus wel te kiezen voor een 532 en die verwarring op de koop toe te nemen? Ik wil toch counteren..
top dankje..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoeken.
[..]
Komt inderdaad niet uit de regels. Maar die verwarring heb je maar 2 wedstrijden. De eerste wedstrijd zal het redelijk dramatisch zijn, en de 2e wedstrijd een stuk minder. Gewoon 532 spelen dus.
quote:Miquel Garcia
28 jaar en 15 dagen, TSI = 107 420
matig in vorm, conditie uitstekend
Conditie: uitstekend Keepen: utopisch
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Eén wedstrijd is nog een friendly ook, dus je hebt er in de competitie maar één wedstrijd last van.quote:
5 478 000 ¤, salaris 81 108 ¤quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nu mijn oude keeper verkopen, kreeg ik nog een 3 miljoen voor en dan nog 3 trainees aanschaffen
Stond op de transferlijst nog als magisch, maar was blijkbaar vannacht nog gestegen
prijzig ding jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
5 478 000 ¤, salaris 81 108 ¤
Ik hoop alleen niet voor je dat hij een gigantische salarisupdate krijgt als hij verjaart...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
prijzig ding ja
Maar ik verder weinig grote salaristrekkers
En waarom heeft ze hier nog niet gereageerd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:01 schreef Flappekz het volgende:
Als het goed is krijgt mijnvandaag haar team
Dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet voor je dat hij een gigantische salarisupdate krijgt als hij verjaart...
zolang dat niet gebeurd erken ik haar inderdaad nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En waarom heeft ze hier nog niet gereageerd?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En waarom heeft ze hier nog niet gereageerd?
Komt wel goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zolang dat niet gebeurd erken ik haar inderdaad niet
dat laatste.. super keeper + trainees van zelfde niveau..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:06 schreef Psychonikeo het volgende:
De boel is trouwens nu allemaal verkocht. Ik heb nu 7 trainees met gemiddels redelijk verdedigen en redelijk passen. Daarmee ga ik geen supersterke verdediging krijgen.
Middenveld is aardig verzorgd, daar kan ik wel mee varieren in sterkte. Aanval is inmiddels ook gergeld met een extra bovennatuurlijke spits met uitstekend passen.
Ik heb nu nog 5,6 miljoen over. daar kan ik nog 3 supertrainees voor kopen of ik koop een superkeeper (heb nu reusachtig) en nog 3 trainees van hetzelfde niveau als ik nu heb..
Wat vinden jullie?
Je bent iets te laat met dat advies.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat laatste.. super keeper + trainees van zelfde niveau..
beter laat dan nooit..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent iets te laat met dat advies.
quote:Johan Brandbeck
17 jaar en 68 dagen, TSI = 880
matig in vorm, conditie redelijk [Onvoorspelbaar]
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
+1quote:Freek-Jan van Sonnen
21 jaar en 13 dagen, TSI = 25 310
matig in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: slecht
Spelhervatting: redelijk
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef GotC het volgende:
Scottish Peanuts (213042)
Nederland, Den Haag, X.1622
Nou mensen, leef je uitDit is mijn team. Eerlijk gezgd is het nog totaal niet duidelijk voor me, maar gelukkig heb ik m'n lieve
nog! (Ik zei toch dat ik in het goeie topic ging posten!
)
Nou mensen, leef je uitDit is mijn team. Eerlijk gezgd is het nog totaal niet duidelijk voor me, maar gelukkig heb ik m'n lieve
)
)
een vleugelspeler en een verdedigerquote:Trainingsrapport
Je trainer Moritz Rocco heeft het volgende vastgesteld:
Patricio Contreras Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van redelijk naar goed.
Jan-Peter de Rink Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van slecht naar zwak.
Die naam.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef GotC het volgende:
)
Alle 2 nuttige stijgingen dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
een vleugelspeler en een verdediger
Hee, niet zo he, over die naam!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die naam..
In ieder geval welkom! Jammer dat je net te laat bent voor de FOK!-cup.. Wat de onduidelijkheid betreft, lees even rustig de regels door. Als het goed is verduidelijkt dat al wel 't ''eén en ander behoorlijk.
Ik heb weinig recht van spreken met betrekking tot achterlijke namen, dat is waar.quote:
Ajoh rpp, niet miepenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die naam..
In ieder geval welkom! Jammer dat je net te laat bent voor de FOK!-cup.. Wat de onduidelijkheid betreft, lees even rustig de regels door. Als het goed is verduidelijkt dat 't één en ander behoorlijk.
En ik ben de pindaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb weinig recht van spreken met betrekking tot achterlijke namen, dat is waar.. Het was eigenlijk ook meer van 'duh, kon ook niet anders' wat betreft scottish.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus toch een 2e tweede team...
As usualquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]mag alleen maar helpen, maar er verder niet aankomen!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Nu komt de aap uit de mouw. Je mag wel naar haar kijken, maar haar niet aanraken...
Ja. Nu krijgen je spelers 75% training. Dan 95% procent. Dat scheelt een volle training op 5 weken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef Silver_Shark het volgende:
btw, ik heb mijn conditie training op 25% en training op 100% als ik conditie op 5% zet wat gebeurt er dan? krijg ik dan meer training?
Dan krijg je inderdaad meer training, maar de kans op conditiedalingen wordt ook veel groter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef Silver_Shark het volgende:
btw, ik heb mijn conditie training op 25% en training op 100% als ik conditie op 5% zet wat gebeurt er dan? krijg ik dan meer training?
Dat ligt aan de leeftijden van je spelers. Maar 5% is alleen voldoende als je alleen maar hele jonge spelers hebt (17/18).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef Silver_Shark het volgende:
met 5% houdt toch wel de conditie op peil hoop ik?
Ik heb 15 procent. Tot 25 jaar blijven ze bij mij uitstekend. Daarna zakken ze naar goed. en mijn 31-jarige speler heeft nog steeds redelijk. Dus de goed/redelijk grens zal bij 30/31 jaar liggen (bij 15%) schat ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe hebben jullie het staan dan?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:01 schreef Silver_Shark het volgende:
oke, dan heb ik nu dan ook 15% ingestelt dacht al ik heb steeds keiveel conditie stijgers en als ik na jullie TU kijk.. hebben haast geen conditie stijgers.
quote:
Het begint wat te worden dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:21 schreef Ender_Wiggin het volgende:
aatste trainingsrapport (20-02-2009) (4/38)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
dolgelukkig Tomislav Antunac
Zag zijn mate van positiespel toenemen van formidabel naar uitmuntend.
![]()
mijn A middenveld is nu 2 uitmuntend en 1 wonderbaarlijk
)
Scheelt wel weerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
welkom..
ik heb al in de gaten dat dit een lekker makkelijke nieuwkomer is voor ons.. Flap legt alles wel uit
2 keer per week maar?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Scheelt wel weer
Nu begrijp ik misschien waarom hij 2x per week een paar uur volle concentratie heeft voor z'n laptop
Hij gaat overstappen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je gaat als counterhufter toch nog wel overstappen op een ander systeem of hou je t zo?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je gaat als counterhufter toch nog wel overstappen op een ander systeem of hou je t zo?
quote:
Say duh.quote:
Ik zou zondag 4-5-1 spelen zolang je 5-3-2 of 5-4-1 nog niet goed genoeg is. Dan heb je toch nog 4 trainies die je trainen kan.quote:
Godver.. kunnen jullie niet 1 antwoord met elkaar afspreken, nu moet ik zelf ook nog een afweging gaan maken ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Say duh.
Daarom ook niet dat blijven spelen.
[..]
Ik zou zondag 4-5-1 spelen zolang je 5-3-2 of 5-4-1 nog niet goed genoeg is. Dan heb je toch nog 4 trainies die je trainen kan.
ach wel nee.. gewoon meteen 532 of 541 spelen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Say duh.
Daarom ook niet dat blijven spelen.
[..]
Ik zou zondag 4-5-1 spelen zolang je 5-3-2 of 5-4-1 nog niet goed genoeg is. Dan heb je toch nog 4 trainies die je trainen kan.
Inderdaad. Die verwarring moet je je gewoon niets van aantrekken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach wel nee.. gewoon meteen 532 of 541 spelen..
als je niet meteen 532 of 541 speelt duurt het ook langer voordat je ervaring daarin uitstekend is..quote:
En als je het goed doet. Dan kun je zelfs 2 opstellingservaringen op uitstekend krijgen en houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je niet meteen 532 of 541 speelt duurt het ook langer voordat je ervaring daarin uitstekend is..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En als je het goed doet. Dan kun je zelfs 2 opstellingservaringen op uitstekend krijgen en houden.
Ik zit op 30% om mijn oude midjes op peil te houdenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt aan de leeftijden van je spelers. Maar 5% is alleen voldoende als je alleen maar hele jonge spelers hebt (17/18).
Ik heb zelf 15% conditie ingesteld
)
30%... Dat scheelt ongeveer 1 week training per drie weken. Een speler die normaal 7 weken voor een pop nodig heeft, heeft er 9 weken bij jou voor nodig... Dan zou ik er toch voor kiezen om de mids 1 conditieniveau lager te zetten...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit op 30% om mijn oude midjes op peil te houden
Gay Peanuts of Scottish Gays?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond mijn teamnaam voor je toch een stuk beter verzonnen
Ik verlies dan teveel midrating om nog fatsoenlijk te kunnen counteren. ik heb wel het plan om mijn middenveld te gaan verjongen maar dat gaat nog wel even duren denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
30%... Dat scheelt ongeveer 1 week training per drie weken. Een speler die normaal 7 weken voor een pop nodig heeft, heeft er 9 weken bij jou voor nodig... Dan zou ik er toch voor kiezen om de mids 1 conditieniveau lager te zetten...
geld gebrek? Op wat voor niveau zitten je mids nu dan qua conditie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verlies dan teveel midrating om nog fatsoenlijk te kunnen counteren. ik heb wel het plan om mijn middenveld te gaan verjongen maar dat gaat nog wel even duren denk ik
quote:
geldgebrek idd, ze zitten nu op uitstekend.... maar heb nu mijn keeper flink verbeterd, volgende project wordt mijn middenveldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geld gebrek? Op wat voor niveau zitten je mids nu dan qua conditie?
is het verschil zo groot dan als ze naar goed gaan? En volgens mij kan je er ook wel 20-25% van mij lijkt me..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geldgebrek idd, ze zitten nu op uitstekend.... maar heb nu mijn keeper flink verbeterd, volgende project wordt mijn middenveld
Die kans is 66%quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het verschil zo groot dan als ze naar goed gaan? En volgens mij kan je er ook wel 20-25% van mij lijkt me..
Dat kan je ook geleidelijk aan doen. Ik counter met 5-3-2 en 4-3-3 Zo kan ik mn tegenstanders verschillend aanpassen en heb evt dan (net als iedereen) ook nog 4-4-2.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En als je het goed doet. Dan kun je zelfs 2 opstellingservaringen op uitstekend krijgen en houden.
Ja dat scheelt al aardig wat en dat kost me dan een aantal counters die ik hard nodig heb in mijn league ... zodra ik jongere mids heb schroef ik het percentage naar beneden bij... bovendien wil ik dan dermate goede mids hebben zodat een counter ook niet meer nodig isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het verschil zo groot dan als ze naar goed gaan? En volgens mij kan je er ook wel 20-25% van mij lijkt me..
Maar ik moet zondag dus tegen een andere counterploeg en ik verwacht niet dat mijn middenveld goed genoeg is om hem te pakken op die manier. Dus ik weet toch al niet hoe ik het moet doen, maar dan zou ik denk ik beter 442 kunnen doen met 2 vleugels en 2 superspitsen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan je ook geleidelijk aan doen. Ik counter met 5-3-2 en 4-3-3 Zo kan ik mn tegenstanders verschillend aanpassen en heb evt dan (net als iedereen) ook nog 4-4-2.
@ Psychonikeo :
Ik raad je aan lekker nog even 4-5-1 te blijven spelen tot je andere taktiek op goed staat. Dan overstappen en op woensdag de volgende gaan spelen. Dan ontloop je die verwarring en loop je niet t risico dat je daar door verliest.
ja precies op die manier.. nou ja spaarse dan zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat scheelt al aardig wat en dat kost me dan een aantal counters die ik hard nodig heb in mijn league ... zodra ik jongere mids heb schroef ik het percentage naar beneden bij... bovendien wil ik dan dermate goede mids hebben zodat een counter ook niet meer nodig is
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond mijn teamnaam voor je toch een stuk beter verzonnen
Vangen!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:16 schreef ScudRaket het volgende:
Ik zie weer wat hormoontjes in het rond springen
Uitmuntend kun jij niet betalen. Ik weet niet zo goed de prijzen voor Goed middenvelders op niet trainee leeftijden maar ik weet wel dat goed aanvallers/verd met enkele bijstats op dit moment zo'n 2,5-3 ton kosten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef GotC het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een middenvelder? Ik zoek iemand die qua positiespel goed tot uitmuntend is..maar wat is een normale prijs?
4-4-2 is idd dan ook een goede optie! En beter voor de counter omdat je aanval dan logies beter is door dat je 2 spitsen kan opstellen ipv 1.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar ik moet zondag dus tegen een andere counterploeg en ik verwacht niet dat mijn middenveld goed genoeg is om hem te pakken op die manier. Dus ik weet toch al niet hoe ik het moet doen, maar dan zou ik denk ik beter 442 kunnen doen met 2 vleugels en 2 superspitsen..
Duurrrrrrquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:27 schreef GotC het volgende:
Wat is een redelijke prijs voor een middenvelder? Ik zoek iemand die qua positiespel goed tot uitmuntend is..maar wat is een normale prijs?
Vraag maar aan Vulliequote:
Daarom dacht ik daar aan jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
4-4-2 is idd dan ook een goede optie! En beter voor de counter omdat je aanval dan logies beter is door dat je 2 spitsen kan opstellen ipv 1.
Zo ff het een en ander verbeterd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:32 schreef The_Hives het volgende:
hoi net thuis, maar moet nog even wat kwijt
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAKKES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEEEVVVVEERRRTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moet ze zelf zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef Flappekz het volgende:
vind t stiekem wel weer leuk, de eerste trainees zoeken
Ik help d'r alleenquote:
Normale prijs. Maar als je goed zoekt, dan haal je ze zelfs voor 1000 uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik help d'r alleen
Mooie 17jr redelijk positiespel, 350 loon, excl. voor 8000 binnen gehengeld
Ja, maar die hebben dan 290 salaris ofzo. Deze stijgt vrij snelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Normale prijs. Maar als je goed zoekt, dan haal je ze zelfs voor 1000 uit.
Bijstats tellen mee in het salaris. Als je echt snelle stijgers wilt, dan moet je het salaris nog hoger zoeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben dan 290 salaris ofzo. Deze stijgt vrij snel
enquote:Zenun Martini (236160406)
17 jaar en 94 dagen, volgende verjaardag: 10-03-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: H.C.Vimercate Brianza (sinds 17-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 350 ¤/week
Laden...
Deadline: 20-02-2009 19:18
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 1 001 ¤ door Inter Voluntari
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: zwak
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: waardeloos
Passen: slecht
Scoren: matig
Spelhervatting: rampzalig
quote:Adrián Huasasquiche (236171671)
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 09-06-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Pirañitas FC (sinds 17-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 330 ¤/week
Laden...
Deadline: 20-02-2009 19:23
Vraagprijs: 1 ¤
Hoogste bod: 1 001 ¤ door A.S. Che Guevara
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht
Mooie spelers idd. Maar wel redelijk hetzelfde als die we net hebben gehaald:quote:
8k dusquote:Yves Rütti (236170773)
17 jaar en 90 dagen, volgende verjaardag: 14-03-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Scottish Peanuts (sinds 20-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 370
Loon: 420 ¤/week inclusief een 20% bonus
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ik zou kijken naar wat minder dagen. Dan is die 2e misschien het meest geschikt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooie spelers idd. Maar wel redelijk hetzelfde als die we net hebben gehaald:
[..]
8k dus
Is dit misschien wat?quote:Miikka Teronen (129414821)
25 years and 0 days, Next birthday: 12-06-2009
A popular guy who is balanced and honest.
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 28-11-2006)
Total Skill Index (TSI): 107 710
Wage: 79 668 ¤/week including 20% Bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Deadline: 23-02-2009 17:25
Asking price: 4 000 000 ¤
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: extra-terrestrial
Winger: wretched
Passing: solid
Scoring: wretched
Set pieces: poor
quote:Top 11 totaal
TSI 1 357 230
Loon 1 244 264
Nationaliteiten 7
Geblesseerd 1
Rode kaarten 0
Gele kaarten 3
Trainer niet meegerekend in statistieken
Toon voor alle spelers Supporterstatistieken
Top 11 gemiddelde
TSI 123 385
Loon 113 115
Leeftijd 31
Vorm redelijk (laag)
Conditie goed (zeer hoog)
Ervaring uitmuntend (zeer hoog)
Trainer niet meegerekend in statistieken
En wat wordt je teamnaam?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef Apfel. het volgende:
Heb me ook aangemeld. Wellicht wat vaker in dit topic kijken nu
quote:Bieden maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het duurt meestal maar een dag tegenwoordig. Maar misschien omdat je hem zo laat hebt aangevraag, krijg je hem zondag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:32 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Niveau LikmevessieMaar het is nog even wachten op mijn team. Zal hem deze week wel krijgen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:32 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Niveau LikmevessieMaar het is nog even wachten op mijn team. Zal hem deze week wel krijgen.
De regels op hattrick lezen en eventueel de beginnershandleiding op HAG lezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:36 schreef Apfel. het volgende:
ZIjn er nog wat beginnerstips? Ik heb het wel eens eerder gespeeld, maar dat is al zo'n tijd terug. Is het handig om bepaalde aspecten eerst aan te pakken? (nieuwe spelers, nieuwe trainers, tacktiek bepalen et cetera ).
bepalen wat je wilt trainen, je moet je trainersdiploma halen waarmee je geld kunt verdienen.. en een nieuwe trainer aanschaffen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:36 schreef Apfel. het volgende:
ZIjn er nog wat beginnerstips? Ik heb het wel eens eerder gespeeld, maar dat is al zo'n tijd terug. Is het handig om bepaalde aspecten eerst aan te pakken? (nieuwe spelers, nieuwe trainers, tacktiek bepalen et cetera ).
voor een duizendje help ik je van dat hele zootje afquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor een duizendje help ik je van dat hele zootje af
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor een duizendje help ik je van dat hele zootje af
quote:
Er staat er eentje bij die voor 0 gelist is. Je wordt nog wel overboden als je daar 1k tegenaan smijt, denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:10 schreef The_Hives het volgende:
krijg ik een bankgarantie op die spelerts
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef GeneraalUli het volgende:
Train met de jeugd eigenlijk verdedigers, maar voor deze spits heb ik ook even scoren als primaire training gehad.
[ afbeelding ]
Als het goed is heeft ie nu goed scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |