leuk beroep, verdient dat aardig?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.
Je krijgt wel gewoon een trainingsrapport, dus misschien zitten ze er tussen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Godverdomme. 2 Walk-overs in de jeugd achter elkaar. Nu weet ik nog steeds niet hoe mijn pull van vorige week het doet en die van deze week ook niet...
Ik zie liever de sterretjes, dan gratis punten en goede teamgeest. Dat interesseert me namelijk geen zak.:{wquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef The_Hives het volgende:
zeiksnor, gratis punten en goede teamgeest
Daar moet ik dan maar op hopen inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je krijgt wel gewoon een trainingsrapport, dus misschien zitten ze er tussen..
http://xs.toquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef The_Hives het volgende:
weten jullie een site waar ik foto's kan uploaden?
www.photobucket.comquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef The_Hives het volgende:
http://tinypic.com/index.phpquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef The_Hives het volgende:
www.hierligtjekabel.nlquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef The_Hives het volgende:
thnx allen. Nu nog de kabel van mn phone vinden om de foto's op mn pc te zetten
ohquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die bestaat heul niet! [ afbeelding ]!
Koop toch een Bluetooth receivertjequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:31 schreef The_Hives het volgende:
kabel gevonden alleen werkt het niet. En ja hij is in de goede gaatjes gestoken
Damn, nu kan ik die foto's nog niet posten
geen kaartlezertje ergens?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:31 schreef The_Hives het volgende:
kabel gevonden alleen werkt het niet. En ja hij is in de goede gaatjes gestoken
Damn, nu kan ik die foto's nog niet posten
http://beheer.fok.nl/quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef The_Hives het volgende:
die is maar 1 keer grappigquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
www.koopeenbluetoothadaptervoorjepc.nl
Met een bluetooth adapter heb je nooit meer een kabeltje nodig vrindquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef The_Hives het volgende:
en wat heb ik er aan als mijn nieuwe telefoon gemaakt is. Daar heb ik ook een stekkertje bij
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef The_Hives het volgende:
en wat heb ik er aan als mijn nieuwe telefoon gemaakt is. Daar heb ik ook een stekkertje bij
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
das de 1e keer! Van jou ging over 1 of ander kabeltje.
maar daar heb ik de foto's dus niet op die ik gebruiken wilquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar daar heb ik de foto's dus niet op die ik gebruiken wil
Damn moet ik dan dus opnieuw aan de gang. Vodafone schiet op!! Er is al 1 dag om van de 3 weken
[DIG]quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar daar heb ik de foto's dus niet op die ik gebruiken wil
Damn moet ik dan dus opnieuw aan de gang. Vodafone schiet op!! Er is al 1 dag om van de 3 weken
O, dan zijn de contacten gewoon heel vies en/of beschadigd. Heb ik met mijn telefoon ook, soms moet je dat stekkertje een beetje heen en weer wrikken voordat-ie de oplader oppikt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef The_Hives het volgende:
geloof het of niet, maar ik pak mn telefoon op om te kijken of ik kan e-mailen en mn pc herkent ineens nieuwe hardware
Ben nu weer de software aan het installeren dat ik een maand geleden eraf heb gegooid omdat ik die toch nooit meer nodig had
Eens kijken of het dan lukt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef The_Hives het volgende:
ja, die had ik al schoon geblazen
Maar het is gelukt. Nu eerst mn eten klaar maken en dan kan ik ze straks online zetten
Nico, heb jij ook zo'n trek?![]()
Wel een aardig koopje toch voor 813.000?quote:Vladimir Dvorkin (195534274) [Staat op de transferlijst]
21 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 30-05-2009
Latvija
matig in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: simulanti
(sinds 15-03-2008 (3/35), 3s 5d)
Total Skill Index (TSI): 2 320
Loon: 1 250 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 19-02-2009 17:51
Deadline: 19-02-2009 17:51 Herinneringen (0m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 813 000 ¤ door F.C. Gokwerk
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Volgens mij geeft t overall lagere ratings. Wat speel je nu dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Maar gewoon niet doen
In hoeverre beïnvloed verwarring een wedstrijd? Ik bedoel.. Waar heeft het effect op? Lager middenveld?
Ik heb namelijk nu 2 goeie spitsen die ik allebei zal moeten opstellen om een kans te maken in de volgende wedstrijd, maar ik moet tegen een ploeg die ook countert.
Als het alleen maar mijn middenveld verlaagt is het geen probleem, want dan kom ik wel onder hem. Andere manier is om toch weer 352 te kiezen en vol over zijn middenveld heengaan, maar dan geef ik traininsplekkies op en die hele jongen 17 jarige gastjes vinden dat niet tof..
Voor die prijs koop je ook een 18-jarige met formidabel. Dus ik vind het wel duur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Wel een aardig koopje toch voor 813.000?
Mwa niet slecht. Jammer dat ie weinig passen heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
quote:107
Verdediging: 73
Middenveld: 18
Aanval: 16
Zoals ik al zei: Je hebt teveel betaald. En niet zo zuinig ook:quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
quote:Gualdim Custódio (200318262)
19 jaar en 87 dagen, volgende verjaardag: 16-03-2009
zwak in vorm, conditie formidabel
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: mirtock FC (sinds 27-04-2008)
Total Skill Index (TSI): 3 300
Loon: 1 332 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 19-02-2009 18:34
Vraagprijs: 600 000 ¤
Hoogste bod: 833 000 ¤ door A.C. os lusitanos
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: formidabel
Spelhervatting: zwak
Of gewoon verder kijken dan 1 speler.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hmmmmmmm dang toch maar niet meer op transfervergelijking afgaan dan, daarmee leek hij spotgoedkoop rest was allemaal 1 miljoen of meer......
Voor zover ik weet heeft het alleen invloed op je mid rating...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Maar gewoon niet doen
In hoeverre beïnvloed verwarring een wedstrijd? Ik bedoel.. Waar heeft het effect op? Lager middenveld?
Ik heb namelijk nu 2 goeie spitsen die ik allebei zal moeten opstellen om een kans te maken in de volgende wedstrijd, maar ik moet tegen een ploeg die ook countert.
Als het alleen maar mijn middenveld verlaagt is het geen probleem, want dan kom ik wel onder hem. Andere manier is om toch weer 352 te kiezen en vol over zijn middenveld heengaan, maar dan geef ik traininsplekkies op en die hele jongen 17 jarige gastjes vinden dat niet tof..
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=167702quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:09 schreef Silver_Shark het volgende:
heeft iemand nog die HO! download linkje HO! site doet het niet =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |