uitstekend plan dacht ik zo toch?quote:
waar moet je nou weer over nadenken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:45 schreef MrMoon het volgende:
Ik zal er eens over nadenken..
slechte tvp trouwens
welke datumquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar moet je nou weer over nadenken?
Ik ben zelf ook eigenlijk wel voor zaterdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zaterdag 28 Maart.
Zondags liever niet omdat ik niet midden in de nacht thuis wil komen en al helemaal geen vrij wil nemen op Maandag.
Dan moet je daar op stemmen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook eigenlijk wel voor zaterdag
oh jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je daar op stemmen.
Nou bij deze! Ik hoef alleen niet zo ver meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh. En mensen die op de route wonen van hier tot bij Nico, die wil ik wel eventueel oppikken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef rompompom het volgende:
8 of 28 wat mij betreft, daartussen zit ik met wintersport. Zijn er eventueel slaap mogelijkheden? Anders kan ik niet aan 't pils..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uitstekend plan dacht ik zo toch?
Trouwens, er is wel wat ruimte op de vloer te creëren. Dus mocht de keus op zaterdag vallen, dan kan er met een luchtbedje wel worden overnacht. Niet op zondag, want ik moet maandagochtend gewoon weer op tijd werken namelijk
Zaterdag lijkt mij sowieso handiger.. ik neem wel aan dat het programma dan doorloopt tot de zondagmiddag oid..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zaterdag 28 Maart.
Zondags liever niet omdat ik niet midden in de nacht thuis wil komen en al helemaal geen vrij wil nemen op Maandag.
Dat moet je dus de zaterdag kiezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef rompompom het volgende:
8 of 28 wat mij betreft, daartussen zit ik met wintersport. Zijn er eventueel slaap mogelijkheden? Anders kan ik niet aan 't pils..
ja, koekhappen kan wel een paar uurtjes verschoven wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zaterdag lijkt mij sowieso handiger.. ik neem wel aan dat het programma dan doorloopt tot de zondagmiddag oid..
Ah, overheen gelezen. Dan is zondag ook wel best; 't is maar een klein stukkie naar m'n werk de volgende maandag.quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, overheen gelezen. Dan is zondag ook wel best; 't is maar een klein stukkie naar m'n werk de volgende maandag.
Nee, zondag is mij ook prima, zie vorige post.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat moet je dus de zaterdag kiezen.
Ik moet om half negen aan m'n bureau zitten, dus dat zit wel knorr.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk
Je moet alleen voor half 9 weg zijn
Nou ja.. klik op 1 van de linkjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, zondag is mij ook prima, zie vorige post.
Maar hoe moet ik nu stemmen?.
[..]
Ik moet om half negen aan m'n bureau zitten, dus dat zit wel knorr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |