uitstekend plan dacht ik zo toch?quote:
waar moet je nou weer over nadenken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:45 schreef MrMoon het volgende:
Ik zal er eens over nadenken..
slechte tvp trouwens
welke datumquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar moet je nou weer over nadenken?
Ik ben zelf ook eigenlijk wel voor zaterdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zaterdag 28 Maart.
Zondags liever niet omdat ik niet midden in de nacht thuis wil komen en al helemaal geen vrij wil nemen op Maandag.
Dan moet je daar op stemmen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook eigenlijk wel voor zaterdag
oh jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je daar op stemmen.
Nou bij deze! Ik hoef alleen niet zo ver meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh. En mensen die op de route wonen van hier tot bij Nico, die wil ik wel eventueel oppikken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef rompompom het volgende:
8 of 28 wat mij betreft, daartussen zit ik met wintersport. Zijn er eventueel slaap mogelijkheden? Anders kan ik niet aan 't pils..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uitstekend plan dacht ik zo toch?
Trouwens, er is wel wat ruimte op de vloer te creëren. Dus mocht de keus op zaterdag vallen, dan kan er met een luchtbedje wel worden overnacht. Niet op zondag, want ik moet maandagochtend gewoon weer op tijd werken namelijk
Zaterdag lijkt mij sowieso handiger.. ik neem wel aan dat het programma dan doorloopt tot de zondagmiddag oid..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zaterdag 28 Maart.
Zondags liever niet omdat ik niet midden in de nacht thuis wil komen en al helemaal geen vrij wil nemen op Maandag.
Dat moet je dus de zaterdag kiezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef rompompom het volgende:
8 of 28 wat mij betreft, daartussen zit ik met wintersport. Zijn er eventueel slaap mogelijkheden? Anders kan ik niet aan 't pils..
ja, koekhappen kan wel een paar uurtjes verschoven wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zaterdag lijkt mij sowieso handiger.. ik neem wel aan dat het programma dan doorloopt tot de zondagmiddag oid..
Ah, overheen gelezen. Dan is zondag ook wel best; 't is maar een klein stukkie naar m'n werk de volgende maandag.quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, overheen gelezen. Dan is zondag ook wel best; 't is maar een klein stukkie naar m'n werk de volgende maandag.
Nee, zondag is mij ook prima, zie vorige post.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat moet je dus de zaterdag kiezen.
Ik moet om half negen aan m'n bureau zitten, dus dat zit wel knorr.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk
Je moet alleen voor half 9 weg zijn
Nou ja.. klik op 1 van de linkjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, zondag is mij ook prima, zie vorige post.
Maar hoe moet ik nu stemmen?.
[..]
Ik moet om half negen aan m'n bureau zitten, dus dat zit wel knorr.
Wat nico zegt. Je moet op een van de linkjes uit de OP klikken die boven de Poll zelf staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, zondag is mij ook prima, zie vorige post.
Maar hoe moet ik nu stemmen?.
[..]
Ik moet om half negen aan m'n bureau zitten, dus dat zit wel knorr.
helemaal makkelijk jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef Flappekz het volgende:
Hmmmz.....28 maart is eigenlijk wel een goede optie....dan zit ik 's middags toch al in het dorp naast je
Ja, maar ik wil twee keer stemmen. Nou ja, vanavond thuis nog maar een keer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat nico zegt. Je moet op een van de linkjes uit de OP klikken die boven de Poll zelf staan.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil twee keer stemmen. Nou ja, vanavond thuis nog maar een keer..
Je kan ook stemmen als je bent uitgelogd; het is IP gebonden en niet nick gebonden. Dus ik kan gewoon vanavond thuis stemmen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Dan moeten we een ander systeem gebruiken... Dat moet ik even zoeken dan...
Als daar intersse in is natuurlijk.
Klopt. Maar dan is deze poll niet echt betrouwbaar. Want ik kan dan thuis nogmaals stemmen. Misschien is die andere optie toch beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan ook stemmen als je bent uitgelogd; het is IP gebonden en niet nick gebonden. Dus ik kan gewoon vanavond thuis stemmen..
Die bedoelde ik. Die wilde ik vanavond zoeken. Maar bedankt alvast.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef Bart het volgende:
Tipje voor jullie: gebruik http://www.doodle.com/main.html voor het plannen van een afspraak, dan moet namelijk iedereen zijn eigen naam invullen en weet je zeker dat er niet dubbel gestemd wordt, want die kun je dan gewoon negeren
Zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
Succes ermee
Graag gedaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik. Die wilde ik vanavond zoeken. Maar bedankt alvast.
En gestemd meteen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef rompompom het volgende:
Dit is 'm dan, met dank aan Bart..
http://www.doodle.com/participation.html?pollId=7vp4wcmtqxe5p47a
zou in principe ook nog wel kunnen als daar heeel veel animo voor is, maar ik dacht zondag als hattrickdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:19 schreef MrMoon het volgende:
waarom kan het die andere weekenden niet op zaterdag?
kan ik er ook nog wat in aanpassen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef rompompom het volgende:
Dit is 'm dan, met dank aan Bart..
http://www.doodle.com/participation.html?pollId=7vp4wcmtqxe5p47a
behalve die laatste optiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zou in principe ook nog wel kunnen als daar heeel veel animo voor is, maar ik dacht zondag als hattrickdag
er is vast wel wat te regelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
Als het definitief de 28e word wil ik er misschien nog wel even over gaan nadenken trouwens, maar stiekem wil ik gewoon liever naar mooi wark
dat wordt eng!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef Flappekz het volgende:
Wij zijn veel mooier wark
En misschien ben je dan niet eens de enige vrouw..
Voor nieuwe dagen, zul je een nieuwe moeten maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat wordt eng!
Maar als RPP nou nog reageert kan ik er nog zaterdagen bij zetten
hmm... doe ik dat wel, maar dat is dan de laatste wijzigingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor nieuwe dagen, zul je een nieuwe moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |