uitstekend plan dacht ik zo toch?quote:
waar moet je nou weer over nadenken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:45 schreef MrMoon het volgende:
Ik zal er eens over nadenken..
slechte tvp trouwens
welke datumquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar moet je nou weer over nadenken?
Ik ben zelf ook eigenlijk wel voor zaterdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zaterdag 28 Maart.
Zondags liever niet omdat ik niet midden in de nacht thuis wil komen en al helemaal geen vrij wil nemen op Maandag.
Dan moet je daar op stemmen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook eigenlijk wel voor zaterdag
oh jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je daar op stemmen.
Nou bij deze! Ik hoef alleen niet zo ver meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh. En mensen die op de route wonen van hier tot bij Nico, die wil ik wel eventueel oppikken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef rompompom het volgende:
8 of 28 wat mij betreft, daartussen zit ik met wintersport. Zijn er eventueel slaap mogelijkheden? Anders kan ik niet aan 't pils..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uitstekend plan dacht ik zo toch?
Trouwens, er is wel wat ruimte op de vloer te creëren. Dus mocht de keus op zaterdag vallen, dan kan er met een luchtbedje wel worden overnacht. Niet op zondag, want ik moet maandagochtend gewoon weer op tijd werken namelijk
Zaterdag lijkt mij sowieso handiger.. ik neem wel aan dat het programma dan doorloopt tot de zondagmiddag oid..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zaterdag 28 Maart.
Zondags liever niet omdat ik niet midden in de nacht thuis wil komen en al helemaal geen vrij wil nemen op Maandag.
Dat moet je dus de zaterdag kiezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef rompompom het volgende:
8 of 28 wat mij betreft, daartussen zit ik met wintersport. Zijn er eventueel slaap mogelijkheden? Anders kan ik niet aan 't pils..
ja, koekhappen kan wel een paar uurtjes verschoven wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zaterdag lijkt mij sowieso handiger.. ik neem wel aan dat het programma dan doorloopt tot de zondagmiddag oid..
Ah, overheen gelezen. Dan is zondag ook wel best; 't is maar een klein stukkie naar m'n werk de volgende maandag.quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, overheen gelezen. Dan is zondag ook wel best; 't is maar een klein stukkie naar m'n werk de volgende maandag.
Nee, zondag is mij ook prima, zie vorige post.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat moet je dus de zaterdag kiezen.
Ik moet om half negen aan m'n bureau zitten, dus dat zit wel knorr.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk
Je moet alleen voor half 9 weg zijn
Nou ja.. klik op 1 van de linkjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, zondag is mij ook prima, zie vorige post.
Maar hoe moet ik nu stemmen?.
[..]
Ik moet om half negen aan m'n bureau zitten, dus dat zit wel knorr.
Wat nico zegt. Je moet op een van de linkjes uit de OP klikken die boven de Poll zelf staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, zondag is mij ook prima, zie vorige post.
Maar hoe moet ik nu stemmen?.
[..]
Ik moet om half negen aan m'n bureau zitten, dus dat zit wel knorr.
helemaal makkelijk jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef Flappekz het volgende:
Hmmmz.....28 maart is eigenlijk wel een goede optie....dan zit ik 's middags toch al in het dorp naast je
Ja, maar ik wil twee keer stemmen. Nou ja, vanavond thuis nog maar een keer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat nico zegt. Je moet op een van de linkjes uit de OP klikken die boven de Poll zelf staan.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil twee keer stemmen. Nou ja, vanavond thuis nog maar een keer..
Je kan ook stemmen als je bent uitgelogd; het is IP gebonden en niet nick gebonden. Dus ik kan gewoon vanavond thuis stemmen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Dan moeten we een ander systeem gebruiken... Dat moet ik even zoeken dan...
Als daar intersse in is natuurlijk.
Klopt. Maar dan is deze poll niet echt betrouwbaar. Want ik kan dan thuis nogmaals stemmen. Misschien is die andere optie toch beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan ook stemmen als je bent uitgelogd; het is IP gebonden en niet nick gebonden. Dus ik kan gewoon vanavond thuis stemmen..
Die bedoelde ik. Die wilde ik vanavond zoeken. Maar bedankt alvast.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef Bart het volgende:
Tipje voor jullie: gebruik http://www.doodle.com/main.html voor het plannen van een afspraak, dan moet namelijk iedereen zijn eigen naam invullen en weet je zeker dat er niet dubbel gestemd wordt, want die kun je dan gewoon negeren
Zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
Succes ermee
Graag gedaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik. Die wilde ik vanavond zoeken. Maar bedankt alvast.
En gestemd meteen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef rompompom het volgende:
Dit is 'm dan, met dank aan Bart..
http://www.doodle.com/participation.html?pollId=7vp4wcmtqxe5p47a
zou in principe ook nog wel kunnen als daar heeel veel animo voor is, maar ik dacht zondag als hattrickdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:19 schreef MrMoon het volgende:
waarom kan het die andere weekenden niet op zaterdag?
kan ik er ook nog wat in aanpassen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef rompompom het volgende:
Dit is 'm dan, met dank aan Bart..
http://www.doodle.com/participation.html?pollId=7vp4wcmtqxe5p47a
behalve die laatste optiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zou in principe ook nog wel kunnen als daar heeel veel animo voor is, maar ik dacht zondag als hattrickdag
er is vast wel wat te regelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
Als het definitief de 28e word wil ik er misschien nog wel even over gaan nadenken trouwens, maar stiekem wil ik gewoon liever naar mooi wark
dat wordt eng!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef Flappekz het volgende:
Wij zijn veel mooier wark
En misschien ben je dan niet eens de enige vrouw..
Voor nieuwe dagen, zul je een nieuwe moeten maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat wordt eng!
Maar als RPP nou nog reageert kan ik er nog zaterdagen bij zetten
hmm... doe ik dat wel, maar dat is dan de laatste wijzigingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor nieuwe dagen, zul je een nieuwe moeten maken.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
OK.. definitieve poll staat in de OP!!!!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
OK.. definitieve poll staat in de OP!!!!
Ik PM je de admin link.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan ik er ook nog wat in aanpassen?
geen hoge nood.. gewoon ongeduldigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik PM je de admin link.
Ah, ik wist niet dat de nood zo hoog was.. Die van mij pleur ik wel weg om verwarring te voorkomen.
Ze bedoelt moon, maar heeft niet gelezen dat hij moet nadenken of de data die hij in gaat vullenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik sta boven jou qua invullen geloof ik.
precies.. ik moet er even mijn agenda op na slaan.. want als ik IRL tegen DiepFries moet voetballen ga ik natuurlijk niet naar de meetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen hoge nood.. gewoon ongeduldig
[..]
Ze bedoelt moon, maar heeft niet gelezen dat hij moet nadenken of de data die hij in gaat vullen
Je voetbalt toch niet 's avonds in het weekend? Je hoeft er niet 's ochtends al te zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik moet er even mijn agenda op na slaan.. want als ik IRL tegen DiepFries moet voetballen ga ik natuurlijk niet naar de meet
Niet???quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Je hoeft er niet 's ochtends al te zijn
dat is et vanuit Groningen ook..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef pekel het volgende:
Ik kan bijna nooit in het weekend..
En van Emmun naar Capelle is bijna 3 uur met het ov..
nee, maar wel op zaterdag halverwege/eind van de middagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je voetbalt toch niet 's avonds in het weekend? Je hoeft er niet 's ochtends al te zijn
mja.. we kunnen niet aan alle wensen voldoen helaasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef pekel het volgende:
Ik kan bijna nooit in het weekend..
En van Emmun naar Capelle is bijna 3 uur met het ov..
Oeh inderdaad.. ik hoop dat we je in kunnen passen ergensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb mn data's alvast in die peiling gedropt!
Ik ben helaas bang dat t lastig wordt aangezien ik niet zo veel weekenden vrij ben. Maar goed we zullen zien!
Mag wel natuurlijkquote:
minimaal jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is et vanuit Groningen ook..
[..]
nee, maar wel op zaterdag halverwege/eind van de middag
ik bedoelde meer dat ik dan meestal voetbalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
minimaal jaMaar goed.. ik hoor het wel
dat is goed mogelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat ik dan meestal voetbal
en over het feit dat we er niet al 's ochtends hoeven te zijn.. ik neem aan dat we er 's ochtends nog zijn ipv al..
Wordt al lastig om mij in te passen lees ik net.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. we kunnen niet aan alle wensen voldoen helaas
quote:Oeh inderdaad.. ik hoop dat we je in kunnen passen ergens
quote:Mag wel natuurlijk
zolang ik niet 's ochtends naar je wakker wordtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wordt al lastig om mij in te passen lees ik net.
[..]
[..]
Wil je dat wel naast mij dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zolang ik niet 's ochtends naast je wakker wordt
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef rompompom het volgende:
Request TT change:
[Hattrick SC] #1 Waar we beginnen met een meet
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
naast jou wil ik niet eens in slaap vallen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nog een schopje naar [SEX] ook.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Puala het volgende:
[..]
eerst meer details dan zal ik er over na denken
Daarom wil ik dus niet in slaap vallen als jij in mijn bed ligtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nog een schopje naar [SEX] ook.
hij bedoelde gezellig een beschuitje eten of pim pam pet spelen..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:39 schreef Puala het volgende:
[..]
eerst meer details dan zal ik er over na denken
pim pam petquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij bedoelde gezellig een beschuitje eten of pim pam pet spelen..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zolang ik niet 's ochtends naar je wakker wordt
ik ben niet ingelogt.... heb geen account daar. gevonden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt wijzigen als je dat wilt...
Misschien kunnen we daar beter over ophouden nuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Das verdomme je enige kans om eens echt lekker wakker te worden
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar beter over ophouden nu
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan lig je daar naast en ga je het ophouden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en ik vanaf de kop van Norrd-Hollandquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh. En mensen die op de route wonen van hier tot bij Nico, die wil ik wel eventueel oppikken.
Dan kan je mij mooi komen ophalenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ik vanaf de kop van Norrd-Holland![]()
wat is er niet klaar dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef rompompom het volgende:
Trouwens, Nico, ik dacht dat je al klaar was met klussen?
Naar OP jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan lig je daar naast en ga je het ophouden?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat moet er worden gemeten dan?
hmm ok.. Ga ik mij de komende week eens beraadslagen..quote:Op zondag 22 februari 2009 15:36 schreef The_Hives het volgende:
en die twijfel is voorbij als jullie een datum hebben. Dan kan ik pas beslissen
Ik weet het, maar ik moet altijd op zaterdag coachen, en op zondag zelf sporten... de 28ste is de enige die ik zeker kan komen, de rest weet ik nog niet zeker...quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:57 schreef rompompom het volgende:
Als ik moet kiezen tussen de drie data met vijf stemmen ga ik voor de 28e..
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:57 schreef rompompom het volgende:
ik ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:57 schreef rompompom het volgende:
Die avond er voor word ook laat en het is voor mij best lang reizenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom je toch de 29 vroeg in de morgen. Grote kans dat we er dan nog zijn
Dat snap ik. Ik zei t ook semi serieus. We kunnen helaas niet altijd een datum prikken dat iedereen kan.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Die avond er voor word ook laat en het is voor mij best lang reizen
Ach, ik zie wel, wie weet zeg ik het wel af dan.. maar dat zal wel wat ruzie op gaan leveren gok ikquote:Op maandag 23 februari 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik zei t ook semi serieus. We kunnen helaas niet altijd een datum prikken dat iedereen kan.
ach joh.. daar is goedmaak-sex voor toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel, wie weet zeg ik het wel af dan.. maar dat zal wel wat ruzie op gaan leveren gok ik
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach joh.. daar is goedmaak-sex voor toch?
Dan moet je de keuze maken of je liever bij een stel gekken bent, of bij je vriend.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel, wie weet zeg ik het wel af dan.. maar dat zal wel wat ruzie op gaan leveren gok ik
Ik ben heul niet gekquote:Op maandag 23 februari 2009 19:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je de keuze maken of je liever bij een stel gekken bent, of bij je vriend.
mja alleen maar hersens..quote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt maar één ding in je hoofd he...
TV kijken ook goed?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ga jij eens heel gauw travian spelen
Lol, dat wordt de boksbeugels meenemen. Outpost en Foetre samen op de meetquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
Het was al ergens neergezet geloof ik, maar bij deze even officieel vanaf mijn account
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Grote Gezellig Fok!Hattrick-Meet bij Nico zal plaatsvinden op 28 Maart!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens Doodle zullen de volgende mensen aanwezig zijn:
- Koekje
- rompompom
- FokHattrickSpammert_off
- MeneerMaan
- Flappekz
- GotC
- foetre
En Paula gaat haar best doen om toch ook aanwezig te kunnen zijn, zodat we op een totaal aantal van 9 personen uit zullen komen.
activiteiten:
- Nederland-Schotland kijken
- een biertje drinken
De rest van de activiteiten wordt in aanloop van het evenement bekend gemaakt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lol, dat wordt de boksbeugels meenemen. Outpost en Foetre samen op de meet
Dat ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:30 schreef pekel het volgende:
[..]
Feestje onder begeleiding van de ME?
vrees nu al dat dat dan geen gezellige meet zal worden..quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lol, dat wordt de boksbeugels meenemen. Outpost en Foetre samen op de meet
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:29 schreef Psychonikeo het volgende:
De organisatie heeft besloten dat er een keuze gemaakt moet worden en omdat de organisatie beter contact heeft met Outpost en omdat Outpost ook van grotere waarde is van de Federatie, is besloten dat Foetre niet toegelaten wordt op de meet.
Hij heeft volgens mij ook niet gereageerd in dit topic, dus ik ga er vanuit dat zijn aanmelding niet volledig serieus was.
Ik houd je niet tegen. Ik ga samen met GotC en Paula wel op de bank zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef The_Hives het volgende:
Eens kijken of mijn werkrooster het ook toelaat om te komen/ Lekker knus op een 2-persoonsbed met Nico en Possie
Je ziet het ook gewoon aan het "online" icoontje.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef The_Hives het volgende:. Zie nu pas in het profiel dat GotC een vrouw is
. Ach niets kan tegen de tieten van Nico op
Heb je alle signatures uitgezet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef The_Hives het volgende:
. Zie nu pas in het profiel dat GotC een vrouw is
. Ach niets kan tegen de tieten van Nico op
Het icoontje dat bij iedereen standaard op vrouw staat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je ziet het ook gewoon aan het "online" icoontje.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je alle signatures uitgezet?.
[..]
Het icoontje dat bij iedereen standaard op vrouw staat?
Ik zou niet weten waar het standaard op staat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je alle signatures uitgezet?.
[..]
Het icoontje dat bij iedereen standaard op vrouw staat?
Het is alleen gelijk aan het geslacht als je dat invult in je profiel. Standaard (als je je profiel helemaal niet invult) staat het op 't wiefke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het standaard op staat.
Maar het is wel gelijk aan het geslacht in het profiel.
Behalve bij verborgen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef The_Hives het volgende:
Eens kijken of mijn werkrooster het ook toelaat om te komen/ Lekker knus op een 2-persoonsbed met Nico en Possie
Als je niets hebt ingevuld staat er zo een bowl pin icoontje (en dus onzijdig). Heb je wel wat ingevuld zoals ik maar wil je niet laten zien dat je online bent (zoals ik aangezien mn pc 24\7 aan staat) dan staat er een rood kruisje door heenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is alleen gelijk aan het geslacht als je dat invult in je profiel. Standaard (als je je profiel helemaal niet invult) staat het op 't wiefke.
Als je dat op verborgen hebt staan, staat er altijd een rood kruis door, onafhankelijk van het icoontje..
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor fantasiën (moeilijk woord voor een lesdyctische) hebt maar in de mijne komen jij en nico niet voor hoor
ik denk dat ik nooit meer slaap...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je zal nu zeker slecht slapen vannacht hè? omdat je dromen nu niet uit zullen komen...
Kan handig zijn...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik denk dat ik nooit meer slaap...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je niets hebt ingevuld staat er zo een bowl pin icoontje (en dus onzijdig). Heb je wel wat ingevuld zoals ik maar wil je niet laten zien dat je online bent (zoals ik aangezien mn pc 24\7 aan staat) dan staat er een rood kruisje door heen
Jammer dat je niet komt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er niet maar ik zwaai wel even
Waarom kom je niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er niet maar ik zwaai wel even
Andere verplichtingenquote:
Romantische beslommeringenquote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 1 maart 2009 15:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet nu al dat het die dag nog wel door gaat?
Eensch. Veel te veel liefde hiero.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan niet bij ben
Wat is er mis met liefdequote:Op maandag 2 maart 2009 12:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eensch. Veel te veel liefde hiero.!
Volgens mij niks... beloofd een hete meet te worden als ik het zo lees... misschien moet ik toch maar even langskomenquote:
Dat wordt FOK!hattrick make a porno in plaats van Zack EN Miri...quote:Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij niks... beloofd een hete meet te worden als ik het zo lees... misschien moet ik toch maar even langskomen
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wordt FOK!hattrick make a porno in plaats van Zack EN Miri...
Dat klinkt ordinair... alhoewel we hebben het wel over Flap natuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij mag je eigen meid wel platspuiten hoor.
Zeg dat en dan spam ik niet eens echt meequote:
Toch jammer dat de enige die mij irl heeft meegemaakt verkapt zegt dat ik ordinair benquote:Op maandag 2 maart 2009 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klinkt ordinair... alhoewel we hebben het wel over Flap natuurlijk
mja dat zegt dan wel wat ..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toch jammer dat de enige die mij irl heeft meegemaakt verkapt zegt dat ik ordinair ben
was toch al onverdient.. als er iemand niet grappig wasquote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeg dat en dan spam ik niet eens echt mee
Ga vooral zo doorDan kan iemand anders volgend seizoen de Joker award winnen ipv moi!
Ik mag graag de boel opnaaienquote:Op maandag 2 maart 2009 15:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Toch jammer dat de enige die mij irl heeft meegemaakt verkapt zegt dat ik ordinair ben
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was toch al onverdiend.. als er iemand niet grappig was
Bij een joker denk ik aan een grappenmakerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft spammen iets met grappig zijn te maken? Ok het kan maar spammen is over t algemeen irri en niet grappig
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Bij een joker denk ik aan een grappenmaker
dan zou het wel terecht zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Logies maar ik denk dat t meer zn idee was om iemand als joker te betitelen omdat er toch nooit wat zinnigs uit zou komen. Maar ook dat snap ik dan niet.
Bij elkaar komen, bier drinken, slap ouwe hoeren, bier drinken, nog slapper ouwe hoeren, slapen/neuken, bier drinken, ouwe hoeren, naar huis gaan.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij elkaar komen, bier drinken, slap ouwe hoeren, bier drinken, nog slapper ouwe hoeren, slapen/neuken, bier drinken, ouwe hoeren, naar huis gaan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij elkaar komen, bier drinken, slap ouwe hoeren, bier drinken, nog slapper ouwe hoeren, slapen/neuken, bier drinken, ouwe hoeren, naar huis gaan.
kijk uit wat je zegtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan je wel thuis afzetten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Een uurtje met haar in de auto moet te overleven zijn.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Limburg, maar die paar kilometer via Utrecht om is ook geen probleem.
Dat is ook geen probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Evt als culemborg makkelijker is mag je me daar ook wel dumpen hoor
denk jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Een uurtje met haar in de auto moet te overleven zijn.
Dat hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, ik wil bij de verkiezing kunnen stemmen op de Hattrick - Engel en dan ga jij winnen
Uurtje eerder komen of uurtje later weggaan dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:46 schreef rompompom het volgende:
Ik realiseerde me gisteren opeens dat tijdens de meet de zomertijd ingaat. Een uur minder drinken dus..
1 uur langer naar huis rijden dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:46 schreef rompompom het volgende:
Ik realiseerde me gisteren opeens dat tijdens de meet de zomertijd ingaat. Een uur minder drinken dus..
Hoe rijd je de heenreis dan? Als het makkelijker is mag je me ook in Utrecht ophalen.. maar Rotterdam mag ook natuurlijk..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor.
Ik wil het iedereen zo makkelijk mogelijk maken. En voor zover ik nu kan beoordelen, ben jij de enige wie ik een plezier kan doen qua vervoer.
Ophalen is natuurlijk ook een optie trouwens.
Op zich kan dat natuurlijk ook. Culemburg - Utrecht is niet zo heel ver. En de autobaan richting Rotterdam komt daar ook langs als ik Paula heb opgepikt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hoe rijd je de heenreis dan? Als het makkelijker is mag je me ook in Utrecht ophalen.. maar Rotterdam mag ook natuurlijk..
Nou ja je moet maar zien.. het maakt mij iig niks uit.. kheb toch weekend OV..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op zich kan dat natuurlijk ook. Culemburg - Utrecht is niet zo heel ver. En de autobaan richting Rotterdam komt daar ook langs als ik Paula heb opgepikt.
We hebben nog wel contact van te voren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nou ja je moet maar zien.. het maakt mij iig niks uit.. kheb toch weekend OV..
hehe.. als Paula lastig is kan ze altijd nog in dat hondenrek dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er kunnen 3 mensen mee, en 2 achter het hondenrek.
D'r in lijkt me best lastig. Wellicht d'r achterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. als Paula lastig is kan ze altijd nog in dat hondenrek dus
oh ja.. ik dacht even aan zo'n kooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
D'r in lijkt me best lastig. Wellicht d'r achter
Dat ziet er wel veel leuker uit ja. Denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. ik dacht even aan zo'n kooi.
Mijn bench is te groot voor in de kofferbak.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. ik dacht even aan zo'n kooi.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn bench is te groot voor in de kofferbak.
primaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We hebben nog wel contact van te voren.
Ophalen moeten we nog even kijken, maar ik denk dat ik wat eerder naar Nico toe gaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor.
Ik wil het iedereen zo makkelijk mogelijk maken. En voor zover ik nu kan beoordelen, ben jij de enige wie ik een plezier kan doen qua vervoer.
Ophalen is natuurlijk ook een optie trouwens.
MSN/PM/SMS. Alles kan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ophalen moeten we nog even kijken, maar ik denk dat ik wat eerder naar Nico toe ga![]()
En we overleggen tegen die tijd nog wel even via msn denk ik?
oh ja bench was hetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn bench is te groot voor in de kofferbak.
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ophalen moeten we nog even kijken, maar ik denk dat ik wat eerder naar Nico toe ga![]()
En we overleggen tegen die tijd nog wel even via msn denk ik?
okquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah, jou beetje zenuwachtig maken van te voren moet gewoon leuk zijn
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
ik wil sprite, 7-up of dubbelfris (en dan niet die vieze druiven-citroen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef Puala het volgende:
[..]Met dat maak je yur ook helemaal gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nico ook alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Met dat maak je yur ook helemaal gelukkig
Ik heb bier, volgens mij nog 2 flessen rode wijn uit een kerstpakketquote:
Ik zal ook proberen aan jouw eisen te voldoenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
ik wil sprite, 7-up of dubbelfris (en dan niet die vieze druiven-citroen)
oeh.. over een goede indruk maken gesprokenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:59 schreef GotC het volgende:
Anders nemen wij wel een fles bacardi lemon mee
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb bier, volgens mij nog 2 flessen rode wijn uit een kerstpakket![]()
Bier dat er nu staat is Heineken en ik haal er waarschijnlijk nog een kratje Jupiler bij, maar misschien moet ik een polletje doen
En inderdaad.. Bacardi Lémon Cola![]()
![]()
![]()
Palm is geen bier voor een avondje drinken, dan moet je gewoon en makkelijk pilsie hebben. HJ liefst, maar het maakt mij niet zo heel veel uit. Poll niet nodig wmb, Nico!quote:
dan neem ik et zelf wel meequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef Psychonikeo het volgende:
dat heb ik dus ook bij Palm. Ik ben al helemaal geen bierdrinker, dus Palm komt er sowieso niet
Dat is misschien handigerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan neem ik et zelf wel mee
en haal dan voor et algemene maar Hertog Jan..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh.. over een goede indruk maken gesproken
Ja ik zorg gewoon voor wat basis-spullen. Aparte dingen neem je zelf mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:28 schreef Flappekz het volgende:
Gewoon een soort American Party van maken, iedereen neemt wat mee
Zat ik ook al aan te denken, scheelt Nico ook in de kosten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:28 schreef Flappekz het volgende:
Gewoon een soort American Party van maken, iedereen neemt wat mee
ach ik wil het ook wel weer mee naar huis nemen hoor das geen enkel probleemquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is misschien handigerHet zou gewoon zonde zijn als ik met Palm blijf zitten. Dat komt dan niet meer op.
quote:
Ja of we spreken af dat bijv. iedereen die avond ff een tientje aan Nico geeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, scheelt Nico ook in de kosten.
precies.. dat is wel zo makkelijk aangezien het niet echt handig is om in de trein een krat bier mee te nemen.. dat is veel te veel gesleep..quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja of we spreken af dat bijv. iedereen die avond ff een tientje aan Nico geeft.
kan ook nog.. of Nico haalt het van te voren en bewaart het bonnetje en dat we dan delenquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als we er op zaterdag in de middag zijn, dan kunnen we samen in de winkel alles halen en dan delen.
* Outpost76 Drinkt alle soorten bier dus heeft geen prio.quote:
Dat soort opmerkingen maken.quote:
quote:Ik Hive
jij Hived
Hij Hived
Wij Hiven
Jullie Hiven
Zij Hiven
Heinekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:19 schreef The_Hives het volgende:
En dan is er ook nog een site naar me vernoemd![]()
ontopic:
Heineken![]()
Amstel![]()
Hertog Jan (gele etiket)![]()
Jupiler![]()
Wilde kersenbier van Terschelling![]()
Er komt geloof ik 8 man dan heb je met een tientje de man al 80 euro bij elkaar, jullie zijn toch niet van die gigantische zuipers dat dat er zo doorheen isquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Precies en 1 of 2 tientjes is ook niet een ramp lijkt me..
er moet ook eten komenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Er komt geloof ik 8 man dan heb je met een tientje de man al 80 euro bij elkaar, jullie zijn toch niet van die gigantische zuipers dat dat er zo doorheen is
Van 0.00 zaterdag ochtend tot 0.00 maandag ochtendquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor wanneer? En van hoe laat tot hoe laat gaat de meeting eigenlijk worden?
Sinds wanneer zijn bitterballen e.d. geen eten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor wanneer? En van hoe laat tot hoe laat gaat de meeting eigenlijk worden?
Doe jij dat eensquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
Zal ik anders gewoon bepalen hoe we het gaan doen?
Ja, en bepaal dat dan ook even snelquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
Zal ik anders gewoon bepalen hoe we het gaan doen?
Je hoeft geen Palm te halen hoor..quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar goed, ik kan nooit aan iedereens wensen voldoen toch? Ik bedoel de ene wil een heineken en de ander een palm dan moet ik een krat palm en een krat heineken gaan halen, of moeilijk gaan lopen doen met flesjes in de winkel enzo..
Je kiest gewoon een aantal dingen, degene die wat anders willen nemen het zelf maar mee lijkt me? En als ze dat niet willen dan accepteren ze maar dat er niet precies is wat ze willen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar goed, ik kan nooit aan iedereens wensen voldoen toch? Ik bedoel de ene wil een heineken en de ander een palm dan moet ik een krat palm en een krat heineken gaan halen, of moeilijk gaan lopen doen met flesjes in de winkel enzo..
Het was niet specifiek om de palm, maar in het algemeen als er veel eisen zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je hoeft geen Palm te halen hoor..
ik neem zelf wel wat flesjes mee..
Dat was ook mijn plan.. Ik zorg gewoon voor een basispakket die ik nog ga beschrijven hier in het volgende topic en andere dingen mag worden meegenomenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kiest gewoon een aantal dingen, degene die wat anders willen nemen het zelf maar mee lijkt me? En als ze dat niet willen dan accepteren ze maar dat er niet precies is wat ze willen?
Dat komt voor ons in ieder geval perfect uit. Moeten tot ongeveer 1700 uur in Nieuwerkerk zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
En met een tijd dacht ik rond een uurtje of 6/7. Dan krijgen we in ieder geval zo min mogelijk van hetzelfde gezeik over het eten
Waar moet ik dan eten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
En met een tijd dacht ik rond een uurtje of 6/7. Dan krijgen we in ieder geval zo min mogelijk van hetzelfde gezeik over het eten
En daarna een kilo of 2 aan bitterballen en chipsquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas kom ik van de McDonalds niet genoeg bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |