Ik houd je niet tegen. Ik ga samen met GotC en Paula wel op de bank zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef The_Hives het volgende:
Eens kijken of mijn werkrooster het ook toelaat om te komen/ Lekker knus op een 2-persoonsbed met Nico en Possie
Je ziet het ook gewoon aan het "online" icoontje.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef The_Hives het volgende:. Zie nu pas in het profiel dat GotC een vrouw is
. Ach niets kan tegen de tieten van Nico op
Heb je alle signatures uitgezet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef The_Hives het volgende:
. Zie nu pas in het profiel dat GotC een vrouw is
. Ach niets kan tegen de tieten van Nico op
Het icoontje dat bij iedereen standaard op vrouw staat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je ziet het ook gewoon aan het "online" icoontje.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je alle signatures uitgezet?.
[..]
Het icoontje dat bij iedereen standaard op vrouw staat?
Ik zou niet weten waar het standaard op staat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je alle signatures uitgezet?.
[..]
Het icoontje dat bij iedereen standaard op vrouw staat?
Het is alleen gelijk aan het geslacht als je dat invult in je profiel. Standaard (als je je profiel helemaal niet invult) staat het op 't wiefke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het standaard op staat.
Maar het is wel gelijk aan het geslacht in het profiel.
Behalve bij verborgen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef The_Hives het volgende:
Eens kijken of mijn werkrooster het ook toelaat om te komen/ Lekker knus op een 2-persoonsbed met Nico en Possie
Als je niets hebt ingevuld staat er zo een bowl pin icoontje (en dus onzijdig). Heb je wel wat ingevuld zoals ik maar wil je niet laten zien dat je online bent (zoals ik aangezien mn pc 24\7 aan staat) dan staat er een rood kruisje door heenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is alleen gelijk aan het geslacht als je dat invult in je profiel. Standaard (als je je profiel helemaal niet invult) staat het op 't wiefke.
Als je dat op verborgen hebt staan, staat er altijd een rood kruis door, onafhankelijk van het icoontje..
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor fantasiën (moeilijk woord voor een lesdyctische) hebt maar in de mijne komen jij en nico niet voor hoor
ik denk dat ik nooit meer slaap...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je zal nu zeker slecht slapen vannacht hè? omdat je dromen nu niet uit zullen komen...
Kan handig zijn...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik denk dat ik nooit meer slaap...
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je niets hebt ingevuld staat er zo een bowl pin icoontje (en dus onzijdig). Heb je wel wat ingevuld zoals ik maar wil je niet laten zien dat je online bent (zoals ik aangezien mn pc 24\7 aan staat) dan staat er een rood kruisje door heen
Jammer dat je niet komt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er niet maar ik zwaai wel even
Waarom kom je niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er niet maar ik zwaai wel even
Andere verplichtingenquote:
Romantische beslommeringenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |