hmm ok.. Ga ik mij de komende week eens beraadslagen..quote:Op zondag 22 februari 2009 15:36 schreef The_Hives het volgende:
en die twijfel is voorbij als jullie een datum hebben. Dan kan ik pas beslissen
Ik weet het, maar ik moet altijd op zaterdag coachen, en op zondag zelf sporten... de 28ste is de enige die ik zeker kan komen, de rest weet ik nog niet zeker...quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:57 schreef rompompom het volgende:
Als ik moet kiezen tussen de drie data met vijf stemmen ga ik voor de 28e..
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:57 schreef rompompom het volgende:
ik ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:57 schreef rompompom het volgende:
Die avond er voor word ook laat en het is voor mij best lang reizenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom je toch de 29 vroeg in de morgen. Grote kans dat we er dan nog zijn
Dat snap ik. Ik zei t ook semi serieus. We kunnen helaas niet altijd een datum prikken dat iedereen kan.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Die avond er voor word ook laat en het is voor mij best lang reizen
Ach, ik zie wel, wie weet zeg ik het wel af dan.. maar dat zal wel wat ruzie op gaan leveren gok ikquote:Op maandag 23 februari 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik zei t ook semi serieus. We kunnen helaas niet altijd een datum prikken dat iedereen kan.
ach joh.. daar is goedmaak-sex voor toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel, wie weet zeg ik het wel af dan.. maar dat zal wel wat ruzie op gaan leveren gok ik
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach joh.. daar is goedmaak-sex voor toch?
Dan moet je de keuze maken of je liever bij een stel gekken bent, of bij je vriend.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel, wie weet zeg ik het wel af dan.. maar dat zal wel wat ruzie op gaan leveren gok ik
Ik ben heul niet gekquote:Op maandag 23 februari 2009 19:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je de keuze maken of je liever bij een stel gekken bent, of bij je vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |