quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
ik wil sprite, 7-up of dubbelfris (en dan niet die vieze druiven-citroen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef Puala het volgende:
[..]Met dat maak je yur ook helemaal gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nico ook alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Met dat maak je yur ook helemaal gelukkig
Ik heb bier, volgens mij nog 2 flessen rode wijn uit een kerstpakketquote:
Ik zal ook proberen aan jouw eisen te voldoenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
ik wil sprite, 7-up of dubbelfris (en dan niet die vieze druiven-citroen)
oeh.. over een goede indruk maken gesprokenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:59 schreef GotC het volgende:
Anders nemen wij wel een fles bacardi lemon mee
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb bier, volgens mij nog 2 flessen rode wijn uit een kerstpakket![]()
Bier dat er nu staat is Heineken en ik haal er waarschijnlijk nog een kratje Jupiler bij, maar misschien moet ik een polletje doen
En inderdaad.. Bacardi Lémon Cola![]()
![]()
![]()
.Palm is geen bier voor een avondje drinken, dan moet je gewoon en makkelijk pilsie hebben. HJ liefst, maar het maakt mij niet zo heel veel uit. Poll niet nodig wmb, Nico!quote:
dan neem ik et zelf wel meequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef Psychonikeo het volgende:
dat heb ik dus ook bij Palm. Ik ben al helemaal geen bierdrinker, dus Palm komt er sowieso niet
Dat is misschien handigerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan neem ik et zelf wel mee
en haal dan voor et algemene maar Hertog Jan..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh.. over een goede indruk maken gesproken
Ja ik zorg gewoon voor wat basis-spullen. Aparte dingen neem je zelf mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:28 schreef Flappekz het volgende:
Gewoon een soort American Party van maken, iedereen neemt wat mee
Zat ik ook al aan te denken, scheelt Nico ook in de kosten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:28 schreef Flappekz het volgende:
Gewoon een soort American Party van maken, iedereen neemt wat mee
ach ik wil het ook wel weer mee naar huis nemen hoor das geen enkel probleemquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is misschien handigerHet zou gewoon zonde zijn als ik met Palm blijf zitten. Dat komt dan niet meer op.
quote:
Ja of we spreken af dat bijv. iedereen die avond ff een tientje aan Nico geeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, scheelt Nico ook in de kosten.
precies.. dat is wel zo makkelijk aangezien het niet echt handig is om in de trein een krat bier mee te nemen.. dat is veel te veel gesleep..quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja of we spreken af dat bijv. iedereen die avond ff een tientje aan Nico geeft.
kan ook nog.. of Nico haalt het van te voren en bewaart het bonnetje en dat we dan delenquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als we er op zaterdag in de middag zijn, dan kunnen we samen in de winkel alles halen en dan delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |