quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
OK.. definitieve poll staat in de OP!!!!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
OK.. definitieve poll staat in de OP!!!!
Ik PM je de admin link.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan ik er ook nog wat in aanpassen?
geen hoge nood.. gewoon ongeduldigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik PM je de admin link.
Ah, ik wist niet dat de nood zo hoog was.. Die van mij pleur ik wel weg om verwarring te voorkomen.
Ze bedoelt moon, maar heeft niet gelezen dat hij moet nadenken of de data die hij in gaat vullenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik sta boven jou qua invullen geloof ik.
precies.. ik moet er even mijn agenda op na slaan.. want als ik IRL tegen DiepFries moet voetballen ga ik natuurlijk niet naar de meetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen hoge nood.. gewoon ongeduldig
[..]
Ze bedoelt moon, maar heeft niet gelezen dat hij moet nadenken of de data die hij in gaat vullen
Je voetbalt toch niet 's avonds in het weekend? Je hoeft er niet 's ochtends al te zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik moet er even mijn agenda op na slaan.. want als ik IRL tegen DiepFries moet voetballen ga ik natuurlijk niet naar de meet
Niet???quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Je hoeft er niet 's ochtends al te zijn
dat is et vanuit Groningen ook..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef pekel het volgende:
Ik kan bijna nooit in het weekend..
En van Emmun naar Capelle is bijna 3 uur met het ov..
nee, maar wel op zaterdag halverwege/eind van de middagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je voetbalt toch niet 's avonds in het weekend? Je hoeft er niet 's ochtends al te zijn
mja.. we kunnen niet aan alle wensen voldoen helaasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef pekel het volgende:
Ik kan bijna nooit in het weekend..
En van Emmun naar Capelle is bijna 3 uur met het ov..
Oeh inderdaad.. ik hoop dat we je in kunnen passen ergensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb mn data's alvast in die peiling gedropt!
Ik ben helaas bang dat t lastig wordt aangezien ik niet zo veel weekenden vrij ben. Maar goed we zullen zien!
Mag wel natuurlijkquote:
minimaal jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is et vanuit Groningen ook..
[..]
nee, maar wel op zaterdag halverwege/eind van de middag
ik bedoelde meer dat ik dan meestal voetbalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
minimaal jaMaar goed.. ik hoor het wel
dat is goed mogelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat ik dan meestal voetbal
en over het feit dat we er niet al 's ochtends hoeven te zijn.. ik neem aan dat we er 's ochtends nog zijn ipv al..
Wordt al lastig om mij in te passen lees ik net.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. we kunnen niet aan alle wensen voldoen helaas
quote:Oeh inderdaad.. ik hoop dat we je in kunnen passen ergens
quote:Mag wel natuurlijk
zolang ik niet 's ochtends naar je wakker wordtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wordt al lastig om mij in te passen lees ik net.
[..]
[..]
Wil je dat wel naast mij dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zolang ik niet 's ochtends naast je wakker wordt
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef rompompom het volgende:
Request TT change:
[Hattrick SC] #1 Waar we beginnen met een meet
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
naast jou wil ik niet eens in slaap vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |