Nou. Dat impliceert dequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog 1 keer ben ik hier dan: jullie namen hem serieus!
Het impliceert ook niet dat jullie doorhebben dat het een ludieke betekenis heeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nou. Dat impliceert de-smilie inderdaad...
Hier wil ik eigenlijk een lullige opmerking plaatsen maar dat laat ik maar achterwege...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het impliceert ook niet dat jullie doorhebben dat het een ludieke betekenis heeft.
En nu weer over HT, dag allemaal!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kijk dan eerst eens naar de PI
Bovendien is MZ natuurlijk veul beter dan HT
hahahaha idd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je dat zeuren noemt. Dan snap ik wel het niveau van dat MZ...
Toch nog redelijk snel gegaan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
on-topic:
Den Bieman naar +2 vanmiddagKan bijna niet anders of hij speelt/traint volgende week woensdag weer mee
Golebski en Pesti blijven echter op +1 staanNouja, die zijn volgende week ook wel weer inzetbaar
S_S alleen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb t alle 2 gespeeld en wat is dat MZ een bagger spel zeg! Hattrick is in mijn ogen dan 10x leuker en beter. Maar gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak.![]()
[..]
hahahaha idd!
Hebben er hier vandaan dan mensen daar gepost?
Ik heb niet eens de moeite genomen om te gaan kijken.
10 dokters + assistentesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch nog redelijk snel gegaan!
Hoeveel dokters heb je nou ingehuurd?
dat je in een weekje tijd al een mening kunt vormen over HT.. toch knap..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb beiden gespeeld. MZ nu 6 jaar, HT in totaal een weekje. Zegt genoeg.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:38 schreef Psychonikeo het volgende:
Jezus anders ga je ff serieus op elkaar zitten zeiken over 2 spelletjes
Geen probleem idd. Al had ik dat wel kunnen weten natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
S_S alleen.
Wat natuurlijk geen probleem is.![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
10 dokters + assistentes![]()
Volgens HAIC zou hij om te herstellen 27.7 updates nodig hebben. Gezien er 7 updates in een week gaan, zal hij normaal gesproken volgende week dinsdag rond 17:30u naar een pleister gaan. Een memorabel moment in m'n HT-geschiedenis
stop je er mee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:21 schreef Ruudt het volgende:
Je kan ook spelers van mij kopen, zodat je B-team straks compleet uit ex-Real spelers bestaat.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:21 schreef Ruudt het volgende:
Je kan ook spelers van mij kopen, zodat je B-team straks compleet uit ex-Real spelers bestaat.
Zal niet als ie maar 2 spelers te koop heeft staan.quote:
wist ik veelquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is ook een idee maar waarom zou ik spelers kopen van de verliezend finalist van de Uefa Fok!Cup van vorig seizoen.
[..]
Zal niet als ie maar 2 spelers te koop heeft staan.
Nee joh, met straks bedoel ik straks in de breedste zin van het woord. Dus na 10 seizoenen zou hij misschien 11 spelers kunnen hebben.quote:
Staat voor 750k te koop, biedt er iemand meteen 1000k op.quote:8. Viktor Westenberg [Transfer-listed]
24 years and 49 days, TSI = 4 340
In passable form, excellent stamina. [Unpredictable]
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 8/20 excellent
Winger: 4/20 weak
Passing: 8/20 excellent
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 10/20 outstanding
cheatquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:11 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Staat voor 750k te koop, biedt er iemand meteen 1000k op.![]()
Ik doe het gewoonquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef Ruudt het volgende:
Ik was van plan hetzelfde te zeggen maar toen zag ik dat er nog een pagina was.
Dwaas ben je dan wel ja.. Wat een mafkeesquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Misschien zijn er nu wel dwazen die nog meer gaan bieden.
precies, die kans zit er wel dik in..quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dwaas ben je dan wel ja.. Wat een mafkeesAch, hij heeft een goed karakter en de combi Onvoorspelbaar/uitstekend Passen zal vast ooit wel eens een SE'tje op gaan leveren. Misschien geen zin in een bidwar en hoopt hij zo evt. andere geïnteresseerden af te schrikken..
tering wat duur, voor zo'n een betaalde ik 4seizoenen terug hooguit 50k ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:59 schreef Lyzio het volgende:
Twee nieuwe trainees voor op de vleugels. Een heb ik per ongeluk gekocht![]()
[ afbeelding ]
¤306,000
Ik zou en moest 'm hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
tering wat duur, voor zo'n een betaalde ik 4seizoenen terug hooguit 50k ofzo
Die prijs valt rueze mee... Zeker met zo weinig dagen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
damn das behoorlijk aan de prijs.. maar ja wat niet op dit moment..quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:59 schreef Lyzio het volgende:
Twee nieuwe trainees voor op de vleugels. Een heb ik per ongeluk gekocht![]()
[ afbeelding ]
¤306,000
Hier ook.. verwacht ook dat het mijn laatste wedstrijd is. Maar goed, PIC en counter erop en kijken wat er gebeurdquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef NelisZ het volgende:
Vanavond weer een bekerwedstrijd![]()
Ik ben bang dat het de laatste wordt voor dit seizoen, maar je weet maar nooit met Hattrick
Zijn er nog meer mensen die nog in de beker zitten?
Tja zo ken ik er nog wel een paar. Ik heb mn spits een x aantal seizoenen geleden gekocht voor iets meer dan 1 miljoen. Nu gaan dergelijke met minder dan goddelijk spelhervatten voor dik 2,7 miljoen dus ja. Ik vind die pijzen die Lyzio er voor betaald heeft wel mee vallen en t zijn erg lekkere trainies!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog 18 waren...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
vroeger.. kocht ik snoepje voor 5 cent!
En de kratten bier van hout.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog 18 waren...
Ik wil evt wel helpen organiseren hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:47 schreef Psychonikeo het volgende:
We moeten trouwens eens kijken wanneer we een fok!Hattrick-meet kunnen doen. Ik ben alleen heel slecht in organiseren, maar kan wel ruimte aanbieden
Stiekem neem ik toch wel eens advies aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja zo ken ik er nog wel een paar. Ik heb mn spits een x aantal seizoenen geleden gekocht voor iets meer dan 1 miljoen. Nu gaan dergelijke met minder dan goddelijk spelhervatten voor dik 2,7 miljoen dus ja. Ik vind die pijzen die Lyzio er voor betaald heeft wel mee vallen en t zijn erg lekkere trainies!
Top Lyzio
mooi! Moeten we misschien een apart topic maken met wat data (zondagen na 1 maart denk ik) en dan een dag prikken waarop iedereen kan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil evt wel helpen organiseren hoor
van outpost?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Stiekem neem ik toch wel eens advies aan
We kunnen het wel een keertje bespreken met een biertjequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mooi! Moeten we misschien een apart topic maken met wat data (zondagen na 1 maart denk ik) en dan een dag prikken waarop iedereen kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |