dan kan ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We kunnen het wel een keertje bespreken met een biertje
TMI!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vanacht wel met mijn PIC
Ik bedoel.. dat laat ik doen natuurlijk!
Uhm.. PIC en counter inderdaad
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Stiekem neem ik toch wel eens advies aan
quote:
quote:
Op korte termijn ben ik dit weekend beschikbaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. ik ben vrij veel beschikbaar
What you hear, what you see nothing is what it seemsquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef Flappekz het volgende:
Op korte termijn ben ik dit weekend beschikbaar
Ik zal ff een poging wagenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Komen jullie niet gezellig op IRC?
ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op korte termijn ben ik dit weekend beschikbaar
whut?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
What you hear, what you see nothing is what it seems
Pfrt, niet als je m'n aanvallers eraf gaat schoppen zonder dat ik wissels heb.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Komen jullie niet gezellig op IRC?
Ik mis het woord "je"dan in de TTquote:
Ik heb je aanvaller er niet afgeschopt... Het is een zware wedstrijd, dat dat mietje van jou daar niet tegen kan...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfrt, niet als je m'n aanvallers eraf gaat schoppen zonder dat ik wissels heb..
En ik zit op m'n werk..
Koeieflut.quote:
Hoelang duurde het voor je je team had? Mnquote:
En pats boem nog eenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb je aanvaller er niet afgeschopt... Het is een zware wedstrijd, dat dat mietje van jou daar niet tegen kan...
-edit-quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor je je team had? Mnheeft er net eentje aangevraagd
Komt ze hier nou ook posten dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verdedigen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Zo er is geboden op mijn wereldklasse-defender
Ik kan dus gaan shoppen, prio 1 is een veel betere keeper, heb er nu een met uitstekend keepen dus daar moeten flink wat niveaus bij... ik ga voor een briljante, die moet ik kunnen betalen voor circa 3 miljoen EUR. Moet ik nu nog letten op bijstats, zoals positiespel of spelhervattingen?
pff gelukkig, dan ligt het niet aan mezelfquote:
dat soort dingen lees ik er automatisch bijquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik mis het woord "je"dan in de TT
Dat bedoelde ik ook toen ik positiespel intyptequote:
1 Dag wachten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verdedigen tikt gewoon aan op de keeper stats.. Maar de keeper stats zijn 3x zo hoog als die van het verdedigen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook toen ik positiespel intypte
Bij Paula was het ook 1 dagquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 Dag wachten waarschijnlijk.
dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt ze hier nou ook posten dan?
correctie, 1 dag lees ik netquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
-edit-
hmmz ik zie hier een potentiële cheater
----------
er staat binnen 2 weken ofzo? Nou ik geloof dat ik 2 dagen gewacht heb
Wellichtquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt ze hier nou ook posten dan?
wat heb je er voor betaald?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Op speciaal verzoek van mijn speaker die wat meer uitdaging zocht:
Mijn nieuwe keeper:
Kostas Papadaskalopoulos
19 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 03-04-2009
Cyprus
goed in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Keepen: 11/20 briljant
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
2,6 miljoen, wat ouder en met wat meer ervaring en minder verdedigen kosten ze toch al snel 3,3 miljoenquote:
Ik zet de koekjes alvast klaarquote:
En dat staat tot?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet de koekjes alvast klaar
Edit: en haar teamnaam wordt zeker: I.T.T.M.V.H.I.W.V.V.H.
In Tegenstelling Tot Mijn Vriend Heb Ik Wel Verstand Van Hattrickquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Tegenstelling Tot Mijn Vriend Heb Ik Wel Verstand Van Hattrick
netjes..quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2,6 miljoen, wat ouder en met wat meer ervaring en minder verdedigen kosten ze toch al snel 3,3 miljoen
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef Lyzio het volgende:
ManagerZone #2: Waar we Hattrick in gaan halen!
Je moet ze bezig houden he.
___TOPIC_____________________________RECHTS___quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
___TOPIC_____________________________RECHTS___
Zoiets?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook weer een supporter slot beschikbaar, iemand ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
En je hebt er zelf ook weer een supporter bij
Koei-Award-Nominee!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef One_conundrum het volgende:
GVD! Heb ik ingesteld dat mijn maandag gekocht spits na 65 minuten gewisseld werd, raaktie in de 43ste geblesseerd. +2 voor een 27 en 110 dagen
Ik heb ook nog wel een slotje vrijquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:40 schreef Xummon het volgende:
heb wer een supporterslot vrij
wie wil????
[..]
Dat wou ik ook zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dit kan nooit een Koei-Award worden.
als je denkt dat dat een Koei-Award waard is verdien je er inderdaad wel een..quote:
Ik ben vrij..Twello FC (814926)quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
Wie hoeft er niet te fokcuppen en wil een friendly trouwens?
ga ik je uitdagen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik ben vrij..Twello FC (814926)
Nee, RKDEO's Arena (1005210)quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gaat nog niet? buitenland gespeeld zeker?
Geintje hequote:
Dat moet je melden in het cup-topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geintje he
Ik heb je uitdaging trouwens geaccepteerd
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet je melden in het cup-topic
Ik zal nog eens kijken dan..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Nee, RKDEO's Arena (1005210)
Nederland, Rotterdam.
Probeer het nog eens?
Nu kon het wel.. Stiekem stond je op niet uitdaagbaar zeker?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken dan..
hij heeft nu al redelijke passen?quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Remko Keijsers is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nu kon het wel.. Stiekem stond je op niet uitdaagbaar zeker?
Daar hopen we allemaal opquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij heeft nu al redelijke passen?
denk dat ik hem verdediger laat worden =)
hopen dan op goed verdedigen en redelijk passen en dan voor een leuk prijsje verkopen.
100 puntenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Passen
dus hij heeft al redelijk passen
hij is nu 16j en 58dagen zou ik nu even keeper trainen?quote:Hanso van der Kroft heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer waardeloos zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |