en nog een fout ook in mn OP. Fantastisch weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:31 schreef rompompom het volgende:
Ah, daar ben je. Neger die PM maar..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en nog een fout ook in mn OP. Fantastisch weer
ik kreeg het volgende dus had het niet eens geprobeerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef rompompom het volgende:
[..]! Dat kan en mag je nog aanpassen heur.
.
Ik heb trouwens het IRC verhaaltje iets uitgebreid ook. Is denk ik iets duidelijker nu.
quote:Deze post is 28861 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
Oh, dat heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat het alleen niet wijzigbaar is als je een hele grote verandering doet, niet zoiets kleins als nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kreeg het volgende dus had het niet eens geprobeerd
[..]
nee, is afhankelijk hoe groot de post zelf is. Waarschijnlijk als ik nu nog een lap tekst toegevoegd had, was het niet gelukt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat het alleen niet wijzigbaar is als je een hele grote verandering doet, niet zoiets kleins als nu.
donderdag, neem ik aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
wanneer wordt het speelschema van de cup bekend gemaakt?
is toch al gebeurdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ondanks die lap tekst kun je gewoon wijzigen. Dat heb ik de laatste tijd vaak genoeg gedaan.
dat ik zo kort af ben is trouwens niet persoonlijk hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat het alleen niet wijzigbaar is als je een hele grote verandering doet, niet zoiets kleins als nu.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, wist ik veel. Ik meldde het alleen maar.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat ik zo kort af ben is trouwens niet persoonlijk hoor
daar is het Fok!Cup topic voor.. daar staat het al 2 keer vermeld..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
en meer inmiddelsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar is het Fok!Cup topic voor.. daar staat het al 2 keer vermeld..
quote:
Was meer een tvp dan een hele serieuze vraag... moest er toch wat in zetten. Vind zo'n post met alleen tvp zou achterlijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar is het Fok!Cup topic voor.. daar staat het al 2 keer vermeld..
ik help jequote:
ja.. nu moeten we je verbannenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Was meer een tvp dan een hele serieuze vraag... moest er toch wat in zetten. Vind zo'n post met alleen tvp zou achterlijk!
Maar goed, mijn excuses dat ik niet wist dat het verboden is om het hier over de fokcup te hebben
Arme hijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. nu moeten we je verbannen
Zo kom ik misschien nog eens van het spelletje afquote:
dat was wel persoonlijkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat was wel persoonlijk
maar niet heus ...
quote:
quote:
Alleen met je dromen in een 2-persoonsbed dusquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
zoiets jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alleen met je dromen in een 2-persoonsbed dus
tja, je bent een pro of niet hequote:
Ik moest er een TR voor plaatsen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, je bent een pro of niet he
pfff dat was overbodigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moest er een TR voor plaatsen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel Den Bieman inmiddels naar +4 en derhalve mooi op schema voor een rentree op woensdag 25 februariEn met 2-3 van die maffe Italiaan gewonnen. Oja, en Abe Lenstra heeft al voor de 2e opeenvolgende week op het veld gestaan (waar hij het gehele vorige seizoen op de bank zat).
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Zie je nou dat ik niet de enige ben Possie!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
Jullie moeten gewoon leren lezen en verder kijken dan 1 pagina in een topic...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik niet de enige ben Possie!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon leren lezen en verder kijken dan 1 pagina in een topic...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon leren lezen en verder kijken dan 1 pagina in een topic...
tis zeker een kloon van je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik niet de enige ben Possie!
Loopt 'al' over één hele dag af. Absolute klapjosti's!quote:10-02-2009 21:28 1 106 000 ¤ Rebel Devils FC
10-02-2009 21:27 1 084 000 ¤ Praise-a-Holics
10-02-2009 21:24 1 062 000 ¤ Rebel Devils FC
10-02-2009 21:22 1 041 000 ¤ Praise-a-Holics
10-02-2009 21:01 1 020 000 ¤ Rebel Devils FC
10-02-2009 18:42 1 000 000 ¤ Praise-a-Holics
10-02-2009 17:57 807 000 ¤ Rebel Devils FC
10-02-2009 17:47 791 000 ¤ Praise-a-Holics
10-02-2009 17:42 775 000 ¤ Rebel Devils FC
10-02-2009 17:40 759 000 ¤ Praise-a-Holics
mja hadden ze maar alvast geboden op mijn spelers..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef rompompom het volgende:
Wat een nerds:
[..]
Loopt 'al' over één hele dag af. Absolute klapjosti's!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Ik kreeg een award voor zoiets.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:59 schreef GeneraalUli het volgende:
Jezus, gewoon een A-speler 2 weken op woensdag laten spelen, waardoor een trainee 2 weken geen training heeft gekregen.
Misschien hebben ze het niet door zoals het er nu staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kreeg een award voor zoiets.
Ik zal aan Gijs_ vragen om het even op de site te zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het niet door zoals het er nu staat..
Toen wist je ook nog niet eens wat een koei-award was...quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef Silver_Shark het volgende:
gelukkig heb ik me grootste misstap paar seizoenen terug gemaakt dus hij telt nietheb er nooit een Koei award voor gekregen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toen wist je ook nog niet eens wat een koei-award was...
dat is idd wel een goed plan.. aan het eind van het seizoen ben je de blunders die aan het begin van het seizoen gemaakt zijn toch vergeten..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal aan Gijs_ vragen om het even op de site te zetten.
Misschien wel handig sowieso om alle misstanden te kunnen bijhouden...
Ik heb eerst de tussenstanden erop gezet!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal aan Gijs_ vragen om het even op de site te zetten.
Misschien wel handig sowieso om alle misstanden te kunnen bijhouden...
Prima idee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb eerst de tussenstanden erop gezet!!![]()
Dus nu zijn de tussenstanden voor VJ/GL én, door gebrek aan een eigen topic misschien nog wel belangrijker, de Fok! Gouden Schoen ook beschikbaar op de site!![]()
Zal ik onder, net als dat doelstellingen daar staat, op de 'Over ons' pagina gewoon even een paginaatje 'memoires' of zo maken, met te herinneren dingen voor het seizoen ?
dat lijkt me een prima plan..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dus nu zijn de tussenstanden voor VJ/GL én, door gebrek aan een eigen topic misschien nog wel belangrijker, de Fok! Gouden Schoen ook beschikbaar op de site!![]()
Zal ik onder, net als dat doelstellingen daar staat, op de 'Over ons' pagina gewoon even een paginaatje 'memoires' of zo maken, met te herinneren dingen voor het seizoen ?
Zo, ook de Memoires toegevoegd!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat lijkt me een prima plan..![]()
top dat je zo met die site bezig bent..
nee hoor.. niet altijd..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Puala het volgende:wat moet ik nou weer met 3 geblesseerden, gaat dit altijd zo?
En minimaal 1 fysio aannemen, dat verkleint de kans op blessures. Persoonlijk heb ik er 3 rondlopen en ik heb zeer weinig blessures gehad afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Puala het volgende:wat moet ik nou weer met 3 geblesseerden, gaat dit altijd zo?
Ik snap dat je blij bent. Maar je kunt ook gewoon de tekst hier neerzetten in plaats van de plaatjes. Daarnaast moet jij sowieso oppassen met wat je hier plaatst. Er zit een competitiegenoot van je hier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef Lyzio het volgende:
Nieuwe trainee gescoord!Voor de linkshalf of rechtshalf positie, aangezien Summers aardig op leeftijd is en deze hem langzaam maar zeker gaat vervangen. Hier de stats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben in mijn nopjes
Ik vind die plaatjes juist wel OK, veel leuker dan platte tekstquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap dat je blij bent. Maar je kunt ook gewoon de tekst hier neerzetten in plaats van de plaatjes. Daarnaast moet jij sowieso oppassen met wat je hier plaatst. Er zit een competitiegenoot van je hier.
Plaatjes vind ik veel overzichtelijker voor de users hier. Het is ook een stuk betrouwbaarder in mijn ogen. En die competitiegenoot van me mag alles weten hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap dat je blij bent. Maar je kunt ook gewoon de tekst hier neerzetten in plaats van de plaatjes. Daarnaast moet jij sowieso oppassen met wat je hier plaatst. Er zit een competitiegenoot van je hier.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind die plaatjes juist wel OK, veel leuker dan platte tekst
Heerlijk trainee en een koopje lijkt mij! Als dit standaard prijzen zijn voor vleugeltrainees zou ik bijna een overstap overwegen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef Lyzio het volgende:
Nieuwe trainee gescoord!Voor de linkshalf of rechtshalf positie, aangezien Summers aardig op leeftijd is en deze hem langzaam maar zeker gaat vervangen. Hier de stats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben in mijn nopjes
Je krijgt er ook minder voor als je hem weer verkoopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heerlijk trainee en een koopje lijkt mij! Als dit standaard prijzen zijn voor vleugeltrainees zou ik bijna een overstap overwegen!
Gooed idee, maar 'Memoires' is een beetje ehh... niks. "Blunderlijst" o.i.d. vinnik beter.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, spotgoedkoop, me dunkt. goed/goed leg je minimaal het vijf-zesvoudige voor neer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:52 schreef Lyzio het volgende:
En nu gaarne ontopic over mijn trainee. Is ie niet een beetje te duur betaald?
plaatje is wel lekker afwisselend ipv alle tekst.. zolang het maar bij 1 speler blijft en hij niet zn hele elftal post..quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar op deze manier kun je er ook in pleuren wanneer iemand de 9de ronde beker haalt bijvoorbeeld, met blunderlijst beperk je het nogal! En om straks nou 10 lijstjes te hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gooed idee, maar 'Memoires' is een beetje ehh... niks. "Blunderlijst" o.i.d. vinnik beter..
[..]
misschien kun je de memoireslijst opdelen in verschillende onderdelen.. of is dat ook niet echt handig dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar op deze manier kun je er ook in pleuren wanneer iemand de 9de ronde beker haalt bijvoorbeeld, met blunderlijst beperk je het nogal! En om straks nou 10 lijstjes te hebben
Ja, da's ook weer waar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar op deze manier kun je er ook in pleuren wanneer iemand de 9de ronde beker haalt bijvoorbeeld, met blunderlijst beperk je het nogal! En om straks nou 10 lijstjes te hebben
Ja, dat kan altijd later nog!! Als de animo zo laag is dat er uiteindelijk maar 5 feiten in staan die het herinneren überhaupt waard zijn... ik verwacht niet dat er wekelijks een dergelijke speciale gebeurtenis plaatsvindt eigenlijk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien kun je de memoireslijst opdelen in verschillende onderdelen.. of is dat ook niet echt handig dan?
Bookmarks vind ik ook een goeie. Wie maakt er een poll?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben wel voor Bookmarks, maar ik pas het zo weer aan hoor
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Poll: Hoe gaat "het" hetenMemoires Wist je dat Bookmarks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:35 schreef ScudRaket het volgende:
Vanavond in de beker lekker counterenIk ga voor mijn 5e PIC op rij met een dolgelukkige teamgeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de wedstrijd zal deze op Paradijs op Aarde staan.![]()
Dude! Ik maakte een garpje!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wist ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude! Ik maakte een garpje!!
Wel gestemd nu..
je hebt over vanmiddag minder twijfels dat het goed zal gaan dan voor afgelopen zondag?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn 5e PIC op rij met een dolgelukkige teamgeest.
Na de wedstrijd zal deze op Paradijs op Aarde staan.
Ik hoef niet persé door in de beker. Dus PIC spelen is dan soweiso beter.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt over vanmiddag minder twijfels dat het goed zal gaan dan voor afgelopen zondag?
goed idee en lekker om die tussenstanden te kunnen zien zo!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima idee.
Tussenstanden zien er goed uit op de site.![]()
De meeste bot-teams vind je in de lagere divisies. Daarom tellen die punten ook minder zwaar mee in de lagere competities. Maar het format kan altijd nog aangepast worden, maar dit seizoen doen we het even op deze manier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
goed idee en lekker om die tussenstanden te kunnen zien zo!
De gouden schoen is natuurlijk niet echt realistisch als er team spelen in een competitie vol met bots. Daar is voor de hoger spelende mannagers niet tegen te concurreren en in mijn ogen geen eerlijke concurrentie. Is het daarom niet verstandiger om een soort strafpunten regel in te lassen voor het spelen tegen bot teams? Of zelfs die punten niet te laten mee tellen? Tegen een bot team is het namelijk veel makkelijker scoren en hattricks maken.
Dit zeg ik terwijl mn eigen team zondag ook tegen een bot moet.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Bij de eindstand aan het einde van vorig seizoen die ik ter voorbeeld gemaakt had, zag je toch duidelijk dat alleen de echte helden uit de V en VI bovenaan eindigden! Met 1 punt per doelpunt schiet het voor die teams ook niet echt op héquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
goed idee en lekker om die tussenstanden te kunnen zien zo!
De gouden schoen is natuurlijk niet echt realistisch als er team spelen in een competitie vol met bots. Daar is voor de hoger spelende mannagers niet tegen te concurreren en in mijn ogen geen eerlijke concurrentie. Is het daarom niet verstandiger om een soort strafpunten regel in te lassen voor het spelen tegen bot teams? Of zelfs die punten niet te laten mee tellen? Tegen een bot team is het namelijk veel makkelijker scoren en hattricks maken.
Dit zeg ik terwijl mn eigen team zondag ook tegen een bot moet.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De meeste bot-teams vind je in de lagere divisies. Daarom tellen die punten ook minder zwaar mee in de lagere competities. Maar het format kan altijd nog aangepast worden, maar dit seizoen doen we het even op deze manier.
Je hebt nog nooit een poll gedaan op FOK! of zo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]had je niet even kunnen zeggen dat door op de link te drukken je stemt
Mijn voorkeur gaat uit naar Bookmarks maar ik heb nu gestemd op Memoires
Ben je alle regels helemaal kwijt ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dat wist ik niet! mijn excuus.
Waar ligt de grens tussen laag en hoog of is het een geleidelijke overgang?
I t/m III, IV t/m VI, VII t/m X.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dat wist ik niet! mijn excuus.
Waar ligt de grens tussen laag en hoog of is het een geleidelijke overgang?
Dat is waar het was ook bedoeld als brainstorm. Misschien dat er een lumineus idee bij iemand ontspruit door er over te praten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij de eindstand aan het einde van vorig seizoen die ik ter voorbeeld gemaakt had, zag je toch duidelijk dat alleen de echte helden uit de V en VI bovenaan eindigden! Met 1 punt per doelpunt schiet het voor die teams ook niet echt op hé![]()
Als je wedstrijden tegen bots schrapt, heb je weer minder wedstrijden en is er ook sprake van oneerlijke concurrentie!
Hmm, dat is in het algemeen wel een goede opmerking om een doelloze opmerking goed te pratenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is waar het was ook bedoeld als brainstorm. Misschien dat er een lumineus idee bij iemand ontspruit door er over te praten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is in het algemeen wel een goede opmerking om een doelloze opmerking goed te praten
iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een poll gedaan op FOK! of zo?
blijkbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ben je alle regels helemaal kwijt ?
Top. Wel jammer dat mijn team ook bij de lagere div's hoortquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
I t/m III, IV t/m VI, VII t/m X.
Je hebt bij mijn opzet destijds nog een pm gestuurd, of de puntentelling zo niet te streng was voor de lager geklasseerde teams!quote:
hey ik slaap slecht en heb weer erg slecht geslapen vannacht \ vandaag. Dus dan maak je wel eens doel loze opmerkingen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is in het algemeen wel een goede opmerking om een doelloze opmerking goed te praten
hahahahahah Echt??quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je hebt bij mijn opzet destijds nog een pm gestuurd, of de puntentelling zo niet te streng was voor de lager geklasseerde teams!
Mijn speler was 2e geworden vorig seizoen met deze telling. Dus je hebt zeker kans om bovenaan te komen. Alleen maken counterhoerenteams natuurlijk minder doelpunten dan AO-teams normaal gesproken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd![]()
[..]
blijkbaar
[..]
Top. Wel jammer dat mijn teams ook bij de lagere div's hoort
Toch maar eens promoveren dan dit seizoen.
Ja geloof het wel, dat het zo niet erg soepel was... ook omdat er toch eigenlijk niemand in de eerste drie divs zat!quote:
Wat train je nu dan, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heerlijk trainee en een koopje lijkt mij! Als dit standaard prijzen zijn voor vleugeltrainees zou ik bijna een overstap overwegen!
Ik train momenteel op passen. Dat wou ik dit seizoen ook zo houden. Daarna stap ik weer over op positiespel. En plaatjes zijn inderdaad leukerquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
plaatje is wel lekker afwisselend ipv alle tekst.. zolang het maar bij 1 speler blijft en hij niet zn hele elftal post..
Wat betreft die speler.. hij is wel lekker goedkoop, maar ik denk dat dat mede door zn passen komt..
Positiespel! De trainees die ik gekocht heb destijds, hadden alleen ook allemaal goed passen, dat zorgt wellicht voor een (te?) groot verschil! Dan betaald iedereen er in eens belachelijke bedragen voor, plus dat ik er toen ook weinig tijd voor had en er snel 3 wou hebben, dan betaal je natuurlijk sowieso al iets meer!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat train je nu dan, als ik vragen mag?
[..]
En terecht. Aanvallend spel moet beloond worden!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn speler was 2e geworden vorig seizoen met deze telling. Dus je hebt zeker kans om bovenaan te komen. Alleen maken counterhoerenteams natuurlijk minder doelpunten dan AO-teams normaal gesproken.
Dat heb ik ook eerst gedaan. Twee staan er nu vast in de basis, die heb ik destijds samen voor nog geen 60K gekocht. Ze leveren nu 2,5 miljoen op samen. De derde heb ik tussentijds verkocht omdat hij dramatisch terugkwam van een blessure. Nog 550K voor gevangen, met dat geld een meer ervaren speler van 28 gekochtquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Positiespel! De trainees die ik gekocht heb destijds, hadden alleen ook allemaal goed passen, dat zorgt wellicht voor een (te?) groot verschil! Dan betaald iedereen er in eens belachelijke bedragen voor, plus dat ik er toen ook weinig tijd voor had en er snel 3 wou hebben, dan betaal je natuurlijk sowieso al iets meer!
Ik betaalde voor alle drie rond de 700k geloof ik!
Mooi countervoetbal is niet lelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
En terecht. Aanvallend spel moet beloond worden!
Hee, ik sta nu ook tweede hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:23 schreef Gijs_ het volgende:
Nog even ter verduidelijking, dit zou vorig seizoen de eindstand zijn geweest van de Gouden Schoen (als ie er toen al was):
[ afbeelding ]
De stand na 2 speelrondes geeft sowieso een vertekend beeld denk ik![]()
Of toen hadden we gewoon minder newbs die lager spelen
En ja ja ja, ik weet dat jouw speler tweede was geworden Realbizkit, als je teon al verwerkt was![]()
Ik zeg ook niet dat het lelijk is. Alleen vind ik het een knappere prestatie om met goed voetbal te winnen dan dmv counter.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mooi countervoetbal is niet lelijk
Ik voel een lange discussie aankomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het lelijk is. Alleen vind ik het een knappere prestatie om met goed voetbal te winnen dan dmv counter.
Neuh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik voel een lange discussie aankomen
Mijn held maakte 2 seizoenen terug anders 22 doelpunten en een bekkie hattricks. Maar ja ik zit in de lagere divs dus jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn speler was 2e geworden vorig seizoen met deze telling. Dus je hebt zeker kans om bovenaan te komen. Alleen maken counterhoerenteams natuurlijk minder doelpunten dan AO-teams normaal gesproken.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, dat het zo niet erg soepel was... ook omdat er toch eigenlijk bijna niemand in de eerste drie divs zat!Niet erg verder.. Goedemorgen
Nee hoor. Ik zet er heel bewust "ik vind" bij, het is slechts een mening. Kwestie van smaak en daar valt niet echt over te twisten, schijnt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan zie je dus ook dat ie makkelijk aan de 24,5 punten was gekomen, wat vorig jaar een winnend puntentotaal was geweestquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn held maakte 2 seizoenen terug anders 22 doelpunten en een bekkie hattricks. Maar ja ik zit in de lagere divs dus ja
[..]
nee hoor.. zo zijn we hier niet..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daarom dus ook mn mening over wedstrijden tegen bot teams. Ik speel nu ook in de zogenaamde lagere div's en had dan dus gewonnen. Teams die dus met veel bot's in de poule zitten zijn dus ruim in t voordeel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan zie je dus ook dat ie makkelijk aan de 24,5 punten was gekomen, wat vorig jaar een winnend puntentotaal was geweest
Die doelpunten tellen dan ook niet zo zwaar in de lagere competities. Dus dat vereffend zich wel weer redelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom dus ook mn mening over wedstrijden tegen bot teams. Ik speel nu ook in de zogenaamde lagere div's en had dan dus gewonnen. Teams die dus met veel bot's in de poule zitten zijn dus ruim in t voordeel.
vandaar dus ook dat de doelpunten in de hogere divisies zwaarder tellen.. maar misschien moeten Hattricks niet beloond worden..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom dus ook mn mening over wedstrijden tegen bot teams. Ik speel nu ook in de zogenaamde lagere div's en had dan dus gewonnen. Teams die dus met veel bot's in de poule zitten zijn dus ruim in t voordeel.
Dat vind ik dus wel. Een hattrick is toch iets speciaals dat beloond mag worden. Misschien minder zwaar, maar wel blijven belonen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vandaar dus ook dat de doelpunten in de hogere divisies zwaarder tellen.. maar misschien moeten Hattricks niet beloond worden..
Dan nog denk ik dat het weinig uitmaakt! Het is sowieso al aardig uniek dat een spits er 22 inschiet! Vorig jaar hadden overall gezien de meeste speler tussen de 8 en 13 erin liggen, qua topscorers! Uitschieters zijn altijd uniek, jouw spits/topscorer zal er zondag ook niet in eens 5 inschieten tegen een bot!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De bonuspunten voor Hattricks zijn bedacht omdat de top 3 anders vorig seizoen een top 12 was geweest of zo, je hebt dan erg veel spelers met hetzelfde aantal punten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vandaar dus ook dat de doelpunten in de hogere divisies zwaarder tellen.. maar misschien moeten Hattricks niet beloond worden..
Wat zeg ik nou in mn post? Ik hoor ook bij die lage divs en had dan dus toch nog gewonnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die doelpunten tellen dan ook niet zo zwaar in de lagere competities. Dus dat vereffend zich wel weer redelijk.
en een hattrick in de lagere divisies telt nu even zwaar als in de hogere divisies. Dat is dan natuurlijk net zo min 'eerlijk'quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel. Een hattrick is toch iets speciaals dat beloond mag worden. Misschien minder zwaar, maar wel blijven belonen.
nou ja dan kan je de hattrick toch ook gaan waarderen per divisie of minder punten waard maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De bonuspunten voor Hattricks zijn bedacht omdat de top 3 anders vorig seizoen een top 12 was geweest of zo, je hebt dan erg veel spelers met hetzelfde aantal punten!
tja ik blijf van mening dat als je in een div zit met 5 bot teams oid dat je dan veel meer punten kan sprokkelen dan in de hogere divs. Ook al krijg je er dan minder punten voor. per saldo is dat zo giga veel meer dat het dan imo niet realistisch meer is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat het weinig uitmaakt! Het is sowieso al aardig uniek dat een spits er 22 inschiet! Vorig jaar hadden overall gezien de meeste speler tussen de 8 en 13 erin liggen, qua topscorers! Uitschieters zijn altijd uniek, jouw spits/topscorer zal er zondag ook niet in eens 5 inschieten tegen een bot!!
Maar wil je het dan onmogelijk maken om in een lagere divisie te kunnen winnen? Ik vind het voorlopig prima zo om het een seizoen te proberen, zoals kaakje ook al zei. Na dit seizoen kunnen we kijken of we tevreden zijn over de opzet of niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou in mn post? Ik hoor ook bij die lage divs en had dan dus toch nog gewonnen.
Lezen blijft moeilijk
Natuurlijk niet ik denk all1 niet dat t realistisch is dat je de extra punten voor een hattrick tegen een bot team ook mee telt. 5 bots in je poule is 10 wedstrijden tegen een bot en dus hattricks zat. De doelpunten blijven wel gewoon tellen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar wil je het dan onmogelijk maken om in een lagere divisie te kunnen winnen? Ik vind het voorlopig prima zo om het een seizoen te proberen, zoals kaakje ook al zei. Na dit seizoen kunnen we kijken of we tevreden zijn over de opzet of niet.
Er zal heus wel eens iemand met een uitschieter bij zitten (als ik me eenmaal heb laten afzakken en 'begin' weer echt zal het ook aardig oplopen), maar ja, dat is dan niet anders.
Vorig seizoen waren er 20 minder deelnemers. Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vorig seisoen zou dus iemand uit de VI gewonnen hebben. Dat is dus niet de lagere divisies.
Vorig jaar was het hoogst aantal hattricks ook van iemand uit de VI en zullen het er aan het eind van de rit ook vrijwel nooit meer dan 2 of 3 zijn! Dat had vorig seizoen ook niemand, nu zijn er alleen hattricks gemaakt door spelers uit de VII en VIII, over het algemeen nog div's met weinig bots, dus waar hebben we het over!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef MrMoon het volgende:
Het Hattrick verhaal is natuurlijk wel wat anders.. worden die op dit moment ook volgens dezelfde lijn als de doelpunten gewaardeerd? Dat is wel zo eerlijk namelijk..
we wachten het ook af.. en het is goed dat er vastgehouden wordt aan de regels die gesteld zijn, maar dit zijn misschien wel dingen om mee te nemen naar volgend seizoen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vorig jaar was het hoogst aantal hattricks ook van iemand uit de VI en zullen het er aan het eind van de rit ook vrijwel nooit meer dan 2 of 3 zijn! Dat had vorig seizoen ook niemand, nu zijn er alleen hattricks gemaakt door spelers uit de VII en VIII, over het algemeen nog div's met weinig bots, dus waar hebben we het over!
En anders kun je weer beginnen dat je in de VI tegen een bot meer voordeel hebt, omdat je reusachtig spits er tegen een bot meer in zal schieten dan die goed spits in de X! Dus gewoon afwachten hoe het loopt lijkt me het beste... De opzet is toen al duidelijk voorgesteld en bedacht niemand het, wacht het dan ook lekker een seizoen af!
en ik nu ook, want we kunnen deze discussie wel eindeloos blijven voeren, denk ik..quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we wachten het ook af.. en het is goed dat er vastgehouden wordt aan de regels die gesteld zijn, maar dit zijn misschien wel dingen om mee te nemen naar volgend seizoen..
Dat klopt. Maar dan liever voordat we beginnen. Of als we bijna klaar zijn voor de volgende keer. Maar niet al meteen na twee wedstrijden beginnen met roepen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
eensch.
Ik zeg toch nergens dat dat meteen veranderd moet worden oid? Ik gooi t all1 in de groep. Als iedereen t zo prima vind gaan wie ben ik dan om er wat van te zeggen? Het was zoals ik al zei om te brainstormen en niet om de huidige regels meteen te willen veranderen. Brainstormen moet volgens mij altijd kunnen. Daar zijn hele goede dingen mee bedacht.
Het gaat niet om de stand het was iets wat me te binnen schoot.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:37 schreef Gijs_ het volgende:
Bovendien staan er in de top 35 nu zelfs amper teams in 'bot-competities'... ik snap de ophef na 2 speelronden nu in eens niet helemaal!
Goed jij snapt t begrip brainstormen dus ook niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dan liever voordat we beginnen. Of als we bijna klaar zijn voor de volgende keer. Maar niet al meteen na twee wedstrijden beginnen met roepen.
Haha, met ophef overdrijf ik ook wat! Ik vind het alleen maar mooi, een ontopic discussiequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de stand het was iets wat me te binnen schoot.
Het feit dat jij het ziet al ophef is al helemaal niet mn bedoeling geweest.![]()
Snap je niet wat ik bedoel met brainstormen?
Ik snap het zeker wel. Maar weet jij wat we nu gezegd hebben over 14 weken nog?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed jij snapt t begrip brainstormen dus ook niet.
Gelukkig het is dan ook niet mn bedoeling geweest om dit prima idee en gave opzet onder uit te schoffelen ik probeer all1 mee te denken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Haha, met ophef overdrijf ik ook wat! Ik vind het alleen maar mooi, een ontopic discussie![]()
Het is alleen dat niemand reageerde toen de opzet voorgesteld werd, waarin ook het tot stand komen van de puntentelling werd uitgelegd!Maar niet erg verder, zoals ik zei... ontopic discussie, prima toch!
Is dit iets voor de organisatie om mee te nemen of juist voor alle andere fed leden die hier proberen mee te denken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap het zeker wel. Maar weet jij wat we nu gezegd hebben over 14 weken nog?
Beide.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dit iets voor de organisatie om mee te nemen of juist voor alle andere fed leden die hier proberen mee te denken?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Haha, met ophef overdrijf ik ook wat! Ik vind het alleen maar mooi, een ontopic discussie![]()
Het is alleen dat niemand reageerde toen de opzet voorgesteld werd, waarin ook het tot stand komen van de puntentelling werd uitgelegd!Maar niet erg verder, zoals ik zei... ontopic discussie, prima toch!
moet je het even notulerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap het zeker wel. Maar weet jij wat we nu gezegd hebben over 14 weken nog?
Ik gebruik Hattrick Organizer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:01 schreef maniack28 het volgende:
Ondanks dat ik uit de beker ben pak ik het toch maar weer op... Wat gebruiken we tegenwoordig voor training en matchratings berekenen enzo? VRoeger htratings, maar die is niet meer?
Heb maar een extra ouwe middenvelder gekocht die coach kan worden en verder een aardig team dat uit met bedaard TS en kut vertrouwen in staat is 229 hatstats te halen... Jammer dat ik de 1e ronde van de beker kansloos triest verloren heb (4-3 penalties na 1-1 met 195 hatstats vs 150 hatstats, enkel zn middenveld was 2 subniveau's hoger)...
HTR is de pijp uit ja. Er is nog een oude versie die is ingericht op de oude lay-out; werkt dus helemaal niet meer. Hattrick Organizer is nu redelijker populair, geloof ik. Verder heb je HAM ook nog. De voorspeller van H-C-P is een pruts-ding.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:01 schreef maniack28 het volgende:
Ondanks dat ik uit de beker ben pak ik het toch maar weer op... Wat gebruiken we tegenwoordig voor training en matchratings berekenen enzo? VRoeger htratings, maar die is niet meer?
Heb maar een extra ouwe middenvelder gekocht die coach kan worden en verder een aardig team dat uit met bedaard TS en kut vertrouwen in staat is 229 hatstats te halen... Jammer dat ik de 1e ronde van de beker kansloos triest verloren heb (4-3 penalties na 1-1 met 195 hatstats vs 150 hatstats, enkel zn middenveld was 2 subniveau's hoger)...
Lache dat je weer wat actiever met je team bezig gaat!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:01 schreef maniack28 het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Een 3de optie.
Na de eerste groepsfase stoppen.
Dan heb ik ms nog wat kans op succes
Verkeerde topic.Al dat gespam ook![]()
open je ook even een nieuwe voor de Fok!Cup zodat we later op de avond nog weer een nieuwe kunnen openen met de loting?quote:
hoef ik toch niet te doen? Ik heb daar helemaal geen gegevens van, dus het lijkt me slimmer dat iemand van de organisatie dat doet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
open je ook even een nieuwe voor de Fok!Cup zodat we later op de avond nog weer een nieuwe kunnen openen met de loting?
degene die als laatste post moet het volgende openenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoef ik toch niet te doen? Ik heb daar helemaal geen gegevens van, dus het lijkt me slimmer dat iemand van de organisatie dat doet.
niets moet.. alleen af en toe even poepen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
degene die als laatste post moet het volgende openen
maar in dit geval is het handiger om dat niet te doen.. Ik open vanavond wel een nieuwe als de loting bekend is..
onbewust/in je luiheid ben je soms wel handig jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niets moet.. alleen af en toe even poepen..
Ik ben zo handig
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
onbewust/in je luiheid ben je soms wel handig ja
Lol.. rechterkant van jouw verdediging en linkerkant van de aanval is toch dezelfde kant ;-)quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:29 schreef R_B het volgende:
Zeker wat een kutspel...
De tegenstander probeerde zich te richten op aanvallen door het midden. In de 10e minuut kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker was blabla. De tegenstander vergrootte de voorsprong tot 2-0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette.
quote:SDPT Blaze biedt voor Matthieu Reijnders
SDPT Blaze bood 2 650 000 ¤ voor Matthieu Reijnders en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 11-02-2009 23:21
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef The_Hives het volgende:
vanavond geen oefenwedstrijd. Kunnen ze niet verliezen ook
geen zin inquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kan je er niet nog 1 vinden dan?
Die is inderdaad al een tijdje bekendquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:17 schreef elby1988 het volgende:
Check even team: 143718
Prachtig die spelers namen
Dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die is inderdaad al een tijdje bekend
Mja, maar wat Martin van Geel daar nou bij doet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die is inderdaad al een tijdje bekend
Ja echt stom.Ik heb geen enkele kans met 27%balbezitquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik sta ook met 0-3 achter... Baggerzooi, maar één kans gehad met 48% balbezit...
niet qua verdedigen dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
Jeugdopleiding vraag:
Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Is verdedigen helemaal uitgetraint op de jeugdopleiding? Heeft het nog zin om daar op door te gaan?
Nope. Als verdedigen je doel was, kun je 'm promoveren. Zie ook HAG online voor uitleg van verslagen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
Jeugdopleiding vraag:
Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Is verdedigen helemaal uitgetraint op de jeugdopleiding? Heeft het nog zin om daar op door te gaan?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef rompompom het volgende:
Ik ben naar de UK t/m vrijdag, succes in de beker allen en tot later.!
Ooit is je lol er ook van af hequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij deed dat al ten tijde van mijn eerste team. Toen had hij er echter nog meer![]()
die had 235...quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik had 233 hatstats, tegenstander weet ik niet.
Hij had er inderdaad een stuk meer vroeger. Huntelaar, van der Sar, Litmanen enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:44 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ooit is je lol er ook van af he
Zal eens transfergeschiedenis bekijken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef rompompom het volgende:
Ik ben naar de UK t/m vrijdag, succes in de beker allen en tot later.!
Lees je t onderstaan de even Lyzio!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij had er inderdaad een stuk meer vroeger. Huntelaar, van der Sar, Litmanen enzoIk denk inderdaad dat de lol er na een tijdje af is. Wel handig friendlies regelen volgens mij :d
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef MrMoon het volgende:
LET OP MENSEN.. VOLGENDE WEEK BEGINT DE FOK!CUP.. GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN... HET SCHEMA WORDT VANAVOND OF MORGEN VOOR 18:00 BEKEND GEMAAKT..
GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN DUS!!!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lees je t onderstaan de even Lyzio!
[..]
En dat terwijl ik net een wedstrijd in Oman kan regelen als ik nu op accepteer druk...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lees je t onderstaan de even Lyzio!
[..]
Zijn mid is iets hoger. Zijn centrale aanval is hoger dan jou centrale verdediging en zijn cv is veel sterker dan jou ca.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
De ME is weer goed bezig...1-4 verloren...
Met plaatje:
[ afbeelding ]
ah shit, heb ik net een oefenwedstrijd geregeld......quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef MrMoon het volgende:
LET OP MENSEN.. VOLGENDE WEEK BEGINT DE FOK!CUP.. GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN... HET SCHEMA WORDT VANAVOND OF MORGEN VOOR 18:00 BEKEND GEMAAKT..
GEEN OEFENWEDSTRIJDEN REGELEN DUS!!!
Mag wel all1 verlies je dan je 1e wedstrijd in de Fok!Cup door middel van een WO en dus 5-0 verlies!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net een wedstrijd in Oman kan regelen als ik nu op accepteer druk...
WOquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ah shit, heb ik net een oefenwedstrijd geregeld......
4 subniveau's meer tegenover 20 subniveau's meer... Als je dat logisch vind...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn mid is iets hoger. Zijn centrale aanval is hoger dan jou centrale verdediging en zijn cv is veel sterker dan jou ca.
Ok je vleugel aanval is veel sterker dan zijn vleugelverd. maar over dat punt kunnen we blijven twisten. Het bevestigd voor mij nog maar eens dat vleugels veeel te weinig bijdragen en veel te duur zijn om een beetje leuke stat te krijgen.
Al met al een logies verlies imo.
Je snapt het niet he... Buitenlandse friendlies kunnen nog niet geregeld worden nu...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag wel all1 verlies je dan je 1e wedstrijd in de Fok!Cup door middel van een WO en dus 5-0 verlies!
serieus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ah shit, heb ik net een oefenwedstrijd geregeld......
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt het niet he... Buitenlandse friendlies kunnen nog niet geregeld worden nu...
Neen. Mijn selectie bivakkeert momenteel nog in het pittoreske Bulgarije.quote:
mooi zo.. scheelt weer gekloot tijdens het maken van het wedstrijdschema..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neen. Mijn selectie bivakkeert momenteel nog in het pittoreske Bulgarije.
Gewoon een schema maken, geen rekening houden met friendlydelinquenten. Als in: Eigen schuld, dikke bult.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mooi zo.. scheelt weer gekloot tijdens het maken van het wedstrijdschema..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit is wel mooi natuurlijk:
[..]
Zoals voorspeld natuurlijk.
in de eerste speelronde kan er afhankelijk van de pouleindeling (4 teams per poule of 5 teams per poule) nog rekening gehouden worden.. hebben we vorig seizoen ook gedaan.. dus dan zouden we dat dit seizoen ook kunnen doen.. maar het hangt nu geheel af van de mannen van Insane Ones en de mannen van FC Logtclub..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon een schema maken, geen rekening houden met friendlydelinquenten. Als in: Eigen schuld, dikke bult.
Oh, nix hoorquote:
Akkoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in de eerste speelronde kan er afhankelijk van de pouleindeling (4 teams per poule of 5 teams per poule) nog rekening gehouden worden.. hebben we vorig seizoen ook gedaan.. dus dan zouden we dat dit seizoen ook kunnen doen.. maar het hangt nu geheel af van de mannen van Insane Ones en de mannen van FC Logtclub..
Als jullie het schema in het excel hebben, willen jullie het dan even terug aan mij sturen. Dan kan ik ook even wat testen doen en zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in de eerste speelronde kan er afhankelijk van de pouleindeling (4 teams per poule of 5 teams per poule) nog rekening gehouden worden.. hebben we vorig seizoen ook gedaan.. dus dan zouden we dat dit seizoen ook kunnen doen.. maar het hangt nu geheel af van de mannen van Insane Ones en de mannen van FC Logtclub..
komt voor elkaar..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jullie het schema in het excel hebben, willen jullie het dan even terug aan mij sturen. Dan kan ik ook even wat testen doen en zo.
Eventueel voor het automagisch genereren van een wedstrijdschema.
Aangezien ik flagchasen overbodige onzin vind binnen Hattrick kan dat wel eens logies zijn dat ik dat niet weet. Ik ga zelden of nooit naar t buitenland met mn team.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt het niet he... Buitenlandse friendlies kunnen nog niet geregeld worden nu...
quote:Het team verblijft in USA voor een internationale vriendschappelijke wedstrijd.
Moet je zoeken naar het team: Flevo Ajaxquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
voorbeeld:
26-09-2004 (14/23) Johan Cruijff Sold The mitics 2 650 000 ¤ 13 590
Ik zag ook Sneijder en VD Meyde.
waar wil je het hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jullie het schema in het excel hebben, willen jullie het dan even terug aan mij sturen. Dan kan ik ook even wat testen doen en zo.
Eventueel voor het automagisch genereren van een wedstrijdschema.
Kan dat ligt er aan of je korte passen wil trainen of openingen maken. Kijk even bij de spelregels daar staat duidelijk welke wat inhoud.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef drummerdude het volgende:
Als verdediger, zou ik dan passen als bijskill zetten? En moet ik de speler dan op het mid zetten?
quote:Ronnie Stellwagen (235330806)
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 17-05-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 11-02-2009 (3/38), )
Total Skill Index (TSI): 830
Loon: 370 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
verkocht voor ¤ 2.758.000,00quote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn eerste Grote verkoop uit de jeugd!
[..]
Er op gezet voor 1 euro en na een "bidwarretje" verkocht voor : ¤ 32.000 Ok het is niet veel maar ik had niet meer dan 1000 of 2000 verwacht Al helemaal geen "bidwarretje"quote:Wilmar Albertema (235335145)
17 jaar en 99 dagen, volgende verjaardag: 24-02-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 08-02-2009 (2/38), 3d)
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 310 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
beetje jammer. De ME kan inderdaad matig zijn ja maar om dat zo te doen is wel heel cru.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef neilpad het volgende:
Goor kut spel sinds dat ik begonnen ben alweer 6 blessures aan mijn broek hangen.
Heb maar een shitload aan dokters ingehuurd, hier heb ik geen zin in. Ik ga met me club de financiele grenzen van het hedendaagse HT opzoeken aangezien ik ook weer een nieuwe keeper kan kopen. Ow en ik ga een miljoen fysio's huren!!
Ja maar matig is t wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:07 schreef neilpad het volgende:
Vandaag tijdens de oefenpot niks aan het handje.. maar wacht de 90e minuut moet nog komen. POF twee blessures 1e keeper 3 weken eruit, beste middenvelder 4.
Achja het is dat ik dit seizoen toch wel promoveer.
nu nog de zin vindenquote:Dapp'ere Strijders IX.140 Nederland
12-02-2009 08:09:10
13 974 online gebruikers, week 3
En trainees natuurlijk...quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:09 schreef The_Hives het volgende:
mooi moment op trainees te kopen
[..]
nu nog de zin vinden
14 kilometer in 2 uur schiet ook niet echt op...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:23 schreef The_Hives het volgende:
zo, 14 kilometer verder. En nog steeds geen zin. Dan maar boodschappen halen
ik weet niet of jij boven een sportschool woont, maar ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
14 kilometer in 2 uur schiet ook niet echt op...
Ik moet 15 minuten rijden. Heen en terug is 30 minuten. Dan heb ik 1,5 uur voor te sporten. Maar dan is 14 km nog steeds niet veel...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik weet niet of jij boven een sportschool woont, maar ik niet
ik liep een marathon tegen de 13 km per uur, dus 14 kilometer moet ruim binnen het uur te doen zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef The_Hives het volgende:
ik loop 11 kilometer per uur
ik ben ook in opbouwquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik liep een marathon tegen de 13 km per uur, dus 14 kilometer moet ruim binnen het uur te doen zijn.
damnquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:09 schreef Grumpey het volgende:
heb hem uitgelopen. Heb zelfs ook de roparun uitgelopen (www.roparun.nl), en het volgende project is www.purmerent.nl (als ik op tijd beter ben van blessure)
quote:Maar gaat je lukken Hives! Hardlopen is een fijne sport
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:13 schreef The_Hives het volgende:
ja dat kan, want ben niet meer zo vatsig als tijdens die meet jaren geleden als je dat nog weet![]()
was jij toen ook op de meetquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:05 schreef Grumpey het volgende:
neehoor, als ik zeg dat Hives een neger is ga ik pas offtopic.
jwt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
He swa dat hoeft niet iedereen te weten. Ik probeer juist express zo te reageren dat niemand dat door heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |