quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, wist ik veel. Ik meldde het alleen maar.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat ik zo kort af ben is trouwens niet persoonlijk hoor
daar is het Fok!Cup topic voor.. daar staat het al 2 keer vermeld..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
wanneer wordt het speelschema van de cup bekend gemaakt?
en meer inmiddelsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar is het Fok!Cup topic voor.. daar staat het al 2 keer vermeld..
quote:
Was meer een tvp dan een hele serieuze vraag... moest er toch wat in zetten. Vind zo'n post met alleen tvp zou achterlijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar is het Fok!Cup topic voor.. daar staat het al 2 keer vermeld..
ik help jequote:
ja.. nu moeten we je verbannenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Was meer een tvp dan een hele serieuze vraag... moest er toch wat in zetten. Vind zo'n post met alleen tvp zou achterlijk!
Maar goed, mijn excuses dat ik niet wist dat het verboden is om het hier over de fokcup te hebben
Arme hijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. nu moeten we je verbannen
Zo kom ik misschien nog eens van het spelletje afquote:
dat was wel persoonlijkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat was wel persoonlijk
maar niet heus ...
quote:
quote:
Alleen met je dromen in een 2-persoonsbed dusquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
zoiets jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alleen met je dromen in een 2-persoonsbed dus
tja, je bent een pro of niet hequote:
Ik moest er een TR voor plaatsen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, je bent een pro of niet he
pfff dat was overbodigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moest er een TR voor plaatsen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel Den Bieman inmiddels naar +4 en derhalve mooi op schema voor een rentree op woensdag 25 februariEn met 2-3 van die maffe Italiaan gewonnen. Oja, en Abe Lenstra heeft al voor de 2e opeenvolgende week op het veld gestaan (waar hij het gehele vorige seizoen op de bank zat).
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Zie je nou dat ik niet de enige ben Possie!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
Jullie moeten gewoon leren lezen en verder kijken dan 1 pagina in een topic...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik niet de enige ben Possie!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon leren lezen en verder kijken dan 1 pagina in een topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |