en nog een fout ook in mn OP. Fantastisch weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:31 schreef rompompom het volgende:
Ah, daar ben je. Neger die PM maar..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en nog een fout ook in mn OP. Fantastisch weer
ik kreeg het volgende dus had het niet eens geprobeerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef rompompom het volgende:
[..]! Dat kan en mag je nog aanpassen heur.
.
Ik heb trouwens het IRC verhaaltje iets uitgebreid ook. Is denk ik iets duidelijker nu.
quote:Deze post is 28861 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
Oh, dat heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat het alleen niet wijzigbaar is als je een hele grote verandering doet, niet zoiets kleins als nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kreeg het volgende dus had het niet eens geprobeerd
[..]
nee, is afhankelijk hoe groot de post zelf is. Waarschijnlijk als ik nu nog een lap tekst toegevoegd had, was het niet gelukt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat het alleen niet wijzigbaar is als je een hele grote verandering doet, niet zoiets kleins als nu.
donderdag, neem ik aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
wanneer wordt het speelschema van de cup bekend gemaakt?
is toch al gebeurdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ondanks die lap tekst kun je gewoon wijzigen. Dat heb ik de laatste tijd vaak genoeg gedaan.
dat ik zo kort af ben is trouwens niet persoonlijk hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat het alleen niet wijzigbaar is als je een hele grote verandering doet, niet zoiets kleins als nu.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, wist ik veel. Ik meldde het alleen maar.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat ik zo kort af ben is trouwens niet persoonlijk hoor
daar is het Fok!Cup topic voor.. daar staat het al 2 keer vermeld..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
en meer inmiddelsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar is het Fok!Cup topic voor.. daar staat het al 2 keer vermeld..
quote:
Was meer een tvp dan een hele serieuze vraag... moest er toch wat in zetten. Vind zo'n post met alleen tvp zou achterlijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar is het Fok!Cup topic voor.. daar staat het al 2 keer vermeld..
ik help jequote:
ja.. nu moeten we je verbannenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Was meer een tvp dan een hele serieuze vraag... moest er toch wat in zetten. Vind zo'n post met alleen tvp zou achterlijk!
Maar goed, mijn excuses dat ik niet wist dat het verboden is om het hier over de fokcup te hebben
Arme hijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. nu moeten we je verbannen
Zo kom ik misschien nog eens van het spelletje afquote:
dat was wel persoonlijkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat was wel persoonlijk
maar niet heus ...
quote:
quote:
Alleen met je dromen in een 2-persoonsbed dusquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
zoiets jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alleen met je dromen in een 2-persoonsbed dus
tja, je bent een pro of niet hequote:
Ik moest er een TR voor plaatsen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, je bent een pro of niet he
pfff dat was overbodigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moest er een TR voor plaatsen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel Den Bieman inmiddels naar +4 en derhalve mooi op schema voor een rentree op woensdag 25 februariEn met 2-3 van die maffe Italiaan gewonnen. Oja, en Abe Lenstra heeft al voor de 2e opeenvolgende week op het veld gestaan (waar hij het gehele vorige seizoen op de bank zat).
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Zie je nou dat ik niet de enige ben Possie!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Anno20 het volgende:
Jullie moeten gewoon leren lezen en verder kijken dan 1 pagina in een topic...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik niet de enige ben Possie!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon leren lezen en verder kijken dan 1 pagina in een topic...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon leren lezen en verder kijken dan 1 pagina in een topic...
tis zeker een kloon van je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik niet de enige ben Possie!
Loopt 'al' over één hele dag af. Absolute klapjosti's!quote:10-02-2009 21:28 1 106 000 ¤ Rebel Devils FC
10-02-2009 21:27 1 084 000 ¤ Praise-a-Holics
10-02-2009 21:24 1 062 000 ¤ Rebel Devils FC
10-02-2009 21:22 1 041 000 ¤ Praise-a-Holics
10-02-2009 21:01 1 020 000 ¤ Rebel Devils FC
10-02-2009 18:42 1 000 000 ¤ Praise-a-Holics
10-02-2009 17:57 807 000 ¤ Rebel Devils FC
10-02-2009 17:47 791 000 ¤ Praise-a-Holics
10-02-2009 17:42 775 000 ¤ Rebel Devils FC
10-02-2009 17:40 759 000 ¤ Praise-a-Holics
mja hadden ze maar alvast geboden op mijn spelers..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef rompompom het volgende:
Wat een nerds:
[..]
Loopt 'al' over één hele dag af. Absolute klapjosti's!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Ik kreeg een award voor zoiets.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:59 schreef GeneraalUli het volgende:
Jezus, gewoon een A-speler 2 weken op woensdag laten spelen, waardoor een trainee 2 weken geen training heeft gekregen.
Misschien hebben ze het niet door zoals het er nu staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kreeg een award voor zoiets.
Ik zal aan Gijs_ vragen om het even op de site te zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het niet door zoals het er nu staat..
Toen wist je ook nog niet eens wat een koei-award was...quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef Silver_Shark het volgende:
gelukkig heb ik me grootste misstap paar seizoenen terug gemaakt dus hij telt nietheb er nooit een Koei award voor gekregen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toen wist je ook nog niet eens wat een koei-award was...
dat is idd wel een goed plan.. aan het eind van het seizoen ben je de blunders die aan het begin van het seizoen gemaakt zijn toch vergeten..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal aan Gijs_ vragen om het even op de site te zetten.
Misschien wel handig sowieso om alle misstanden te kunnen bijhouden...
Ik heb eerst de tussenstanden erop gezet!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal aan Gijs_ vragen om het even op de site te zetten.
Misschien wel handig sowieso om alle misstanden te kunnen bijhouden...
Prima idee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb eerst de tussenstanden erop gezet!!![]()
Dus nu zijn de tussenstanden voor VJ/GL én, door gebrek aan een eigen topic misschien nog wel belangrijker, de Fok! Gouden Schoen ook beschikbaar op de site!![]()
Zal ik onder, net als dat doelstellingen daar staat, op de 'Over ons' pagina gewoon even een paginaatje 'memoires' of zo maken, met te herinneren dingen voor het seizoen ?
dat lijkt me een prima plan..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dus nu zijn de tussenstanden voor VJ/GL én, door gebrek aan een eigen topic misschien nog wel belangrijker, de Fok! Gouden Schoen ook beschikbaar op de site!![]()
Zal ik onder, net als dat doelstellingen daar staat, op de 'Over ons' pagina gewoon even een paginaatje 'memoires' of zo maken, met te herinneren dingen voor het seizoen ?
Zo, ook de Memoires toegevoegd!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat lijkt me een prima plan..![]()
top dat je zo met die site bezig bent..
nee hoor.. niet altijd..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Puala het volgende:wat moet ik nou weer met 3 geblesseerden, gaat dit altijd zo?
En minimaal 1 fysio aannemen, dat verkleint de kans op blessures. Persoonlijk heb ik er 3 rondlopen en ik heb zeer weinig blessures gehad afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:49 schreef Puala het volgende:wat moet ik nou weer met 3 geblesseerden, gaat dit altijd zo?
Ik snap dat je blij bent. Maar je kunt ook gewoon de tekst hier neerzetten in plaats van de plaatjes. Daarnaast moet jij sowieso oppassen met wat je hier plaatst. Er zit een competitiegenoot van je hier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef Lyzio het volgende:
Nieuwe trainee gescoord!Voor de linkshalf of rechtshalf positie, aangezien Summers aardig op leeftijd is en deze hem langzaam maar zeker gaat vervangen. Hier de stats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben in mijn nopjes
Ik vind die plaatjes juist wel OK, veel leuker dan platte tekstquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap dat je blij bent. Maar je kunt ook gewoon de tekst hier neerzetten in plaats van de plaatjes. Daarnaast moet jij sowieso oppassen met wat je hier plaatst. Er zit een competitiegenoot van je hier.
Plaatjes vind ik veel overzichtelijker voor de users hier. Het is ook een stuk betrouwbaarder in mijn ogen. En die competitiegenoot van me mag alles weten hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap dat je blij bent. Maar je kunt ook gewoon de tekst hier neerzetten in plaats van de plaatjes. Daarnaast moet jij sowieso oppassen met wat je hier plaatst. Er zit een competitiegenoot van je hier.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind die plaatjes juist wel OK, veel leuker dan platte tekst
Heerlijk trainee en een koopje lijkt mij! Als dit standaard prijzen zijn voor vleugeltrainees zou ik bijna een overstap overwegen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:42 schreef Lyzio het volgende:
Nieuwe trainee gescoord!Voor de linkshalf of rechtshalf positie, aangezien Summers aardig op leeftijd is en deze hem langzaam maar zeker gaat vervangen. Hier de stats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben in mijn nopjes
Je krijgt er ook minder voor als je hem weer verkoopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heerlijk trainee en een koopje lijkt mij! Als dit standaard prijzen zijn voor vleugeltrainees zou ik bijna een overstap overwegen!
Gooed idee, maar 'Memoires' is een beetje ehh... niks. "Blunderlijst" o.i.d. vinnik beter.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, spotgoedkoop, me dunkt. goed/goed leg je minimaal het vijf-zesvoudige voor neer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:52 schreef Lyzio het volgende:
En nu gaarne ontopic over mijn trainee. Is ie niet een beetje te duur betaald?
plaatje is wel lekker afwisselend ipv alle tekst.. zolang het maar bij 1 speler blijft en hij niet zn hele elftal post..quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar op deze manier kun je er ook in pleuren wanneer iemand de 9de ronde beker haalt bijvoorbeeld, met blunderlijst beperk je het nogal! En om straks nou 10 lijstjes te hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gooed idee, maar 'Memoires' is een beetje ehh... niks. "Blunderlijst" o.i.d. vinnik beter..
[..]
misschien kun je de memoireslijst opdelen in verschillende onderdelen.. of is dat ook niet echt handig dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar op deze manier kun je er ook in pleuren wanneer iemand de 9de ronde beker haalt bijvoorbeeld, met blunderlijst beperk je het nogal! En om straks nou 10 lijstjes te hebben
Ja, da's ook weer waar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar op deze manier kun je er ook in pleuren wanneer iemand de 9de ronde beker haalt bijvoorbeeld, met blunderlijst beperk je het nogal! En om straks nou 10 lijstjes te hebben
Ja, dat kan altijd later nog!! Als de animo zo laag is dat er uiteindelijk maar 5 feiten in staan die het herinneren überhaupt waard zijn... ik verwacht niet dat er wekelijks een dergelijke speciale gebeurtenis plaatsvindt eigenlijk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien kun je de memoireslijst opdelen in verschillende onderdelen.. of is dat ook niet echt handig dan?
Bookmarks vind ik ook een goeie. Wie maakt er een poll?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:20 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben wel voor Bookmarks, maar ik pas het zo weer aan hoor
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Poll: Hoe gaat "het" hetenMemoires Wist je dat Bookmarks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |