Jonger dan 17 bedoel je?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:43 schreef The_Hives het volgende:
ja, zie net dat ik jonger niet eens kan selecteren (ivm jeugd enzo) Mn eerste spelert is binnen
psstquote:Op zondag 8 februari 2009 18:48 schreef pekel het volgende:
Vanavond weer
Nu eerst nuchter worden door een bestelde bak shoarma en broodjes
Ik ga groeien.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef The_Hives het volgende:
pekel!!!!!!!!!! Hoe laag sta jij op de ranglijst
[..]
* me = dit![]()
Heb er 3 nu ofzoquote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is ook wel wat inderdaad. En waarschijnlijk lekker goedkoop
[..]
IDD! super vervelend!quote:Op zondag 8 februari 2009 19:09 schreef The_Hives het volgende:
dat heb ik niet gemist. Die irritante bidwars
wat zijn zn stats dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:36 schreef -SG- het volgende:
Kut duitsers, heb net een trainee gekocht van 17 jaar zitten die scouts van het duitse elftal nu al te zeuren dat ik een update moet geven wanneer ie is gestegen..
IRC ouwequote:Op zondag 8 februari 2009 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond een makkelijke zege tegen iemand die geld aan het sparen is en aan het afzakken....
Dankzij mijn knappe zege van vorige week zou ik met een beetje mazzel zo maar eens de eerste 4 potjes kunnen gaan winnen
17 jaar en 48 dagen, TSI = 1 630quote:
Goeie trainee, maar voor U20? had ik niet verwacht iigquote:Op zondag 8 februari 2009 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
17 jaar en 48 dagen, TSI = 1 630
goed in vorm, conditie goed
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: goed
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: waardeloos
No way.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goeie trainee, maar voor U20? had ik niet verwacht iig
Ben ik mooi klaar meequote:15. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
Doe die n00b van een Proud2beDiepfries maar..
Is een algemeen probleem. Lopen inmiddels ook al een aantal draadjes over op Global..quote:Op zondag 8 februari 2009 18:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik gebruik die pruts lay-out niet, dus ik moet 't alsnog..
Heeft iemand anders ook problemen om de jeugdtraining te bekijken of ben ik de enige die er last van heeft?
Heldenquote:. Dante Pérez del Cerro trape de hoekskop rjochtstreeks nei Alan MacCarthy, dy't de bal krekt lâns de doelman kopte: 1-1!
Sorry S_S. Ik had op het verkeerde knopje gedrukt toen ik iedereen OP rechten aan het geven was. Nogmaals mijn excusus.quote:
Daar gaat je kampioenschap, of?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
2-1 verloren. Tegenstander heeft MOTS gespeeld, al durft hij te beweren van niet. Maar hij heeft nog nooit een Goed (hoog) middenveld behaald.
Ik zelf heb PIC gespeeld en TS is nu "in de wolken".
Lekker spelertjequote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn eerste Grote verkoop uit de jeugd!
[..]
Jammer dat ie tijdens die links achter bug daar speelde anders had ie nog hoger gezeten in verdedigen. Ik heb m namelijk ooit uit de jeugd gepulled op uitstekend verdedigen.quote:
quote:Wilmar Albertema (235335145)
We hebben pas 2 wedstrijden gehad. Er is nog kans genoeg om kampioen te worden. Dat hangt niet van dit verlies af.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar gaat je kampioenschap, of?
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:46 schreef GeneraalUli het volgende:
7-0 in een uitwedstrijd gewonnen. Makkie, en volgende week een botje.
Geen toppers van YMFC meerquote:Op maandag 9 februari 2009 09:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nieuwe FOK! Gouden Schoen stand:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:34 schreef Ruudt het volgende:
UPDATE!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12
Ik kan je morgen pas uitdagenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:06 schreef Flappekz het volgende:
Iemand een jeugdfriendly? Ik ben uitdaagbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |