Wat train je nu dan, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heerlijk trainee en een koopje lijkt mij! Als dit standaard prijzen zijn voor vleugeltrainees zou ik bijna een overstap overwegen!
Ik train momenteel op passen. Dat wou ik dit seizoen ook zo houden. Daarna stap ik weer over op positiespel. En plaatjes zijn inderdaad leukerquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
plaatje is wel lekker afwisselend ipv alle tekst.. zolang het maar bij 1 speler blijft en hij niet zn hele elftal post..
Wat betreft die speler.. hij is wel lekker goedkoop, maar ik denk dat dat mede door zn passen komt..
Positiespel! De trainees die ik gekocht heb destijds, hadden alleen ook allemaal goed passen, dat zorgt wellicht voor een (te?) groot verschil! Dan betaald iedereen er in eens belachelijke bedragen voor, plus dat ik er toen ook weinig tijd voor had en er snel 3 wou hebben, dan betaal je natuurlijk sowieso al iets meer!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat train je nu dan, als ik vragen mag?
[..]
En terecht. Aanvallend spel moet beloond worden!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn speler was 2e geworden vorig seizoen met deze telling. Dus je hebt zeker kans om bovenaan te komen. Alleen maken counterhoerenteams natuurlijk minder doelpunten dan AO-teams normaal gesproken.
Dat heb ik ook eerst gedaan. Twee staan er nu vast in de basis, die heb ik destijds samen voor nog geen 60K gekocht. Ze leveren nu 2,5 miljoen op samen. De derde heb ik tussentijds verkocht omdat hij dramatisch terugkwam van een blessure. Nog 550K voor gevangen, met dat geld een meer ervaren speler van 28 gekochtquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Positiespel! De trainees die ik gekocht heb destijds, hadden alleen ook allemaal goed passen, dat zorgt wellicht voor een (te?) groot verschil! Dan betaald iedereen er in eens belachelijke bedragen voor, plus dat ik er toen ook weinig tijd voor had en er snel 3 wou hebben, dan betaal je natuurlijk sowieso al iets meer!
Ik betaalde voor alle drie rond de 700k geloof ik!
Mooi countervoetbal is niet lelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
En terecht. Aanvallend spel moet beloond worden!
Hee, ik sta nu ook tweede hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:23 schreef Gijs_ het volgende:
Nog even ter verduidelijking, dit zou vorig seizoen de eindstand zijn geweest van de Gouden Schoen (als ie er toen al was):
[ afbeelding ]
De stand na 2 speelrondes geeft sowieso een vertekend beeld denk ik![]()
Of toen hadden we gewoon minder newbs die lager spelen
En ja ja ja, ik weet dat jouw speler tweede was geworden Realbizkit, als je teon al verwerkt was![]()
Ik zeg ook niet dat het lelijk is. Alleen vind ik het een knappere prestatie om met goed voetbal te winnen dan dmv counter.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mooi countervoetbal is niet lelijk
Ik voel een lange discussie aankomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het lelijk is. Alleen vind ik het een knappere prestatie om met goed voetbal te winnen dan dmv counter.
Neuh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik voel een lange discussie aankomen
Mijn held maakte 2 seizoenen terug anders 22 doelpunten en een bekkie hattricks. Maar ja ik zit in de lagere divs dus jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn speler was 2e geworden vorig seizoen met deze telling. Dus je hebt zeker kans om bovenaan te komen. Alleen maken counterhoerenteams natuurlijk minder doelpunten dan AO-teams normaal gesproken.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, dat het zo niet erg soepel was... ook omdat er toch eigenlijk bijna niemand in de eerste drie divs zat!Niet erg verder.. Goedemorgen
Nee hoor. Ik zet er heel bewust "ik vind" bij, het is slechts een mening. Kwestie van smaak en daar valt niet echt over te twisten, schijnt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan zie je dus ook dat ie makkelijk aan de 24,5 punten was gekomen, wat vorig jaar een winnend puntentotaal was geweestquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn held maakte 2 seizoenen terug anders 22 doelpunten en een bekkie hattricks. Maar ja ik zit in de lagere divs dus ja
[..]
nee hoor.. zo zijn we hier niet..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daarom dus ook mn mening over wedstrijden tegen bot teams. Ik speel nu ook in de zogenaamde lagere div's en had dan dus gewonnen. Teams die dus met veel bot's in de poule zitten zijn dus ruim in t voordeel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan zie je dus ook dat ie makkelijk aan de 24,5 punten was gekomen, wat vorig jaar een winnend puntentotaal was geweest
Die doelpunten tellen dan ook niet zo zwaar in de lagere competities. Dus dat vereffend zich wel weer redelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom dus ook mn mening over wedstrijden tegen bot teams. Ik speel nu ook in de zogenaamde lagere div's en had dan dus gewonnen. Teams die dus met veel bot's in de poule zitten zijn dus ruim in t voordeel.
vandaar dus ook dat de doelpunten in de hogere divisies zwaarder tellen.. maar misschien moeten Hattricks niet beloond worden..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom dus ook mn mening over wedstrijden tegen bot teams. Ik speel nu ook in de zogenaamde lagere div's en had dan dus gewonnen. Teams die dus met veel bot's in de poule zitten zijn dus ruim in t voordeel.
Dat vind ik dus wel. Een hattrick is toch iets speciaals dat beloond mag worden. Misschien minder zwaar, maar wel blijven belonen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vandaar dus ook dat de doelpunten in de hogere divisies zwaarder tellen.. maar misschien moeten Hattricks niet beloond worden..
Dan nog denk ik dat het weinig uitmaakt! Het is sowieso al aardig uniek dat een spits er 22 inschiet! Vorig jaar hadden overall gezien de meeste speler tussen de 8 en 13 erin liggen, qua topscorers! Uitschieters zijn altijd uniek, jouw spits/topscorer zal er zondag ook niet in eens 5 inschieten tegen een bot!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De bonuspunten voor Hattricks zijn bedacht omdat de top 3 anders vorig seizoen een top 12 was geweest of zo, je hebt dan erg veel spelers met hetzelfde aantal punten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vandaar dus ook dat de doelpunten in de hogere divisies zwaarder tellen.. maar misschien moeten Hattricks niet beloond worden..
Wat zeg ik nou in mn post? Ik hoor ook bij die lage divs en had dan dus toch nog gewonnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die doelpunten tellen dan ook niet zo zwaar in de lagere competities. Dus dat vereffend zich wel weer redelijk.
en een hattrick in de lagere divisies telt nu even zwaar als in de hogere divisies. Dat is dan natuurlijk net zo min 'eerlijk'quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel. Een hattrick is toch iets speciaals dat beloond mag worden. Misschien minder zwaar, maar wel blijven belonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |