Was in princiepe ook voor de Cup bedoeld. Ook al doe ik er zelf niet aan mee, gokken op de wedstrijden kan toch.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan heel erg uitgebreid worden. Ik denk dat je dan beter een soort poule kan maken van de Fok! fed leden 1 tm bv 10 wie er de meeste punten ed haalt. Die is dan bv de Punten kampioen van de Fed over een heel seizoen. Om nou van ieder lid te verwachten dat ze alle competities gaan na lopen lijkt me wat te veel van t goede. Voor de Fok!Cup zou dat wel leuk zijn!
Valt het op?quote:[..]
Ik had niet anders verwacht. Jij probeert te werken aan t lijstje : Wie heeft de meeste topic's geopend.![]()
Zow das snel!quote:
Meestal rond de derde/vierde competitieronde geloof ik, wanneer de meeste teams al uitgebekerd zijn in de KNVB-Beker!quote:
Ik zat er al aan te denken om weer een topic te starten mbt de inschrijvingen. All1 beginnen we daar niet te vroeg mee aangezien iedereen de eerste weken toch beker speelt en het onzinnig is om zo een topic nu al te openen.quote:
Altijd lekker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de topic-openers: in de wiki staat het nieuwste topic er ook al bij. Dus bij het openen hoef je alleen maar te blind te kopieren en plakken.
En jij bent er ook vroeg bij deze keer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:55 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Daarom een prima organisator voor zo iets!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was in principe ook voor de Cup bedoeld. Ook al doe ik er zelf niet aan mee, gokken op de wedstrijden kan toch.
Mwa valt wel mee hoor.quote:Valt het op?
Lijkt me ook een goed idee. Het is al lastig genoeg voor de meeste om zich op tijd in te schijven voor de VJ/GL en \ of de Fok!Cup dus laat staan nog 1 xtra inschrijving.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima voorstel. Gewoon iedereen die meedoet met de VJ/GL doet automatisch mee.
idd een heel goed idee..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom een prima organisator voor zo iets!
[..]
Mwa valt wel mee hoor.
[..]
Lijkt me ook een goed idee. Het is al lastig genoeg voor de meeste om zich op tijd in te schijven voor de VJ/GL en \ of de Fok!Cup dus laat staan nog 1 xtra inschrijving.
Ik ga er naar kijken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow das snel!
Ik zag je veel meer posten t vorige topic! Betekend dat dat het helpt voor jou dat de fed weer meer leven in geblazen wordt?
Stem ook voor de Awards ff SW. Lijkt me wel leuk toch!?
Als er dan met de inschrijvingen begonnen wordt, dan kijken we even hoe we een en ander opzetten. Dat kan dan allemaal wel in 1 topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom een prima organisator voor zo iets!
Al is de topscoorder iets minder werk voor de managers zelf.quote:Lijkt me ook een goed idee. Het is al lastig genoeg voor de meeste om zich op tijd in te schijven voor de VJ/GL en \ of de Fok!Cup dus laat staan nog 1 xtra inschrijving.
Das niet waar! All1 omdat er een heleboel oud Hattrick Fok! Fed leden niet meer spelen is ie nog niet dood!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ga er naar kijken...
De fed is al dood, daar kan geen leven meer in geblazen worden...
precies..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet waar! All1 omdat er een heleboel oud Hattrick Fok! Fed leden niet meer spelen is ie nog niet dood!
De inschijvingen mbt VJ/GL lopen al.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als er dan met de inschrijvingen begonnen wordt, dan kijken we even hoe we een en ander opzetten. Dat kan dan allemaal wel in 1 topic.
haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphapquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet waar! All1 omdat er een heleboel oud Hattrick Fok! Fed leden niet meer spelen is ie nog niet dood!
Tot op dit moment heb je alles prima gedaan met de awards. Dus bij deze een veer voor in je reet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Even kijken...
Hebben we voor de Fok!Cup dezelfde organisatie?
Fok!Cup: ArcturusMengsk, Verbal_Kint, Outpost en Maniack28.
GL/VJ: Ruudt
Gouden schoen: Realbizkit666
Awards: Gijs_
Team v/d Maand: ........... ?
Eventueel dus nog iets van een voorspellingsiets door Realbizkit666 ook! De awards is voor volgend seizoen even afwachten, ook of de avatars etc. in goede smaak vallen, dat zou ik dan wel willen blijven doen, eventueel met frisse hulp voor nieuwe originele ideeën wat betreft de awards! En ik wil nog wel eens kijken naar mogelijkheden om fokhattrick.nl nieuw leven in te blazen!
Ik had het over de FOK!-cup inschrijvingen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De inschijvingen mbt VJ/GL lopen al.
misschien is het een idee.. om die Tevez award volgend seizoen te vervangen door een andere en dan het seizoen daarna terug te laten komen.. anders krijgen we hetzelfde als destijds met de award van meest vreemde naam.. dat mensen spelers kopen om die award te kunnen winnen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Even kijken...
Eventueel dus nog iets van een voorspellingsiets door Realbizkit666 ook! De awards is voor volgend seizoen even afwachten, ook of de avatars etc. in goede smaak vallen, dat zou ik dan wel willen blijven doen, eventueel met frisse hulp voor nieuwe originele ideeën wat betreft de awards! En ik wil nog wel eens kijken naar mogelijkheden om fokhattrick.nl nieuw leven in te blazen!
Geen idee of Maniack28 weer mee wil organiseren. Hij organiseerde t afgelopen seizoen ook niet bijster veel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Even kijken...
Ik ben sowieso wel voor om bepaalde awards niet elk seizoen terug te laten komen, maar elk jaar met enkele originele op de proppen te komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien is het een idee.. om die Tevez award volgend seizoen te vervangen door een andere en dan het seizoen daarna terug te laten komen.. anders krijgen we hetzelfde als destijds met de award van meest vreemde naam.. dat mensen spelers kopen om die award te kunnen winnen..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
haphaphaphaphaphaphaphaphap x 1000
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het over de FOK!-cup inschrijvingen...
Een award die ook pas aan het einde van het seizoen wordt bekend gemaakt en dan alleen over spelers die minimaal 6 weken in het team zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien is het een idee.. om die Tevez award volgend seizoen te vervangen door een andere en dan het seizoen daarna terug te laten komen.. anders krijgen we hetzelfde als destijds met de award van meest vreemde naam.. dat mensen spelers kopen om die award te kunnen winnen..
En als oprichter heb ik mijn belangrijkste taak al verrichtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel voor om bepaalde awards niet elk seizoen terug te laten komen, maar elk jaar met enkele originele op de proppen te komen
JD won die puur omdat er veel managers waren die zijn speler toch verkozen boven de genomineerde. Als ze al die stemmen hadden weg gelaten (want ongeldig) was er een andere winnaar geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
precies..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een award die ook pas aan het einde van het seizoen wordt bekend gemaakt en dan alleen over spelers die minimaal 6 weken in het team zitten.
voor volgend seizoen de Joling-Award.. speler die er het meest nichterig uitziet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel voor om bepaalde awards niet elk seizoen terug te laten komen, maar elk jaar met enkele originele op de proppen te komen
Idd 1 nadeel je zal tot je dood dit spel moeten blijven spelen en op Fok! moeten blijven posten. Dat is namelijk ook een taak als oprichter,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En als oprichter heb ik mijn belangrijkste taak al verricht
Oh.. ik zal zo nog ff proberen om de laatste 18 topics toe te voegen aan de statistieken.
Das niet eerlijk die wint 1 van de spelers uit Vullie zn team geheid!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
voor volgend seizoen de Joling-Award.. speler die er het meest nichterig uitziet?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd 1 nadeel je zal tot je dood dit spel moeten blijven spelen en op Fok! moeten blijven posten. Dat is namelijk ook een taak als oprichter,
Dan heb je mijn jolinkjes nog niet gezien...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet eerlijk die wint 1 van de spelers uit Vullie zn team geheid!
het gaat toch om speler niet om manager?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet eerlijk die wint 1 van de spelers uit Vullie zn team geheid!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
voor volgend seizoen de Joling-Award.. speler die er het meest nichterig uitziet?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga weer eens naar huis. Tot straks of zo...
Tot straksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga weer eens naar huis. Tot straks of zo...
Ja maar volgens mij is dat bij hem regel 1 in zn selectie keuze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het gaat toch om speler niet om manager?
Er gebeurd genoeg tijdens een seizoen waar door er van zelf wel hilarische ideeën naar boven komen lijkt mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef Gijs_ het volgende:
Nou ja, als er tijdens het seizoen dergelijke ideeën gewoon gepost worden zitten er aan het eind van de rit altijd een paar hilarische/leuke tussen waar ik me wel weer mee red!
Veel plezier op wintersport en hou alles heel he!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben wintersporten vanaf vanavond, veel plezier in topic de komende 10 topics die ik binnen deze week ga missen!![]()
tvp.
ben je niet met de eerste de beste gipsvlucht weer terug dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben wintersporten vanaf vanavond, veel plezier in topic de komende 10 topics die ik binnen deze week ga missen!![]()
tvp.
mja.. geef me nog een week of 2quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd 1 nadeel je zal tot je dood dit spel moeten blijven spelen en op Fok! moeten blijven posten. Dat is namelijk ook een taak als oprichter,
Deze effe meepakken uit het vorige topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb morgen de HAG-meet en zondag denk ik dat ik daar wel even tijd voor heb.
Que excel-kennis zit het wel goed trouwens, dus als jullie hulp nodig hem met het automagiseren van een van die jeugddingen wil ik wel helpen. Hier intern komt ook iedereen om mijn advies vragen omtrend excel-zooi...
Hoi Hivesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef The_Hives het volgende:
Hoi. Ik ben Hives
![]()
Hebben jullie nog tips nodig
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. geef me nog een week of 2
Voorlopig vind ik het allemaal nog leuk genoeg om me er redelijk mee bezig te houden. Niet superfanatiek, maar het kabbelt lekker door
Overigens staan alle topics erin nu in. Outpost inmiddels op 5 in de top 10 van posters
Hattrick op Fok! statistieken
Ik zal hem ook even in de OP toevoegen
Bieman is een leuke zeg! Ook remmerswaal is lekker! Zeker om te trainen. Maakt niet veel uit wat je nou traint. Behalve scoren dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heuj, weer een nieuw topic
* Proud2beDiepfries is nog steeds niet te spreken over de bagger-TU van vannacht..
Oja, en ik heb tegen (over het algemeen redelijk stevige prijzen) 8 spelers te koop voor de liefhebbers. Deadlines morgenavond. Zit best wat tussen, maar 't zullen geen 'koopjes' zijn..
Proost ik ga boodschappen doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. en nu het welverdiende bier gaan drinken
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:
Leuke spelers hoor!! De boel aan het omgooien ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heuj, weer een nieuw topic
* Proud2beDiepfries is nog steeds niet te spreken over de bagger-TU van vannacht..
Oja, en ik heb tegen (over het algemeen redelijk stevige prijzen) 8 spelers te koop voor de liefhebbers. Deadlines morgenavond. Zit best wat tussen, maar 't zullen geen 'koopjes' zijn..
Ik dacht meer dat ie aan een schema dacht zoals ook wel gebruikt wordt bij een WK\EK.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dat voorspellingsgebeuren dat RealBiscuit gaat doen...is dat een toto? Is leuk
Ik hoop 't. Biedt dan in ieder geval wat ruimte om te shoppenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bieman is een leuke zeg! Ook remmerswaal is lekker! Zeker om te trainen. Maakt niet veel uit wat je nou traint. Behalve scoren dan.![]()
Dat wordt cashen!
Nee, op zich niet.. Maar ik moet gaan versterken voor VI en daarvoor is cash nodigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ga er ook vandoor, tot later of zo
[..]
Leuke spelers hoor!! De boel aan het omgooien ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat ie aan een schema dacht zoals ook wel gebruikt wordt bij een WK\EK.
RealBiscuit![]()
Ik sta 3 keer in een lijst.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Hives![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon in 3 van de 3 lijstjes aanwezig![]()
Top.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
100 en 108 had ik gemist.. nu staat alles erin
Proost. Ik neem een cola zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zal maar eens aan de kook.. anders krijg ik niks te eten..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Proost. Ik neem een cola zoals gewoonlijk.
Ik was eigelijk aan het denken aan zo een WK/EK schema inderdaad wat Outpost onder je zei. Ik heb hier al een plan voor klaar liggen, maar de uitwerking komt wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dat voorspellingsgebeuren dat RealBiscuit gaat doen...is dat een toto? Is leuk
Als ik zelf kook, dan doe ik dat pas tegen 20.00, anders heb ik de hele avond honger.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zal maar eens aan de kook.. anders krijg ik niks te eten..
Shark-attack!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar jouw team is?
Jupquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Terecht gedegradeerd lijkt me. Je was zowel qua verdediging, middenveld en aanval vrijwel de slechtste uit jouw competitie.
Als of ik dat zelf nog niet gezien had...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Terecht gedegradeerd lijkt me. Je was zowel qua verdediging, middenveld en aanval vrijwel de slechtste uit jouw competitie.
Dan mag ik toch zeker wel die opmerking maken. Je deed het voorkomen alsof het onterecht was door dequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:37 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Als of ik dat zelf nog niet gezien had...
Van grump zul je de komende week weinig horen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:45 schreef ScudRaket het volgende:
Met Grumpey, SuperWeber, The_Hives die reageren lijkt het zomaar weer alsof het Fok!HT-meubilair weer terug is
Oh nee het is terecht hoor, diequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan mag ik toch zeker wel die opmerking maken. Je deed het voorkomen alsof het onterecht was door de-smiley erachter te zetten.
Maar het maakt het er niet minder leuk op natuurlijk, degraderen is nooit leuk.
Zie woaren ut neet sjuld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:48 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Oh nee het is terecht hoor, diesmiley was gewoon puur omdat het inderdaad niet leuk is om te degraderen.
Is het ver lopen naar de snackbarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zal maar eens aan de kook.. anders krijg ik niks te eten..
Om daar nou voor de 7e maal deze week te gaan snacken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Is het ver lopen naar de snackbar![]()
dan maar naar de kebab-toko ernaastquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Om daar nou voor de 7e maal deze week te gaan snacken...![]()
ik snack bijna nooit...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Is het ver lopen naar de snackbar![]()
ik heb net even lekker gewokt..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb gewoon de patatpan aangezet
Dus jij weegt ongeveer 130 kg begrijp ik??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
De snackbar is hier 100 meter vandaan, de kroeg 105 meter en de afhaalgriek 150 meter... De supermarkt ligt op 130 meter en de 2e snackbar op 175 meter...
Geen biedingen geweest, hoeveel zou ik voor hem kunnen vragen? 1 mil vond ik al aan de lage kant:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:15 schreef Angelob het volgende:
Kan ik jullie nog blij maken met een 29 jarige spits met wonderbaarlijk scoren en matig passen. Staat te koop voor 1 mil en loopt 19.10 af. ID= 65670691
Ik moet minimaal 4000 KCal per dag eten om niet af te vallen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dus jij weegt ongeveer 130 kg begrijp ik??
ook maar patat gehaald....75m hiervandaan
Ik heb gewoon groente met aardappelen en een stukje vlees gemaakt...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik snack bijna nooit...
ik kook liever zelf..
[..]
ik heb net even lekker gewokt..![]()
Ajax rotterdamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Angelob het volgende:
[..]
Geen biedingen geweest, hoeveel zou ik voor hem kunnen vragen? 1 mil vond ik al aan de lage kant:
Jalo Rusanen (65670691)
Suomi 29 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 05-03-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Ajax Rotterdam (sinds 08-02-2008)
Total Skill Index (TSI): 14 160
Loon: 11 652 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
Wat TH zegt. Zijn conditie is ook niet echt om over naar huis te schrijven...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Angelob het volgende:
[..]
Geen biedingen geweest, hoeveel zou ik voor hem kunnen vragen? 1 mil vond ik al aan de lage kant:
Jalo Rusanen (65670691)
Suomi 29 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 05-03-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Ajax Rotterdam (sinds 08-02-2008)
Total Skill Index (TSI): 14 160
Loon: 11 652 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet minimaal 4000 KCal per dag eten om niet af te vallen...
Mijn stofwisseling is inderdaad zeer hoog. Ik val ongeveer 10 kilo per week af als ik ziek ben... Mijn streef gewicht is 70 KG, maar het is me nog niet gelukt om dat te halen, ondanks alles wat ik eet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja doei, daar geloof ik niets van. Dan moet je metabolisme zo hoog zijn dat als je een week ziek bent (en niets eet) er niets van je over is
tenzij de 4000 KCal is omdat je er zoveel naast sport![]()
dat komt morgen weer.. lekker boerenkool met worst..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon groente met aardappelen en een stukje vlees gemaakt...
1 kg = 7000 KCal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn stofwisseling is inderdaad zeer hoog. Ik val ongeveer 10 kilo per week af als ik ziek ben...
Morgen steengrillen in Maarssen met de HAG-fed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat komt morgen weer.. lekker boerenkool met worst..
volgens mij word je dat wel zat na een tijdje..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1 kg = 7000 KCal.
10kg = 70.000 KCal
= dus 10.000 KCal per dag. Dan zit er wel een paar litertjes vocht bij die 10 kg
Maar verder niet verkeerd. Dan zou ik echt alle dagen naar de snackbar gaan
ook lekker..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgen steengrillen in Maarssen met de HAG-fed.
Als je daar van die getallen uit gaat, dan is dat inderdaad netjes... Ik ben vijf dagen ziek geweest Januari 2006 en ben toen van 69 kilo terug gevallen naar 63... Dat heb ik in drie jaar tijd niet kunnen bijhalen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1 kg = 7000 KCal.
10kg = 70.000 KCal
= dus 10.000 KCal per dag. Dan zit er wel een paar litertjes vocht bij die 10 kg
Maar verder niet verkeerd. Dan zou ik echt alle dagen naar de snackbar gaan
Want? SSC in vak 413 dusssssssquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax rotterdam
dan hoor ik eigenlijk niet te reageren
hij is wel oud natuurlijk, dus ik zou hem er voor 6 ton opzetten
Met kleren (spijkerbroek, sokken, onderbroek en longsleeve) 68,9 KG... En in lengte ben ik ongeveer 1.78...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
* Koekje gaat zich even wegen...
Je moet toch wat als Rotterdam en dan toch Ajacied zijn! Ik vind het juist fantastischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax rotterdam
dan hoor ik eigenlijk niet te reageren
hij is wel oud natuurlijk, dus ik zou hem er voor 6 ton opzetten
jij moet niet happenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je moet toch wat als Rotterdam en dan toch Ajacied zijn! Ik vind het juist fantastisch
hmm.. ja ik had net wel gegeten.. Waarschijnlijk toch trek in het toetjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij moet niet happen
Ik wil gewoon niet Ajax en rotterdam in 1 naam/zin zien
[Hattrick] Awards seizoen 26quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef The_Hives het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met de awards? En komt er een apart topic van of wordt het in dit topic gehouden?
Ik wil trouwens wel jury zijn bij gelijke stand
Dus als er in de krant staat:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij moet niet happen
Ik wil gewoon niet Ajax en rotterdam in 1 naam/zin zien
Dat verschilt. Het ligt een beetje aan de koper die er op dat moment aanwezig zijn...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef Angelob het volgende:
Wat levert over het algemeen het meest op? Een speler voor niks op de transferlijst of een echte vraagprijs?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dus als er in de krant staat:
Ajax maakt Feyenoord in Rotterdamse Kuip klein, is het ook niet goed?
wie gaat er dan ook internetten als hij dronken is? daar ben ik mee gestopt, want dan werden de nachten wel heel kort/langquote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wilde nog iets heeeel erg boeiends gaan vertellen maar ik ben al 1/2 uur bezig met deze dus ik ga maar lekker slapen!!!!
Mooi plaatje maar mijn team heet United Black Panthersquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Aangezien ik niet weet wie normaal het FOK!cup plaatje bij houdt. Heb ik zelf maar even snel iets nieuws in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Oh, Sorry. Ik zal het aanpassen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Mooi plaatje maar mijn team heet United Black Panthers
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, Sorry. Ik zal het aanpassen.
niet gek.. ik kan het alleen bijna niet lezen, maar dat kan ook aan mijn liggenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Aangezien ik niet weet wie normaal het FOK!cup plaatje bij houdt. Heb ik zelf maar even snel iets nieuws in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Dat ligt aan jou.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet gek.. ik kan het alleen bijna niet lezen, maar dat kan ook aan mijn liggen
Of je beeldscherm eens goed instellen, dat wil ook wel helpen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig.. misschien komt het omdat ik mijn bril nog op heb en mijn lenzen nog niet in
Ik heb een mac.. die instellingen zijn het bestequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of je beeldscherm eens goed instellen, dat wil ook wel helpen...
Maar als jullie laten weten welke jullie goed vinden, dan kan ik die in de OP zetten.
Ziet er verder oke uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb nog een tweede gemaakt, op basis van de eerste:
[ afbeelding ]
Komt voor de bakker. Maar ik ga eerst mijn auto poetsen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ziet er verder oke uitMisschien dat je het FOK! en CUP naast elkaar nog eens moet proberen! Maar verders dikke prima!
dude, val jij op voetballers dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:37 schreef drummerdude het volgende:
Ben je helemaal blij met je jeugdspeler, kom je erachter dat hij zo lelijk is
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dude, val jij op voetballers dan?
Die 2e vind ik het best leesbaar en het mooist!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb nog een tweede gemaakt, op basis van de eerste:
[ afbeelding ]
Ik vind het zo juist geniaal! Voor mijn is ie af!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ziet er verder oke uitMisschien dat je het FOK! en CUP naast elkaar nog eens moet proberen! Maar verders dikke prima!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook internetten als hij dronken is? daar ben ik mee gestopt, want dan werden de nachten wel heel kort/lang
[aan beste speler]quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat t seizoen is afgelopen en ik niet op Hattrick heb gezeten.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[aan beste speler]
jij verdommzde boutszzpeler man, lul, ga eens weg.
*ontslaat
Daar staat mn oude logo nog in dacht ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het tweede plaatje heb ik nu alvast in de OP gezet en op wiki gewijzigd.
Mijn vraag aan gijs: kun je me de PSD van jou plaatje opsturen, dan kan ik daar het hattrickfederatie ding en logo's uithalen voor een eventuele header te maken. Dan hoef ik dat niet opnieuw te doen allemaal.
Hier op FOK! ook nog...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet gebeurd gelukkig.
Stel je voor je maakt met je zatte harses een opstelling en dat blijkt na de wedstrijd niet zo te zijn.Lijkt me niet echt fiijn.
![]()
[..]
Daar staat mn oude logo nog in dacht ik.
Klopt daar word aan gewerkt. Zodra de awards worden uitgereikt ben ik helemaal klaar voor t nieuwe seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt daar word aan gewerkt. Zodra de awards worden uitgereikt ben ik helemaal klaar voor t nieuwe seizoen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stel je voor je maakt met je zatte harses een opstelling en dat blijkt na de wedstrijd niet zo te zijn.Lijkt me niet echt fiijn.
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb me aangemeld bij de overactieve Fok! Federatie
Rondkijken? Adviezen? Links?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
welkom. Kijk eerst even goed rond in de fed en lees de adviezen en links
en het forum daar wordt zeker ook niet meer gebruiktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rondkijken? Adviezen? Links?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Maar als ik de PSD van Gijs krijg, dan zijn de logo's binnen 2 seconden gewijzigd.
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom al die trainies er uit. Er zijn een aantal trainies tussen waar ik echt door train mogelijkheden in zie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al helemaal klaar voor het korte pass trainen volgende week. Maandag gaat er nog een speler de deur uit en als ik nog op tijd een nieuwe trainee vang pakt die ook nog twee weken. Nu nog geen geld
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb me aangemeld bij de overactieve Fok! Federatie
Ik heb er pas nog een topic geopend. 16 reacties in totaal in, euhm..., 3 weken of zo...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en het forum daar wordt zeker ook niet meer gebruikt
niets is meer zoals 'vroeger'![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
welkom. Kijk eerst even goed rond in de fed en lees de adviezen en links
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rondkijken? Adviezen? Links?
Net als of dat vroegah wel gebruikt werdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en het forum daar wordt zeker ook niet meer gebruikt
niets is meer zoals 'vroeger'![]()
Niks van mee gekregen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er pas nog een topic geopend. 16 reacties in totaal in, euhm..., 3 weken of zo...
toen 'probeerden' we het nog wel eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Net als of dat vroegah wel gebruikt werd
Je moet eens wat vaker naar hattrick gaan in plaats van hier zitten te spammen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks van mee gekregen.
* Outpost76 gaat meteen kijken!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet eens wat vaker naar hattrick gaan in plaats van hier zitten te spammen...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er pas nog een topic geopend. 16 17 reacties in totaal in, euhm..., 3 weken of zo...
wasda? HAG?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik ga me nu klaar maken voor de HAG-meet. Fijne avond.![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik ga me nu klaar maken voor de HAG-meet. Fijne avond.![]()
Stom gelul net als dat topic van RealBizkit666 dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
toen 'probeerden' we het nog wel eens. Maar dat was meer slap geouwehoer. 90% van de Fed keek ook nooit in het forum.
Waren meer 'incrowd' topics
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet eens wat vaker naar hattrick gaan in plaats van hier zitten te spammen...
Das Het Antwoorden Genootschap.quote:
1) De sterksten verjongenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom al die trainies er uit. Er zijn een aantal trainies tussen waar ik echt door train mogelijkheden in zie.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stom gelul net als dat topic van RealBizkit666 dus.
[..]
![]()
En dat zeg jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Das Het Antwoorden Genootschap.
Dan moet je wel even tot maandag wachten, want dat spul heb ik hier nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het tweede plaatje heb ik nu alvast in de OP gezet en op wiki gewijzigd.
Mijn vraag aan gijs: kun je me de PSD van jou plaatje opsturen, dan kan ik daar het hattrickfederatie ding en logo's uithalen voor een eventuele header te maken. Dan hoef ik dat niet opnieuw te doen allemaal.
Nog zo een taalfouten nazi.quote:
Ach tegen de tijd dat hij terug is van die fed is ie toch niet nuchter meer en voor hij dan weer een beetje helder is is het zondag avond. Dus dan is de maandag om de hoek.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel even tot maandag wachten, want dat spul heb ik hier niet
daarom ken ik het dus niet, ik weet het toch altijd beterquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarom ken ik het dus niet, ik weet het toch altijd beter
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarom ken ik het dus niet, ik denk het toch altijd beter te weten.
Ik ga dan ook wel even offtopicquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ff lekker off topic check deze :
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ga dan ook wel even offtopic
Gratis 'proeven' in de supermarkt .....
haha idd..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:18 schreef The_Hives het volgende:
lachen he die reacties in dat topic possie
Je hoeft morgen pas.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van mijn P/D duel vanavond.. Wordt lastig, maar hopelijk kan ik in V blijven.
ben blij dat je me herinnertquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik schrok me de kweetnietwat, want ik heb juist expres morgenmiddag een speler aflopen..
Ik ben nog steeds zoekende.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
hebben jullie een leven gekregen opeens?
http://www.adultfriendfinder.com/quote:Op zondag 18 januari 2009 01:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zoekende.
Ik zoek een uitstekend vrienden met wereldklasse vriendin en formidabel sociale vaardigheden. Ik heb al een magisch drankspelletjes.
Volgende week zondag (er is 1 week 'pauze'). Nieuwe wedstrijden worden vandaag officieel vastgesteld.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:20 schreef Anno20 het volgende:
Mensen, wanneer begint de jeugdcompetitie weer?
quote:Freek Cassen
17 years and 1 days, TSI = 830
In passable form, weak stamina. [Powerful]
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 7/20 solid
Playmaking: 5/20 inadequate
Winger: 4/20 weak
Passing: 3/20 poor
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 2/20 wretched
Bij mij staat dat ik nog steeds kampioen moet worden. Dus ik ga er van uit dat dit bij mij nog niet is bijgewerkt.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hehe ik ga een makkelijk seizoen tegemoet wat betreft supporters. Die denken dat ik moet vechten om me te handhaven
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Mike de Liever.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Gino Doensen.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
Geven we hem een contract, baas?
Jammer van zn onvoorspelbaarheid maar goed. Verder is ie pas 15 en kan dus een leuk verdedigertje worden. Vooral met die naam kan dat niet anders.quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Albrecht Pothuizen heet en 15 jaar oud is.
Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Scoren wordt!
De speler is onvoorspelbaar, en ik weet niet zeker of we daar veel aan kunnen veranderen - hij is gewoon zo.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik vind alles goed. De zondag was wel leuk omdat je A team dan ook speelt. Maar om het te verschuiven naar een anders nutteloze hattrick dag vind ik ook goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Volgende week zondag (er is 1 week 'pauze'). Nieuwe wedstrijden worden vandaag officieel vastgesteld.
edit: kutver.. Volgende week zondag zijn er ivm seizoensovergang überhaupt geen wedstrijden, m.u.v. NT's.. Is het misschien een idee om dan onze Jeugdcompetitie te verplaatsen naar vrijdag, zaterdag of maandag? (voorzover dat nog door de oprichter (AirRaid/Xummon??) kan worden ingesteld?) Volgens mij scheelt dat namelijk dan weer een wedstrijd (= week training).. Graag reacties..
Had ervoor een keer poep, en durfde deze niet af te slaan.quote:Hoor eens, Rieks Zondervan is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op zondag 18 januari 2009 09:48 schreef gelderseloodgieterback het volgende:
-spam-
Aan spam doen we niet, je kan een adbanner kopen: http://www.fok.nl/adplanner
Waar zocht je scout op?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Had ervoor een keer poep, en durfde deze niet af te slaan.
Zonder ons!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie praten echt weinig hier zonder mij, hebben jullie een leven gekregen opeens?
Dan kan hij zomaar redelijk worden in Positiespel.quote:
Ja precies, het is afwachten wat zijn potentie in positiespel is en hoe snel hij daar komt. Hij is 16j33d dus het wordt geen hele jonge 17jarige helaas.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan hij zomaar redelijk worden in Positiespel.
Als je dan passen erbij traint heb je ineens een hele leuke trainie!
quote:18-01-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 30 000 ¤ aan prijzengeld.
18-01-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 12 810 ¤.
Oh sorry. Ik was je even helemaal vergeten...quote:
Ik draai 43.000 verlies.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
draai nu winst in een competitieloze week
![]()
en morgen een speler verkopen en trainee zoeken
quote:18-01-2009
Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 48 270 ¤.
18-01-2009
De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 30 000 ¤ aan prijzengeld.
Ik draai 60.000 verlies ongeveer.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
draai nu winst in een competitieloze week
![]()
en morgen een speler verkopen en trainee zoeken
quote:18-01-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 50 970 ¤.
18-01-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.
18-01-2009 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
Wat is je team? en wat heb je voor trainer?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:04 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb inmiddels ook mijn geld binnen van het kampioenschap. Ik sta nu 100.000 in de plus. Wat zal ik met het geld doen? Investeren in de aanval of verdediging? Als iemand naar mijn laatste wedstrijden zou kunnen kijken. Ik denk zelf verdediging, heb al gekeken, maar kost vrij veel. Wat zou ik voor de 8ste diviisie moeten hebben? Goed verdedigen-goed positiespel of iets minder? Een nieuwe trainer heb ik nog niet nodig denk ik zo.
Alvast bedankt,
Ik zou het wel willen maar ik kan niet van iedere Fok! Hattricker zn team naam ed onthouden. Sorry.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:04 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb inmiddels ook mijn geld binnen van het kampioenschap. Ik sta nu 100.000 in de plus. Wat zal ik met het geld doen? Investeren in de aanval of verdediging? Als iemand naar mijn laatste wedstrijden zou kunnen kijken. Ik denk zelf verdediging, heb al gekeken, maar kost vrij veel. Wat zou ik voor de 8ste diviisie moeten hebben? Goed verdedigen-goed positiespel of iets minder? Een nieuwe trainer heb ik nog niet nodig denk ik zo.
Alvast bedankt,
Mijn gescoute speler van deze week:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Nico Betzema heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Dit is een snelheidsduiveltje - altijd in beweging, en sneller dan de meeste anderen. Ik hoop dat hij die vaardigheid op het veld kan leren gebruiken.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dan als een gek een goed/slecht trainer aanschaffen... Kost ongeveer 270k (als ik me niet vergis), maar dat scheelt wel veel qua trainingstijd...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef BaDaZz het volgende:
R.C. Barcelona is mijn team, naam is dionve. Dan ga ik even lekker sparenMijn trainer is matig dusja
Ojaquote:Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef BaDaZz het volgende:
R.C. Barcelona is mijn team, naam is dionve. Dan ga ik even lekker sparenMijn trainer is matig dusja
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan als een gek een goed/slecht trainer aanschaffen... Kost ongeveer 270k (als ik me niet vergis), maar dat scheelt wel veel qua trainingstijd...
Zsm! Hoe eerder je hem hebt deste sneller je trainies beter worden. En dat rood staan is niet zo heel erg. Je komt er zo weer uit als de comp begonnen is.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:17 schreef BaDaZz het volgende:
Is het dan verstandiger om dit te doen wanneer wedstrijden beginnen? Of nu gelijk? Dan sta ik rood, en afwachten tot ik weer geld uit wedstrijden krijg.
Zo dus.quote:Hoe doe je je naam daar?
Geen idee. Volgens mij niet. Ik heb er iig nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
On a side note. Kan je trainersvaardigheid van de trainer dalen?
Ja. Eerst daalt het leiderschap en daarna daalt de vaardigheid.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
On a side note. Kan je trainersvaardigheid van de trainer dalen?
Ik zou hem ook gelijk aannemen. Je trainees profiteren er meteen van namelijk en dat geld verdien je snel genoeg weer terug inderdaad.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:17 schreef BaDaZz het volgende:
Is het dan verstandiger om dit te doen wanneer wedstrijden beginnen? Of nu gelijk? Dan sta ik rood, en afwachten tot ik weer geld uit wedstrijden krijg.
Hoe doe je je naam daar?
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Eerst daalt het leiderschap en daarna daalt de vaardigheid.
Mijn trainer is redelijk, ik zou zweren dat ik een goed had aangenomen maar begin nu wel te twijfelen....oh well even sparen.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Eerst daalt het leiderschap en daarna daalt de vaardigheid.
Dan moet je nog even een weekje wachten. Heb je mijn vraag gezien enkele post hier boven?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:27 schreef BaDaZz het volgende:
het bedrag tussenhaakjes is 100.000, daarvoor is -6800 dus kan nu nog geen trainer halen
Ga alvast zoeken naar een Goed Goed FC!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijn trainer is redelijk, ik zou zweren dat ik een goed had aangenomen maar begin nu wel te twijfelen....oh well even sparen.
Daar moet ik me dan even in verdiepen. Korte uitleg/how-to?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga alvast zoeken naar een Goed Goed FC!
Simpel zoek een spelert op de TL die goed leiderschap heeft en goed ervaring. Dat laatste mag ook redelijk zijn in de hoop dat dat stijgt als hij speler is bij je. Als hij dan eenmaal 1 seizoen bij je speelt kan je hem redelijk goedkoop trainer maken.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar moet ik me dan even in verdiepen. Korte uitleg/how-to?
Dat was je met 3-5-2 ook wel gelukt daar niet vanaf.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:32 schreef BaDaZz het volgende:
Ik train positiespel, heb nog niet veel keuze wat betreft de posities. Ik was van plan 3-5-2 te gaan spelen, maar wilde eerst even zeker het kampioenschap binnenhalen
Wat outpost zegt. Maar als je geen geld hebt nu daarvoor en nu een goed trainer wilt hebben, dan moet je gewoon een extern goed/slecht aanschaffen en dan alvast een speler gaan zoeken die je als FC (Future Coach) kunt gebruiken.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar moet ik me dan even in verdiepen. Korte uitleg/how-to?
Zelfs daar moet ik even voor sparen. Sta nu -190k, komt nog 200k+ voor een speler bij als het goed is. maar moet ook nog een nieuwe trainee komen.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat outpost zegt. Maar als je geen geld hebt nu daarvoor en nu een goed trainer wilt hebben, dan moet je gewoon een extern goed/slecht aanschaffen en dan alvast een speler gaan zoeken die je als FC (Future Coach) kunt gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door drummerdude op 18-01-2009 15:21:30 ]
quote:18-01-2009 Gepromoveerd
Olde Veste is gepromoveerd! Na een slechte tweede helft van het seizoen was promovatie promotie al bijna niet te voorkomen. Manager Michael Dijkstra: "Kampioen zat er al niet in, fc struisvogelei was gewoon veel beter. Vooral de toekomst van Olde Veste ziet er goed uit. Uit de jeugdopleiding komen steeds meer parels. Volgend seizoen moeten we geluk hebben, maar als we op deze weg doorgaan hoop ik over 3 seizoenen midden VIII kunnen staan.' Aldus Michael Dijkstra.
Z'n coachvaardigheid daalt pas als hij op rampzalig leiderschap staat.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gv de gv de gv. Dan hoop ik dat ik genoeg geld heb om mn trainer te vervangen zodra dit gebeurd. Hij is namelijk halverwegen t sezoen al gedaald in Leiderschap.
Wat een heerlijke wedstrijdquote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga nu ff bij mn buurman voetbal kijken. Tot straks
Misschien dat je op HAG eens de handleiding voor beginners moet door lezen. Daar staan zeer nuttige tips is.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:33 schreef BaDaZz het volgende:
zie net dat ik zelfs maar een zwak trainer hebt.....volgende week mag snel komen
waar kan ik die vinden.. of moet ik dan eerst lid worden van HAG? misschien is die sowieso wel handig voor mensen hier.. misschien kan ie dan wel in de OP.. of mag ie niet verspreid worden?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien dat je op HAG eens de handleiding voor beginners moet door lezen. Daar staan zeer nuttige tips is.
ohw niet goed gekeken dus..quote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Link staat in de OP. De laatste link onder links.
ik heb geen bril en ook geen lenzen.. dus die opzetten of indoen is wat lastig..quote:Op zondag 18 januari 2009 17:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ogen open doen helpt. Bril op zetten kan ook helpen, evenals je lenzen in doen.
Erg jammer inderdaad dat hij al bijna 17 is (16j98d), maar dit zijn de soort spelers waar je je scout graag mee aan ziet komenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:50 schreef drummerdude het volgende:
Hoge 16 jarige, maar toch wel redelijk
| Gegroet drummerdude! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Ricky Vijver is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
nu wel van toepassingquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van mijn P/D duel vanavond.. Wordt lastig, maar hopelijk kan ik in V blijven.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Z'n coachvaardigheid daalt pas als hij op rampzalig leiderschap staat.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Behalve Psychonikeo, jij had gister al gespeeld toch?
![]()
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
205955610
De bal gaat over een half uur rollen.
Ik vond die op Urby nog het smerigst omdat dat wel heel erg overduidelijk moedwillig was. Dat van Steek was gewoon, zoals de commentator zei, extreem lomp.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik kon trouwens niet echt genieten van die wedstrijd. Wat was de scheids erg zeg! Alle aanslagen op spelers van Ajax werden weg gewuifd en de lichte overtredinkjes van Ajax werden afgefloten en kaarten voor gegeven.Wat was dat een klote scheids zeg! De aanslag op Urby was rood en die op Stekelenburg al helemaal!
Maar dan wel een gele kaart voor moedwillig hands geven aan Cvitanic en als die 2e gele een echte gele kaart was (waar ik aan twijfel) dan had nec nog maar met 6 of 7 man moeten lopen aan het einde van de wedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond die op Urby nog het smerigst omdat dat wel heel erg overduidelijk moedwillig was. Dat van Steek was gewoon, zoals de commentator zei, extreem lomp.
zeker waar.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dan wel een gele kaart voor moedwillig hands geven aan Cvitanic en als die 2e gele een echte gele kaart was (waar ik aan twijfel) dan had nec nog maar met 6 of 7 man moeten lopen aan het einde van de wedstrijd.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
zeker waar.
Bah wat is er weinig te doen op Hattrick nu. En ik zou zo veel kunnen doen ware het niet dat ik op -192k sta.
Maakt het verschil dan? Midweek of 's weekends. Bedankt voor de uitleg, meteen verkopen na de pop dus? (Aangezien ik verdedigen train)quote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad dat hij al bijna 17 is (16j98d), maar dit zijn de soort spelers waar je je scout graag mee aan ziet komen![]()
Redelijk allround betekent (voorzover momenteel bekend/onderzocht) zo ongeveer dat je spelertje, mits optimaal (uit)getraind) op z'n 3 beste skills gemiddeld 'redelijk' kan worden. Ricky zou bijvoorbeeld dus een redelijk scoren/goed passen/matig vleugelspel (wat erg fijn is voor een scoren-trainee) kunnen worden, maar ook matig scoren/goed passen/redelijk verdedigen..
Ik wacht nog even met het bellen van de scouts. Vanavond toch geen wedstrijd en woensdag/donderdag ofzo pas m'n oefenpot. Dus ik wil wel eens proberen of ik midweeks een leuk talentje kan scouten
Ach ik ben al redelijk slagvaardig geweest. Moet alleen voor woensdag nog een nieuwe trainee en kan pas vanaf morgenavond zoeken. en dan sparen voor een goed slecht trainer.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Altijd lastig. Zo een tussen seizoen vind ik nog steeds bagger. Maar ja je doet er zo weinig aan. Vooral als je zo ver in de min staat kan je niets. Ik sta 8 ton in de plus maar daar kan ik ook nog niet veel mee. Trainies heb ik al en als ik andere spelers zou gaan kopen zijn ze geen verbetering voor mn team.
Als je nu nog de standaard hebt, dan kun je beter een extern aannemen. Daarna kun je gaan zoeken voor een FC zoals ik eerder ook al aangaf.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef drummerdude het volgende:
Hoe duur is het ongeveer om een nieuwe trainer aan te nemen? Is het goedkoper om extern aan te komen en op te leiden, of extern zonder transferlijst? (Ik heb nu nog de standaard)
Al zou je er 1 willen van de TL kan je die toch pas trainer maken als hij minimaal 1 seizoen bij je team speelt. Daar heb je nu dus nog niks aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef drummerdude het volgende:
Hoe duur is het ongeveer om een nieuwe trainer aan te nemen? Is het goedkoper om extern aan te komen en op te leiden, of extern zonder transferlijst? (Ik heb nu nog de standaard)
Voor een FC?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef drummerdude het volgende:
En welke kwaliteiten moet ik naar kijken? Wat is normaal voor de VIII?
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:10 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. strafschopnemers niet ingesteld
Vast niet.. Als het goed is wordt rond iedere dagelijkse update de spelerspool weer gevuld met nieuwe talentjes. Hoe en wat precies weet ik ook niet.. Misschien dat ik daar deze week achter komquote:Op zondag 18 januari 2009 19:53 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Maakt het verschil dan? Midweek of 's weekends.
Eh.. Je moet hem sowieso 112 dagen in je jeugdploeg houden aleer je 'm kunt promoveren. Zolang je geen 'betere' (leeftijd/potentieel) talenten in je JA hebt, zou ik toch proberen hem ook op te trainen.quote:Bedankt voor de uitleg, meteen verkopen na de pop dus? (Aangezien ik verdedigen train)
sta nu 1-0 voor dus als het zo blijft dan zit ik er niet meequote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor een koei momentje aan komen!
Yn de 14e minút krige de thúsploech it foar inoar om op foarsprong te kommen, dit barde troch Gonçalo Silva, hy koe in foarset fanôf de rjochterwjuk noch krekt reitsje, 1 - 0.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sta nu 1-0 voor dus als het zo blijft dan zit ik er niet mee
Fijn dat ik zelf ook de wedstrijd volg. Anders had ik er weer geen reet van begrepen!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yn de 14e minút krige de thúsploech it foar inoar om op foarsprong te kommen, dit barde troch Gonçalo Silva, hy koe in foarset fanôf de rjochterwjuk noch krekt reitsje, 1 - 0.
quote:In de 14e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Gonçalo Silva de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.
heerlijk zegquote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yn de 14e minút krige de thúsploech it foar inoar om op foarsprong te kommen, dit barde troch Gonçalo Silva, hy koe in foarset fanôf de rjochterwjuk noch krekt reitsje, 1 - 0.
en als je het nou hardop voorleest?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:20 schreef drummerdude het volgende:
Jammer dat ik het niet kan lezen, als het gesproken was had ik hattrick op Fries gezet
Dat zijn 2 verschillende acties![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en als je het nou hardop voorleest?
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. gewoon simpel oplossen
en ik had m net zelf ook gezien
??quote:Op zondag 18 januari 2009 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie je ook staan hoe hij een koe nominatie voorkwam? Ze zijn iig wel lekker up to date!
Tja moet je ook maar niet stiekem je goals lager zetten!quote:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
quote:
It wie hjoed hyt en sinnich, en ferskate spilers hienen hjir muoite mei. Miskien wie dit wol de reden dat Gotfridas Kukeckas folle mear romte fine koe om syn goede technyk te brûken. Thomas Sørensen fergrutte de foarsprong fan Insane nei 2 - 0 troch in kanonskûgel fan ôf de strafskopstip. Erich Lichtenwallner fan Brevolk makke in oertreding en waard byskreaun yn it boekje fan de skiedsrjochter. Anko Baak fan Insane wie hartstikkene wiis mei de 3 - 0 dy't er yn de 42e minút meitsje koe as gefolch fan in goede aksje op de rjochterkant fan it fjild.quote:
geweldigquote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
It wie hjoed hyt en sinnich, en ferskate spilers hienen hjir muoite mei. Miskien wie dit wol de reden dat Gotfridas Kukeckas folle mear romte fine koe om syn goede technyk te brûken. Thomas Sørensen fergrutte de foarsprong fan Insane nei 2 - 0 troch in kanonskûgel fan ôf de strafskopstip. Erich Lichtenwallner fan Brevolk makke in oertreding en waard byskreaun yn it boekje fan de skiedsrjochter. Anko Baak fan Insane wie hartstikkene wiis mei de 3 - 0 dy't er yn de 42e minút meitsje koe as gefolch fan in goede aksje op de rjochterkant fan it fjild.
Toppert
ik zie hem niet terug in het ban-meld-topiquequote:
Lijkt me wel.. Overigens, als je weet wat er zo ongeveer moet staan, is het niet eens zo moeilijk te lezen, toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geweldig
en 60% balbezit, dus dit gaat wel goedkomen.
nee.. valt best mee ja. Meeste lijkt er aardig op.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lijkt me wel.. Overigens, als je weet wat er zo ongeveer moet staan, is het niet eens zo moeilijk te lezen, toch?
Nee waarom. Allemaal tijd verspilling! Dan zeg ik liever wat nuttigs hierquote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zie hem niet terug in het ban-meld-topique
Kloptquote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lijkt me wel.. Overigens, als je weet wat er zo ongeveer moet staan, is het niet eens zo moeilijk te lezen, toch?
dit is waarschijnlijk happen, maar waarom zou er iets over een meisje en koe in hattrick voorkomen?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee waarom. Allemaal tijd verspilling! Dan zeg ik liever wat nuttigs hier
[..]
Klopt
Ik kan all1 nog steeds dat koe niet plaatsen. Net als : Meitsje (meisje) koe (koe)Ik dacht dat een koe al een meisje was onder de runderen?
Ik durf ook het antwoord niet te gevenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dit is waarschijnlijk happen, maar waarom zou er iets over een meisje en koe in hattrick voorkomen?
meitsje/maken en koe/konquote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee waarom. Allemaal tijd verspilling! Dan zeg ik liever wat nuttigs hier
[..]
Klopt
Ik kan all1 nog steeds dat koe niet plaatsen. Net als : Meitsje (meisje) koe (koe)Ik dacht dat een koe al een meisje was onder de runderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |