Want? SSC in vak 413 dusssssssquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax rotterdam
dan hoor ik eigenlijk niet te reageren
hij is wel oud natuurlijk, dus ik zou hem er voor 6 ton opzetten
Met kleren (spijkerbroek, sokken, onderbroek en longsleeve) 68,9 KG... En in lengte ben ik ongeveer 1.78...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
* Koekje gaat zich even wegen...
Je moet toch wat als Rotterdam en dan toch Ajacied zijn! Ik vind het juist fantastischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax rotterdam
dan hoor ik eigenlijk niet te reageren
hij is wel oud natuurlijk, dus ik zou hem er voor 6 ton opzetten
jij moet niet happenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je moet toch wat als Rotterdam en dan toch Ajacied zijn! Ik vind het juist fantastisch
hmm.. ja ik had net wel gegeten.. Waarschijnlijk toch trek in het toetjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij moet niet happen
Ik wil gewoon niet Ajax en rotterdam in 1 naam/zin zien
[Hattrick] Awards seizoen 26quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef The_Hives het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met de awards? En komt er een apart topic van of wordt het in dit topic gehouden?
Ik wil trouwens wel jury zijn bij gelijke stand
Dus als er in de krant staat:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij moet niet happen
Ik wil gewoon niet Ajax en rotterdam in 1 naam/zin zien
Dat verschilt. Het ligt een beetje aan de koper die er op dat moment aanwezig zijn...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef Angelob het volgende:
Wat levert over het algemeen het meest op? Een speler voor niks op de transferlijst of een echte vraagprijs?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dus als er in de krant staat:
Ajax maakt Feyenoord in Rotterdamse Kuip klein, is het ook niet goed?
wie gaat er dan ook internetten als hij dronken is? daar ben ik mee gestopt, want dan werden de nachten wel heel kort/langquote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wilde nog iets heeeel erg boeiends gaan vertellen maar ik ben al 1/2 uur bezig met deze dus ik ga maar lekker slapen!!!!
Mooi plaatje maar mijn team heet United Black Panthersquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Aangezien ik niet weet wie normaal het FOK!cup plaatje bij houdt. Heb ik zelf maar even snel iets nieuws in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Oh, Sorry. Ik zal het aanpassen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Mooi plaatje maar mijn team heet United Black Panthers
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, Sorry. Ik zal het aanpassen.
niet gek.. ik kan het alleen bijna niet lezen, maar dat kan ook aan mijn liggenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Aangezien ik niet weet wie normaal het FOK!cup plaatje bij houdt. Heb ik zelf maar even snel iets nieuws in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Dat ligt aan jou.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet gek.. ik kan het alleen bijna niet lezen, maar dat kan ook aan mijn liggen
Of je beeldscherm eens goed instellen, dat wil ook wel helpen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig.. misschien komt het omdat ik mijn bril nog op heb en mijn lenzen nog niet in
Ik heb een mac.. die instellingen zijn het bestequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of je beeldscherm eens goed instellen, dat wil ook wel helpen...
Maar als jullie laten weten welke jullie goed vinden, dan kan ik die in de OP zetten.
Ziet er verder oke uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb nog een tweede gemaakt, op basis van de eerste:
[ afbeelding ]
Komt voor de bakker. Maar ik ga eerst mijn auto poetsen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ziet er verder oke uitMisschien dat je het FOK! en CUP naast elkaar nog eens moet proberen! Maar verders dikke prima!
dude, val jij op voetballers dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:37 schreef drummerdude het volgende:
Ben je helemaal blij met je jeugdspeler, kom je erachter dat hij zo lelijk is
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dude, val jij op voetballers dan?
Die 2e vind ik het best leesbaar en het mooist!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb nog een tweede gemaakt, op basis van de eerste:
[ afbeelding ]
Ik vind het zo juist geniaal! Voor mijn is ie af!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ziet er verder oke uitMisschien dat je het FOK! en CUP naast elkaar nog eens moet proberen! Maar verders dikke prima!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook internetten als hij dronken is? daar ben ik mee gestopt, want dan werden de nachten wel heel kort/lang
[aan beste speler]quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat t seizoen is afgelopen en ik niet op Hattrick heb gezeten.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[aan beste speler]
jij verdommzde boutszzpeler man, lul, ga eens weg.
*ontslaat
Daar staat mn oude logo nog in dacht ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het tweede plaatje heb ik nu alvast in de OP gezet en op wiki gewijzigd.
Mijn vraag aan gijs: kun je me de PSD van jou plaatje opsturen, dan kan ik daar het hattrickfederatie ding en logo's uithalen voor een eventuele header te maken. Dan hoef ik dat niet opnieuw te doen allemaal.
Hier op FOK! ook nog...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet gebeurd gelukkig.
Stel je voor je maakt met je zatte harses een opstelling en dat blijkt na de wedstrijd niet zo te zijn.Lijkt me niet echt fiijn.
![]()
[..]
Daar staat mn oude logo nog in dacht ik.
Klopt daar word aan gewerkt. Zodra de awards worden uitgereikt ben ik helemaal klaar voor t nieuwe seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt daar word aan gewerkt. Zodra de awards worden uitgereikt ben ik helemaal klaar voor t nieuwe seizoen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stel je voor je maakt met je zatte harses een opstelling en dat blijkt na de wedstrijd niet zo te zijn.Lijkt me niet echt fiijn.
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb me aangemeld bij de overactieve Fok! Federatie
Rondkijken? Adviezen? Links?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
welkom. Kijk eerst even goed rond in de fed en lees de adviezen en links
en het forum daar wordt zeker ook niet meer gebruiktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rondkijken? Adviezen? Links?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Maar als ik de PSD van Gijs krijg, dan zijn de logo's binnen 2 seconden gewijzigd.
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom al die trainies er uit. Er zijn een aantal trainies tussen waar ik echt door train mogelijkheden in zie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al helemaal klaar voor het korte pass trainen volgende week. Maandag gaat er nog een speler de deur uit en als ik nog op tijd een nieuwe trainee vang pakt die ook nog twee weken. Nu nog geen geld
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb me aangemeld bij de overactieve Fok! Federatie
Ik heb er pas nog een topic geopend. 16 reacties in totaal in, euhm..., 3 weken of zo...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en het forum daar wordt zeker ook niet meer gebruikt
niets is meer zoals 'vroeger'![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
welkom. Kijk eerst even goed rond in de fed en lees de adviezen en links
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rondkijken? Adviezen? Links?
Net als of dat vroegah wel gebruikt werdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en het forum daar wordt zeker ook niet meer gebruikt
niets is meer zoals 'vroeger'![]()
Niks van mee gekregen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er pas nog een topic geopend. 16 reacties in totaal in, euhm..., 3 weken of zo...
toen 'probeerden' we het nog wel eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Net als of dat vroegah wel gebruikt werd
Je moet eens wat vaker naar hattrick gaan in plaats van hier zitten te spammen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks van mee gekregen.
* Outpost76 gaat meteen kijken!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet eens wat vaker naar hattrick gaan in plaats van hier zitten te spammen...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er pas nog een topic geopend. 16 17 reacties in totaal in, euhm..., 3 weken of zo...
wasda? HAG?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik ga me nu klaar maken voor de HAG-meet. Fijne avond.![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik ga me nu klaar maken voor de HAG-meet. Fijne avond.![]()
Stom gelul net als dat topic van RealBizkit666 dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
toen 'probeerden' we het nog wel eens. Maar dat was meer slap geouwehoer. 90% van de Fed keek ook nooit in het forum.
Waren meer 'incrowd' topics
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet eens wat vaker naar hattrick gaan in plaats van hier zitten te spammen...
Das Het Antwoorden Genootschap.quote:
1) De sterksten verjongenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom al die trainies er uit. Er zijn een aantal trainies tussen waar ik echt door train mogelijkheden in zie.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stom gelul net als dat topic van RealBizkit666 dus.
[..]
![]()
En dat zeg jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Das Het Antwoorden Genootschap.
Dan moet je wel even tot maandag wachten, want dat spul heb ik hier nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het tweede plaatje heb ik nu alvast in de OP gezet en op wiki gewijzigd.
Mijn vraag aan gijs: kun je me de PSD van jou plaatje opsturen, dan kan ik daar het hattrickfederatie ding en logo's uithalen voor een eventuele header te maken. Dan hoef ik dat niet opnieuw te doen allemaal.
Nog zo een taalfouten nazi.quote:
Ach tegen de tijd dat hij terug is van die fed is ie toch niet nuchter meer en voor hij dan weer een beetje helder is is het zondag avond. Dus dan is de maandag om de hoek.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel even tot maandag wachten, want dat spul heb ik hier niet
daarom ken ik het dus niet, ik weet het toch altijd beterquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarom ken ik het dus niet, ik weet het toch altijd beter
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarom ken ik het dus niet, ik denk het toch altijd beter te weten.
Ik ga dan ook wel even offtopicquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ff lekker off topic check deze :
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ga dan ook wel even offtopic
Gratis 'proeven' in de supermarkt .....
haha idd..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:18 schreef The_Hives het volgende:
lachen he die reacties in dat topic possie
Je hoeft morgen pas.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van mijn P/D duel vanavond.. Wordt lastig, maar hopelijk kan ik in V blijven.
ben blij dat je me herinnertquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik schrok me de kweetnietwat, want ik heb juist expres morgenmiddag een speler aflopen..
Ik ben nog steeds zoekende.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
hebben jullie een leven gekregen opeens?
http://www.adultfriendfinder.com/quote:Op zondag 18 januari 2009 01:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zoekende.
Ik zoek een uitstekend vrienden met wereldklasse vriendin en formidabel sociale vaardigheden. Ik heb al een magisch drankspelletjes.
Volgende week zondag (er is 1 week 'pauze'). Nieuwe wedstrijden worden vandaag officieel vastgesteld.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:20 schreef Anno20 het volgende:
Mensen, wanneer begint de jeugdcompetitie weer?
quote:Freek Cassen
17 years and 1 days, TSI = 830
In passable form, weak stamina. [Powerful]
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 7/20 solid
Playmaking: 5/20 inadequate
Winger: 4/20 weak
Passing: 3/20 poor
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 2/20 wretched
Bij mij staat dat ik nog steeds kampioen moet worden. Dus ik ga er van uit dat dit bij mij nog niet is bijgewerkt.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hehe ik ga een makkelijk seizoen tegemoet wat betreft supporters. Die denken dat ik moet vechten om me te handhaven
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Mike de Liever.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Gino Doensen.
Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
Geven we hem een contract, baas?
Jammer van zn onvoorspelbaarheid maar goed. Verder is ie pas 15 en kan dus een leuk verdedigertje worden. Vooral met die naam kan dat niet anders.quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Albrecht Pothuizen heet en 15 jaar oud is.
Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Scoren wordt!
De speler is onvoorspelbaar, en ik weet niet zeker of we daar veel aan kunnen veranderen - hij is gewoon zo.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik vind alles goed. De zondag was wel leuk omdat je A team dan ook speelt. Maar om het te verschuiven naar een anders nutteloze hattrick dag vind ik ook goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Volgende week zondag (er is 1 week 'pauze'). Nieuwe wedstrijden worden vandaag officieel vastgesteld.
edit: kutver.. Volgende week zondag zijn er ivm seizoensovergang überhaupt geen wedstrijden, m.u.v. NT's.. Is het misschien een idee om dan onze Jeugdcompetitie te verplaatsen naar vrijdag, zaterdag of maandag? (voorzover dat nog door de oprichter (AirRaid/Xummon??) kan worden ingesteld?) Volgens mij scheelt dat namelijk dan weer een wedstrijd (= week training).. Graag reacties..
Had ervoor een keer poep, en durfde deze niet af te slaan.quote:Hoor eens, Rieks Zondervan is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op zondag 18 januari 2009 09:48 schreef gelderseloodgieterback het volgende:
-spam-
Aan spam doen we niet, je kan een adbanner kopen: http://www.fok.nl/adplanner
Waar zocht je scout op?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Had ervoor een keer poep, en durfde deze niet af te slaan.
Zonder ons!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie praten echt weinig hier zonder mij, hebben jullie een leven gekregen opeens?
Dan kan hij zomaar redelijk worden in Positiespel.quote:
Ja precies, het is afwachten wat zijn potentie in positiespel is en hoe snel hij daar komt. Hij is 16j33d dus het wordt geen hele jonge 17jarige helaas.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan hij zomaar redelijk worden in Positiespel.
Als je dan passen erbij traint heb je ineens een hele leuke trainie!
quote:18-01-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 30 000 ¤ aan prijzengeld.
18-01-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 12 810 ¤.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |