Want? SSC in vak 413 dusssssssquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax rotterdam
dan hoor ik eigenlijk niet te reageren
hij is wel oud natuurlijk, dus ik zou hem er voor 6 ton opzetten
Met kleren (spijkerbroek, sokken, onderbroek en longsleeve) 68,9 KG... En in lengte ben ik ongeveer 1.78...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
* Koekje gaat zich even wegen...
Je moet toch wat als Rotterdam en dan toch Ajacied zijn! Ik vind het juist fantastischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax rotterdam
dan hoor ik eigenlijk niet te reageren
hij is wel oud natuurlijk, dus ik zou hem er voor 6 ton opzetten
jij moet niet happenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je moet toch wat als Rotterdam en dan toch Ajacied zijn! Ik vind het juist fantastisch
hmm.. ja ik had net wel gegeten.. Waarschijnlijk toch trek in het toetjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij moet niet happen
Ik wil gewoon niet Ajax en rotterdam in 1 naam/zin zien
[Hattrick] Awards seizoen 26quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef The_Hives het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met de awards? En komt er een apart topic van of wordt het in dit topic gehouden?
Ik wil trouwens wel jury zijn bij gelijke stand
Dus als er in de krant staat:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij moet niet happen
Ik wil gewoon niet Ajax en rotterdam in 1 naam/zin zien
Dat verschilt. Het ligt een beetje aan de koper die er op dat moment aanwezig zijn...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef Angelob het volgende:
Wat levert over het algemeen het meest op? Een speler voor niks op de transferlijst of een echte vraagprijs?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:51 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dus als er in de krant staat:
Ajax maakt Feyenoord in Rotterdamse Kuip klein, is het ook niet goed?
wie gaat er dan ook internetten als hij dronken is? daar ben ik mee gestopt, want dan werden de nachten wel heel kort/langquote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wilde nog iets heeeel erg boeiends gaan vertellen maar ik ben al 1/2 uur bezig met deze dus ik ga maar lekker slapen!!!!
Mooi plaatje maar mijn team heet United Black Panthersquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Aangezien ik niet weet wie normaal het FOK!cup plaatje bij houdt. Heb ik zelf maar even snel iets nieuws in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Oh, Sorry. Ik zal het aanpassen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Mooi plaatje maar mijn team heet United Black Panthers
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, Sorry. Ik zal het aanpassen.
niet gek.. ik kan het alleen bijna niet lezen, maar dat kan ook aan mijn liggenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Aangezien ik niet weet wie normaal het FOK!cup plaatje bij houdt. Heb ik zelf maar even snel iets nieuws in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
Dat ligt aan jou.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet gek.. ik kan het alleen bijna niet lezen, maar dat kan ook aan mijn liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |