Was in princiepe ook voor de Cup bedoeld. Ook al doe ik er zelf niet aan mee, gokken op de wedstrijden kan toch.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan heel erg uitgebreid worden. Ik denk dat je dan beter een soort poule kan maken van de Fok! fed leden 1 tm bv 10 wie er de meeste punten ed haalt. Die is dan bv de Punten kampioen van de Fed over een heel seizoen. Om nou van ieder lid te verwachten dat ze alle competities gaan na lopen lijkt me wat te veel van t goede. Voor de Fok!Cup zou dat wel leuk zijn!
Valt het op?quote:[..]
Ik had niet anders verwacht. Jij probeert te werken aan t lijstje : Wie heeft de meeste topic's geopend.![]()
Zow das snel!quote:
Meestal rond de derde/vierde competitieronde geloof ik, wanneer de meeste teams al uitgebekerd zijn in de KNVB-Beker!quote:
Ik zat er al aan te denken om weer een topic te starten mbt de inschrijvingen. All1 beginnen we daar niet te vroeg mee aangezien iedereen de eerste weken toch beker speelt en het onzinnig is om zo een topic nu al te openen.quote:
Altijd lekker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de topic-openers: in de wiki staat het nieuwste topic er ook al bij. Dus bij het openen hoef je alleen maar te blind te kopieren en plakken.
En jij bent er ook vroeg bij deze keer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:55 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Daarom een prima organisator voor zo iets!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was in principe ook voor de Cup bedoeld. Ook al doe ik er zelf niet aan mee, gokken op de wedstrijden kan toch.
Mwa valt wel mee hoor.quote:Valt het op?
Lijkt me ook een goed idee. Het is al lastig genoeg voor de meeste om zich op tijd in te schijven voor de VJ/GL en \ of de Fok!Cup dus laat staan nog 1 xtra inschrijving.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima voorstel. Gewoon iedereen die meedoet met de VJ/GL doet automatisch mee.
idd een heel goed idee..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom een prima organisator voor zo iets!
[..]
Mwa valt wel mee hoor.
[..]
Lijkt me ook een goed idee. Het is al lastig genoeg voor de meeste om zich op tijd in te schijven voor de VJ/GL en \ of de Fok!Cup dus laat staan nog 1 xtra inschrijving.
Ik ga er naar kijken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow das snel!
Ik zag je veel meer posten t vorige topic! Betekend dat dat het helpt voor jou dat de fed weer meer leven in geblazen wordt?
Stem ook voor de Awards ff SW. Lijkt me wel leuk toch!?
Als er dan met de inschrijvingen begonnen wordt, dan kijken we even hoe we een en ander opzetten. Dat kan dan allemaal wel in 1 topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:57 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom een prima organisator voor zo iets!
Al is de topscoorder iets minder werk voor de managers zelf.quote:Lijkt me ook een goed idee. Het is al lastig genoeg voor de meeste om zich op tijd in te schijven voor de VJ/GL en \ of de Fok!Cup dus laat staan nog 1 xtra inschrijving.
Das niet waar! All1 omdat er een heleboel oud Hattrick Fok! Fed leden niet meer spelen is ie nog niet dood!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ga er naar kijken...
De fed is al dood, daar kan geen leven meer in geblazen worden...
precies..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet waar! All1 omdat er een heleboel oud Hattrick Fok! Fed leden niet meer spelen is ie nog niet dood!
De inschijvingen mbt VJ/GL lopen al.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als er dan met de inschrijvingen begonnen wordt, dan kijken we even hoe we een en ander opzetten. Dat kan dan allemaal wel in 1 topic.
haphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphaphapquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet waar! All1 omdat er een heleboel oud Hattrick Fok! Fed leden niet meer spelen is ie nog niet dood!
Tot op dit moment heb je alles prima gedaan met de awards. Dus bij deze een veer voor in je reet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Even kijken...
Hebben we voor de Fok!Cup dezelfde organisatie?
Fok!Cup: ArcturusMengsk, Verbal_Kint, Outpost en Maniack28.
GL/VJ: Ruudt
Gouden schoen: Realbizkit666
Awards: Gijs_
Team v/d Maand: ........... ?
Eventueel dus nog iets van een voorspellingsiets door Realbizkit666 ook! De awards is voor volgend seizoen even afwachten, ook of de avatars etc. in goede smaak vallen, dat zou ik dan wel willen blijven doen, eventueel met frisse hulp voor nieuwe originele ideeën wat betreft de awards! En ik wil nog wel eens kijken naar mogelijkheden om fokhattrick.nl nieuw leven in te blazen!
Ik had het over de FOK!-cup inschrijvingen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De inschijvingen mbt VJ/GL lopen al.
misschien is het een idee.. om die Tevez award volgend seizoen te vervangen door een andere en dan het seizoen daarna terug te laten komen.. anders krijgen we hetzelfde als destijds met de award van meest vreemde naam.. dat mensen spelers kopen om die award te kunnen winnen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Even kijken...
Eventueel dus nog iets van een voorspellingsiets door Realbizkit666 ook! De awards is voor volgend seizoen even afwachten, ook of de avatars etc. in goede smaak vallen, dat zou ik dan wel willen blijven doen, eventueel met frisse hulp voor nieuwe originele ideeën wat betreft de awards! En ik wil nog wel eens kijken naar mogelijkheden om fokhattrick.nl nieuw leven in te blazen!
Geen idee of Maniack28 weer mee wil organiseren. Hij organiseerde t afgelopen seizoen ook niet bijster veel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Even kijken...
Ik ben sowieso wel voor om bepaalde awards niet elk seizoen terug te laten komen, maar elk jaar met enkele originele op de proppen te komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien is het een idee.. om die Tevez award volgend seizoen te vervangen door een andere en dan het seizoen daarna terug te laten komen.. anders krijgen we hetzelfde als destijds met de award van meest vreemde naam.. dat mensen spelers kopen om die award te kunnen winnen..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
haphaphaphaphaphaphaphaphap x 1000
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het over de FOK!-cup inschrijvingen...
Een award die ook pas aan het einde van het seizoen wordt bekend gemaakt en dan alleen over spelers die minimaal 6 weken in het team zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien is het een idee.. om die Tevez award volgend seizoen te vervangen door een andere en dan het seizoen daarna terug te laten komen.. anders krijgen we hetzelfde als destijds met de award van meest vreemde naam.. dat mensen spelers kopen om die award te kunnen winnen..
En als oprichter heb ik mijn belangrijkste taak al verrichtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel voor om bepaalde awards niet elk seizoen terug te laten komen, maar elk jaar met enkele originele op de proppen te komen
JD won die puur omdat er veel managers waren die zijn speler toch verkozen boven de genomineerde. Als ze al die stemmen hadden weg gelaten (want ongeldig) was er een andere winnaar geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
precies..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een award die ook pas aan het einde van het seizoen wordt bekend gemaakt en dan alleen over spelers die minimaal 6 weken in het team zitten.
voor volgend seizoen de Joling-Award.. speler die er het meest nichterig uitziet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel voor om bepaalde awards niet elk seizoen terug te laten komen, maar elk jaar met enkele originele op de proppen te komen
Idd 1 nadeel je zal tot je dood dit spel moeten blijven spelen en op Fok! moeten blijven posten. Dat is namelijk ook een taak als oprichter,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En als oprichter heb ik mijn belangrijkste taak al verricht
Oh.. ik zal zo nog ff proberen om de laatste 18 topics toe te voegen aan de statistieken.
Das niet eerlijk die wint 1 van de spelers uit Vullie zn team geheid!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
voor volgend seizoen de Joling-Award.. speler die er het meest nichterig uitziet?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd 1 nadeel je zal tot je dood dit spel moeten blijven spelen en op Fok! moeten blijven posten. Dat is namelijk ook een taak als oprichter,
Dan heb je mijn jolinkjes nog niet gezien...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet eerlijk die wint 1 van de spelers uit Vullie zn team geheid!
het gaat toch om speler niet om manager?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet eerlijk die wint 1 van de spelers uit Vullie zn team geheid!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
voor volgend seizoen de Joling-Award.. speler die er het meest nichterig uitziet?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga weer eens naar huis. Tot straks of zo...
Tot straksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga weer eens naar huis. Tot straks of zo...
Ja maar volgens mij is dat bij hem regel 1 in zn selectie keuze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het gaat toch om speler niet om manager?
Er gebeurd genoeg tijdens een seizoen waar door er van zelf wel hilarische ideeën naar boven komen lijkt mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef Gijs_ het volgende:
Nou ja, als er tijdens het seizoen dergelijke ideeën gewoon gepost worden zitten er aan het eind van de rit altijd een paar hilarische/leuke tussen waar ik me wel weer mee red!
Veel plezier op wintersport en hou alles heel he!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben wintersporten vanaf vanavond, veel plezier in topic de komende 10 topics die ik binnen deze week ga missen!![]()
tvp.
ben je niet met de eerste de beste gipsvlucht weer terug dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben wintersporten vanaf vanavond, veel plezier in topic de komende 10 topics die ik binnen deze week ga missen!![]()
tvp.
mja.. geef me nog een week of 2quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd 1 nadeel je zal tot je dood dit spel moeten blijven spelen en op Fok! moeten blijven posten. Dat is namelijk ook een taak als oprichter,
Deze effe meepakken uit het vorige topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb morgen de HAG-meet en zondag denk ik dat ik daar wel even tijd voor heb.
Que excel-kennis zit het wel goed trouwens, dus als jullie hulp nodig hem met het automagiseren van een van die jeugddingen wil ik wel helpen. Hier intern komt ook iedereen om mijn advies vragen omtrend excel-zooi...
Hoi Hivesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef The_Hives het volgende:
Hoi. Ik ben Hives
![]()
Hebben jullie nog tips nodig
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. geef me nog een week of 2
Voorlopig vind ik het allemaal nog leuk genoeg om me er redelijk mee bezig te houden. Niet superfanatiek, maar het kabbelt lekker door
Overigens staan alle topics erin nu in. Outpost inmiddels op 5 in de top 10 van posters
Hattrick op Fok! statistieken
Ik zal hem ook even in de OP toevoegen
Bieman is een leuke zeg! Ook remmerswaal is lekker! Zeker om te trainen. Maakt niet veel uit wat je nou traint. Behalve scoren dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heuj, weer een nieuw topic
* Proud2beDiepfries is nog steeds niet te spreken over de bagger-TU van vannacht..
Oja, en ik heb tegen (over het algemeen redelijk stevige prijzen) 8 spelers te koop voor de liefhebbers. Deadlines morgenavond. Zit best wat tussen, maar 't zullen geen 'koopjes' zijn..
Proost ik ga boodschappen doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. en nu het welverdiende bier gaan drinken
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:
Leuke spelers hoor!! De boel aan het omgooien ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heuj, weer een nieuw topic
* Proud2beDiepfries is nog steeds niet te spreken over de bagger-TU van vannacht..
Oja, en ik heb tegen (over het algemeen redelijk stevige prijzen) 8 spelers te koop voor de liefhebbers. Deadlines morgenavond. Zit best wat tussen, maar 't zullen geen 'koopjes' zijn..
Ik dacht meer dat ie aan een schema dacht zoals ook wel gebruikt wordt bij een WK\EK.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dat voorspellingsgebeuren dat RealBiscuit gaat doen...is dat een toto? Is leuk
Ik hoop 't. Biedt dan in ieder geval wat ruimte om te shoppenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bieman is een leuke zeg! Ook remmerswaal is lekker! Zeker om te trainen. Maakt niet veel uit wat je nou traint. Behalve scoren dan.![]()
Dat wordt cashen!
Nee, op zich niet.. Maar ik moet gaan versterken voor VI en daarvoor is cash nodigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ga er ook vandoor, tot later of zo
[..]
Leuke spelers hoor!! De boel aan het omgooien ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat ie aan een schema dacht zoals ook wel gebruikt wordt bij een WK\EK.
RealBiscuit![]()
Ik sta 3 keer in een lijst.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Hives![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon in 3 van de 3 lijstjes aanwezig![]()
Top.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
100 en 108 had ik gemist.. nu staat alles erin
Proost. Ik neem een cola zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zal maar eens aan de kook.. anders krijg ik niks te eten..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Proost. Ik neem een cola zoals gewoonlijk.
Ik was eigelijk aan het denken aan zo een WK/EK schema inderdaad wat Outpost onder je zei. Ik heb hier al een plan voor klaar liggen, maar de uitwerking komt wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dat voorspellingsgebeuren dat RealBiscuit gaat doen...is dat een toto? Is leuk
Als ik zelf kook, dan doe ik dat pas tegen 20.00, anders heb ik de hele avond honger.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zal maar eens aan de kook.. anders krijg ik niks te eten..
Shark-attack!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar jouw team is?
Jupquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Terecht gedegradeerd lijkt me. Je was zowel qua verdediging, middenveld en aanval vrijwel de slechtste uit jouw competitie.
Als of ik dat zelf nog niet gezien had...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Terecht gedegradeerd lijkt me. Je was zowel qua verdediging, middenveld en aanval vrijwel de slechtste uit jouw competitie.
Dan mag ik toch zeker wel die opmerking maken. Je deed het voorkomen alsof het onterecht was door dequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:37 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Als of ik dat zelf nog niet gezien had...
Van grump zul je de komende week weinig horen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:45 schreef ScudRaket het volgende:
Met Grumpey, SuperWeber, The_Hives die reageren lijkt het zomaar weer alsof het Fok!HT-meubilair weer terug is
Oh nee het is terecht hoor, diequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan mag ik toch zeker wel die opmerking maken. Je deed het voorkomen alsof het onterecht was door de-smiley erachter te zetten.
Maar het maakt het er niet minder leuk op natuurlijk, degraderen is nooit leuk.
Zie woaren ut neet sjuld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:48 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Oh nee het is terecht hoor, diesmiley was gewoon puur omdat het inderdaad niet leuk is om te degraderen.
Is het ver lopen naar de snackbarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zal maar eens aan de kook.. anders krijg ik niks te eten..
Om daar nou voor de 7e maal deze week te gaan snacken...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Is het ver lopen naar de snackbar![]()
dan maar naar de kebab-toko ernaastquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Om daar nou voor de 7e maal deze week te gaan snacken...![]()
ik snack bijna nooit...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Is het ver lopen naar de snackbar![]()
ik heb net even lekker gewokt..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb gewoon de patatpan aangezet
Dus jij weegt ongeveer 130 kg begrijp ik??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
De snackbar is hier 100 meter vandaan, de kroeg 105 meter en de afhaalgriek 150 meter... De supermarkt ligt op 130 meter en de 2e snackbar op 175 meter...
Geen biedingen geweest, hoeveel zou ik voor hem kunnen vragen? 1 mil vond ik al aan de lage kant:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:15 schreef Angelob het volgende:
Kan ik jullie nog blij maken met een 29 jarige spits met wonderbaarlijk scoren en matig passen. Staat te koop voor 1 mil en loopt 19.10 af. ID= 65670691
Ik moet minimaal 4000 KCal per dag eten om niet af te vallen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dus jij weegt ongeveer 130 kg begrijp ik??
ook maar patat gehaald....75m hiervandaan
Ik heb gewoon groente met aardappelen en een stukje vlees gemaakt...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik snack bijna nooit...
ik kook liever zelf..
[..]
ik heb net even lekker gewokt..![]()
Ajax rotterdamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Angelob het volgende:
[..]
Geen biedingen geweest, hoeveel zou ik voor hem kunnen vragen? 1 mil vond ik al aan de lage kant:
Jalo Rusanen (65670691)
Suomi 29 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 05-03-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Ajax Rotterdam (sinds 08-02-2008)
Total Skill Index (TSI): 14 160
Loon: 11 652 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
Wat TH zegt. Zijn conditie is ook niet echt om over naar huis te schrijven...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Angelob het volgende:
[..]
Geen biedingen geweest, hoeveel zou ik voor hem kunnen vragen? 1 mil vond ik al aan de lage kant:
Jalo Rusanen (65670691)
Suomi 29 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 05-03-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Ajax Rotterdam (sinds 08-02-2008)
Total Skill Index (TSI): 14 160
Loon: 11 652 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet minimaal 4000 KCal per dag eten om niet af te vallen...
Mijn stofwisseling is inderdaad zeer hoog. Ik val ongeveer 10 kilo per week af als ik ziek ben... Mijn streef gewicht is 70 KG, maar het is me nog niet gelukt om dat te halen, ondanks alles wat ik eet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja doei, daar geloof ik niets van. Dan moet je metabolisme zo hoog zijn dat als je een week ziek bent (en niets eet) er niets van je over is
tenzij de 4000 KCal is omdat je er zoveel naast sport![]()
dat komt morgen weer.. lekker boerenkool met worst..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon groente met aardappelen en een stukje vlees gemaakt...
1 kg = 7000 KCal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn stofwisseling is inderdaad zeer hoog. Ik val ongeveer 10 kilo per week af als ik ziek ben...
Morgen steengrillen in Maarssen met de HAG-fed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat komt morgen weer.. lekker boerenkool met worst..
volgens mij word je dat wel zat na een tijdje..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1 kg = 7000 KCal.
10kg = 70.000 KCal
= dus 10.000 KCal per dag. Dan zit er wel een paar litertjes vocht bij die 10 kg
Maar verder niet verkeerd. Dan zou ik echt alle dagen naar de snackbar gaan
ook lekker..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgen steengrillen in Maarssen met de HAG-fed.
Als je daar van die getallen uit gaat, dan is dat inderdaad netjes... Ik ben vijf dagen ziek geweest Januari 2006 en ben toen van 69 kilo terug gevallen naar 63... Dat heb ik in drie jaar tijd niet kunnen bijhalen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1 kg = 7000 KCal.
10kg = 70.000 KCal
= dus 10.000 KCal per dag. Dan zit er wel een paar litertjes vocht bij die 10 kg
Maar verder niet verkeerd. Dan zou ik echt alle dagen naar de snackbar gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |