Tot op dit moment heb je alles prima gedaan met de awards. Dus bij deze een veer voor in je reet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Even kijken...
Hebben we voor de Fok!Cup dezelfde organisatie?
Fok!Cup: ArcturusMengsk, Verbal_Kint, Outpost en Maniack28.
GL/VJ: Ruudt
Gouden schoen: Realbizkit666
Awards: Gijs_
Team v/d Maand: ........... ?
Eventueel dus nog iets van een voorspellingsiets door Realbizkit666 ook! De awards is voor volgend seizoen even afwachten, ook of de avatars etc. in goede smaak vallen, dat zou ik dan wel willen blijven doen, eventueel met frisse hulp voor nieuwe originele ideeën wat betreft de awards! En ik wil nog wel eens kijken naar mogelijkheden om fokhattrick.nl nieuw leven in te blazen!
Ik had het over de FOK!-cup inschrijvingen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De inschijvingen mbt VJ/GL lopen al.
misschien is het een idee.. om die Tevez award volgend seizoen te vervangen door een andere en dan het seizoen daarna terug te laten komen.. anders krijgen we hetzelfde als destijds met de award van meest vreemde naam.. dat mensen spelers kopen om die award te kunnen winnen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Even kijken...
Eventueel dus nog iets van een voorspellingsiets door Realbizkit666 ook! De awards is voor volgend seizoen even afwachten, ook of de avatars etc. in goede smaak vallen, dat zou ik dan wel willen blijven doen, eventueel met frisse hulp voor nieuwe originele ideeën wat betreft de awards! En ik wil nog wel eens kijken naar mogelijkheden om fokhattrick.nl nieuw leven in te blazen!
Geen idee of Maniack28 weer mee wil organiseren. Hij organiseerde t afgelopen seizoen ook niet bijster veel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Gijs_ het volgende:
Even kijken...
Ik ben sowieso wel voor om bepaalde awards niet elk seizoen terug te laten komen, maar elk jaar met enkele originele op de proppen te komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien is het een idee.. om die Tevez award volgend seizoen te vervangen door een andere en dan het seizoen daarna terug te laten komen.. anders krijgen we hetzelfde als destijds met de award van meest vreemde naam.. dat mensen spelers kopen om die award te kunnen winnen..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
haphaphaphaphaphaphaphaphap x 1000
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het over de FOK!-cup inschrijvingen...
Een award die ook pas aan het einde van het seizoen wordt bekend gemaakt en dan alleen over spelers die minimaal 6 weken in het team zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien is het een idee.. om die Tevez award volgend seizoen te vervangen door een andere en dan het seizoen daarna terug te laten komen.. anders krijgen we hetzelfde als destijds met de award van meest vreemde naam.. dat mensen spelers kopen om die award te kunnen winnen..
En als oprichter heb ik mijn belangrijkste taak al verrichtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet waar! All1 omdat er een heleboel oud Hattrick Fok! Fed leden niet meer spelen is ie nog niet dood!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel voor om bepaalde awards niet elk seizoen terug te laten komen, maar elk jaar met enkele originele op de proppen te komen
JD won die puur omdat er veel managers waren die zijn speler toch verkozen boven de genomineerde. Als ze al die stemmen hadden weg gelaten (want ongeldig) was er een andere winnaar geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
precies..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een award die ook pas aan het einde van het seizoen wordt bekend gemaakt en dan alleen over spelers die minimaal 6 weken in het team zitten.
voor volgend seizoen de Joling-Award.. speler die er het meest nichterig uitziet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel voor om bepaalde awards niet elk seizoen terug te laten komen, maar elk jaar met enkele originele op de proppen te komen
Idd 1 nadeel je zal tot je dood dit spel moeten blijven spelen en op Fok! moeten blijven posten. Dat is namelijk ook een taak als oprichter,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En als oprichter heb ik mijn belangrijkste taak al verricht
Oh.. ik zal zo nog ff proberen om de laatste 18 topics toe te voegen aan de statistieken.
Das niet eerlijk die wint 1 van de spelers uit Vullie zn team geheid!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
voor volgend seizoen de Joling-Award.. speler die er het meest nichterig uitziet?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd 1 nadeel je zal tot je dood dit spel moeten blijven spelen en op Fok! moeten blijven posten. Dat is namelijk ook een taak als oprichter,
Dan heb je mijn jolinkjes nog niet gezien...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet eerlijk die wint 1 van de spelers uit Vullie zn team geheid!
het gaat toch om speler niet om manager?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet eerlijk die wint 1 van de spelers uit Vullie zn team geheid!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
voor volgend seizoen de Joling-Award.. speler die er het meest nichterig uitziet?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga weer eens naar huis. Tot straks of zo...
Tot straksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga weer eens naar huis. Tot straks of zo...
Ja maar volgens mij is dat bij hem regel 1 in zn selectie keuze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het gaat toch om speler niet om manager?
Er gebeurd genoeg tijdens een seizoen waar door er van zelf wel hilarische ideeën naar boven komen lijkt mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef Gijs_ het volgende:
Nou ja, als er tijdens het seizoen dergelijke ideeën gewoon gepost worden zitten er aan het eind van de rit altijd een paar hilarische/leuke tussen waar ik me wel weer mee red!
Veel plezier op wintersport en hou alles heel he!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben wintersporten vanaf vanavond, veel plezier in topic de komende 10 topics die ik binnen deze week ga missen!![]()
tvp.
ben je niet met de eerste de beste gipsvlucht weer terug dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben wintersporten vanaf vanavond, veel plezier in topic de komende 10 topics die ik binnen deze week ga missen!![]()
tvp.
mja.. geef me nog een week of 2quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd 1 nadeel je zal tot je dood dit spel moeten blijven spelen en op Fok! moeten blijven posten. Dat is namelijk ook een taak als oprichter,
Deze effe meepakken uit het vorige topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb morgen de HAG-meet en zondag denk ik dat ik daar wel even tijd voor heb.
Que excel-kennis zit het wel goed trouwens, dus als jullie hulp nodig hem met het automagiseren van een van die jeugddingen wil ik wel helpen. Hier intern komt ook iedereen om mijn advies vragen omtrend excel-zooi...
Hoi Hivesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef The_Hives het volgende:
Hoi. Ik ben Hives
![]()
Hebben jullie nog tips nodig
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. geef me nog een week of 2
Voorlopig vind ik het allemaal nog leuk genoeg om me er redelijk mee bezig te houden. Niet superfanatiek, maar het kabbelt lekker door
Overigens staan alle topics erin nu in. Outpost inmiddels op 5 in de top 10 van posters
Hattrick op Fok! statistieken
Ik zal hem ook even in de OP toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |