Bieman is een leuke zeg! Ook remmerswaal is lekker! Zeker om te trainen. Maakt niet veel uit wat je nou traint. Behalve scoren dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heuj, weer een nieuw topic
* Proud2beDiepfries is nog steeds niet te spreken over de bagger-TU van vannacht..
Oja, en ik heb tegen (over het algemeen redelijk stevige prijzen) 8 spelers te koop voor de liefhebbers. Deadlines morgenavond. Zit best wat tussen, maar 't zullen geen 'koopjes' zijn..
Proost ik ga boodschappen doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. en nu het welverdiende bier gaan drinken
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:
Leuke spelers hoor!! De boel aan het omgooien ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heuj, weer een nieuw topic
* Proud2beDiepfries is nog steeds niet te spreken over de bagger-TU van vannacht..
Oja, en ik heb tegen (over het algemeen redelijk stevige prijzen) 8 spelers te koop voor de liefhebbers. Deadlines morgenavond. Zit best wat tussen, maar 't zullen geen 'koopjes' zijn..
Ik dacht meer dat ie aan een schema dacht zoals ook wel gebruikt wordt bij een WK\EK.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dat voorspellingsgebeuren dat RealBiscuit gaat doen...is dat een toto? Is leuk
Ik hoop 't. Biedt dan in ieder geval wat ruimte om te shoppenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bieman is een leuke zeg! Ook remmerswaal is lekker! Zeker om te trainen. Maakt niet veel uit wat je nou traint. Behalve scoren dan.![]()
Dat wordt cashen!
Nee, op zich niet.. Maar ik moet gaan versterken voor VI en daarvoor is cash nodigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ga er ook vandoor, tot later of zo
[..]
Leuke spelers hoor!! De boel aan het omgooien ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat ie aan een schema dacht zoals ook wel gebruikt wordt bij een WK\EK.
RealBiscuit![]()
Ik sta 3 keer in een lijst.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Hives![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon in 3 van de 3 lijstjes aanwezig![]()
Top.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
100 en 108 had ik gemist.. nu staat alles erin
Proost. Ik neem een cola zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zal maar eens aan de kook.. anders krijg ik niks te eten..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Proost. Ik neem een cola zoals gewoonlijk.
Ik was eigelijk aan het denken aan zo een WK/EK schema inderdaad wat Outpost onder je zei. Ik heb hier al een plan voor klaar liggen, maar de uitwerking komt wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dat voorspellingsgebeuren dat RealBiscuit gaat doen...is dat een toto? Is leuk
Als ik zelf kook, dan doe ik dat pas tegen 20.00, anders heb ik de hele avond honger.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zal maar eens aan de kook.. anders krijg ik niks te eten..
Shark-attack!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar jouw team is?
Jupquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Terecht gedegradeerd lijkt me. Je was zowel qua verdediging, middenveld en aanval vrijwel de slechtste uit jouw competitie.
Als of ik dat zelf nog niet gezien had...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Terecht gedegradeerd lijkt me. Je was zowel qua verdediging, middenveld en aanval vrijwel de slechtste uit jouw competitie.
Dan mag ik toch zeker wel die opmerking maken. Je deed het voorkomen alsof het onterecht was door dequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:37 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Als of ik dat zelf nog niet gezien had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |