nu wel van toepassingquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van mijn P/D duel vanavond.. Wordt lastig, maar hopelijk kan ik in V blijven.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Z'n coachvaardigheid daalt pas als hij op rampzalig leiderschap staat.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Behalve Psychonikeo, jij had gister al gespeeld toch?
![]()
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
205955610
De bal gaat over een half uur rollen.
Ik vond die op Urby nog het smerigst omdat dat wel heel erg overduidelijk moedwillig was. Dat van Steek was gewoon, zoals de commentator zei, extreem lomp.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik kon trouwens niet echt genieten van die wedstrijd. Wat was de scheids erg zeg! Alle aanslagen op spelers van Ajax werden weg gewuifd en de lichte overtredinkjes van Ajax werden afgefloten en kaarten voor gegeven.Wat was dat een klote scheids zeg! De aanslag op Urby was rood en die op Stekelenburg al helemaal!
Maar dan wel een gele kaart voor moedwillig hands geven aan Cvitanic en als die 2e gele een echte gele kaart was (waar ik aan twijfel) dan had nec nog maar met 6 of 7 man moeten lopen aan het einde van de wedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vond die op Urby nog het smerigst omdat dat wel heel erg overduidelijk moedwillig was. Dat van Steek was gewoon, zoals de commentator zei, extreem lomp.
zeker waar.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dan wel een gele kaart voor moedwillig hands geven aan Cvitanic en als die 2e gele een echte gele kaart was (waar ik aan twijfel) dan had nec nog maar met 6 of 7 man moeten lopen aan het einde van de wedstrijd.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
zeker waar.
Bah wat is er weinig te doen op Hattrick nu. En ik zou zo veel kunnen doen ware het niet dat ik op -192k sta.
Maakt het verschil dan? Midweek of 's weekends. Bedankt voor de uitleg, meteen verkopen na de pop dus? (Aangezien ik verdedigen train)quote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad dat hij al bijna 17 is (16j98d), maar dit zijn de soort spelers waar je je scout graag mee aan ziet komen![]()
Redelijk allround betekent (voorzover momenteel bekend/onderzocht) zo ongeveer dat je spelertje, mits optimaal (uit)getraind) op z'n 3 beste skills gemiddeld 'redelijk' kan worden. Ricky zou bijvoorbeeld dus een redelijk scoren/goed passen/matig vleugelspel (wat erg fijn is voor een scoren-trainee) kunnen worden, maar ook matig scoren/goed passen/redelijk verdedigen..
Ik wacht nog even met het bellen van de scouts. Vanavond toch geen wedstrijd en woensdag/donderdag ofzo pas m'n oefenpot. Dus ik wil wel eens proberen of ik midweeks een leuk talentje kan scouten
Ach ik ben al redelijk slagvaardig geweest. Moet alleen voor woensdag nog een nieuwe trainee en kan pas vanaf morgenavond zoeken. en dan sparen voor een goed slecht trainer.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Altijd lastig. Zo een tussen seizoen vind ik nog steeds bagger. Maar ja je doet er zo weinig aan. Vooral als je zo ver in de min staat kan je niets. Ik sta 8 ton in de plus maar daar kan ik ook nog niet veel mee. Trainies heb ik al en als ik andere spelers zou gaan kopen zijn ze geen verbetering voor mn team.
Als je nu nog de standaard hebt, dan kun je beter een extern aannemen. Daarna kun je gaan zoeken voor een FC zoals ik eerder ook al aangaf.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef drummerdude het volgende:
Hoe duur is het ongeveer om een nieuwe trainer aan te nemen? Is het goedkoper om extern aan te komen en op te leiden, of extern zonder transferlijst? (Ik heb nu nog de standaard)
Al zou je er 1 willen van de TL kan je die toch pas trainer maken als hij minimaal 1 seizoen bij je team speelt. Daar heb je nu dus nog niks aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef drummerdude het volgende:
Hoe duur is het ongeveer om een nieuwe trainer aan te nemen? Is het goedkoper om extern aan te komen en op te leiden, of extern zonder transferlijst? (Ik heb nu nog de standaard)
Voor een FC?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:07 schreef drummerdude het volgende:
En welke kwaliteiten moet ik naar kijken? Wat is normaal voor de VIII?
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:10 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. strafschopnemers niet ingesteld
Vast niet.. Als het goed is wordt rond iedere dagelijkse update de spelerspool weer gevuld met nieuwe talentjes. Hoe en wat precies weet ik ook niet.. Misschien dat ik daar deze week achter komquote:Op zondag 18 januari 2009 19:53 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Maakt het verschil dan? Midweek of 's weekends.
Eh.. Je moet hem sowieso 112 dagen in je jeugdploeg houden aleer je 'm kunt promoveren. Zolang je geen 'betere' (leeftijd/potentieel) talenten in je JA hebt, zou ik toch proberen hem ook op te trainen.quote:Bedankt voor de uitleg, meteen verkopen na de pop dus? (Aangezien ik verdedigen train)
sta nu 1-0 voor dus als het zo blijft dan zit ik er niet meequote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor een koei momentje aan komen!
Yn de 14e minút krige de thúsploech it foar inoar om op foarsprong te kommen, dit barde troch Gonçalo Silva, hy koe in foarset fanôf de rjochterwjuk noch krekt reitsje, 1 - 0.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sta nu 1-0 voor dus als het zo blijft dan zit ik er niet mee
Fijn dat ik zelf ook de wedstrijd volg. Anders had ik er weer geen reet van begrepen!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yn de 14e minút krige de thúsploech it foar inoar om op foarsprong te kommen, dit barde troch Gonçalo Silva, hy koe in foarset fanôf de rjochterwjuk noch krekt reitsje, 1 - 0.
quote:In de 14e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Gonçalo Silva de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.
heerlijk zegquote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yn de 14e minút krige de thúsploech it foar inoar om op foarsprong te kommen, dit barde troch Gonçalo Silva, hy koe in foarset fanôf de rjochterwjuk noch krekt reitsje, 1 - 0.
en als je het nou hardop voorleest?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:20 schreef drummerdude het volgende:
Jammer dat ik het niet kan lezen, als het gesproken was had ik hattrick op Fries gezet
Dat zijn 2 verschillende acties![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en als je het nou hardop voorleest?
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. gewoon simpel oplossen
en ik had m net zelf ook gezien
??quote:Op zondag 18 januari 2009 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie je ook staan hoe hij een koe nominatie voorkwam? Ze zijn iig wel lekker up to date!
Tja moet je ook maar niet stiekem je goals lager zetten!quote:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
quote:
It wie hjoed hyt en sinnich, en ferskate spilers hienen hjir muoite mei. Miskien wie dit wol de reden dat Gotfridas Kukeckas folle mear romte fine koe om syn goede technyk te brûken. Thomas Sørensen fergrutte de foarsprong fan Insane nei 2 - 0 troch in kanonskûgel fan ôf de strafskopstip. Erich Lichtenwallner fan Brevolk makke in oertreding en waard byskreaun yn it boekje fan de skiedsrjochter. Anko Baak fan Insane wie hartstikkene wiis mei de 3 - 0 dy't er yn de 42e minút meitsje koe as gefolch fan in goede aksje op de rjochterkant fan it fjild.quote:
geweldigquote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
It wie hjoed hyt en sinnich, en ferskate spilers hienen hjir muoite mei. Miskien wie dit wol de reden dat Gotfridas Kukeckas folle mear romte fine koe om syn goede technyk te brûken. Thomas Sørensen fergrutte de foarsprong fan Insane nei 2 - 0 troch in kanonskûgel fan ôf de strafskopstip. Erich Lichtenwallner fan Brevolk makke in oertreding en waard byskreaun yn it boekje fan de skiedsrjochter. Anko Baak fan Insane wie hartstikkene wiis mei de 3 - 0 dy't er yn de 42e minút meitsje koe as gefolch fan in goede aksje op de rjochterkant fan it fjild.
Toppert
ik zie hem niet terug in het ban-meld-topiquequote:
Lijkt me wel.. Overigens, als je weet wat er zo ongeveer moet staan, is het niet eens zo moeilijk te lezen, toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geweldig
en 60% balbezit, dus dit gaat wel goedkomen.
nee.. valt best mee ja. Meeste lijkt er aardig op.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lijkt me wel.. Overigens, als je weet wat er zo ongeveer moet staan, is het niet eens zo moeilijk te lezen, toch?
Nee waarom. Allemaal tijd verspilling! Dan zeg ik liever wat nuttigs hierquote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zie hem niet terug in het ban-meld-topique
Kloptquote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lijkt me wel.. Overigens, als je weet wat er zo ongeveer moet staan, is het niet eens zo moeilijk te lezen, toch?
dit is waarschijnlijk happen, maar waarom zou er iets over een meisje en koe in hattrick voorkomen?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee waarom. Allemaal tijd verspilling! Dan zeg ik liever wat nuttigs hier
[..]
Klopt
Ik kan all1 nog steeds dat koe niet plaatsen. Net als : Meitsje (meisje) koe (koe)Ik dacht dat een koe al een meisje was onder de runderen?
Ik durf ook het antwoord niet te gevenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dit is waarschijnlijk happen, maar waarom zou er iets over een meisje en koe in hattrick voorkomen?
meitsje/maken en koe/konquote:Op zondag 18 januari 2009 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee waarom. Allemaal tijd verspilling! Dan zeg ik liever wat nuttigs hier
[..]
Klopt
Ik kan all1 nog steeds dat koe niet plaatsen. Net als : Meitsje (meisje) koe (koe)Ik dacht dat een koe al een meisje was onder de runderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |