Jah, hoe dat zo trouwens.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Is dat Joss die die chick staat af te lebberen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Is dat Joss die die chick staat af te lebberen?
over uit-je-dip-tip gesprokenquote:
poef, radio uit, Tour aanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Monique Smit. De naam van deze veelzijdige talentvolle duizendpoot is weer gevallen hoor.
Poef, weg alle positiviteit.
vanavond niets voor julliequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't mooi geweest, tot morgen
Fijne avond allemaal
Bron?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:27 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft BBC Radio One even aan gezet. Klinkt best goed.
Totally Agree!quote:
Dat ik als vrouwe vrijheid als winnaar boven op de gevallenen sta in de Franse revolutie?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Totally Agree!
Het brengt me ook compleet in de sfeer van de cover van de CD, hebben jullie dat ook?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat ik als vrouwe vrijheid als winnaar boven op de gevallenen sta in de Franse revolutie?
Nee... dat krijg ik niet uit de plaat.
De verfstijl is okay.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoelde eigenlijk meer de sfeer van de verfstijl, dat oude, revolutietijd gevoel.
Overigens was me nog niet opgevallen dat er een vrouw opstond
Château Migraine?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:56 schreef cosmick het volgende:
Ik trek me toch een gore fles wijn open, juk. Smells like fucking piss
.
Thanksquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:59 schreef -Hans- het volgende:
Cosmick, sterkte ermee![]()
Heb zojuist 2 heerlijke pizza's en een biertje gehad. Lekker joh!![]()
![]()
AH Huiswijn, je weetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Château Migraine?
Loop ff je wijnkelder in voor een nieuw flesje.
Zijn geen American Pizza's hoor maar van die platten gevallen. Vrij dun enzo, maar wel erg lekker. 13 min in de oven op 230 en smullen maar.quote:
quote:Hormonen man op hol door vrouw in de buurt
GRONINGEN - Wanneer een man zich in dezelfde ruimte als een vrouw bevindt, slaan zijn hormonen op hol. Het maakt niet uit of het gaat om een mooie of een minder aantrekkelijke vrouw. Dat blijkt uit onderzoek van sociaal psycholoog Bram Buunk van de Rijksuniversiteit Groningen.
Buunk onderzocht bij ruim zestig mannelijke studenten wat er met hun testosteronspiegel gebeurde als er een vrouw in hun buurt kwam. De mannen zaten in een kamer een Sudoku-spelletje te doen en op het moment dat er een vrouw binnenkwam, steeg hun testosterongehalte met acht procent. De deelnemers met een dominant of agressief karakter, lieten een nog grotere stijging zien.
Bron: RTV Noord
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al wel mijn wekkerradio aangepast, ik word vanaf nu wakker met een zoemtoon ipv Giel Beelen, veel beter
Ach, het past wel in de lijn van deze toch al tamelijk ellendige dagquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Hb ik ook eens gehad ja, hadden we een (normaalgeproken) heeeeerlijke afrikaanse rode wijn, maar mán, wat was die toen vies! Stonk en smaakte vréselijk. Hebben we zo in één keer door de gootsteen gegoten!
Gelukkig hadden we nog meer wijn
Speciaal voor meneer Veendstraquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Howw, goeie foto's om een topic mee te beginnen, maar hoe dat zo?
Ja, toch maar es z'n wijnkaart van de Gall & Gall aanvragen dan maar. En profiteren van de tig overheerlijke aanbiedingen aldaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
AH Huiswijn, je weet. Doorgaans best ok, maar oe, ik weetnie. Ruikt me toch een partij smerig!!
Maar goed.
Vind het maar onzin maar goed zat gisteren met een schuin oog te kijken naar de tv (met het geluid op mute) naar een programma over van die modellen. Er kwam toen ene 'CC' binnen en ja, op dat moment zou het onderzoek wel kunnen kloppen. Beetje komkommernieuws.quote:
Kom even naar Zwolle dan!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, toch maar es z'n wijnkaart van de Gall & Gall aanvragen dan maar. En profiteren van de tig overheerlijke aanbiedingen aldaar. Heb nog een pallet wijn liggen
.
Stukken beter dan gisterenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
Is de sfeer weer een beetje gezellig hier?
Er loopt zojuist een vrouw binnen (niet m'n moeder) dus het kan niet beter!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
Maar dr staat ook dat t ook gebeurt bij "lelijke" vrouwen (whatever that may be..), ben ook wel benieuwd waarop gescreend is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het maar onzin maar goed zat gisteren met een schuin oog te kijken naar de tv (met het geluid op mute) naar een programma over van die modellen. Er kwam toen ene 'CC' binnen en ja, op dat moment zou het onderzoek wel kunnen kloppen. Beetje komkommernieuws.
Over de negatieve berichten, heb ik overheen gelezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
Inderdaad, erg groot verschil met gisteren.quote:
SaaiRadio, welke zender is dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:14 schreef Piles het volgende:
Vanmiddag met heel veel ruis naar Stenders geluisterd, dus nog even een late![]()
mbt Robbert ten Brink.
Daarna maar naar SaaiRadio geswitched, de enige zender zonder ruis
Denk dat het nooit in paar woorden te zeggen is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar dr staat ook dat t ook gebeurt bij "lelijke" vrouwen (whatever that may be..), ben ook wel benieuwd waarop gescreend is.
Wat bepaalt voor jullie trouwens wat een vrouw mooi maakt?
Ja, da's echt een saaie zender.quote:
Kan er een std. reactie inschieten in de trant van dikke tieten, blond en lange benen met laarzen maar het hangt van zoveel factoren af. Vind het een moeilijke vraag om te beantwoorden. Heb wel een beeld hoor wat ik mooi vind, maar laat me graag verassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar dr staat ook dat t ook gebeurt bij "lelijke" vrouwen (whatever that may be..), ben ook wel benieuwd waarop gescreend is.
Wat bepaalt voor jullie trouwens wat een vrouw mooi maakt?
GoT.. dat is lang geleden dat ik daar ben geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, erg groot verschil met gisteren.
* Sirolf zit grote lappen tekst te lezen op GoT voor m'n onderzoek naar een mogelijke HTPC.
Ik zou die brandlucht toch wat vervelend vinden hoor...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan er een std. reactie inschieten in de trant van dikke tieten, blond en lange benen met laarzen maar het hangt van zoveel factoren af. Vind het een moeilijke vraag om te beantwoorden. Heb wel een beeld hoor wat ik mooi vind, maar laat me graag verassen.
Toch maar een keer extra checken voor ik op verzenden klik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Ik zou die brandlucht toch wat vervelend vinden hoor...
Of hij heeft wat gesprekken opgenomen via de VoxProquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
volgens mij is michiel op de webcam een buikspreekpop geworden, of loopt gewoon half uur achter
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:32 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Heerlijk bloemkool met bal gehakt gegeten bij m'n ouders![]()
Leuke plaat is dit trouwens.
Ik ben zoooooooooo blij met mijn kokende vriendje!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Dat soort dingen wil ik nog niet eens proberen zelf te maken (niet dat het moeilijk is ofzo), dat zijn gerechten waar je maanden op moet wachten en die je dan eindelijk lekker bij paps en mams mag eten.
Als ze besloten hebben bloemkool te gaan eten, bellen ze me of sturen een mailtje. Service hoor! Eet ik ook eens gezond...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Dat soort dingen wil ik nog niet eens proberen zelf te maken (niet dat het moeilijk is ofzo), dat zijn gerechten waar je maanden op moet wachten en die je dan eindelijk lekker bij paps en mams mag eten.
...
Mee eens! Dat viool/cello-dng maakt het wel apart!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaa dit is vet! geen tekstueel hoogstandje maar gewoon een relaxte plaat.
Pete Filly and Perquisite dus.
Nu nog een keer dat de keuken op andere plek komt te staan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben zoooooooooo blij met mijn kokende vriendje!
Uh... wat is dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Paar maanden geleden ook weer is hachee gemaakt, at ik vroeger alleen maar thuis. nu kan ik het ook zelf
Phillyquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaa dit is vet! geen tekstueel hoogstandje maar gewoon een relaxte plaat.
Pete Filly and Perquisite dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |