Ach, het past wel in de lijn van deze toch al tamelijk ellendige dagquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Hb ik ook eens gehad ja, hadden we een (normaalgeproken) heeeeerlijke afrikaanse rode wijn, maar mán, wat was die toen vies! Stonk en smaakte vréselijk. Hebben we zo in één keer door de gootsteen gegoten!
Gelukkig hadden we nog meer wijn
Speciaal voor meneer Veendstraquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Howw, goeie foto's om een topic mee te beginnen, maar hoe dat zo?
Ja, toch maar es z'n wijnkaart van de Gall & Gall aanvragen dan maar. En profiteren van de tig overheerlijke aanbiedingen aldaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
AH Huiswijn, je weet. Doorgaans best ok, maar oe, ik weetnie. Ruikt me toch een partij smerig!!
Maar goed.
Vind het maar onzin maar goed zat gisteren met een schuin oog te kijken naar de tv (met het geluid op mute) naar een programma over van die modellen. Er kwam toen ene 'CC' binnen en ja, op dat moment zou het onderzoek wel kunnen kloppen. Beetje komkommernieuws.quote:
Kom even naar Zwolle dan!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, toch maar es z'n wijnkaart van de Gall & Gall aanvragen dan maar. En profiteren van de tig overheerlijke aanbiedingen aldaar. Heb nog een pallet wijn liggen
.
Stukken beter dan gisterenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
Is de sfeer weer een beetje gezellig hier?
Er loopt zojuist een vrouw binnen (niet m'n moeder) dus het kan niet beter!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
Maar dr staat ook dat t ook gebeurt bij "lelijke" vrouwen (whatever that may be..), ben ook wel benieuwd waarop gescreend is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het maar onzin maar goed zat gisteren met een schuin oog te kijken naar de tv (met het geluid op mute) naar een programma over van die modellen. Er kwam toen ene 'CC' binnen en ja, op dat moment zou het onderzoek wel kunnen kloppen. Beetje komkommernieuws.
Over de negatieve berichten, heb ik overheen gelezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
Inderdaad, erg groot verschil met gisteren.quote:
SaaiRadio, welke zender is dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:14 schreef Piles het volgende:
Vanmiddag met heel veel ruis naar Stenders geluisterd, dus nog even een late![]()
mbt Robbert ten Brink.
Daarna maar naar SaaiRadio geswitched, de enige zender zonder ruis
Denk dat het nooit in paar woorden te zeggen is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar dr staat ook dat t ook gebeurt bij "lelijke" vrouwen (whatever that may be..), ben ook wel benieuwd waarop gescreend is.
Wat bepaalt voor jullie trouwens wat een vrouw mooi maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |