Alsin; dat Rob geen feestvreugde gehad kon hebben bij het draaien van het nummer afgelopen dinsdag.quote:
zat wel aan ivo te denken, maar dacht dat kan nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't wel gezellig
Sinterklaas
Het had hem zomaar kunnen zijn
Dat gebeurt automatisch zodra iemand het topicnummer op de site invult.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zat wel aan ivo te denken, maar dacht dat kan niet
ps. 3fmfan topic link linkt nu weer naar dit topic
Alleen dat automatisch invullen gebeurd nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gebeurt automatisch zodra iemand het topicnummer op de site invult.
Jah, lekkere fijne classics zo voor het weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
vorige week vrijdag was de av super, kijken of ze het vandaag ook weer voorelkaar kunnen krijgen
Dat moet ik nog maar eens proberen te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen dat automatisch invullen gebeurd niet
Nu al uit je bedje , jij verdient het gewoon om tot 10 uur uit te slapen en dan pas je ogen open te doenquote:
Spaar je de moeitequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar eens proberen te maken.
Lekker koffiekoekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:13 schreef muisje-eliza het volgende:
wel ff naar de bakker om sjoko-broodjes te scoren
Geen idee of 'ie veel gebruikt wordt, maar ik heb zomervakantie en dus vast wel wat tijd over.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spaar je de moeitetenzij dat je je verveelt.
Morgen gaat de wekker hier nog wel vroegerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:01 schreef borisz het volgende:
nee vakantie
Al gaat de wekker wel morgen om 0800
nu Slapen
Mja, wel een van de besten idd. Geniaal.quote:
Kun je wel een op karakter teller in bouwen, dit ivm dat fok ergens een limitatie heeft van karakters in een postquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee of 'ie veel gebruikt wordt, maar ik heb zomervakantie en dus vast wel wat tijd over.
Terug naar zijn begin tijd na de jackson 5quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mja, wel een van de besten idd. Geniaal.
Toch moet het nog mogelijk zijn dat Jackson nog ooit eens goede muziek gaat maken. Geen flauwe R&B met foute rappers, gewoon meer funk .. lekkere beat en swing!
Holy shit.. what the hell is dit voor een bedrijf van de dag!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay
Wat een overgewaardeerde kutband is dat zeg...
Misschien wel de 4 Non Blondes..........quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:43 schreef TheZapster het volgende:
Omg 2 van de slechtste nummers ooit achter elkaar![]()
Nu komt Careless whisper zeker ook nog
Alain Clark komt aardig in de buurt![]()
Ik geef je gelijk..maar hij is nu helemaal into mensen zoals will.i.am en Akonquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
Mja, wel een van de besten idd. Geniaal.
Toch moet het nog mogelijk zijn dat Jackson nog ooit eens goede muziek gaat maken. Geen flauwe R&B met foute rappers, gewoon meer funk .. lekkere beat en swing!
behalve tussen 16:00 en 19:00quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:47 schreef TheZapster het volgende:
Een truckchaffeur, die vragen altijd wel aardige muziek aan
Die hoor ik nog liever dan Careless Whisper, volgens mij het slechtste nummer ooit samen met Last Christmasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Misschien wel de 4 Non Blondes..........![]()
![]()
![]()
.
Dan luister ik nooitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
behalve tussen 16:00 en 19:00
Dan moet ie misschien weer eens met Quincy Jones gaan praten. Want Will-i.am en Akon zijn echt bedroevend waardeloos.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk..maar hij is nu helemaal into mensen zoals will.i.am en Akon
Als ik zijn nummer had, had ik em al lang opgebeldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:52 schreef cosmick het volgende:
Dan moet ie misschien weer eens met Quincy Jones gaan praten. Want Will-i.am en Akon zijn echt bedroevend waardeloos.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:54 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb kletskoppen meegenomen...vond ik wel passen hier
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:57 schreef borisz het volgende:
Leuk, pak ik een broek uit de kast, blijkt er nog een briefje van 20 euro in te zittten.
Ik wist het niet meer dat ik die nog ergens had liggen
Agreesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:51 schreef TheZapster het volgende:
Felix![]()
1 van de betere jaren 90 dancenummers volgens mij
Moest er zelf niet direct aan denken maar dat was inderdaad een aardige rel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet zelf dan altijd gelijk terug denken aan de o fortuna rel die er toen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |