Mja, wel een van de besten idd. Geniaal.quote:
Kun je wel een op karakter teller in bouwen, dit ivm dat fok ergens een limitatie heeft van karakters in een postquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee of 'ie veel gebruikt wordt, maar ik heb zomervakantie en dus vast wel wat tijd over.
Terug naar zijn begin tijd na de jackson 5quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mja, wel een van de besten idd. Geniaal.
Toch moet het nog mogelijk zijn dat Jackson nog ooit eens goede muziek gaat maken. Geen flauwe R&B met foute rappers, gewoon meer funk .. lekkere beat en swing!
Holy shit.. what the hell is dit voor een bedrijf van de dag!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay
Wat een overgewaardeerde kutband is dat zeg...
Misschien wel de 4 Non Blondes..........quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:43 schreef TheZapster het volgende:
Omg 2 van de slechtste nummers ooit achter elkaar![]()
Nu komt Careless whisper zeker ook nog
Alain Clark komt aardig in de buurt![]()
Ik geef je gelijk..maar hij is nu helemaal into mensen zoals will.i.am en Akonquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
Mja, wel een van de besten idd. Geniaal.
Toch moet het nog mogelijk zijn dat Jackson nog ooit eens goede muziek gaat maken. Geen flauwe R&B met foute rappers, gewoon meer funk .. lekkere beat en swing!
behalve tussen 16:00 en 19:00quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:47 schreef TheZapster het volgende:
Een truckchaffeur, die vragen altijd wel aardige muziek aan
Die hoor ik nog liever dan Careless Whisper, volgens mij het slechtste nummer ooit samen met Last Christmasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Misschien wel de 4 Non Blondes..........![]()
![]()
![]()
.
Dan luister ik nooitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
behalve tussen 16:00 en 19:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |