Alsin; dat Rob geen feestvreugde gehad kon hebben bij het draaien van het nummer afgelopen dinsdag.quote:
zat wel aan ivo te denken, maar dacht dat kan nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't wel gezellig
Sinterklaas
Het had hem zomaar kunnen zijn
Dat gebeurt automatisch zodra iemand het topicnummer op de site invult.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zat wel aan ivo te denken, maar dacht dat kan niet
ps. 3fmfan topic link linkt nu weer naar dit topic
Alleen dat automatisch invullen gebeurd nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gebeurt automatisch zodra iemand het topicnummer op de site invult.
Jah, lekkere fijne classics zo voor het weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
vorige week vrijdag was de av super, kijken of ze het vandaag ook weer voorelkaar kunnen krijgen
Dat moet ik nog maar eens proberen te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen dat automatisch invullen gebeurd niet
Nu al uit je bedje , jij verdient het gewoon om tot 10 uur uit te slapen en dan pas je ogen open te doenquote:
Spaar je de moeitequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar eens proberen te maken.
Lekker koffiekoekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:13 schreef muisje-eliza het volgende:
wel ff naar de bakker om sjoko-broodjes te scoren
Geen idee of 'ie veel gebruikt wordt, maar ik heb zomervakantie en dus vast wel wat tijd over.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spaar je de moeitetenzij dat je je verveelt.
Morgen gaat de wekker hier nog wel vroegerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:01 schreef borisz het volgende:
nee vakantie
Al gaat de wekker wel morgen om 0800
nu Slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |