quote:Op zondag 13 juli 2008 18:56 schreef on_air het volgende:
Sorry. Didn't realize. Was even eten.
Yep, staat ook op m'n verzamelaar '94. Jaaaalalalaa.quote:
Bij de 301e postquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef muisje-eliza het volgende:
oh hier zijn we gebleven...Waner gaat n topic dicht eigenlijk?
Ik had net 't singletje in m'n handenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, staat ook op m'n verzamelaar '94. Jaaaalalalaa.
Dat zei ze afgelopen vrijdag tijdens Ekstraweekend, nu is mijn interesse toch wel gewekt maar ik weiger gewoon om een hyves aan te makenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohh, waar haal je dat nou vandaan dan?
Ik heb hem dus tijdens Heerenveen-Ajax over het veld zien lopen "live" zingend als pizzakoerierquote:Op zondag 13 juli 2008 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had net 't singletje in m'n handen![]()
.
Dan had je naar de studio moeten bellen afgelopen vrijdagquote:Op zondag 13 juli 2008 19:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zei ze afgelopen vrijdag tijdens Ekstraweekend, nu is mijn interesse toch wel gewekt maar ik weiger gewoon om een hyves aan te maken
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb hem dus tijdens Heerenveen-Ajax over het veld zien lopen "live" zingend als pizzakoerier
Ga je schamen inderdaad, dat je het kent en meezingt ok maar dat je toen ook echt het singeltje gekocht hebt![]()
Het verklaard meteen die slechte muzieksmaak van je![]()
Gewoon schandalig dat mensen met hyves (quote:Op zondag 13 juli 2008 19:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan had je naar de studio moeten bellen afgelopen vrijdag
Nou ik ben benieuwd wat voor mij leuke muziek isquote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nou, zelfs voor jou zit hier best wel wat leuke muziek tussen.
Me2.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:31 schreef Cee het volgende:
Ben zeer benieuwd naar de nieuwe Batman film.
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon schandalig dat mensen met hyves () voorgetrokken worden
Hahahahahaha, mijn vriend zei al precies het zelfdequote:Op zondag 13 juli 2008 19:10 schreef Cee het volgende:
Hey daar heb je Kane weer, het bandje dat 10 jaar achter loopt op U2! Ze zijn nu beland in de Discotheque fase.
Vroegâh, hadden we nog geen hyves, hadden we nog niet eens computers en mobiele telefoons!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
je kan ook een ouderwets kaartje sturen.....net als VROEGÂH
Dan verwacht ik ook minstens een uitnodiging omdat ik wat moeite gedaan heb.Al die mensen die nu de ekstraweekend hyves platkrabbelen terwijl er normaal gesproken gemiddeld 1 krabbel per dag komtquote:Op zondag 13 juli 2008 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
je kan ook een ouderwets kaartje sturen.....net als VROEGÂH
Ben het wel met je eens hoor, aanmelden via krabbeltje die gelijk 10 paginas wegzaktquote:Op zondag 13 juli 2008 19:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook minstens een uitnodiging omdat ik wat moeite gedaan heb.Al die mensen die nu de ekstraweekend hyves platkrabbelen terwijl er normaal gesproken gemiddeld 1 krabbel per dag komt![]()
Je zou toch verwachten dat de harde kern van hier toch wel een uitnodiging mag verwachten ( ik val trouwens niet onder die harde kern voor er iemand gaat zeiken over mijn gezeik) in plaats van die hyvesfans
Vind ik ook maar ik ga er helaas niet overquote:Op zondag 13 juli 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
De eerste bankgasten mogen komen vind ik!!
(dat zijn wij)
Die mogen juist niet als het aan mij zou liggen omdat die al eens geweest zijnquote:Op zondag 13 juli 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
De eerste bankgasten mogen komen vind ik!!
(dat zijn wij)
Ja, en die meiden vorige week waren ook al eens geweest en die waren gewoon voor de tweede keer bankgastenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die mogen juist niet als het aan mij zou liggen omdat die al eens geweest zijn
Dat ligt hier een stukje verderopquote:Op zondag 13 juli 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Roel ! woon jij in de buurt van het mooie schin op geul ?
Omg hoeveel dubbele zijn dat want zoveel goede muziek heb ze nou ook weer niet gemaaktquote:Op zondag 13 juli 2008 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik tel 92 cd's en singles van Jewel.... Waar zou m'n username toch vandaan komen?![]()
Nou, de Amerikaanse, Australische, Europese uitgave van diverse albums, de promo's van tig singles, live-albums, enz. enz.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omg hoeveel dubbele zijn dat want zoveel goede muziek heb ze nou ook weer niet gemaakt
Dat is ook belachelijk vind ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, en die meiden vorige week waren ook al eens geweest en die waren gewoon voor de tweede keer bankgasten
Was of ben..?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, de Amerikaanse, Australische, Europese uitgave van diverse albums, de promo's van tig singles, live-albums, enz. enz.
Ja, ik was groot fan.
Je zakt hierbij gelijkquote:Op zondag 13 juli 2008 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik tel 92 cd's en singles van Jewel.... Waar zou m'n username toch vandaan komen?![]()
Ken die omgeving door het bungalowpark-schinopgeul. Zat net even te kijken of er nog plek was, maar het zit al helemaal vol. Jammer, want de omgeving is echt mooi en rustig.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat ligt hier een stukje verderop.
Hoezo?
Ik heb een vriendin die dit heeft met u2, de heeft de albums, de singles, etc etc etc.Uiteindelijk alle nummers 20 keer dubbel vanwege een paar speciale versiesquote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, de Amerikaanse, Australische, Europese uitgave van diverse albums, de promo's van tig singles, live-albums, enz. enz.
Ja, ik was groot fan.
Zitten? Zo'n catchy motherfucker of a tune daar ga je toch bij swingen?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
YES!!!!!!!! Meteen ff goed voor gaan zitten!!!!!
Was. Tegenwoordig hoor je er nog maar weinig van en heeft ze alleen aandacht voor Amerika. En wat ik van het nieuwe album heb gehoord, is rukquote:Op zondag 13 juli 2008 19:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was of ben..?
Mijn vriend heeft hier ook 3 albums van Jewel staan
Nahjaquote:
Ja echt he?quote:
Schinopgeul isquote:Op zondag 13 juli 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken die omgeving door het bungalowpark-schinopgeul. Zat net even te kijken of er nog plek was, maar het zit al helemaal vol. Jammer, want de omgeving is echt mooi en rustig.![]()
Erhm, ik wilde net typen dat ik bij U2 tot 75 cd's en singles komquote:Op zondag 13 juli 2008 19:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die dit heeft met u2, de heeft de albums, de singles, etc etc etc.Uiteindelijk alle nummers 20 keer dubbel vanwege een paar speciale versies
Lekker dicht bij de bronquote:Op zondag 13 juli 2008 19:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schinopgeul is![]()
Ik denk er weer over na half Augustus naar Limburg te gaan voor de Gulpener Bierweek
Seriously...quote:Op zondag 13 juli 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erhm, ik wilde net typen dat ik bij U2 tot 75 cd's en singles kom![]()
. En ja, die laatste zin is herkenbaar
.
Gulpener bier isquote:
In augustus is er trouwens nog wel beperkt plek.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:32 schreef TheZapster het volgende:
Schinopgeul is![]()
Ik denk er weer over na half Augustus naar Limburg te gaan voor de Gulpener Bierweek
Nice !quote:Gulpener Bierweek
Alles beter dan Oranjeboomquote:Op zondag 13 juli 2008 19:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gulpener bier is![]()
1e biertje ooit in de Gulpener Bierweek gedronken.Week daarna is het bierweek i nhet dorp verderop waar Brand bier zit dacht ik
Vroeger was het langer ofzo? Roel zal daar vast ook wel wat over kunnen vertellenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:38 schreef TheZapster het volgende:
Het heet Bierfeest tegenwoordig en is alleen het weekend nog maar zie ik
Wanneer kunnen wij onze top 10 doorgeven?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als er ooit een duetje komt tussen leaf en snowpatrol krijg je shut your eyes motherfucker
Ben er nooit geweestquote:Op zondag 13 juli 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vroeger was het langer ofzo? Roel zal daar vast ook wel wat over kunnen vertellen
Ik kan mij herinneren dat het een hele week was maar ik was toen 15 dacht ik dus al een tijdje geledenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vroeger was het langer ofzo? Roel zal daar vast ook wel wat over kunnen vertellen
Ben dit weekend te chaotisch , morgen op mijn werk even rustig iedereen even pm-enquote:Op zondag 13 juli 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij onze top 10 doorgeven?
Een hele week zuipen.. leuk ! Zal wel voor teveel overlast hebben gezorgd. Had er eerlijk gezegd niet eerder van gehoord, maar ik was toen ook nog niet zo met bier bezig.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:40 schreef TheZapster het volgende:
Ik kan mij herinneren dat het een hele week was maar ik was toen 15 dacht ik dus al een tijdje geleden
Oeh een fok top10 leuk , jammer dat je nooit je echte top10 kan geven omdat je het naar de 3fm muziekkeuze moet aanpassen maar dan blijven alsnog genoeg goede nummers over.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben dit weekend te chaotisch , morgen op mijn werk even rustig iedereen even pm-en
Huh?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:Die Fabienne met haar tussen c en d maatje 75
Was toen erg vermakelijk hoor, als het bier op was werden de poorten van de brouwerijen geopend en dan kwamen de vaten bier naar beneden gerold .Toen was het nog 1 gulden voor een fluitje maar het zal nu wel 1 euro zijn neem ik aanquote:Op zondag 13 juli 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een hele week zuipen.. leuk ! Zal wel voor teveel overlast hebben gezorgd. Had er eerlijk gezegd niet eerder van gehoord, maar ik was toen ook nog niet zo met bier bezig.
Niet? gaan we een keer met wat 3FM'ers (Loes!) en wat fans heen. Lekker zuipuh.quote:
De BBQ is alleen voor 18 jaar en ouder he, dat weten jullie toch wel ?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
*bedenkt met Janne snode plannetjes voor BBQ*
We'll get there...quote:Op zondag 13 juli 2008 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
*bedenkt met Janne snode plannetjes voor BBQ*
Voor de bedrijven top10 bij de arbeidsvitaminenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh een fok top10 leuk , jammer dat je nooit je echte top10 kan geven omdat je het naar de 3fm muziekkeuze moet aanpassen maar dan blijven alsnog genoeg goede nummers over.
Relaxted !quote:Op zondag 13 juli 2008 19:46 schreef TheZapster het volgende:
Was toen erg vermakelijk hoor, als het bier op was werden de poorten van de brouwerijen geopend en dan kwamen de vaten bier naar beneden gerold .Toen was het nog 1 gulden voor een fluitje maar het zal nu wel 1 euro zijn neem ik aan
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
Oh ja, een nieuw topic. Ik dacht al: wat is het stil opeens
Klopt is wel geroepen, dit ivm dat ze niet willen controleren op alcohol.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De BBQ is alleen voor 18 jaar en ouder he, dat weten jullie toch wel ?
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ben net zo oud als jou zag ik net dus jij mag ook niet komen
Ik had je veel jonger geschat trouwensquote:Op zondag 13 juli 2008 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ben net zo oud als jou zag ik net dus jij mag ook niet komen
Ik had toch liever gehoord dat een zwoele damesstem dit had gezongen.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
"I've got love for you, if you were born in the eighties..."
*voelt zich geliefd*
*zoekt microfoon*quote:Op zondag 13 juli 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had toch liever gehoord dat een zwoele damesstem dit had gezongen.
Dat is een verloren generatie die in de 80's geboren is.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
"I've got love for you, if you were born in the eighties..."
*voelt zich geliefd*
Als ie z'n schoenen gestrikt heeft.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:59 schreef Cee het volgende:
Paolo Nutini, wanneer komt die weer eens met iets nieuws?
Wederom vandaag drukke papadag gehad en maar 1x gehoord, dus mag van mij wel .quote:Op zondag 13 juli 2008 19:58 schreef TheZapster het volgende:
Viva la Vida nu bij ekstraweekend, even doorspoelen
Zijn vriendin Jenny was niet verkeerd kan ik me herinneren, tijd voor een nieuw liedje over haarquote:Op zondag 13 juli 2008 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie z'n schoenen gestrikt heeft.
Des te meer zielen des te meer vreugde toch, het is een kleine 30 verschillende mensen die afgelopen 40 topics hebben volgepost.quote:
Ja, het was een prima uitzendingquote:Op zondag 13 juli 2008 20:11 schreef TheZapster het volgende:
Weinig cock in my pitt nou nou die Fabienne
Dat zie ik ook ja, 2 goede afleveringen op rij na een aantal minderen.quote:
Nou, dank je welquote:Op zondag 13 juli 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kletst lekker gezellig mee en je hebt ook nog verstand van zaken
De joggingbroek met zakken zonder bodem waren wel aan jou besteedquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zie ik ook ja, 2 goede afleveringen op rij na een aantal minderen.
Sowieso altijd al een zwak gehad voor Fabienne![]()
Ik kan me nog tijden herinneren dat ik TMF keek als puber en zij was er op....TJONGEJONGEJONGE wat er toen allemaal niet gebeurde![]()
Jahoor daar schaam ik me helemaal niet voorquote:Op zondag 13 juli 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De joggingbroek met zakken zonder bodem waren wel aan jou besteed
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De joggingbroek met zakken zonder bodem waren wel aan jou besteed
zijn betere fab zangeressen van vroeger , opa verteltquote:Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jahoor daar schaam ik me helemaal niet voor
Jij was meer van Carola van BZN natuurlijk![]()
Ik had heus wel een eigen tv op mijn zolderkamer hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahaha, en dan een tijdschrift over je kruis heen zodat anderen t niet zagen of...?
Dan heb je toch ook die joggingbroek niet nodig??quote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had heus wel een eigen tv op mijn zolderkamer hoor
Je moeder kan zo op je kamer staan hoor als je zo "geconcentreerd" bentquote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook die joggingbroek niet nodig??
Komt ze weer binnen of je thee wiltquote:Op zondag 13 juli 2008 20:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je moeder kan zo op je kamer staan hoor als je zo "geconcentreerd" bent
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt ze weer binnen of je thee wilt
Heb ook moeders gehad, die op irritante momenten binnen kwamen als je net bezig was met je vriendin be(studeren).quote:
Geen gezeik over zeeuws-vlaanderen hequote:Op zondag 13 juli 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
Woont dit mens in Zeeuws-Vlaanderen? Dat is ook België
W00t.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switched naar Top Gear @ BBC2.
quote:
Dat dusquote:Op zondag 13 juli 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switched naar Top Gear @ BBC2.
Die kan er inderdaad wel mee door.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Thriller - Ian Brown is wel super
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk autos , maar parkeren in de stad is diep triest aan het worden, nieuwe tarieven utrecht worden 3,75 per uur en nog steeds niet per minuut betalen
Vind ik eigenlijk wel een erg leuke request om mee te beginnen.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wonderwall speelt de pan uit.
Las het net op je Twitter pagequote:Op zondag 13 juli 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas overheerlijke rode Côtes du Rhône-Villages uit 2006 in.
Nope, maar het ziet er wel grappig uit.quote:
quote:Thnx.
Hai,quote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef on_air het volgende:
Hoi,
Ik begrijp Twitter of Hyves niet.
Groetjes,
MSI
Gewoon registreren en beginnen!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, maar het ziet er wel grappig uit.![]()
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Hallo Ik,quote:Op zondag 13 juli 2008 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hai,
Zal ik je het een keertje uitleggen?
Groetjes,
Ik
Nee hoor, 4quote:Op zondag 13 juli 2008 23:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
8 pagina's?! al
Aantal pagina's kun je instellen hèquote:Op zondag 13 juli 2008 23:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
He? Ik heb nog maar 1 biertje op en ik begin al te hallucineren geloof ik. Misschien te veel verfdampen ingeademt de laatste tijd.
Hele goeie vraag, ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 13 juli 2008 23:44 schreef Broekie het volgende:
Piles, statskoning, was dit een nieuw record voor een weekend buiten de Serious Request weekenden om, of lijkt het alleen maar zo?
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:10 schreef Marc63 het volgende:
Oh ja... Net Ekstra Weekend gekeken. Erg leuke uitzending
Volgens mij ben ik de enige die nog wakker is, dus dan zwaai ik maar evenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:08 schreef rjvandevelde het volgende:
Bonsoir!
Ik ben er ook nogquote:Op maandag 14 juli 2008 01:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die nog wakker is, dus dan zwaai ik maar even
Gooooeeedennacht
Misschien luister ik zo nog even, op het moment draait Winamp
En Ekstra Weekend dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:38 schreef Piles het volgende:
Alcoholisten-radio, niks voor mij.
Dit weekend begon voor mij in Italië en eindigde in Nederland. Mijn midweek was wat dat betreft beter.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:45 schreef rjvandevelde het volgende:
Nou kom maar door met de 'betere' weekend verhalen dan:)
Rimini. Met uitstapjes naar Venetië en San Marino.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:52 schreef rjvandevelde het volgende:
Wow waar in Italia heb je gezeten? Ben jaloers!
Oeh Venetië isquote:Op maandag 14 juli 2008 01:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rimini. Met uitstapjes naar Venetië en San Marino.
Was inderdaad erg mooi, maar op een gondeltochtje na niet veel te doen. Tenminste... in een middag tijd.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh Venetië is![]()
Lang geleden geweest met mijn ouders.
Jazeker. Lekker in de file gestaan gedrevenquote:Op maandag 14 juli 2008 02:00 schreef rjvandevelde het volgende:
Nog in de Gondola gezeten?:)
Niet veel te doen in een stad met zoveel historie? Ga je schamenquote:Op maandag 14 juli 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was inderdaad erg mooi, maar op een gondeltochtje na niet veel te doen. Tenminste... in een middag tijd.
Wat ik al zei: in een middag tijd. We konden met een gondola mee en een beetje door de straten slenteren. En het werd niet duidelijk aangegeven waar je heen moest lopen voor de meest interessante bezienswaardigheden.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet veel te doen in een stad met zoveel historie? Ga je schamen
De rest van de week heb je op het strand gelegen neem ik aan ?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat ik al zei: in een middag tijd. We konden met een gondola mee en een beetje door de straten slenteren. En het werd niet duidelijk aangegeven waar je heen moest lopen voor de meest interessante bezienswaardigheden.
Maar 1x in de zee gezwommen. Op het strand liggen heb ik helemaal niet gedaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De rest van de week heb je op het strand gelegen neem ik aan ?
Wat heb je dan wel gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar 1x in de zee gezwommen. Op het strand liggen heb ik helemaal niet gedaan.
Nog iets spannends vannacht? Ik luister niet op dit momentquote:Op maandag 14 juli 2008 03:06 schreef rjvandevelde het volgende:
haye!
Ik ben er nu maar dat is de laatste 5 minuten denk ikquote:Op maandag 14 juli 2008 03:38 schreef rjvandevelde het volgende:
ik nodig je bij deze uit;)
dat zijn lekkere start tijdenquote:Op maandag 14 juli 2008 08:31 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik hoef pas om 1 uur te beginnen...zo eerst naar de bakker voor een sjoko-broodje
Altijd leuk met kinderen onder de 4, buiten het seizoen op vakantiequote:Op maandag 14 juli 2008 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
File? geen file gezienHeerlijk vakantieperiode
Heerlijk geen kinderen --> Buiten de vakantieperiodes op vakantie
Voorlopig is de AV lekker opzwependquote:Op maandag 14 juli 2008 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog geen half 10 en nu al toeter.
[ afbeelding ]
Was wel even schrikken toen ik destijds die clip zag. Met dat rare korte haar.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is toch wel 1 van de mindere madonna nummers
Ik schrik nog steeds als ik madonna zonder make-up ziequote:Op maandag 14 juli 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was wel even schrikken toen ik destijds die clip zag. Met dat rare korte haar.
"een gezicht als een pizza, maar wat een stem!"quote:Op maandag 14 juli 2008 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Feargal Sharkey.
't Blijft een typische naam.
Dat dusquote:Op maandag 14 juli 2008 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
"een gezicht als een pizza, maar wat een stem!"
Het liedje smaakt primaquote:Op maandag 14 juli 2008 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
"een gezicht als een pizza, maar wat een stem!"
Jammer dat je dat andere plaatje nooit hoort; 'Listen to your father'quote:
Acda en de Munnikquote:Op maandag 14 juli 2008 09:51 schreef on_air het volgende:
En het spijt me zo, John Lennon is vermoord.
Meen je dat serieus , breaking news , Arme Yoghi Yoghiquote:Op maandag 14 juli 2008 09:51 schreef on_air het volgende:
En het spijt me zo, John Lennon is vermoord.
of wat van de Undertones, hadden ook wel wat leuke plaatjes.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jammer dat je dat andere plaatje nooit hoort; 'Listen to your father'
Staat al.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ga zo vast nieuwe topic neerknallen
Ook een grappig titelquote:Op maandag 14 juli 2008 10:18 schreef on_air het volgende:
Mijne is dit: [3FM #617] Geef me een drummer en maak me blij
Maar je bent me voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |