Zitten? Zo'n catchy motherfucker of a tune daar ga je toch bij swingen?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
YES!!!!!!!! Meteen ff goed voor gaan zitten!!!!!
Was. Tegenwoordig hoor je er nog maar weinig van en heeft ze alleen aandacht voor Amerika. En wat ik van het nieuwe album heb gehoord, is rukquote:Op zondag 13 juli 2008 19:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was of ben..?
Mijn vriend heeft hier ook 3 albums van Jewel staan
Nahjaquote:
Ja echt he?quote:
Schinopgeul isquote:Op zondag 13 juli 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken die omgeving door het bungalowpark-schinopgeul. Zat net even te kijken of er nog plek was, maar het zit al helemaal vol. Jammer, want de omgeving is echt mooi en rustig.![]()
Erhm, ik wilde net typen dat ik bij U2 tot 75 cd's en singles komquote:Op zondag 13 juli 2008 19:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die dit heeft met u2, de heeft de albums, de singles, etc etc etc.Uiteindelijk alle nummers 20 keer dubbel vanwege een paar speciale versies
Lekker dicht bij de bronquote:Op zondag 13 juli 2008 19:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schinopgeul is![]()
Ik denk er weer over na half Augustus naar Limburg te gaan voor de Gulpener Bierweek
Seriously...quote:Op zondag 13 juli 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erhm, ik wilde net typen dat ik bij U2 tot 75 cd's en singles kom![]()
. En ja, die laatste zin is herkenbaar
.
Gulpener bier isquote:
In augustus is er trouwens nog wel beperkt plek.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:32 schreef TheZapster het volgende:
Schinopgeul is![]()
Ik denk er weer over na half Augustus naar Limburg te gaan voor de Gulpener Bierweek
Nice !quote:Gulpener Bierweek
Alles beter dan Oranjeboomquote:Op zondag 13 juli 2008 19:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gulpener bier is![]()
1e biertje ooit in de Gulpener Bierweek gedronken.Week daarna is het bierweek i nhet dorp verderop waar Brand bier zit dacht ik
Vroeger was het langer ofzo? Roel zal daar vast ook wel wat over kunnen vertellenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:38 schreef TheZapster het volgende:
Het heet Bierfeest tegenwoordig en is alleen het weekend nog maar zie ik
Wanneer kunnen wij onze top 10 doorgeven?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als er ooit een duetje komt tussen leaf en snowpatrol krijg je shut your eyes motherfucker
Ben er nooit geweestquote:Op zondag 13 juli 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vroeger was het langer ofzo? Roel zal daar vast ook wel wat over kunnen vertellen
Ik kan mij herinneren dat het een hele week was maar ik was toen 15 dacht ik dus al een tijdje geledenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vroeger was het langer ofzo? Roel zal daar vast ook wel wat over kunnen vertellen
Ben dit weekend te chaotisch , morgen op mijn werk even rustig iedereen even pm-enquote:Op zondag 13 juli 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij onze top 10 doorgeven?
Een hele week zuipen.. leuk ! Zal wel voor teveel overlast hebben gezorgd. Had er eerlijk gezegd niet eerder van gehoord, maar ik was toen ook nog niet zo met bier bezig.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:40 schreef TheZapster het volgende:
Ik kan mij herinneren dat het een hele week was maar ik was toen 15 dacht ik dus al een tijdje geleden
Oeh een fok top10 leuk , jammer dat je nooit je echte top10 kan geven omdat je het naar de 3fm muziekkeuze moet aanpassen maar dan blijven alsnog genoeg goede nummers over.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben dit weekend te chaotisch , morgen op mijn werk even rustig iedereen even pm-en
Huh?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:Die Fabienne met haar tussen c en d maatje 75
Was toen erg vermakelijk hoor, als het bier op was werden de poorten van de brouwerijen geopend en dan kwamen de vaten bier naar beneden gerold .Toen was het nog 1 gulden voor een fluitje maar het zal nu wel 1 euro zijn neem ik aanquote:Op zondag 13 juli 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een hele week zuipen.. leuk ! Zal wel voor teveel overlast hebben gezorgd. Had er eerlijk gezegd niet eerder van gehoord, maar ik was toen ook nog niet zo met bier bezig.
Niet? gaan we een keer met wat 3FM'ers (Loes!) en wat fans heen. Lekker zuipuh.quote:
De BBQ is alleen voor 18 jaar en ouder he, dat weten jullie toch wel ?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
*bedenkt met Janne snode plannetjes voor BBQ*
We'll get there...quote:Op zondag 13 juli 2008 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
*bedenkt met Janne snode plannetjes voor BBQ*
Voor de bedrijven top10 bij de arbeidsvitaminenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh een fok top10 leuk , jammer dat je nooit je echte top10 kan geven omdat je het naar de 3fm muziekkeuze moet aanpassen maar dan blijven alsnog genoeg goede nummers over.
Relaxted !quote:Op zondag 13 juli 2008 19:46 schreef TheZapster het volgende:
Was toen erg vermakelijk hoor, als het bier op was werden de poorten van de brouwerijen geopend en dan kwamen de vaten bier naar beneden gerold .Toen was het nog 1 gulden voor een fluitje maar het zal nu wel 1 euro zijn neem ik aan
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
Oh ja, een nieuw topic. Ik dacht al: wat is het stil opeens
Klopt is wel geroepen, dit ivm dat ze niet willen controleren op alcohol.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De BBQ is alleen voor 18 jaar en ouder he, dat weten jullie toch wel ?
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ben net zo oud als jou zag ik net dus jij mag ook niet komen
Ik had je veel jonger geschat trouwensquote:Op zondag 13 juli 2008 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ben net zo oud als jou zag ik net dus jij mag ook niet komen
Ik had toch liever gehoord dat een zwoele damesstem dit had gezongen.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
"I've got love for you, if you were born in the eighties..."
*voelt zich geliefd*
*zoekt microfoon*quote:Op zondag 13 juli 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had toch liever gehoord dat een zwoele damesstem dit had gezongen.
Dat is een verloren generatie die in de 80's geboren is.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:56 schreef Jannekje7 het volgende:
"I've got love for you, if you were born in the eighties..."
*voelt zich geliefd*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |