Dit weekend begon voor mij in Italië en eindigde in Nederland. Mijn midweek was wat dat betreft beter.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:45 schreef rjvandevelde het volgende:
Nou kom maar door met de 'betere' weekend verhalen dan:)
Rimini. Met uitstapjes naar Venetië en San Marino.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:52 schreef rjvandevelde het volgende:
Wow waar in Italia heb je gezeten? Ben jaloers!
Oeh Venetië isquote:Op maandag 14 juli 2008 01:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rimini. Met uitstapjes naar Venetië en San Marino.
Was inderdaad erg mooi, maar op een gondeltochtje na niet veel te doen. Tenminste... in een middag tijd.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh Venetië is![]()
Lang geleden geweest met mijn ouders.
Jazeker. Lekker in de file gestaan gedrevenquote:Op maandag 14 juli 2008 02:00 schreef rjvandevelde het volgende:
Nog in de Gondola gezeten?:)
Niet veel te doen in een stad met zoveel historie? Ga je schamenquote:Op maandag 14 juli 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was inderdaad erg mooi, maar op een gondeltochtje na niet veel te doen. Tenminste... in een middag tijd.
Wat ik al zei: in een middag tijd. We konden met een gondola mee en een beetje door de straten slenteren. En het werd niet duidelijk aangegeven waar je heen moest lopen voor de meest interessante bezienswaardigheden.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet veel te doen in een stad met zoveel historie? Ga je schamen
De rest van de week heb je op het strand gelegen neem ik aan ?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat ik al zei: in een middag tijd. We konden met een gondola mee en een beetje door de straten slenteren. En het werd niet duidelijk aangegeven waar je heen moest lopen voor de meest interessante bezienswaardigheden.
Maar 1x in de zee gezwommen. Op het strand liggen heb ik helemaal niet gedaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De rest van de week heb je op het strand gelegen neem ik aan ?
Wat heb je dan wel gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar 1x in de zee gezwommen. Op het strand liggen heb ik helemaal niet gedaan.
Nog iets spannends vannacht? Ik luister niet op dit momentquote:Op maandag 14 juli 2008 03:06 schreef rjvandevelde het volgende:
haye!
Ik ben er nu maar dat is de laatste 5 minuten denk ikquote:Op maandag 14 juli 2008 03:38 schreef rjvandevelde het volgende:
ik nodig je bij deze uit;)
dat zijn lekkere start tijdenquote:Op maandag 14 juli 2008 08:31 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik hoef pas om 1 uur te beginnen...zo eerst naar de bakker voor een sjoko-broodje
Altijd leuk met kinderen onder de 4, buiten het seizoen op vakantiequote:Op maandag 14 juli 2008 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
File? geen file gezienHeerlijk vakantieperiode
Heerlijk geen kinderen --> Buiten de vakantieperiodes op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |