Als ie z'n schoenen gestrikt heeft.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:59 schreef Cee het volgende:
Paolo Nutini, wanneer komt die weer eens met iets nieuws?
Wederom vandaag drukke papadag gehad en maar 1x gehoord, dus mag van mij wel .quote:Op zondag 13 juli 2008 19:58 schreef TheZapster het volgende:
Viva la Vida nu bij ekstraweekend, even doorspoelen
Zijn vriendin Jenny was niet verkeerd kan ik me herinneren, tijd voor een nieuw liedje over haarquote:Op zondag 13 juli 2008 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie z'n schoenen gestrikt heeft.
Des te meer zielen des te meer vreugde toch, het is een kleine 30 verschillende mensen die afgelopen 40 topics hebben volgepost.quote:
Ja, het was een prima uitzendingquote:Op zondag 13 juli 2008 20:11 schreef TheZapster het volgende:
Weinig cock in my pitt nou nou die Fabienne
Dat zie ik ook ja, 2 goede afleveringen op rij na een aantal minderen.quote:
Nou, dank je welquote:Op zondag 13 juli 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kletst lekker gezellig mee en je hebt ook nog verstand van zaken
De joggingbroek met zakken zonder bodem waren wel aan jou besteedquote:Op zondag 13 juli 2008 20:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zie ik ook ja, 2 goede afleveringen op rij na een aantal minderen.
Sowieso altijd al een zwak gehad voor Fabienne![]()
Ik kan me nog tijden herinneren dat ik TMF keek als puber en zij was er op....TJONGEJONGEJONGE wat er toen allemaal niet gebeurde![]()
Jahoor daar schaam ik me helemaal niet voorquote:Op zondag 13 juli 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De joggingbroek met zakken zonder bodem waren wel aan jou besteed
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De joggingbroek met zakken zonder bodem waren wel aan jou besteed
zijn betere fab zangeressen van vroeger , opa verteltquote:Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jahoor daar schaam ik me helemaal niet voor
Jij was meer van Carola van BZN natuurlijk![]()
Ik had heus wel een eigen tv op mijn zolderkamer hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahaha, en dan een tijdschrift over je kruis heen zodat anderen t niet zagen of...?
Dan heb je toch ook die joggingbroek niet nodig??quote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had heus wel een eigen tv op mijn zolderkamer hoor
Je moeder kan zo op je kamer staan hoor als je zo "geconcentreerd" bentquote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook die joggingbroek niet nodig??
Komt ze weer binnen of je thee wiltquote:Op zondag 13 juli 2008 20:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je moeder kan zo op je kamer staan hoor als je zo "geconcentreerd" bent
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt ze weer binnen of je thee wilt
Heb ook moeders gehad, die op irritante momenten binnen kwamen als je net bezig was met je vriendin be(studeren).quote:
Geen gezeik over zeeuws-vlaanderen hequote:Op zondag 13 juli 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
Woont dit mens in Zeeuws-Vlaanderen? Dat is ook België
W00t.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switched naar Top Gear @ BBC2.
quote:
Dat dusquote:Op zondag 13 juli 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switched naar Top Gear @ BBC2.
Die kan er inderdaad wel mee door.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Thriller - Ian Brown is wel super
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk autos , maar parkeren in de stad is diep triest aan het worden, nieuwe tarieven utrecht worden 3,75 per uur en nog steeds niet per minuut betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |