Is Stenders nu niet op locatie? Maar ook dan is Andrew er geloof ik ook bij..quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:00 schreef TheZapster het volgende:
Stenders nu op de radio maar ook die vervelende gozer met zijn vragen dus ff twijfelen, mp3tjes of Stenders...
Ik ga altijd Frasier kijken als Andrew er is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:00 schreef TheZapster het volgende:
Stenders nu op de radio maar ook die vervelende gozer met zijn vragen dus ff twijfelen, mp3tjes of Stenders...
Ik weet nu niet wat ergers isquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga altijd Frasier kijken als Andrew er is.
Jij bent trouwens de enige in mijn last fm lijstje waar ik medium mee benquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga altijd Frasier kijken als Andrew er is.
Ik zou me wel raad weten met 25 miljoenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
als ik die 25 miljoen had gewonnen , dan had ik 3fm opgekocht en andrew de laan uitgeschopt
Weinig originele tvquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:05 schreef borisz het volgende:
tvp
Foto's pleasequote:Op donderdag 10 juli 2008 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het weer gaat hier he-le-maal los!
Gigantische plensbui en veel, veel ontladingen!![]()
De slechtste discussie-leider die bestaat. Serieusquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:12 schreef Noortje. het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Andrew is. Explanation, anyone?
Meesterlijk topicquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:12 schreef TheZapster het volgende:
Het klaag over Monique Smit topic voor Roel
Nog gemaakt door je provincie genoot de_boswachter ook...hmmmmmmm jij bent toch geen kloon van hem he?![]()
slechte sidekick van stendersquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:12 schreef Noortje. het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Andrew is. Explanation, anyone?
Inderdaad, hij kan ook Andrew best op vakantie sturen en Fred Siebelink zwart smincken stuk leuker danquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
slechte sidekick van stenders
Heb wat geprobeerd, maar 't is nogal donkerquote:
Ken die hele gast niet en kom ook nooit in de Klaagbak, maar af en toe staan er wel geinige topics.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Topics van de_boswachter zorgen meestal toch wel voor een traantje bij me
Vooral de reacties als "Ben jij niet die dj"quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:15 schreef TheZapster het volgende:
Topics van de_boswachter zorgen meestal toch wel voor een traantje bij me
Stuur ff een mailtjequote:Op donderdag 10 juli 2008 22:17 schreef TheZapster het volgende:
Inderdaad, hij kan ook Andrew best op vakantie sturen en Fred Siebelink zwart smincken stuk leuker dan
Klaagbaak is toch wel het subforum onder de subforumsquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken die hele gast niet en kom ook nooit in de Klaagbak, maar af en toe staan er wel geinige topics.
Nou, de air-time voor Andrew is begonnen. Eens even goed luisteren wat voor een "boeiende" dingen hij vanavond weer allemaal roept
Geloof dat de rode pitten ook boven het gebied zit waar jij woont en dan zal het inderdaad wel aardig spoken. Noorden lijkt de dans weer te ontspringen. Maaruh, blijf uit de buurt van bomenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb wat geprobeerd, maar 't is nogal donker.
Net een flits en klap in één keer. Schrok me helemaal dood.
Stenders irriteert zich helemaal rot denk ik door die Andrewquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken die hele gast niet en kom ook nooit in de Klaagbak, maar af en toe staan er wel geinige topics.
Nou, de air-time voor Andrew is begonnen. Eens even goed luisteren wat voor een "boeiende" dingen hij vanavond weer allemaal roept
Daar is ie volgens mij te 'ouderwets' voorquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou stenders wel is hier mee lurken, wij weerspiegelen denk ik wel het gemiddelde van de 3fm luisteraar.
Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:21 schreef TheZapster het volgende:
Stenders irriteert zich helemaal rot denk ik door die Andrew![]()
Dat toontje kan hij inderdaad erg goed.quote:Vanmiddag was al zo mooi toen 1 van de k3's zei dat hij van die "toffe" muziek draaide en Stenders terugkwam met ..."Vind je dat echt.......?" met zo'n heerlijke sarcastische toon die alleen Stenders kan plaatsen![]()
OMG nee he Coldplay
lijkt er op dat er limiet opzit van 5x omdat het anders de megahit overstijgtquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijf keer op een dag dezelfde plaat. Worden die dj's er zelf niet moe van?![]()
![]()
Daag schoonheid van Viva La Vida.
Als de muziekredactie het eens deed zouden we er nog iets mee op schieten,stenders heeft helaas weinig te vertellen op 3fmquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou stenders wel is hier mee lurken, wij weerspiegelen denk ik wel het gemiddelde van de 3fm luisteraar.
Denk en hoop echt dat ze voor een andere plaat gaan. Mooie plaat hoor de nieuwe van Coldplay maar je hoort dat ding nu al super vaak en dat zal de komende maanden echt niet veranderen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef IJsbergsla het volgende:
Dan zal Coldplay ook wel megahit worden, binnen twee weken ben je een nummer dan helemaal zat.
Het zal wel jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef IJsbergsla het volgende:
Dan zal Coldplay ook wel megahit worden, binnen twee weken ben je een nummer dan helemaal zat.
Ja net als dat All Summer Long van Kid Rock.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef IJsbergsla het volgende:
Wij zijn niet de gemiddelde 3FM-luisteraar. Daarvoor luisteren we te veel op een dag... Dan valt de herhaling van diverse platen enorm op.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ook nooit meer iets fatsoenlijks gemaakt hiernaquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Kosheen... nooit meer wat van gehoord!
Pfffff als je het hebt over een plaat die ik ook al aardig zat ben dan is de Summer Long van Kid Rock daar wel een van.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja net als dat All Summer Long van Kid Rock.
Dan blijft de magie van de radioquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:30 schreef IJsbergsla het volgende:
Weet een van jullie waarom Stenders die cam altijd op de gang zet?
quote:michielveenstra @RoelJewel: zo, zijn wij het even niet eens! Ik hoor m nog te weinig!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:30 schreef IJsbergsla het volgende:
Weet een van jullie waarom Stenders die cam altijd op de gang zet?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
Daar is ie volgens mij te 'ouderwets' voor
Catch vind ik nog wel gaan maar (Slip and Slide) Suicide vind ik een stuk minder. Lees dat ze in 2007 nog een single hebben uitgebracht met de hele toepasselijk titel Overkill.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ook nooit meer iets fatsoenlijks gemaakt hierna![]()
Ik heb ze als voorprogramma van Faithless gezien in de HMH en tjongejonge wat was Kosheen slecht.Alles draaide om dit nummer, de rest was bagger terwijl ik drum 'n bass echt kan waarderen maar dit was bagger
Ik heb ook echt wel mijn twijfels over veenstra's muzieksmaak somsquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra is 't op twitter niet met me eens
[..]
Ohja Catch was ook nog wel aardig maar weet niet of dat al was met dat concert toen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Cat
[..]
Catch vind ik nog wel gaan maar (Slip and Slide) Suicide vind ik een stuk minder. Lees dat ze in 2007 nog een single hebben uitgebracht met de hele toepasselijk titel Overkill.
Wat Michiel betreft dus de nieuwe Meeeeeeegahit. Denk dat veel jocks daar zo overdenken.. We horen het wel weer morgen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra is 't op twitter niet met me eens
[..]
Hij vindt Kaiser Chiefs wel toll, dus wat dat betreft..quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb ook echt wel mijn twijfels over veenstra's muzieksmaak soms
Die zijn ze al heel lang kwijt vrees ik, als ik het 3fm van nu vergelijk met wat jaartjes geleden is het dramatisch.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
We zullen het wel beleven qua megahit, kijken of 3fm haar klasse behoudt
Gotyequote:Op donderdag 10 juli 2008 22:38 schreef IJsbergsla het volgende:
Wat zouden jullie een goede megahit vinden?
Aternatief voor Coldplay is Katy Perry - I Kissed A Girl genoemd en dat vind ik zelf wel een aardige plaat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:38 schreef IJsbergsla het volgende:
Wat zouden jullie een goede megahit vinden?
Dat is toch de 'pam pam pam freakandel speciaal tututu'?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gotye
of Sonny J maar die is door heel 3fm genegeerd behalve Stenders en Ekdom![]()
Dat is Gotye jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:40 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Dat is toch de 'pam pam pam freakandel speciaal tututu'?
Noeeez. Die was ik na drie keer al zat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aternatief voor Coldplay is Katy Perry - I Kissed A Girl genoemd en dat vind ik zelf wel een aardige plaat.
2 keer is ook nog wel mee te leven als het daar maar bij blijft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Misschien zou 3FM eens het principe moeten hanteren dat er tussen pak 'm beet van 7 tot 7 een plaat maar één keer voorbij mag komen, de megahit uitgesloten
En dan meteen de regel erbij dat er minstens één keer per dag een liedje van The Cribs voorbij komt. Die heb ik echt nog nooit gehoord op 3fm.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Misschien zou 3FM eens het principe moeten hanteren dat er tussen pak 'm beet van 7 tot 7 een plaat maar één keer voorbij mag komen, de megahit uitgesloten
Post eens een cribs filmpje, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En dan meteen de regel erbij dat er minstens één keer per dag een liedje van The Cribs voorbij komt. Die heb ik echt nog nooit gehoord op 3fm.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de enige in mijn last fm lijstje waar ik medium mee ben![]()
Komt omdat je The Dizzy Mans Band en Focus speelt denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Post eens een cribs filmpje, ik ben benieuwd
Die staat in mijn favorietenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb je deze al eens gezien? Ma-gi-straal!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die staat in mijn favorieten
Klik maar op mijn...dit is nog eens muziek linkje onder aan mijn post![]()
Vijf keer gedraaid @ 3FMquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En dan meteen de regel erbij dat er minstens één keer per dag een liedje van The Cribs voorbij komt. Die heb ik echt nog nooit gehoord op 3fm.
Ik heb very high met michiel omdat ik een maand geleden een keer weezer en u2 en artic monkeys en muse geluisterd hebquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
En kom niet aan Michiel's smaak, het is haast eng hoe die overeenkomt met de mijne...
Je zou eigenlijk komende week kxradio moeten luisteren, de 1970 van de jaren 70quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
En kom niet aan Michiel's smaak, het is haast eng hoe die overeenkomt met de mijne...
Ik sta op Super, maar dat komt door een gezamenlijke liefde voor R.E.M., Johan en Crowded House...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb very high met michiel omdat ik een maand geleden een keer weezer en u2 en artic monkeys en muse geluisterd heb
Check het morgen even op een snellere pc want mijn normale pc is nog altijd stuk en waar ik nu op werk heeft maar 128 mb en flipt als ik Youtube of andere streaming media (filmpjes) bekijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef TheZapster het volgende:
Hans zie je die youtube link? klik er eens op en luister eens echte nederlandse muziek zoals het hoort
Volgens mij had ik het hier over een week geleden ofzo samen met The Shocking Blue nog een fantastische Nederlandse band
Eensquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:13 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik vind dit best wel een mooi liedje
Ik heb medium met jou omdat ik muse en weezer wel eens geluisterd heb en vampire weekendquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik sta op Super, maar dat komt door een gezamenlijke liefde voor R.E.M., Johan en Crowded House...
O, en de Dizzy Man's Band draai ik soms wel eens, Jacques Kloes is een kennis van m'n vader.
En dit (Krause) klinkt op de plaat een stuk beter dan live bij de Radiobitches awards.
Gewoon klikken op mijn...dit is nog eens muziek linkje onder mijn postquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check het morgen even op een snellere pc want mijn normale pc is nog altijd stuk en waar ik nu op werk heeft maar 128 mb en flipt als ik Youtube of andere streaming media (filmpjes) bekijk
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:16 schreef Feivel1 het volgende:
Tot morgen!
Dat is maar van 22.00 tot 23.00quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind 3fm juist minder tof worden vanaf 22:00. Die stomme discussies de hele tijd.
Muzikaal is het echter 100 keer beter dan voor 22:00quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind 3fm juist minder tof worden vanaf 22:00. Die stomme discussies de hele tijd.
Valt best mee toch, het eerste uur 3v12R wel ja maar daarna toch niet zo erg of zit ik er nu zo erg naast?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:18 schreef Noortje. het volgende:
Zodra die Andrew is vertrokken stijgt de kwaliteit 300%quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Valt best mee toch, het eerste uur 3v12R wel ja maar daarna toch niet zo erg of zit ik er nu zo erg naast?
De dag dat Andrew vertrekt zouden jullie voor heilig verklarenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zodra die Andrew is vertrokken stijgt de kwaliteit 300%
Geen idee, meestal zet ik dan de radio uit en ga ik muziek luistern op mijn computer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Valt best mee toch, het eerste uur 3v12R wel ja maar daarna toch niet zo erg of zit ik er nu zo erg naast?
Dat betwijfel ik, Andrew zat altijd op de vrijdag avond bij de VPRO.Ze zullen wel gedacht hebben van tja hij moet toch wat doen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:22 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
De dag dat Andrew vertrekt zouden jullie voor heilig verklaren![]()
![]()
![]()
Is het idee eigenlijk van Eric Corton geweest om Mr. Makkinga erbij te halen?
Luister jij echt voor de goede muziek naar michiel ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen idee, meestal zet ik dan de radio uit en ga ik muziek luistern op mijn computer.
MetMichiel ftw. 8)
Idd. Dit zal wel de minste dure optie zijn om van die loser af te komen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, Andrew zat altijd op de vrijdag avond bij de VPRO.Ze zullen wel gedacht hebben van tja hij moet toch wat doen.
Dat denk ik ook ja, ik kan me niet voorstellen dat Eric er blij mee isquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dit zal wel de minste dure optie zijn om van die loser af te komen.
Dat zei ik niet!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Luister jij echt voor de goede muziek naar michiel ?
Oeh ben je in 2000 niet geweest? Ik heb ze toen 2 keer gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:29 schreef Sersjee het volgende:
Zondag ga ik Doe Maar zien![]()
Was zo stom om in 2000 niet te gaan, dus moet het nu maar gebeuren. En dat ze op hetzelfde festival spelen alsCrowded House
is een mooi toeval.
3 keer buiten het voetbal in rotterdam geweest( en daar wil ik het bij houden! ), alle 3 keer in ahoy, 2 keer Doe Maar 1x Rage against the Machinequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh ben je in 2000 niet geweest? Ik heb ze toen 2 keer gezien![]()
Ze waren toen echt heel erg goed, zo goed dta ik ze nu niet meer wil zien.
Dat moet een heel sarcastische slogan zijn omdat ze alleen maar minder muziek draaien!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:31 schreef IJsbergsla het volgende:
Oja, nu ik hier vanavond toch rondhang, heb ik nog een vraag aan de 3FM fans hier:
Weet een van jullie waar die nieuwe 'slogan' in de uuropener op slaat: als je van NOG meer muziek houd dan luister je naar 3FM, worden er meer platen in een uur gedraaid ofzo?
Geen idee wat de reden daarvoor is. Denk een 'sneer' naar een ander radiostation ofzo met een soortgelijke slogan. Maar het slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:31 schreef IJsbergsla het volgende:
Oja, nu ik hier vanavond toch rondhang, heb ik nog een vraag aan de 3FM fans hier:
Weet een van jullie waar die nieuwe 'slogan' in de uuropener op slaat: als je van NOG meer muziek houd dan luister je naar 3FM, worden er meer platen in een uur gedraaid ofzo?
Of het zegt wat over de 3fm jocks van deze tijdquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Kelly Clarkson met SYBG is geen slechte plaat, maar om hem nou in je top12 te zetten Bart
Zo TROS
je hebt wel een punt ja... ik vind Bart, Paul, Coen en Sander echt 3FM-onwaardigquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of het zegt wat over de 3fm jocks van deze tijd
Is meer een guilty pleasure dan een topplaat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Kelly Clarkson met SYBG is geen slechte plaat, maar om hem nou in je top12 te zetten Bart
Zo TROS
En Giel tegenwoordig en ik zal wel tegen menig zeer been stoten hier maar van MetMichiel kan ik ook niet echt genieten terwijl hij echt wel verstand van muziek heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je hebt wel een punt ja... ik vind Bart, Paul, Coen en Sander echt 3FM-onwaardig
Ach, valt best mee. De lijstjes van Paul en Bart zagen er best oke uit. En Coen en Sander, die gasten hebben vaak hele goede platen in Praatje Plaatje, dus die geef ik het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je hebt wel een punt ja... ik vind Bart, Paul, Coen en Sander echt 3FM-onwaardig
Ik vind Paul wel meevallen, al heeft hij wel z'n eigen smaak(Happy Hardcorequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd 100 keer beter dan Sigur Ross
Die paar minuten praatje plaatje kunnen de overige drie uur van hunquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, valt best mee. De lijstjes van Paul en Bart zagen er best oke uit. En Coen en Sander, die gasten hebben vaak hele goede platen in Praatje Plaatje, dus die geef ik het voordeel van de twijfel.
Tja, kwestie van smaak. Ik vind het een leuk programma, kan echt in een stuip liggen om de opmerkingen van Sander.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die paar minuten praatje plaatje kunnen de overige drie uur van hunshow
niet compenseren
.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
niet compenseren
.
Heb tijdens praatje plaatje ook wel eens een Smurfensingle voorbij horen komen, het ergste is nog wel dat die dan nog gekozen wordt ook. Verder is het natuulijk wel een kitserige show en ben ik die promotie belletjes met BNN collega's helemaal zat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
niet compenseren
.
Ik irriteer me tegenwoordig echt onwijs kapot aan Giel inderdaad...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En Giel tegenwoordig en ik zal wel tegen menig zeer been stoten hier maar van MetMichiel kan ik ook niet echt genieten terwijl hij echt wel verstand van muziek heeft.
Ik was echt een c&s show fan maar dat was best snel over, de irritatie sloeg toequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, kwestie van smaak. Ik vind het een leuk programma, kan echt in een stuip liggen om de opmerkingen van Sander.
Is natuurlijk niet zo gek, het is altijd hetzelfde: liedje, de stem, niet/wel in de show, liedje, bellen met een goede bekende, liedje, liedje, nieuws enz...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik was echt een c&s show fan maar dat was best snel over, de irritatie sloeg toe
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Wat mij nog het meest verbaasd is dat ik het zao eens ben met Roel terwijl onze muziek smaak echt het tegenovergestelde is![]()
Ik kots op Sigur Ross en hij heeft het al over kansloos geschreeuw bij The Foo Fighters
Ik vind gewoon dat je als je een programma doet van 1900 tot 200 dat je je moet onderscheiden van de programma's tot 19 uur en dat doet hij niet .quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik irriteer me tegenwoordig echt onwijs kapot aan Giel inderdaad...
Qua MetMichiel ben ik het niet met je eens
Mocht ik eens overkomen voor een weekend Maastricht zoek ff een kroeg zonder keet nash,sigur of 1 of andere amyquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Op Last.fm zitten we op 'Low'.
Eenschquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Vette versie dit van C-Mon & Kypski feat Wouter Hamel
Ik ben het met betrekking tot de requests wel met je eens, die mogen echt veel avontuurlijker... maar ik snap dan ook de lui niet die een plaat gaan aanvragen die al drie keer voorbij is gekomen eerder op de dag.... maar M & M zouden dat soort requests inderdaad moeten negerenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je als je een programma doet van 1900 tot 200 dat je je moet onderscheiden van de programma's tot 19 uur en dat doet hij niet .
Ik hoor alleen maar dezelfde bagger die ik ook overdag hoor.Na 19 uur mag je best wat nieuwere shit draaien en dat mis ik bij Michiel, zelfs in de requests.WTF een uur requests enb ik hoor dezelfde shit die ik de hele dag hoor, niets leuks of verrassends maar dat is omdat iedereen die nummers aanvraagt als ik maricha moet geloven
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mocht ik eens overkomen voor een weekend Maastricht zoek ff een kroeg zonder keet nash,sigur of 1 of andere amy
Jup, uur requests is helemaal nutteloos in dit concept omdat de zelfde zeiknummers toch voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben het met betrekking tot de requests wel met je eens, die mogen echt veel avontuurlijker... maar ik snap dan ook de lui niet die een plaat gaan aanvragen die al drie keer voorbij is gekomen eerder op de dag.... maar M & M zouden dat soort requests inderdaad moeten negeren
Lijkt mij gezelligquote:
*kots*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Toch jammer dat jullie deze stakker 2 weken moeten missen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Toch jammer dat jullie deze stakker 2 weken moeten missen![]()
[ afbeelding ]
Genoteerdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lijkt mij gezellig![]()
Dit jaar gaat nite lukken, komend jaar ben ik in voor een meet en Maastricht lijkt mij heerlijk
Bij Studio Sport hebben ze best wel kijk op muziekquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij Studio Sport hebben ze best wel kijk op muziek
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:43 schreef Sersjee het volgende:
Hartstikke leuk allemaal, maar hier heb ik op dit tijdstip dus echt geen zin in.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, van slapen komt dus niets door die plensbuien.
Nieuwe poging...
Precies mijn gedachte. Met verbazing heb ik gisteravond de lijst gehoord en in mijn ogen weer eens bewijs dat er een aantal zeer matige jocks bij 3FM rondlopen. Gelukkig lopen er nog dj's rond die qua muzieksmaak wat beter weten waar de gem. 3FM luisteraar op zit te wachten.quote:
Hej Roel ! nou succes dan maarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:19 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Ff wachten totdat de verwarmingsmonteur klaar is.
Heb je Bart's hele lijst gezien? Lijkt me een mooie dwarsdoorsnede van wat er de afgelopen 8 jaar is uitgekomen, ik vind het een leuke lijst.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Met verbazing heb ik gisteravond de lijst gehoord en in mijn ogen weer eens bewijs dat er een aantal zeer matige jocks bij 3FM rondlopen. Gelukkig lopen er nog dj's rond die qua muzieksmaak wat beter weten waar de gem. 3FM luisteraar op zit te wachten.
ooh dan zal het inderdaad wel meevallen. Althans, dat is vaak het gevalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Is een standaardonderhoudsbeurt, dus zal wel meevallen
.
Godzijdank, de koffie is er...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
* morpheus_at_work struikelt het topic is met dienblad vol met koffie en thee
Ha, het is ongelovelijk kut!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij deed het inderdaad erg leuk een keer niet op een beat, maar op een bestaand nummer.
quote:
heb alleen de top 10 gehoord en die was niet boeiend. Betwijfel of de duizenden andere 3FM luisteraars zitten te wachten op de Monique Smiths en Jantjes Smiths van deze wereld.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:47 schreef Sersjee het volgende:
Heb je Bart's hele lijst gezien? Lijkt me een mooie dwarsdoorsnede van wat er de afgelopen 8 jaar is uitgekomen, ik vind het een leuke lijst.
En waar de gemiddelde luisteraar op zit te wachten, zeker doordeweeks overdag is de radio niet meer dan behang.
Kijk, dat wij nou zo "ingespannen" luisteren en ook de statistieken in de gaten houden, tja, daar kunnen ze geen rekening mee houden. Wij zijn nl. absoluut geen gemiddelde luisteraars, alleen wordt dat wel eens vergeten.
O, en goedemorgen
Jawohl! Alles flex RJ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Potverdorie, cos.
Wel aan toe ook!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:25 schreef -Hans- het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND ! bijna..
Jan Smit kan ik nog wel waardereren de laatste jaren, heb hem als kind redelijk vervloekt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
heb alleen de top 10 gehoord en die was niet boeiend. Betwijfel of de duizenden andere 3FM luisteraars zitten te wachten op de Monique Smiths en Jantjes Smiths van deze wereld.![]()
JT
Heb het pas na de vertolking van Bart bij idols leren kennen, sindsdien erg blij met het nummer. het nummer heeft daarna ook in nederland een boost gekregen.quote:
Kende de plaat al voor het Idols gebeuren maar toen die Bart het ging spelen ging het inderdaad wel een stuk harder want daarvoor werd de plaat maar heel mondjes maat gedraaid. Leuk liedjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het pas na de vertolking van Bart bij idols leren kennen, sindsdien erg blij met het nummer. het nummer heeft daarna ook in nederland een boost gekregen.
quote:Erik-Jan Rosendahl zal vanaf 28 juli twee weken lang te horen zijn op 3FM. Michiel Veenstra neemt dan de ochtendshow van Giel Beelen over en Erik-Jan zal hem daarbij bijstaan. Het wordt voor het eerst sinds een jaar dat Erik-Jan op de radio te horen is.
Hihi. Vond alleen Nathalie Imbruglia behoorlijk kut, rest gaat wel toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutmuziek vanochten zeg.
SupergirlLondon Calling
Died in your arms tonight
Straks draaien ze ook nog de baggernummers over die Lemon Tree, Breakfast at Tiffany's, Lisa Loeb etc.
Echt wel ! Calvin Harris is ook een topperquote:
uitermate goede combniatie net op de fiets, op de een of andere manier ga je ontzettend hard fietsen met die platen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kylie is oké.
Scream if you want to go faster!
Zal hier nooit gebeuren, de helft wordt hier zenuwachtig met een radio aanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook hier wordt weer keihard meegezongen
Briljant ideequote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kunnen we niet een keer als FOK een top 10 opsturen.
Over een tijdje klinkt ze als Bonnie St Clairequote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een schelle rotstem heeft ze in dit nummer. Doet pijn aan mijn kop.
Leuk plan!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
zal vanavond iedere recente poster in deze topic reeks pm sturen om top 10 samen te stellen, deze gooi ik dan op 1 hoop en hier kiezen we dan gezamelijk de beste 10 uit.
geil plan!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik hoop met je mee, alleen sommige mensen zeggen iets verstuurd te hebben op een dag, maar blijkt dan een dag later te zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:23 schreef Feivel1 het volgende:
Hallooooooo!
Hopen dat vandaag mn mengpaneel komt.. anders komt ie wel heel laat (hij is woensdag verstuurd!)
Goed plan, naast het feit dat FOK een community, maar geen bedrijf is..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan zetten we Danny toch ff in het zonnetje als baas van de dag?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Goed plan, naast het feit dat FOK een community, maar geen bedrijf is..
Overleg wel met danny, maken we danny baas van de dagquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Goed plan, naast het feit dat FOK een community, maar geen bedrijf is..
vaag, maar goed teken dat je nu een bewijsje hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:40 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 zucht even heel hard op TNT Post..
Die meneer van het mengpaneel had de Barcode niet goed overgenomen, waardoor Track&Trace sowieso al niet werkte, nu heb ik de goeie overgenomen (vanaf een plaatje), en nu werkt Track & Trace nog niet..
Ehm, dit is All Saints...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:44 schreef Glacier het volgende:
All Saints..tijd om iets te eten te gaan pakken..
Inderdaad, missschien komen ze in de loop van de dag er mee, en anders morgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vaag, maar goed teken dat je nu een bewijsje hebt.
die verlies ook niet zo maar even , wel mooi een flightcasequote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad, missschien komen ze in de loop van de dag er mee, en anders morgen.
Als ie na morgen nog niet gekomen is, ga ik me zorgen maken of er niet iets is gebeurd met het pakket
Hij weegt anders ook flink wel wat (mee gestuurd in een - door een hobbyist gemaakte - flightcase).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |