Ik ben het met betrekking tot de requests wel met je eens, die mogen echt veel avontuurlijker... maar ik snap dan ook de lui niet die een plaat gaan aanvragen die al drie keer voorbij is gekomen eerder op de dag.... maar M & M zouden dat soort requests inderdaad moeten negerenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je als je een programma doet van 1900 tot 200 dat je je moet onderscheiden van de programma's tot 19 uur en dat doet hij niet .
Ik hoor alleen maar dezelfde bagger die ik ook overdag hoor.Na 19 uur mag je best wat nieuwere shit draaien en dat mis ik bij Michiel, zelfs in de requests.WTF een uur requests enb ik hoor dezelfde shit die ik de hele dag hoor, niets leuks of verrassends maar dat is omdat iedereen die nummers aanvraagt als ik maricha moet geloven
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mocht ik eens overkomen voor een weekend Maastricht zoek ff een kroeg zonder keet nash,sigur of 1 of andere amy
Jup, uur requests is helemaal nutteloos in dit concept omdat de zelfde zeiknummers toch voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben het met betrekking tot de requests wel met je eens, die mogen echt veel avontuurlijker... maar ik snap dan ook de lui niet die een plaat gaan aanvragen die al drie keer voorbij is gekomen eerder op de dag.... maar M & M zouden dat soort requests inderdaad moeten negeren
Lijkt mij gezelligquote:
*kots*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Toch jammer dat jullie deze stakker 2 weken moeten missen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Toch jammer dat jullie deze stakker 2 weken moeten missen![]()
[ afbeelding ]
Genoteerdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lijkt mij gezellig![]()
Dit jaar gaat nite lukken, komend jaar ben ik in voor een meet en Maastricht lijkt mij heerlijk
Bij Studio Sport hebben ze best wel kijk op muziekquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij Studio Sport hebben ze best wel kijk op muziek
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:43 schreef Sersjee het volgende:
Hartstikke leuk allemaal, maar hier heb ik op dit tijdstip dus echt geen zin in.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, van slapen komt dus niets door die plensbuien.
Nieuwe poging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |