Precies mijn gedachte. Met verbazing heb ik gisteravond de lijst gehoord en in mijn ogen weer eens bewijs dat er een aantal zeer matige jocks bij 3FM rondlopen. Gelukkig lopen er nog dj's rond die qua muzieksmaak wat beter weten waar de gem. 3FM luisteraar op zit te wachten.quote:
Hej Roel ! nou succes dan maarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:19 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Ff wachten totdat de verwarmingsmonteur klaar is.
Heb je Bart's hele lijst gezien? Lijkt me een mooie dwarsdoorsnede van wat er de afgelopen 8 jaar is uitgekomen, ik vind het een leuke lijst.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Met verbazing heb ik gisteravond de lijst gehoord en in mijn ogen weer eens bewijs dat er een aantal zeer matige jocks bij 3FM rondlopen. Gelukkig lopen er nog dj's rond die qua muzieksmaak wat beter weten waar de gem. 3FM luisteraar op zit te wachten.
ooh dan zal het inderdaad wel meevallen. Althans, dat is vaak het gevalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Is een standaardonderhoudsbeurt, dus zal wel meevallen
.
Godzijdank, de koffie is er...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
* morpheus_at_work struikelt het topic is met dienblad vol met koffie en thee
Ha, het is ongelovelijk kut!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij deed het inderdaad erg leuk een keer niet op een beat, maar op een bestaand nummer.
quote:
heb alleen de top 10 gehoord en die was niet boeiend. Betwijfel of de duizenden andere 3FM luisteraars zitten te wachten op de Monique Smiths en Jantjes Smiths van deze wereld.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:47 schreef Sersjee het volgende:
Heb je Bart's hele lijst gezien? Lijkt me een mooie dwarsdoorsnede van wat er de afgelopen 8 jaar is uitgekomen, ik vind het een leuke lijst.
En waar de gemiddelde luisteraar op zit te wachten, zeker doordeweeks overdag is de radio niet meer dan behang.
Kijk, dat wij nou zo "ingespannen" luisteren en ook de statistieken in de gaten houden, tja, daar kunnen ze geen rekening mee houden. Wij zijn nl. absoluut geen gemiddelde luisteraars, alleen wordt dat wel eens vergeten.
O, en goedemorgen
Jawohl! Alles flex RJ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Potverdorie, cos.
Wel aan toe ook!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:25 schreef -Hans- het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND ! bijna..
Jan Smit kan ik nog wel waardereren de laatste jaren, heb hem als kind redelijk vervloekt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
heb alleen de top 10 gehoord en die was niet boeiend. Betwijfel of de duizenden andere 3FM luisteraars zitten te wachten op de Monique Smiths en Jantjes Smiths van deze wereld.![]()
JT
Heb het pas na de vertolking van Bart bij idols leren kennen, sindsdien erg blij met het nummer. het nummer heeft daarna ook in nederland een boost gekregen.quote:
Kende de plaat al voor het Idols gebeuren maar toen die Bart het ging spelen ging het inderdaad wel een stuk harder want daarvoor werd de plaat maar heel mondjes maat gedraaid. Leuk liedjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het pas na de vertolking van Bart bij idols leren kennen, sindsdien erg blij met het nummer. het nummer heeft daarna ook in nederland een boost gekregen.
quote:Erik-Jan Rosendahl zal vanaf 28 juli twee weken lang te horen zijn op 3FM. Michiel Veenstra neemt dan de ochtendshow van Giel Beelen over en Erik-Jan zal hem daarbij bijstaan. Het wordt voor het eerst sinds een jaar dat Erik-Jan op de radio te horen is.
Hihi. Vond alleen Nathalie Imbruglia behoorlijk kut, rest gaat wel toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutmuziek vanochten zeg.
SupergirlLondon Calling
Died in your arms tonight
Straks draaien ze ook nog de baggernummers over die Lemon Tree, Breakfast at Tiffany's, Lisa Loeb etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |