Mja, ben ik ook met je eens... weinig verassend dan ook deze MH.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:37 schreef Resco het volgende:
Weer zo'n 13 in een dozijn "hit".
Amy Winehouse, Duffy, Colbie Caillait en dit dus
op je 16de is je stem meestal nog niet verneukt door roken, drank, teveel optredens en hormonen, dus idd niet raar dat je op die leeftijd kan zingen (ik had ook een prachtstem destijdsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wellicht kunnen we poulen hoe vaak de komende week wordt gezegd dat die dame 16 is. Alsof iemand dan geen stem heeft ofzo.
Maar op je 16e zó'n plaat neer zetten, doet niet iedereenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wellicht kunnen we poulen hoe vaak de komende week wordt gezegd dat die dame 16 is. Alsof iemand dan geen stem heeft ofzo.
Kon überhaupt nooit zingen, maar de rest... ach... en hormonen bij een sextien jarige dame?!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
op je 16de is je stem meestal nog niet verneukt door roken, drank, teveel optredens en hormonen, dus idd niet raar dat je op die leeftijd kan zingen (ik had ook een prachtstem destijds)
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:04 schreef borisz het volgende:
Hans, tijd voor Galgje
_ _ _ _
Doe eens een gok
Dat 16 jarige mokkel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, wat is het geworden?
Klinkt niet goed
Gabriella Cilmiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, wat is het geworden?
Klinkt niet goed
Strak plan ! EliZe mag er wezenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
Nou nou, jongens toch
Is Roel ook binnen, kan ie ff plaatjes posten
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
Nou nou, jongens toch
Is Roel ook binnen, kan ie ff plaatjes posten
Proost!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:18 schreef TheZapster het volgende:
Zo nu tijd voor een ......[ afbeelding ]
En dat is een probleem omdat....??quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:24 schreef TheZapster het volgende:
Zucht het volgende engels/australische snolletje met irritant accent als MH op 3fm
Doe 'ns lief..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:24 schreef TheZapster het volgende:
Zucht het volgende engels/australische snolletje met irritant accent als MH op 3fm
Omdat er zoveel leukere muziek is op dit moment en we toch al doodgegooid zijn met de amy's,kates'duffys en ik zal er nog wel wat vergeten zijnquote:
Zelfs nu ie een popster is kent ie ons nogquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:25 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
quote:
Zolang ze zo`n muziek maken als dit heb ik daar geen problemen meequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat er zoveel leukere muziek is op dit moment en we toch al doodgegooid zijn met de amy's,kates'duffys en ik zal er nog wel wat vergeten zijn
Ryan Shaw of Gotye of Sonny J waren heerlijke MH's geweest met dit weerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
jij hier?![]()
[..]
Zolang ze zo`n muziek maken als dit heb ik daar geen problemen mee
Maar waarom is in Godsnaam Ryan Shaw geen MH?![]()
Gelukkig denk je niet alleen aan je zelfquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat het volgende week vrijdag slecht weer is, dan mis ik iig de EW-BBQ niet.
Hè, wat? BBQ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat het volgende week vrijdag slecht weer is, dan mis ik iig de EW-BBQ niet.
Leuk voor alle anderen ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ah, jij zegt het net iets duidelijker.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet alleen aan je zelf
Subtiel... maar toch een gevalletje GMTAquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef TheZapster het volgende:
Tip voor de camera man/vrouw, camera alleen op Elize vanavond en niet op de bankgastes
En nog vulploegmedewerker ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef TheZapster het volgende:
Tip voor de camera man/vrouw, camera alleen op Elize vanavond en niet op de bankgastes
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
Verhip, heb mijn 4000 jubileum gemist.
Kuthippie, die buitencam.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat mn buitencam verliefd is op een boom, elke keer zoomt ie daar automatisch op in.
Jeeej!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
Verhip, heb mijn 4000 jubileum gemist.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
[ afbeelding ]http://radiomonique963.punt.nl/upload/erik23ss.jpg
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:54 schreef TheZapster het volgende:
Waarom heeft R.E.M niet meer van dit soort liedjes gemaakt? Dan waren ze nog wel te pruimen geweest.
Daar heb ik inmiddels ook last van..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niets als ik op de link van Feivel klik
quote:
Thanks! leuk plaatjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daar heb ik inmiddels ook last van..
http://tbn0.google.com/im(...)/upload/erik23ss.jpg
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Ik kan helaas geen caps maken dus ik hoop dat anderen dat wel doen
Heel storend ja....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
Hmm, eliZe ziet er een beetje ongezond bruin uit als je het mij vraagt.
Dat komt omdat de beelden niet geschikt zijn voor een jongetje van 14quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
De webcam klapt er bij mij steeds uit..
.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat komt omdat de beelden niet geschikt zijn voor een jongetje van 14
Klopt, maar ondanks dat red ik het er wel opquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
Hmm, eliZe ziet er een beetje ongezond bruin uit als je het mij vraagt.
Nee, 't is er tegenwoordig nog maar één per programa geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
Geen opener?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Jammerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, 't is er tegenwoordig nog maar één per programa geloof ik.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Elize in de studio en Tjibbe begint over zaad en noten...
Toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Het giechelen en stotteren deed 't emquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Te flauwquote:
Echt hey. Zoals Public Enemy ooit zei: Don`t believe the hypequote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
Hyves
Zo, hebben we die gehad. Volgend onderwerp graag
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:05 schreef Sersjee het volgende:
Klopt, maar ondanks dat red ik het er wel op
GMTA...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Beren op de borsten van Elize![]()
A dirty mind...
En dat terwijl het weekend isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:28 schreef Piles het volgende:
Ach, een talentenjacht. Die hebben we nog niet gehad![]()
Ik lijk wel chagrijnig nu
Ogen. Beren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
De cam staat nu ook zo perfect dat je precies in haar mooie ogen kan kijken.
Ze probeert het te verbergen maar het raakt haar wel..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:31 schreef on_air het volgende:
Owh... dit raakt haar....
Of niet .....
Vrouwen, niet te lezen.
Ah, dat verklaartquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien is dat het. Voor mij niet namelijk![]()
Hmmmmmmmmmmmm..............quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:39 schreef on_air het volgende:
... Bad, schuim, tieten... bobbels... deng.
jaaaaa, dat was een lekkere heren!!quote:
jaa! te gek was datquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:47 schreef TheZapster het volgende:
He-Man [ afbeelding ]
Die was nog eens stoer vroeger
Heb gisteren de hele dag nostalgie gedaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:46 schreef Sersjee het volgende:Fun Factory op Sky
![]()
Het pré-Telekids tijdperk...
Ik had laatst ook zo'n vlaag van jeugdsentiment, hele stapel jeugdboeken van vroeger bij bol besteldquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb gisteren de hele dag nostalgie gedaan.
DJ Cat show, Fun Factory.
Jeugdsentiment
DJ Kat Show, met Linda de Mol!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb gisteren de hele dag nostalgie gedaan.
DJ Cat show, Fun Factory.
Jeugdsentiment
Keek jij ook altijd naar de DJ Cat show met Linda de Mol?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:46 schreef Sersjee het volgende:Fun Factory op Sky
![]()
Het pré-Telekids tijdperk...
Ik vind het erg jammer dat ik mn pallet turtles-comics niet meer heb. Waar die ooit gebleven zijn is een raadsel, hoewel ik denk dat mn moeder ze tegen is gekomen toen ze weer eens een opruimbui had.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zo'n vlaag van jeugdsentiment, hele stapel jeugdboeken van vroeger bij bol besteld
Tuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry, heb TJG niet op kunnen nemen, Piles misschien?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Keek jij ook altijd naar de DJ Cat show met Linda de Mol?
Ik wilde net het zelfde posten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En als ik een gok mag wagen... Denk dat dit de eerste en tevens laatste keer is dat we dit nummer op 3FM horen.
is nog niet geweest volgens mijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Heb het alleen zelf gemist geloof ik
zal wel op de bank zitten bij de andere gasten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Hé! Waar hebben ze Elize gelaten?
Dat was toch ook met paula abdul of ben ik nu in de war?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Keek jij ook altijd naar de DJ Cat show met Linda de Mol?
Wow.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben lief voor jullie:
[ link | afbeelding ]
Nee, dat was MC Skat Kat!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat was toch ook met paula abdul of ben ik nu in de war?
Je bent in de warquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat was toch ook met paula abdul of ben ik nu in de war?
Ohjaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent in de warDat was met MC Scat Kat, Opposites attract heet dat nummer.
edit: @Cee: GMTA![]()
Wie???quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:02 schreef Timo20 het volgende:
Weer iemand naar Ajax die volgend seizoen nooit meer speelt. Nummer 300![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:02 schreef Timo20 het volgende:
Weer iemand naar Ajax die volgend seizoen nooit meer speelt. Nummer 300![]()
![]()
Sulejmani. Denk dat het een jaartje te vroeg is, maar we zullen het wel beleven.quote:
En dat voor 16 miljoen lees ik net. Afwachten maar hoe het zal lopen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:06 schreef Sersjee het volgende:
Sulejmani. Denk dat het een jaartje te vroeg is, maar we zullen het wel beleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Hallo vanuit het verre buitenland!
Ik vlieg zo weer van het internet af (heb maar voor een korte duur betaald) maar EW ziet er weer gezellig uit met Elize.
Dat wordt Ekstra TV kijken.
Hey, Floris!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Hallo vanuit het verre buitenland!
Ik vlieg zo weer van het internet af (heb maar voor een korte duur betaald) maar EW ziet er weer gezellig uit met Elize.
Dat wordt Ekstra TV kijken.
Net ook maar even een cap proberen te maken maar het schiet niet echt op als je het plaatje alleen als BMP kan opslaan. Beetje jammer. Naja, leuke gast dus hopelijk komt ze nog een keer op bezoek.quote:
Aha! weer een mysterie onthuldquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:33 schreef TheZapster het volgende:
Er staat trouwens Leon is Gay en niet Leaf is Gay Hans
Ik wil Rickie terugquote:Mark Labrand neemt de vrijgekomen plek op Radio 538 over.
Rick Rocks! Waar dan ook, bij MIDNR, maar ook bij Halloooooooo Costa Holandaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
Gordon alweer weg bij Radio 538
[..]
Ik wil Rickie terug
Wat voor drugs zullen ze gebruikt hebben toen ze dit nummer schreven zegquote:
Je moet vaker Arbeidsvitaminen luisteren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:The Cure op 3FM!!! dat ik dat nog mag mee maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |