Proost!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:18 schreef TheZapster het volgende:
Zo nu tijd voor een ......[ afbeelding ]
En dat is een probleem omdat....??quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:24 schreef TheZapster het volgende:
Zucht het volgende engels/australische snolletje met irritant accent als MH op 3fm
Doe 'ns lief..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:24 schreef TheZapster het volgende:
Zucht het volgende engels/australische snolletje met irritant accent als MH op 3fm
Omdat er zoveel leukere muziek is op dit moment en we toch al doodgegooid zijn met de amy's,kates'duffys en ik zal er nog wel wat vergeten zijnquote:
Zelfs nu ie een popster is kent ie ons nogquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:25 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
quote:
Zolang ze zo`n muziek maken als dit heb ik daar geen problemen meequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat er zoveel leukere muziek is op dit moment en we toch al doodgegooid zijn met de amy's,kates'duffys en ik zal er nog wel wat vergeten zijn
Ryan Shaw of Gotye of Sonny J waren heerlijke MH's geweest met dit weerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
jij hier?![]()
[..]
Zolang ze zo`n muziek maken als dit heb ik daar geen problemen mee
Maar waarom is in Godsnaam Ryan Shaw geen MH?![]()
Gelukkig denk je niet alleen aan je zelfquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat het volgende week vrijdag slecht weer is, dan mis ik iig de EW-BBQ niet.
Hè, wat? BBQ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop dat het volgende week vrijdag slecht weer is, dan mis ik iig de EW-BBQ niet.
Leuk voor alle anderen ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Ah, jij zegt het net iets duidelijker.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig denk je niet alleen aan je zelf
Subtiel... maar toch een gevalletje GMTAquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef TheZapster het volgende:
Tip voor de camera man/vrouw, camera alleen op Elize vanavond en niet op de bankgastes
En nog vulploegmedewerker ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef TheZapster het volgende:
Tip voor de camera man/vrouw, camera alleen op Elize vanavond en niet op de bankgastes
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
Verhip, heb mijn 4000 jubileum gemist.
Kuthippie, die buitencam.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat mn buitencam verliefd is op een boom, elke keer zoomt ie daar automatisch op in.
Jeeej!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
Verhip, heb mijn 4000 jubileum gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |