jaaaaa, dat was een lekkere heren!!quote:
jaa! te gek was datquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:47 schreef TheZapster het volgende:
He-Man [ afbeelding ]
Die was nog eens stoer vroeger
Heb gisteren de hele dag nostalgie gedaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:46 schreef Sersjee het volgende:Fun Factory op Sky
![]()
Het pré-Telekids tijdperk...
Ik had laatst ook zo'n vlaag van jeugdsentiment, hele stapel jeugdboeken van vroeger bij bol besteldquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb gisteren de hele dag nostalgie gedaan.
DJ Cat show, Fun Factory.
Jeugdsentiment
DJ Kat Show, met Linda de Mol!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb gisteren de hele dag nostalgie gedaan.
DJ Cat show, Fun Factory.
Jeugdsentiment
Keek jij ook altijd naar de DJ Cat show met Linda de Mol?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:46 schreef Sersjee het volgende:Fun Factory op Sky
![]()
Het pré-Telekids tijdperk...
Ik vind het erg jammer dat ik mn pallet turtles-comics niet meer heb. Waar die ooit gebleven zijn is een raadsel, hoewel ik denk dat mn moeder ze tegen is gekomen toen ze weer eens een opruimbui had.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zo'n vlaag van jeugdsentiment, hele stapel jeugdboeken van vroeger bij bol besteld
Tuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry, heb TJG niet op kunnen nemen, Piles misschien?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Keek jij ook altijd naar de DJ Cat show met Linda de Mol?
Ik wilde net het zelfde posten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En als ik een gok mag wagen... Denk dat dit de eerste en tevens laatste keer is dat we dit nummer op 3FM horen.
is nog niet geweest volgens mijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Heb het alleen zelf gemist geloof ik
zal wel op de bank zitten bij de andere gasten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Hé! Waar hebben ze Elize gelaten?
Dat was toch ook met paula abdul of ben ik nu in de war?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Keek jij ook altijd naar de DJ Cat show met Linda de Mol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |