Mja, ben ik ook met je eens... weinig verassend dan ook deze MH.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:37 schreef Resco het volgende:
Weer zo'n 13 in een dozijn "hit".
Amy Winehouse, Duffy, Colbie Caillait en dit dus
op je 16de is je stem meestal nog niet verneukt door roken, drank, teveel optredens en hormonen, dus idd niet raar dat je op die leeftijd kan zingen (ik had ook een prachtstem destijdsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wellicht kunnen we poulen hoe vaak de komende week wordt gezegd dat die dame 16 is. Alsof iemand dan geen stem heeft ofzo.
Maar op je 16e zó'n plaat neer zetten, doet niet iedereenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wellicht kunnen we poulen hoe vaak de komende week wordt gezegd dat die dame 16 is. Alsof iemand dan geen stem heeft ofzo.
Kon überhaupt nooit zingen, maar de rest... ach... en hormonen bij een sextien jarige dame?!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
op je 16de is je stem meestal nog niet verneukt door roken, drank, teveel optredens en hormonen, dus idd niet raar dat je op die leeftijd kan zingen (ik had ook een prachtstem destijds)
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:04 schreef borisz het volgende:
Hans, tijd voor Galgje
_ _ _ _
Doe eens een gok
Dat 16 jarige mokkel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, wat is het geworden?
Klinkt niet goed
Gabriella Cilmiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, wat is het geworden?
Klinkt niet goed
Strak plan ! EliZe mag er wezenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
Nou nou, jongens toch
Is Roel ook binnen, kan ie ff plaatjes posten
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
Nou nou, jongens toch
Is Roel ook binnen, kan ie ff plaatjes posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |