De helft is zo'n beetje van Hansquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
600 topics... dat zijn gewoon 180.000 posts.
wauw! Wat gaafquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
600 topics... dat zijn gewoon 180.000 posts.
quote:Snelste gevulde topics
12.54 posts per minuut - [Serious Request @ 3FM #409] De grote finale!
10.38 posts per minuut - [Serious Request @ 3FM #388] EENDracht maakt macht!
8.85 posts per minuut - [Serious Request @ 3FM #386] Is it a badeend?
6.02 posts per minuut - [Serious Request @ 3FM #364] Iedereend naar het Plein!
4.43 posts per minuut - [Serious Request @ 3FM #389] Hij moet dit jaar de ezel zijn!
Spam-records
107 posts - purplerose - [3FM #182] Friday I'm in love
106 posts - D.Rose - [3FM #43] De dames gaan op eendenjacht!
91 posts - purplerose - [3fm #184] PASOP! Hitsige Freaks on the loose!
90 posts - D.Rose - [3FM #29] Coen en Sander show
90 posts - D.Rose - [3FM #75] Een soort van julebi....julibej...lijejum. Dus
Top 10 Posters
1 -Hans- - 15534
2 Roel_Jewel - 13254
3 Sirolf - 12047
4 D.Rose - 9698
5 Marc63 - 8608
6 cosmick - 7158
7 borisz - 6824
8 purplerose - 5467
9 Litton-Lane - 5123
10 Againzender - 5109
Top 10 Topic-openers
1 Sirolf - 116
2 D.Rose - 57
3 borisz - 53
4 Roel_Jewel - 51
5 -Hans- - 27
6 Marc63 - 26
7 Glacier - 24
8 WebHawkjuh - 21
9 Broekie - 21
10 Tinuzzz_Talpa - 14
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Nu heb ik ineens zin in een raket-ijsje...
quote:A few months ago, I decided to build Wall-E, from the Disney movie that is just around the corner. Meant for a display in July, I finally was able to focus on the model and build it within three weeks - with lots of down time.
Wall-E uses 2 Power functions IR controllers, so he can move and move his neck up and down. Also, his arms are on ball joints, so while not motorized, they can be posed. A mount is on the side for the arms to rest, but can be replaced with grill plates to be more accurate.
Wall-E will be going to a Disneyana convention in Anaheim in July, and San Diego for the International Comic Con - he'll be part of a LEGO fan display!
Cool!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:04 schreef Broekie het volgende:
Hey, Michiel, heb je dit al gezien: Wall-E in Lego?
[ afbeelding ]
Jij was toch ook die met lovende woorden over 3?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:28 schreef Kreator het volgende:
Hans? Ik ken je nog maar net, maar ik vind je nu al een sukkel.
Je bedoelt dat ik niet de op ongewassen DJ's geilende nerd ben? Ja dan wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:29 schreef Feivel1 het volgende:
Jij was toch ook die met lovende woorden over 3?
Ik denk dat ik geantwoord zou hebben met "Ik weet zeker dat dit Justice". Hoe flauw dat dan ook mag zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
Justice..
Mja, maar ook niet meer origineelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geantwoord zou hebben met "Ik weet zeker dat dit Justice". Hoe flauw dat dan ook mag zijn
Wow, dat is dan wel een record.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:28 schreef Kreator het volgende:
Hans? Ik ken je nog maar net, maar ik vind je nu al een sukkel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Sympathieke jongen die Veenstra Veenstra. Belt me persoonlijk om te feliciteren met het 600e topic
Haha! Leuk man!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Sympathieke jongen die Veenstra Veenstra. Belt me persoonlijk om te feliciteren met het 600e topic
En een heule beste request ook nog! Check de clip, mensen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Met clip nóg leukerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En een heule beste request ook nog! Check de clip, mensen!
Vorige week had ik em ook al aangevraagd, maar toen werd ie niet gedraaid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:58 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, Veenstra is weer helemaal blij..
Met Weezer haal je 100% request wel!
quote:
hehe, misschien dat we het ooit nog te horen krijgen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Wie staat er dan op de tweede plaats van dat rijtje?
Jup !quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:01 schreef Feivel1 het volgende:
Ojaaaaaa, morgen Domien de man Verschuuren!
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is druk bezig met het uitzoeken van muziek voor op m'n MP3-speler... anders verveel ik me zo in de trein op weg naar m'n vakantiebestemming.
Vooral de MYA playlist is daarvoor erg handig.
Een kleine suggestie dan maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je 't Gerard Ekdom zou vragen zou 'ie de naam schreeuwen.
Ik heb 'm vandaag binnengekregen, donderdagavond begin ik met lezen (in de treinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was Stenders Leesvermaak
Wat een verhaal
Misschien het oeuvre van Julio Iglesias dan maar? Of in ieder geval zn Spaanstalige werkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die muziek hoor je daar al genoeg op de radio...
Ik moet zulke boeken in 1 keer uit lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb 'm vandaag binnengekregen, donderdagavond begin ik met lezen (in de trein).
Daarom wacht ik er ook expres nog mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet zulke boeken in 1 keer uit lezen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hier bij m`n buurmeisje is haar verjaardagsfeestje aan de gang. De muziek die ze (keihard) draaien is wel een ontzettende trip down memory lane: Happy Hardcore, Def Rhymz, Soca Boys en meer van dat werk
![]()
![]()
Echt afgrijselijk dit. Dat ze het durven te draaienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
Wat ben ik blij dat Alphabeat bij Picnic in the Park heel wat beter klonk dan dit.
Je hebt het toch niet over 10,000 nights of Thunder he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt afgrijselijk dit. Dat ze het durven te draaien
Nee, opname van Fascination bij That's Live.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over 10,000 nights of Thunder he?
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar ik heb geen draadloos netwerk hier en de netwerkkabel komt niet tot het balkonquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een heerlijke zomeravond. Zit nog steeds met m'n laptop op 't balkon
.
Ik heb wel draadloos internet, maar geen balkonquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar ik heb geen draadloos netwerk hier en de netwerkkabel komt niet tot het balkon
Ook geen tuin?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb wel draadloos internet, maar geen balkon![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb wel draadloos internet, maar geen balkon![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
Maar ik ga slapen
Tot morgenavond
Heb daar ook geen problemen mee. Een paar weken was het uitgesteld ivm met het noodweer. Vandaag weer netjes een briefje in de bus met de melding dat het vanavond wat lawaaierig kon wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig dat er buren keihard muziek draaien, maar gelukkig valt het wel mee wat er gedraaid wordt. Vorige week een paar nachten gehad dat iemand The Kooks aan het luisteren was. Geen problemen mee om met die muziek te gaan slapen
Inderdaad. De stem van die gozer is hoogst irritant...quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:15 schreef borisz het volgende:
Ik heb MIDNR eens aanstaan
wat een klote jingles zijn er tegenwoordig
veels te druk die openingsjingles.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. De stem van die gozer is hoogst irritant...
Ik doe mee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:58 schreef Againzender het volgende:
* Againzender houdt tot 9 uur de radio uit
ik denk al, wat hoor ikquote:
Goed idee. 't Gaat weer over kortzichtige meningen over roken en omroepsalarissen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:58 schreef Againzender het volgende:
* Againzender houdt tot 9 uur de radio uit
aha, de mening van de goedverdienende kettingroker die tussen 6 en 9 zit zekerquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed idee. 't Gaat weer over kortzichtige meningen over roken en omroepsalarissen.
Roken is lekker en hoort bij het uitgaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, de mening van de goedverdienende kettingroker die tussen 6 en 9 zit zeker
Blijkt wel weer hoe verslavend roken is trouwens. Elke rokende DJ zit z'n halve programma erover te zeiken. Typisch junkengedrag: alleen maar bezig zijn met je verslaving
ach ja, vroeger was het normaal om in de tram op de grond te spugen. dingen veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roken is lekker en hoort bij het uitgaan. K*T overheid, al die betuttelingen
.
wilt u een pallet dampende hits bij uw koffie?quote:
Liegerdquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar goed, gelukkig is het internet lekker rookvrij
Als dat zou kunnen graag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
wilt u een pallet dampende hits bij uw koffie?
Geen zorgen, dat breekt los zodra jij CS weer inloopt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:19 schreef Sersjee het volgende:R.E.M.
![]()
Heel dubbel gevoel... Heb onwijs zin in vanavond, maar heb geen trek in onweer.
Idd. Het gezeik over 'ik wil niet dat overheid me dingen oplegt', 'ik klaag toch ook niet als iemand naast me een biertje drinkt' (veel dommer kun je de opmerkingen niet krijgen) enz. in plaats van diezelfde overheid dankbaar zijn dat ze proberen het roken te beperken (dus gezonder leven én minder euro's die je letterlijk in rook laat opgaan).quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, de mening van de goedverdienende kettingroker die tussen 6 en 9 zit zeker
Blijkt wel weer hoe verslavend roken is trouwens. Elke rokende DJ zit z'n halve programma erover te zeiken. Typisch junkengedrag: alleen maar bezig zijn met je verslaving
Ik maak er hier meestal een Limburgse versie vanquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:19 schreef on_air het volgende:
That's me in the corner, that's me in the spotlight, losing my religion.
Puik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat breekt los zodra jij CS weer inloopt.
Op je klitsen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik maak er hier meestal een Limburgse versie van![]()
. Klinkt ook mooi
.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb lol om een pakketje wat ik besteld heb, ben er jaloers op. Ze hebben de L van NL in een Z veranderd, dus er gaat van alles fout. Het pakketje is zo gegaan:
Hong Kong (vertrekpunt) --> Nieuw Zeeland --> Memphis, Tenessee --> Honolulu, Hawaii --> Nieuw Zeeland
Heb maar ff gebeld dat'ie naar UTRECHT moet
Ik heb lol om een pakketje wat ik besteld heb, ben er jaloers op. Ze hebben de L van NL in een Z veranderd, dus er gaat van alles fout. Het pakketje is zo gegaan:
Hong Kong (vertrekpunt) --> Nieuw Zeeland --> Memphis, Tenessee --> Honolulu, Hawaii --> Nieuw Zeeland
Gerard leest meequote:Op woensdag 2 juli 2008 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Misschien kun je Around The World voor dat pakketje aanvragen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
Als'ie meeleest ben ik blij dat'ie niks gezegd heeft erover, anders weten ze meteen wat ik doe hier op m'n werk
Of hij maakt even gebruik van de passmailer zodat ie weer bij zn FOK-accountant kan en dan post ie ff dat ie aan het meelezen is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
hahaha ja dat zou ook erg zijN
Word ik net gebeld door Fedex, want ik had hun gebeld dat ze NZ in NL moesten veranderen
Word ik gebeld door Fedex Belgie??? Ik vat't niet meer...
Wel een lief accentMoest meteen aan m'n ex denken
![]()
En als hij nou Clouseau of Henk Westbroek - Belgie gaat draaien weten we dat'ie meeleest
Ah, het topic gaat dus lekker rustig worden de komende tijd. Dat scheelt weer in de hoeveelheid gemiste topics.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Marc63 het volgende:
Over 3,5 dag zit ik lekker aan de Adriatische kust met een cocktail.
Tot die tijd een spannend muziekje... heel spannend, want er moet nog een paper ingeleverd worden.
Als Hans en/of Roel nou ook op vakantie gaat, dan zou ik wel eens helemaal geen topic hoeven te missenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, het topic gaat dus lekker rustig worden de komende tijd. Dat scheelt weer in de hoeveelheid gemiste topics.
September pas.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Hans en/of Roel nou ook op vakantie gaat, dan zou ik wel eens helemaal geen topic hoeven te missen
Gerard Ekdom modus: zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Hans en/of Roel nou ook op vakantie gaat, dan zou ik wel eens helemaal geen topic hoeven te missen
Geen idee, hoor het voor het eerst.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi liedje dit zeg! Wie zingt 't?
Idd ... alleen jammer dat ik dagen ziekig benquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:11 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen Glacier![]()
En idd, wat een lekker weertje
Daar heb ik deze tijd van het jaar ook vaak last van. Zodra de vakantie begonnen is en alle zorgen even vergeten zijn, slaan de ziektekiemen toe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd ... alleen jammer dat ik dagen ziekig ben
Beterschap !quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:36 schreef Glacier het volgende:
Idd ... alleen jammer dat ik dagen ziekig ben
met het hele outro erbijquote:
Het scheelt, Gerard heeft de regie in handen. Dus tenzij Gerard het wil gaat het pas over roken.quote:
En waarom zou Gerard het over roken hebben tenslottequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het scheelt, Gerard heeft de regie in handen. Dus tenzij Gerard het wil gaat het pas over roken.
Preciesquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
En waarom zou Gerard het over roken hebben tenslotte
Wel een lekker nummer dit in ieder gevalquote:
Keb' Mo'quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel een lekker nummer dit in ieder geval
Behind Blue Eyes? Ook het origineel niet? Of de 56 andere covers? Of de extreem toffe mix die Dolf ooit had gemaakt, van alle covers, aan elkaar, zodat het het hele nummer compleet was?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nee, ik weiger om naar de tekst te luisteren. Het is gewoon een kutplaat die nergens naar klinkt.
Of was het Ruud? ....quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Behind Blue Eyes? Ook het origineel niet? Of de 56 andere covers? Of de extreem toffe mix die Dolf ooit had gemaakt, van alle covers, aan elkaar, zodat het het hele nummer compleet was?
Het origineel is toch welquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nee, ik weiger om naar de tekst te luisteren. Het is gewoon een kutplaat die nergens naar klinkt.
Zekerquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:38 schreef Sersjee het volgende:
Tof dat ze Gotye zo vaak draaien, maar ik mis de nieuwe Sonny J...
quote:11:54| Hitack - Say Say Say (Waiting 4 U)![]()
11:50| Coldplay - Clocks![]()
11:48| Madness - Baggy Trousers
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay...Dat was dan weer prettig deze ochtend
ja, zo af en toe Michiel tijdens de lunch is best leukquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:06 schreef Sirolf het volgende:
Webcam staat op de gang, dus Rob is weer terug. Toch stiekem wel jammer eigenlijk...
Ik had na 23u gepland... dat noodweer.quote:KNMI waarschuwt voor hevige onweersbuien
Uitgegeven: 2 juli 2008 11:16
Laatst gewijzigd: 2 juli 2008 11:28
DE BILT - Het KNMI waarschuwt woensdag voor hevige onweersbuien die in de middag en de avond kunnen ontstaan. Het weerinstituut geeft recreanten het advies de lucht goed in de gaten te houden en de weerberichten te volgen.
Het onweer kan zeer hevig zijn en gepaard gaan met hagel, flinke windstoten en zware regenval. Het is moeilijk aan te geven waar de buien vallen.
"Dat maakt het weer zeer verraderlijk, zeker voor de vele recreanten, zoals fietsers, wandelaars en watersporters, die gelokt door het zonnige weer er op uit trekken", aldus het KNMI.
Tien seconden
Het instituut adviseert vooral alert te zijn als de tijd tussen bliksem en donder minder is dan tien seconden. Als onweer nadert is het verstandig meren, vaarten, de zee en het strand te verlaten, adviseert het KNMI. Het beste is om naar binnen te gaan en ramen en deuren te sluiten.
Kut, gemistquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:50 schreef on_air het volgende:
[ afbeelding ]Ik kom PI's te kort..
.
.
.
.
www.buienradar.nl in de gaten houdenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:11 schreef on_air het volgende:
Oh:
[..]
Ik had na 23u gepland... dat noodweer.
Nee, ik zit wat meer richting het westen (Haarlemmermeer).quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
Jij zat ook bij Utrecht toch Sirolf?
Damn it
Geen zin in regen
Mag wel als ik in de file sta, dik onweer erbij...Sfeer
Zal in het Noorden wel meevallen want wij zijn vrij laat aan de beurt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:11 schreef on_air het volgende:
Oh:
[..]
Ik had na 23u gepland... dat noodweer.
Dat is wat ik las.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft dat heb ik helemaal niet getypt
Om te vragen of er een automaat in de studio kan komen te staan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef Marc63 het volgende:
Wereld UFO-dag... zou Domien naar Mars gaan bellen?
Komt binnen nu en een half uur een rode vlek over A'dam.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef Marc63 het volgende:
Het begint hier nu donkerder te worden... Misschien kan ik maar beter thuis blijven ipv een bezoekje aan de bieb brengen. Het belangrijkste wat ik moet weten voor mn paper heb ik nu toch al wel gevonden.
zal voor je duimenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:56 schreef on_air het volgende:
Voor of na R.E.M. vinnik het allemaal prima.
De eerste druppels zijn hier allang weggespoeld door de stromende regen. Wel lekker geurtje trouwens.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb de eerste druppels hier in Utrecht al gevoeld, misschien barst't straks los
Hier waait het warme lucht..quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, van een heerlijk Italiaans ijsje genoten.
Waait hier gelukkig een beetje; anders was 't niet uit te houden buiten.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:28 schreef Againzender het volgende:
En flinke plensregen + onweer in Amsterdam.
Volgens het KNMI staat er een zonkracht van 8.1, dus hij mag niet langer dan 10-15 minutenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef Marc63 het volgende:
Moeder net aan de telefoon. Mn broertje ligt in de zon te bakken met 32 graden in de schaduw
Volgens mij zag ik in het uiterste noordoosten net zelfs bijna 34 graden staan, bij een officieel meetstationquote:
Dus.quote:Beste R.E.M-bezoeker,
Zoals u waarschijnlijk al heeft vernomen zijn er voor vanavond stevige regen- en onweersbuien voorspeld. We hopen uiteraard op een droog concert in het Westerpark, maar wij raden u aan om voor de zekerheid regenkleding mee te nemen. Paraplu's zijn helaas niet toegestaan op het festivalterrein in verband met de beperking van het zicht van andere bezoekers.
R.E.M. concerttijden (onder voorbehoud)
terrein open: 18.00 uur
aanvang Modern Skirts: 19.30 uur
aanvang R.E.M.: 21.00 uur
verwachte eindtijd: tussen half 11 en 11 uur
Voor meer informatie over bereikbaarheid en dergelijke verwijzen wij u graag door naar: www.liveatwesterpark.nl
Met vriendelijke groet
Mojo Concerts
Oh! om 21u pas!quote:
Paraplu zou ik met het verwachte onweer sws niet meenemen... Da's toch iets belangrijker dan het eventueel belemmeren van het zichquote:
Subtiel. Ik woon alleen naast het Westerpark ongeveer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als je met de auto naar dat concert gaat: er ligt nog een mooie parkeergarage bij Westerpark [ afbeelding ] .
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:00 schreef on_air het volgende:
[..]
Subtiel. Ik woon alleen naast het Westerpark ongeveer.
Vind ik ook favorietquote:Favoriet is Byzantium en Museumplein. Die worden altijd warm aangeraden.
Ik luister dan wel niet maar doe maar Double Visionquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:10 schreef borisz het volgende:
Woensdag betekent: Hakkuhdag! Zoals je ziet, je hebt keuze uit de ballads onder happy hardcore. Het blijft 30 graden plus..
U96 - Heaven
Double Vision - Knockin'
Captain Hollywood Project - Flying high
Volgens mij ben ik heel erg blij dat ik geen ziggo hebquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef Feivel1 het volgende:
De servers van Ziggo trekken het weer niet helemaal volgens mij..
Ze klappen er voortdurend uit hier..
Die foto doet het hemquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:52 schreef Marc63 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/266780/
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:52 schreef Marc63 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/266780/
Die is wel tof ja maar dat is U96 ook welquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik luister dan wel niet maar doe maar Double Vision
Leve ADSLquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef Feivel1 het volgende:
En toen had ik weer verbinding.
@Home zit weer te kutten met centrales, we hebben weer een nieuw IP..
(Die oude was amper een maand oud)
Hier drijft nu een ENORME bui overquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leve ADSL
En 34 graden in Groningen, heerlijk !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |