Liegerdquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar goed, gelukkig is het internet lekker rookvrij
Als dat zou kunnen graag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
wilt u een pallet dampende hits bij uw koffie?
Geen zorgen, dat breekt los zodra jij CS weer inloopt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:19 schreef Sersjee het volgende:R.E.M.
![]()
Heel dubbel gevoel... Heb onwijs zin in vanavond, maar heb geen trek in onweer.
Idd. Het gezeik over 'ik wil niet dat overheid me dingen oplegt', 'ik klaag toch ook niet als iemand naast me een biertje drinkt' (veel dommer kun je de opmerkingen niet krijgen) enz. in plaats van diezelfde overheid dankbaar zijn dat ze proberen het roken te beperken (dus gezonder leven én minder euro's die je letterlijk in rook laat opgaan).quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, de mening van de goedverdienende kettingroker die tussen 6 en 9 zit zeker
Blijkt wel weer hoe verslavend roken is trouwens. Elke rokende DJ zit z'n halve programma erover te zeiken. Typisch junkengedrag: alleen maar bezig zijn met je verslaving
Ik maak er hier meestal een Limburgse versie vanquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:19 schreef on_air het volgende:
That's me in the corner, that's me in the spotlight, losing my religion.
Puik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat breekt los zodra jij CS weer inloopt.
Op je klitsen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik maak er hier meestal een Limburgse versie van![]()
. Klinkt ook mooi
.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb lol om een pakketje wat ik besteld heb, ben er jaloers op. Ze hebben de L van NL in een Z veranderd, dus er gaat van alles fout. Het pakketje is zo gegaan:
Hong Kong (vertrekpunt) --> Nieuw Zeeland --> Memphis, Tenessee --> Honolulu, Hawaii --> Nieuw Zeeland
Heb maar ff gebeld dat'ie naar UTRECHT moet
Ik heb lol om een pakketje wat ik besteld heb, ben er jaloers op. Ze hebben de L van NL in een Z veranderd, dus er gaat van alles fout. Het pakketje is zo gegaan:
Hong Kong (vertrekpunt) --> Nieuw Zeeland --> Memphis, Tenessee --> Honolulu, Hawaii --> Nieuw Zeeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |