Ik heb wel draadloos internet, maar geen balkonquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar ik heb geen draadloos netwerk hier en de netwerkkabel komt niet tot het balkon
Ook geen tuin?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb wel draadloos internet, maar geen balkon![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb wel draadloos internet, maar geen balkon![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
Maar ik ga slapen
Tot morgenavond
Heb daar ook geen problemen mee. Een paar weken was het uitgesteld ivm met het noodweer. Vandaag weer netjes een briefje in de bus met de melding dat het vanavond wat lawaaierig kon wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig dat er buren keihard muziek draaien, maar gelukkig valt het wel mee wat er gedraaid wordt. Vorige week een paar nachten gehad dat iemand The Kooks aan het luisteren was. Geen problemen mee om met die muziek te gaan slapen
Inderdaad. De stem van die gozer is hoogst irritant...quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:15 schreef borisz het volgende:
Ik heb MIDNR eens aanstaan
wat een klote jingles zijn er tegenwoordig
veels te druk die openingsjingles.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. De stem van die gozer is hoogst irritant...
Ik doe mee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:58 schreef Againzender het volgende:
* Againzender houdt tot 9 uur de radio uit
ik denk al, wat hoor ikquote:
Goed idee. 't Gaat weer over kortzichtige meningen over roken en omroepsalarissen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:58 schreef Againzender het volgende:
* Againzender houdt tot 9 uur de radio uit
aha, de mening van de goedverdienende kettingroker die tussen 6 en 9 zit zekerquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed idee. 't Gaat weer over kortzichtige meningen over roken en omroepsalarissen.
Roken is lekker en hoort bij het uitgaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, de mening van de goedverdienende kettingroker die tussen 6 en 9 zit zeker
Blijkt wel weer hoe verslavend roken is trouwens. Elke rokende DJ zit z'n halve programma erover te zeiken. Typisch junkengedrag: alleen maar bezig zijn met je verslaving
ach ja, vroeger was het normaal om in de tram op de grond te spugen. dingen veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roken is lekker en hoort bij het uitgaan. K*T overheid, al die betuttelingen
.
wilt u een pallet dampende hits bij uw koffie?quote:
Liegerdquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar goed, gelukkig is het internet lekker rookvrij
Als dat zou kunnen graag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
wilt u een pallet dampende hits bij uw koffie?
Geen zorgen, dat breekt los zodra jij CS weer inloopt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:19 schreef Sersjee het volgende:R.E.M.
![]()
Heel dubbel gevoel... Heb onwijs zin in vanavond, maar heb geen trek in onweer.
Idd. Het gezeik over 'ik wil niet dat overheid me dingen oplegt', 'ik klaag toch ook niet als iemand naast me een biertje drinkt' (veel dommer kun je de opmerkingen niet krijgen) enz. in plaats van diezelfde overheid dankbaar zijn dat ze proberen het roken te beperken (dus gezonder leven én minder euro's die je letterlijk in rook laat opgaan).quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, de mening van de goedverdienende kettingroker die tussen 6 en 9 zit zeker
Blijkt wel weer hoe verslavend roken is trouwens. Elke rokende DJ zit z'n halve programma erover te zeiken. Typisch junkengedrag: alleen maar bezig zijn met je verslaving
Ik maak er hier meestal een Limburgse versie vanquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:19 schreef on_air het volgende:
That's me in the corner, that's me in the spotlight, losing my religion.
Puik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat breekt los zodra jij CS weer inloopt.
Op je klitsen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik maak er hier meestal een Limburgse versie van![]()
. Klinkt ook mooi
.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb lol om een pakketje wat ik besteld heb, ben er jaloers op. Ze hebben de L van NL in een Z veranderd, dus er gaat van alles fout. Het pakketje is zo gegaan:
Hong Kong (vertrekpunt) --> Nieuw Zeeland --> Memphis, Tenessee --> Honolulu, Hawaii --> Nieuw Zeeland
Heb maar ff gebeld dat'ie naar UTRECHT moet
Ik heb lol om een pakketje wat ik besteld heb, ben er jaloers op. Ze hebben de L van NL in een Z veranderd, dus er gaat van alles fout. Het pakketje is zo gegaan:
Hong Kong (vertrekpunt) --> Nieuw Zeeland --> Memphis, Tenessee --> Honolulu, Hawaii --> Nieuw Zeeland
Gerard leest meequote:Op woensdag 2 juli 2008 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Misschien kun je Around The World voor dat pakketje aanvragen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
Als'ie meeleest ben ik blij dat'ie niks gezegd heeft erover, anders weten ze meteen wat ik doe hier op m'n werk
Of hij maakt even gebruik van de passmailer zodat ie weer bij zn FOK-accountant kan en dan post ie ff dat ie aan het meelezen is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
hahaha ja dat zou ook erg zijN
Word ik net gebeld door Fedex, want ik had hun gebeld dat ze NZ in NL moesten veranderen
Word ik gebeld door Fedex Belgie??? Ik vat't niet meer...
Wel een lief accentMoest meteen aan m'n ex denken
![]()
En als hij nou Clouseau of Henk Westbroek - Belgie gaat draaien weten we dat'ie meeleest
Ah, het topic gaat dus lekker rustig worden de komende tijd. Dat scheelt weer in de hoeveelheid gemiste topics.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Marc63 het volgende:
Over 3,5 dag zit ik lekker aan de Adriatische kust met een cocktail.
Tot die tijd een spannend muziekje... heel spannend, want er moet nog een paper ingeleverd worden.
Als Hans en/of Roel nou ook op vakantie gaat, dan zou ik wel eens helemaal geen topic hoeven te missenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, het topic gaat dus lekker rustig worden de komende tijd. Dat scheelt weer in de hoeveelheid gemiste topics.
September pas.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Hans en/of Roel nou ook op vakantie gaat, dan zou ik wel eens helemaal geen topic hoeven te missen
Gerard Ekdom modus: zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Hans en/of Roel nou ook op vakantie gaat, dan zou ik wel eens helemaal geen topic hoeven te missen
Geen idee, hoor het voor het eerst.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi liedje dit zeg! Wie zingt 't?
Idd ... alleen jammer dat ik dagen ziekig benquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:11 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen Glacier![]()
En idd, wat een lekker weertje
Daar heb ik deze tijd van het jaar ook vaak last van. Zodra de vakantie begonnen is en alle zorgen even vergeten zijn, slaan de ziektekiemen toe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd ... alleen jammer dat ik dagen ziekig ben
Beterschap !quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:36 schreef Glacier het volgende:
Idd ... alleen jammer dat ik dagen ziekig ben
met het hele outro erbijquote:
Het scheelt, Gerard heeft de regie in handen. Dus tenzij Gerard het wil gaat het pas over roken.quote:
En waarom zou Gerard het over roken hebben tenslottequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het scheelt, Gerard heeft de regie in handen. Dus tenzij Gerard het wil gaat het pas over roken.
Preciesquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
En waarom zou Gerard het over roken hebben tenslotte
Wel een lekker nummer dit in ieder gevalquote:
Keb' Mo'quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel een lekker nummer dit in ieder geval
Behind Blue Eyes? Ook het origineel niet? Of de 56 andere covers? Of de extreem toffe mix die Dolf ooit had gemaakt, van alle covers, aan elkaar, zodat het het hele nummer compleet was?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nee, ik weiger om naar de tekst te luisteren. Het is gewoon een kutplaat die nergens naar klinkt.
Of was het Ruud? ....quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Behind Blue Eyes? Ook het origineel niet? Of de 56 andere covers? Of de extreem toffe mix die Dolf ooit had gemaakt, van alle covers, aan elkaar, zodat het het hele nummer compleet was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |