Ik heb wel draadloos internet, maar geen balkonquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar ik heb geen draadloos netwerk hier en de netwerkkabel komt niet tot het balkon
Ook geen tuin?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb wel draadloos internet, maar geen balkon![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb wel draadloos internet, maar geen balkon![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
Maar ik ga slapen
Tot morgenavond
Heb daar ook geen problemen mee. Een paar weken was het uitgesteld ivm met het noodweer. Vandaag weer netjes een briefje in de bus met de melding dat het vanavond wat lawaaierig kon wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig dat er buren keihard muziek draaien, maar gelukkig valt het wel mee wat er gedraaid wordt. Vorige week een paar nachten gehad dat iemand The Kooks aan het luisteren was. Geen problemen mee om met die muziek te gaan slapen
Inderdaad. De stem van die gozer is hoogst irritant...quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:15 schreef borisz het volgende:
Ik heb MIDNR eens aanstaan
wat een klote jingles zijn er tegenwoordig
veels te druk die openingsjingles.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. De stem van die gozer is hoogst irritant...
Ik doe mee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:58 schreef Againzender het volgende:
* Againzender houdt tot 9 uur de radio uit
ik denk al, wat hoor ikquote:
Goed idee. 't Gaat weer over kortzichtige meningen over roken en omroepsalarissen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:58 schreef Againzender het volgende:
* Againzender houdt tot 9 uur de radio uit
aha, de mening van de goedverdienende kettingroker die tussen 6 en 9 zit zekerquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed idee. 't Gaat weer over kortzichtige meningen over roken en omroepsalarissen.
Roken is lekker en hoort bij het uitgaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, de mening van de goedverdienende kettingroker die tussen 6 en 9 zit zeker
Blijkt wel weer hoe verslavend roken is trouwens. Elke rokende DJ zit z'n halve programma erover te zeiken. Typisch junkengedrag: alleen maar bezig zijn met je verslaving
ach ja, vroeger was het normaal om in de tram op de grond te spugen. dingen veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roken is lekker en hoort bij het uitgaan. K*T overheid, al die betuttelingen
.
wilt u een pallet dampende hits bij uw koffie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |