Mja, maar ook niet meer origineelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geantwoord zou hebben met "Ik weet zeker dat dit Justice". Hoe flauw dat dan ook mag zijn
Wow, dat is dan wel een record.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:28 schreef Kreator het volgende:
Hans? Ik ken je nog maar net, maar ik vind je nu al een sukkel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Sympathieke jongen die Veenstra Veenstra. Belt me persoonlijk om te feliciteren met het 600e topic
Haha! Leuk man!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Sympathieke jongen die Veenstra Veenstra. Belt me persoonlijk om te feliciteren met het 600e topic
En een heule beste request ook nog! Check de clip, mensen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Met clip nóg leukerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En een heule beste request ook nog! Check de clip, mensen!
Vorige week had ik em ook al aangevraagd, maar toen werd ie niet gedraaid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:58 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, Veenstra is weer helemaal blij..
Met Weezer haal je 100% request wel!
quote:
hehe, misschien dat we het ooit nog te horen krijgen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Wie staat er dan op de tweede plaats van dat rijtje?
Jup !quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:01 schreef Feivel1 het volgende:
Ojaaaaaa, morgen Domien de man Verschuuren!
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is druk bezig met het uitzoeken van muziek voor op m'n MP3-speler... anders verveel ik me zo in de trein op weg naar m'n vakantiebestemming.
Vooral de MYA playlist is daarvoor erg handig.
Een kleine suggestie dan maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je 't Gerard Ekdom zou vragen zou 'ie de naam schreeuwen.
Ik heb 'm vandaag binnengekregen, donderdagavond begin ik met lezen (in de treinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was Stenders Leesvermaak
Wat een verhaal
Misschien het oeuvre van Julio Iglesias dan maar? Of in ieder geval zn Spaanstalige werkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die muziek hoor je daar al genoeg op de radio...
Ik moet zulke boeken in 1 keer uit lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb 'm vandaag binnengekregen, donderdagavond begin ik met lezen (in de trein).
Daarom wacht ik er ook expres nog mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet zulke boeken in 1 keer uit lezen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hier bij m`n buurmeisje is haar verjaardagsfeestje aan de gang. De muziek die ze (keihard) draaien is wel een ontzettende trip down memory lane: Happy Hardcore, Def Rhymz, Soca Boys en meer van dat werk
![]()
![]()
Echt afgrijselijk dit. Dat ze het durven te draaienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
Wat ben ik blij dat Alphabeat bij Picnic in the Park heel wat beter klonk dan dit.
Je hebt het toch niet over 10,000 nights of Thunder he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt afgrijselijk dit. Dat ze het durven te draaien
Nee, opname van Fascination bij That's Live.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over 10,000 nights of Thunder he?
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar ik heb geen draadloos netwerk hier en de netwerkkabel komt niet tot het balkonquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een heerlijke zomeravond. Zit nog steeds met m'n laptop op 't balkon
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |