quote:Op maandag 30 juni 2008 09:22 schreef Againzender het volgende:
kan ik morgen eindelijk met de kids de kroeg in, wordt het terrasjesweer
ik vond nr 1 t/m 4 beterquote:
Of dit Marco B nummer... die panfluit. Ofzo.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:39 schreef on_air het volgende:
... Brian Adams. Heb het er niet zo mee...
Ze is 16 jaar joh. Dat lijkt me toch wel wat jong voor Giel...quote:Op maandag 30 juni 2008 08:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat vind Giel ook wel denk ik, de hitsige vrijgezel
Voel je niets van joh.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is 16 jaar joh. Dat lijkt me toch wel wat jong voor Giel...
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:37 schreef on_air het volgende:
Vandaag dan nog maar even.. [ afbeelding ].
Marco B mag Bryan's schoenen niet eens poetsen!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Of dit Marco B nummer... die panfluit. Ofzo.
Bryan. Doe mij Ryan Adams dan maar.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Marco B mag Bryan's schoenen niet eens poetsen!
Heeft ie toch een goed sampletje gejat.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef on_air het volgende:
Dit is zo'n lekker dansbaar, shake the toosh nummer. Simply Dredful, Maar toch.
The Good Man maakt een hoop goed.
Blijft fijn !quote:Op maandag 30 juni 2008 10:28 schreef on_air het volgende:
Sia.
Deze?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:36 schreef on_air het volgende:
[insert tof dansende smiley van Sersjee]
*stil is*quote:Op maandag 30 juni 2008 11:36 schreef borisz het volgende:
Laten we 1 minuut stilte in acht nemen voor de vlieg die gesneuveld is vanmorgen.
Hij kon de vliegenmepper niet ontwijken
Welke Michiel?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:30 schreef Sersjee het volgende:Welcome to tomorrow
![]()
Lees net dat we Veenstra's Vreetvermaak krijgen na twaalven
Nee, dit is 3FM, bedankt voor het delen van je kritieken.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
Is dit het centrale radio Veronica topic? Goeie zender wel, jammer dat Jensen niet meer DJ't. Ik geniet er in geval een stuk meer van dan 538, of dat zure linkse stinkende 3fm.
groetjes,
Krea.
Mja... als je het jammer vindt dat Jensen niet meer dj't, dan kan ik er alleen maar om lachen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, dit is 3FM, bedankt voor het delen van je kritieken.
Ik vind heul Jensen jammer ;-).quote:Op maandag 30 juni 2008 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mja... als je het jammer vindt dat Jensen niet meer dj't, dan kan ik er alleen maar om lachen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat het triest is dat mn plaatje niet werkt.
Jup, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor een plaatje het is. Als het een mooie vrouw is dan is het wel balen ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat het triest is dat mn plaatje niet werkt.
Zou hierna The Roots - The Seed 2.0 komen?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker zaaien.
Wat ik dan weer grappig vind, is dat er op andere fora heel anders over hem gedacht word.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef borisz het volgende:
Was wel leuk dat Denman de gielmobiel kreeg vanmorgen
Denman is Dennis Ruyer een van de betere jocks bij 538. Zit alleen bij een verkeerde zender. Tenminste een DJ die meer is dan een 'gewone' plaatjesdraaier
Hij heeft ook een verkeerd tijdslot nuquote:Op maandag 30 juni 2008 12:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat ik dan weer grappig vind, is dat er op andere fora heel anders over hem gedacht word.
Ik kan het niet beoordelen, heb nog nooit naar hem geluisterd..
Dat andere forum is zeker o.a. de thuisbasis van de tweeletterige zeikerd met gameproducent-naam.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat ik dan weer grappig vind, is dat er op andere fora heel anders over hem gedacht word.
Ik kan het niet beoordelen, heb nog nooit naar hem geluisterd..
Zijn analyses iedere maand bij de luistercijfersquote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat andere forum is zeker o.a. de thuisbasis van de tweeletterige zeikerd met gameproducent-naam.
Waarom snap ik die nietquote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Sirolf het volgende:
Dat andere forum is zeker o.a. de thuisbasis van de tweeletterige zeikerd met gameproducent-naam.
Radioforum.nl en dan ene EAquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou hierna The Roots - The Seed 2.0 komen?
Mja.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Teun luisterde ik altijd toen ie een programma op SystemFM had, was altijd heel leukquote:Op maandag 30 juni 2008 12:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Radioforum.nl en dan ene EA![]()
Oh en Teun is 40 jaar geworden
Weer stemproblemen geloof ikquote:Op maandag 30 juni 2008 12:54 schreef Zuignapje het volgende:
waarom is stenders er niet?
http://www.lyricsdepot.co(...)-ring-ha-ha-hey.htmlquote:Op maandag 30 juni 2008 12:55 schreef Marc63 het volgende:Ring Ring
Lekker refrein om mee te doen. Hoewel Gerard en Michiel het een lekker nummer vinden om helemaal mee te doen, maar zo goed ken ik de tekst dan weer niet.
sommigen mensen moeten werken, die hebben geen tijd om te FOK!-enquote:Op maandag 30 juni 2008 13:09 schreef Broekie het volgende:
Het verbaasd me dat er nog geen "Ik hier?" gepost is door ene Michiel
Mij ook..quote:Op maandag 30 juni 2008 13:09 schreef Broekie het volgende:
Het verbaasd me dat er nog geen "Ik hier?" gepost is door ene Michiel
Toch laat Michiel het bijna altijd wel even hier weten als hij buiten z'n normale tijdslot om op de radio isquote:Op maandag 30 juni 2008 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
sommigen mensen moeten werken, die hebben geen tijd om te FOK!-en
Die heeft het de afgelopen 1,5 uur veel te druk gehad met lullen over koeienvlaaien.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Toch laat Michiel het bijna altijd wel even hier weten als hij buiten z'n normale tijdslot om op de radio is
Tja, Almelo he?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft het de afgelopen 1,5 uur veel te druk gehad met lullen over koeienvlaaien.
Ik heb het toch liever over een ander soort vlaaienquote:Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft het de afgelopen 1,5 uur veel te druk gehad met lullen over koeienvlaaien.
Ik vind 't anders strontvervelend.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:57 schreef Marc63 het volgende:
Wat is dat toch met poep dat het (bijna) altijd goeie grappen en interessante gesprekken oplevert?
Welkom.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
Is dit het centrale radio Veronica topic? Goeie zender wel, jammer dat Jensen niet meer DJ't. Ik geniet er in geval een stuk meer van dan 538, of dat zure linkse stinkende 3fm.
groetjes,
Krea.
Blue Oyster Cult?quote:
Heel mooi nummer inderdaadquote:
Hey, kijk nou, fullscreen is eindelijk ook echt fullscreen bij fabchannel!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.fabchannel.com/room_eleven_concert/![]()
![]()
.
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Marc63 het volgende:
Gerard heeft de zomer in zn bol en eurotekens in zn ogen
Lantinga weer zeker? Kan ook zo lekker selectief verontwaardigd zijn. Net als Giel trouwens vanmorgen over dat (overigens belachelijke) voorstel om presentatoren bij de publieke omroep niet meer dan 2 ton te laten verdienen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom toch al die aandacht voor het rookverbod? Een minderheid hoeft zich maar aan te passen.....
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:10 schreef Againzender het volgende:
Op het journaal net: zit een gast met zo'n geel live-strong armbandje lekker te paffen. Ik snap dat niet
Net als de altijd goedgevulde rookcabine buiten het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis trouwens
In de Freaknacht zei hij nog dat het hem niets kon schelen, want hij ging toch nooit naar de kroegquote:Op maandag 30 juni 2008 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen en Jeroen van Inkel negatief over rookverbod
Dus...
Zometeen Met Michiel en Met Maricha
Denk eigenlijk dat het Giel wel wat kan schelen want ook hij is een fanatiek roker. Ben als niet roker wel onwijs blij met de nieuwe regel maar het zal even afwachten zijn hoe het in de toekomst zal gaan met bijvoorbeeld de kleinere kroegen. Overigens zag ik tijdens het journaal? dat ze in andere landen (Frankrijk) wel heel enthousiast zijn. Zelfs de rokers dus het kan schijnbaar wel. Aan de andere kant kan je jezelf afvragen hoe representatief die paar mensen zijn die ze hadden geinterviewd...quote:Op maandag 30 juni 2008 18:58 schreef Marc63 het volgende:
In de Freaknacht zei hij nog dat het hem niets kon schelen, want hij ging toch nooit naar de kroeg
Zou Maricha al gaan stoppen eigenlijk? Volgens mij had ze het wel aangekondigd.
Die regel geldt (en gold) net zo goed in de 3FM-studio. Dat er daar afspraken tussen collega's worden gemaakt, is leuk, maar volgens mij mag dat wettelijk gezien niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Het is maar goed dat de rook regel niet geldt voor in de 3FM studio want anders zouden een aantal jocks / producers toch wel flink balen.
Ik ga morgen maar weer hardlopenquote:Op maandag 30 juni 2008 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, hardlopen, dood, douchen.
Vorige vond ik ook wel leuk, maar werd een beetje kapotgedraaid.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:43 schreef Sersjee het volgende:
Deze van Melee vind ik een stuk leuker dan die vorige single.
Vanaf zaterdag mag het. Dan ga ik toch wegquote:Op maandag 30 juni 2008 20:02 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil geen buien woensdag...
Ken je haar?quote:
jaquote:
Volgens mij heb je geluk. Tenzij Nederland medelijden heeft met de eerste beller vanwege zo'n buurman.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:53 schreef rubbereend het volgende:
Moniek uit Beneden Leeuwen moet winnen
nou, Nederland kiest voor de minst leuke buurmanquote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geluk. Tenzij Nederland medelijden heeft met de eerste beller vanwege zo'n buurman.Massive Attack
Je moeder op Hyves?! gezellig jaquote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ik ben even m'n moeder op weg aan het helpen op Hyves en ik mis meteen leuke dames lees ik?
Waarom maakt er dan niemand screencaps?![]()
Zekers, ik heb best een gezellige moederquote:
Ik wilde het niet zeggen omdat ik dan maar weer eens bewijs wat een slijmbal ik wel niet ben, maar ik kan niet anders dan me hier volledig bij aansluitenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Ach, en Maricha mensen... Oef, ze ziet er vanavond weer prachtig uit.
Zoveel is er niet te zienquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Wat wil je, ze heeft haar haar weer in een staartquote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
En ook nog eens een moderne moeder!quote:
Dat ook. Ze zit ook al jaren op IRC. Een keer enorm gelachen toen een docent m'n projectruimte binnen kwam wandelen, vroeg met wie ik zat te chatten, waarop ik dus zei dat het m'n moeder was, en hij vroeg of ik zo kon vragen wat ik ging eten die avond. Hij stond raar te kijken toen ik dat dus vervolgens ook gewoon deedquote:
Ach, een complimentje op zijn tijd kan geen kwaad en zeker als het gemeend is. Al zijn er natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 20:55 schreef Broekie het volgende:
Ik wilde het niet zeggen omdat ik dan maar weer eens bewijs wat een slijmbal ik wel niet ben, maar ik kan niet anders dan me hier volledig bij aansluiten
Heh, zelfs m'n opa is af en toe op IRC, live vanuit Ierland. Bespaard telefoonkostenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:03 schreef Marc63 het volgende:
Mijn moeder moet nog vragen waar de aanknop van de computer zit.
quote:AnnedrieVoor12
-----------------------------------------------------------------------------
Door Annemieke Schollaardt, maandag 30 juni om 17 59
-----------------------------------------------------------------------------
Nou liet ik een aantal weken geleden vallen dat Eric Corton wat mij betreft best wel 's een vakantietje mocht gaan boeken, zodat ik weer het heerlijke 3Voor12 Radio kon overnemen... En zo geschiedde! Erich is met de clan 4 weken God in Frankrijk, en ik mag hem deze week vervangen!!
Een ietwat afwijkende week deze week. Zo is er geen 'De 3Voor12', maar ga ik elke avond wel drie Nederlandse bands/artiesten bellen om te vertellen dat ze kans maken op een hele mooie prijs.
Verder natuurlijk veel plek voor jouw late night-Request en een hele shitload aan te goeie muziek. Kleine greep? Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat Yelle, Hit Me TV, Krause, The Rascals en Primal Scream gaan langskomen!
Ook Andrew en Sharid zijn er, ze vragen om je mening rond kwart over 10.
En dan rest me alleen nog het volgende te zeggen: GodnondejutitateringmozeskriebelHellYeah. Dat was een blijk van blij!
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid
Waarom denk je dat iedereen hier zo'n fan van MetMichiel is![]()
Haha, meesterlijk verhaal ! Stoere moederquote:Op maandag 30 juni 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
Dat ook. Ze zit ook al jaren op IRC. Een keer enorm gelachen toen een docent m'n projectruimte binnen kwam wandelen, vroeg met wie ik zat te chatten, waarop ik dus zei dat het m'n moeder was, en hij vroeg of ik zo kon vragen wat ik ging eten die avond. Hij stond raar te kijken toen ik dat dus vervolgens ook gewoon deed
Nou?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen hier zo'n fan van MetMaricha is![]()
Waarom nemen die geen vakantiequote:Ook Andrew en Sharid zijn er, ze vragen om je mening rond kwart over 10.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
Nou?
Maricha is tenminte nog een beetje duidelijk in beeld. De andere dames in de studio klinken leuk, maar ik wil wel eerst duidelijk zien waar ik overheen kwijl.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen hier zo'n fan van MetMichiel is![]()
Zo'n postbot heet volgens mij gewoon een producer toch?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Maricha is in ieder geval een stuk gezelliger als Michiel. Die heeft een automatische post-bot die willekeurig "Ik hier?" of "Jullie hier?" post zodra hij inlogt op de computer.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Maricha is in ieder geval een stuk gezelliger als Michiel. Die heeft een automatische post-bot die willekeurig "Ik hier?" of "Jullie hier?" post zodra hij inlogt op de computer.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Zulke plaatjes mogen van mij wel vaker "gedraaid" worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor een plaatje van Belle Perez.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zulke plaatjes mogen van mij wel vaker "gedraaid" worden.
Helemaal mee eens, wat een leuke plaat!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:57 schreef Broekie het volgende:
Michiel, is er misschien al bekend wanneer jullie *eindelijk* eens overschakelen naar de tweede single van Alphabeat, te weten 10.000 Nights Of Thunder?
Die is ook niet verkeerd namelijk.
quote:Een opdracht van Rob, omdat hij binnenkort een tijd lang 3voor12Radio vervangt.
Door zulke topics neemt het aantal interieurspuiterijen massaal toe.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
De rest van de reeks had je vast al in de genoemde link gezien hè.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://domienverschuuren.(...)mber+one+and%29+two/
[..]. Wordt vast weer leuke late-avondradio
.
Dat ze een ook een Belle Perezje moet doen?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
Wat voor Indecent Proposal deed Michiel daar net dat Maricha meteen Nee riep?
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Door zulke topics neemt het aantal interieurspuiterijen massaal toe.
Veenstra was ook wel eens typzamer..quote:Op maandag 30 juni 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
Sorry, ben een beetje stil....maar dank weer voor alle complimenten
beetje drukke uitzending......quote:
Mjah, er waren (zijn nog steeds?) gasten in de studio, en die gaan dan toch echt wel voor.quote:
Hee! Dat las ik!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Nou, dan heb je vanavond mooi de gelegenheid om even te luisteren, mits je natuurlijk zin/tijd hebtquote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
@Hans: Ik vond die Kobuslogs altijd wel grappig om te lezen.
Tja, Annemieke hoor ik niet zovaak, omdat ik op zaterdagavond altijd bij mn opa zit.
Wat ik overigens ook fijn tijdvermaeck vind.
Ik hoop gewoon dat Eric of Rob er 'm keer gewoon uit schopt tijdens de show. Radiofragment van het jaar wordt datquote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef on_air het volgende:
Hoi, wanneer neemt Andrew ontslag?
Groetjes,
Onair
Marc63quote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef on_air het volgende:
Groetjes,
Onair
Of een poll.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
Typisch ook dat meteen duidelijk is dat die stelling niet klopt. Volgens mij kunnen ze beter voor de uitzending al met de expert bellen over een onderwerp en daarna pas de stelling formuleren.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Of een poll.
Optie 3: tief op met je kutpoll. Andrew
Ik heb het ff gemist, maar Krause is toch ook die gigantische schreeuwlelijk van de Radiobitch awards?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke uit Groningen en hoor eens hoe leuk het klinkt. Krause - Radio Edit
Toch wel echt verstuurd hè?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef on_air het volgende:
Groetjes,
Onair
Ze stond inderdaad @ de RB-awards, aldus Annemieke.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb het ff gemist, maar Krause is toch ook die gigantische schreeuwlelijk van de Radiobitch awards?
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het eerst allemaal moesten ondertekenen?
Giel nam die bandnaam iets te letterlijk trouwens: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)616-tvsmashen-hi.asfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |