Vanaf zaterdag mag het. Dan ga ik toch wegquote:Op maandag 30 juni 2008 20:02 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil geen buien woensdag...
Ken je haar?quote:
jaquote:
Volgens mij heb je geluk. Tenzij Nederland medelijden heeft met de eerste beller vanwege zo'n buurman.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:53 schreef rubbereend het volgende:
Moniek uit Beneden Leeuwen moet winnen
nou, Nederland kiest voor de minst leuke buurmanquote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geluk. Tenzij Nederland medelijden heeft met de eerste beller vanwege zo'n buurman.Massive Attack
Je moeder op Hyves?! gezellig jaquote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ik ben even m'n moeder op weg aan het helpen op Hyves en ik mis meteen leuke dames lees ik?
Waarom maakt er dan niemand screencaps?![]()
Zekers, ik heb best een gezellige moederquote:
Ik wilde het niet zeggen omdat ik dan maar weer eens bewijs wat een slijmbal ik wel niet ben, maar ik kan niet anders dan me hier volledig bij aansluitenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Ach, en Maricha mensen... Oef, ze ziet er vanavond weer prachtig uit.
Zoveel is er niet te zienquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Wat wil je, ze heeft haar haar weer in een staartquote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |