Toch laat Michiel het bijna altijd wel even hier weten als hij buiten z'n normale tijdslot om op de radio isquote:Op maandag 30 juni 2008 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
sommigen mensen moeten werken, die hebben geen tijd om te FOK!-en
Die heeft het de afgelopen 1,5 uur veel te druk gehad met lullen over koeienvlaaien.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Toch laat Michiel het bijna altijd wel even hier weten als hij buiten z'n normale tijdslot om op de radio is
Tja, Almelo he?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft het de afgelopen 1,5 uur veel te druk gehad met lullen over koeienvlaaien.
Ik heb het toch liever over een ander soort vlaaienquote:Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft het de afgelopen 1,5 uur veel te druk gehad met lullen over koeienvlaaien.
Ik vind 't anders strontvervelend.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:57 schreef Marc63 het volgende:
Wat is dat toch met poep dat het (bijna) altijd goeie grappen en interessante gesprekken oplevert?
Welkom.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
Is dit het centrale radio Veronica topic? Goeie zender wel, jammer dat Jensen niet meer DJ't. Ik geniet er in geval een stuk meer van dan 538, of dat zure linkse stinkende 3fm.
groetjes,
Krea.
Blue Oyster Cult?quote:
Heel mooi nummer inderdaadquote:
Hey, kijk nou, fullscreen is eindelijk ook echt fullscreen bij fabchannel!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.fabchannel.com/room_eleven_concert/![]()
![]()
.
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:57 schreef Marc63 het volgende:
Gerard heeft de zomer in zn bol en eurotekens in zn ogen
Lantinga weer zeker? Kan ook zo lekker selectief verontwaardigd zijn. Net als Giel trouwens vanmorgen over dat (overigens belachelijke) voorstel om presentatoren bij de publieke omroep niet meer dan 2 ton te laten verdienen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom toch al die aandacht voor het rookverbod? Een minderheid hoeft zich maar aan te passen.....
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:10 schreef Againzender het volgende:
Op het journaal net: zit een gast met zo'n geel live-strong armbandje lekker te paffen. Ik snap dat niet
Net als de altijd goedgevulde rookcabine buiten het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |